Advertentie | |
|
![]() |
|
bij de NJN
eerst waren we samen op een zomerkamp en toen nog een keer en toen leek het al wat meer te worden, ik heb echt alles gedaan wat ik kon toen, maar nee meneer had het niet door. nou, een maand later, na uren en uren MSN, hadden we in de kerstvakantie weer een kampje en toen, na drie dagen wanhopig achter elkaar aan te hebben gelopen, heb ik heb toch maar verteld. en toen ja toen bleek dat hij mij ook al sinds dat eerste kamp toch wel lief vond. tja. handig als je allebei een beetje verlegen bent. oja we hebben nu al zon 14 maanden iets, ![]()
|
![]() |
Via dit forum zijn we met elkaar aan de praat geraakt. Tijdje wat heen en weer gemaild. Uiteindelijk heb ik hem pas tijdens onze eerste ontmoeting echt leren kennen. We zijn toen een half jaartje veel met elkaar opgetrokken. En een liefde was geboren.
![]() Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 12:54. |
![]() |
|
Via ICQ.
Hij sprak me aan maar ik had geen zin om met hem te chatten, was te druk met mijn chatvriendje. Volgende dag sprak hij me weer aan en negeerde ik hem weer, totdat mijn chatvriendje off ging en k me verveelde. Ik zei wat tegen hem en vervolgens zaten we tot 3 uur 's nachts te chatten. Dat was 9 juni 2002 jaar geleden, we hebben elkaar geen dag niet gesproken totdat we elkaar op 24 januari 2 jaar geleden elkaar voor het eerst ontmoette. Vanaf toen is hij een paar maanden elke week op en neer gereden (vanuit 't Gooi naar Tilburg) en 1 april bijna 2 jaar geleden kregen we een relatie.
|
![]() |
op de dansschool....of nee, eigenlijk (en híer komt hét verhaal) bij een filmnacht bij een van mn beste vrienden..hij was het "kleine" broertje. toen vonden hij en ik dat mijn beste vriend eigenlijk wel vreselijk suf was dat hij op dansles zat...tja, toen moesten wij het dan ook maar gaan leren...en het bleek echt superleuk te zijn...half jaartje later..kregen wij verkering (en dat is nu 10 maanden geleden)
|
Nouja, hij is mn lief niet, we vinden elkaar leuk en we gaan met elkaar, maar ik wil geen relatie. Ik heb hem ontmoet op een soort teknofeestje, via vrienden. We hebben de hele avond gepraat en uiteindelijk gingen we zoenen. Als we elkaar zien gaan we met elkaar en is het heel gezellig, maar als ik m niet zie mis ik m niet echt ofzo. Ik vind het wel goed zo.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi zomaar geen nieuw topic openen! #1872 Kikaa* | 488 | 01-06-2016 14:26 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Vakantieliefde... lingua | 38 | 29-06-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |