Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou jij, als ik nu toch dat gedaan hebt.. voor een miljoen met mij zoenen? |
![]() |
||
Citaat:
Ehm, ja hoor!! Zou je tien jaar niet de zomer meemaken voor een miljoen (als de zon hier schijnt, moet jij dus naar Syberië ofzo)? |
![]() |
||
Citaat:
Zou jij voor een miljoen spermadonor/draagmoeder willen zijn voor een koppel dat je niet kunt uitstaan? |
![]() |
||
Citaat:
Zou je voor een miljoen een jaar in een armenwijk in Afrika gaan wonen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou een pleidooi houden en dat beginnen: O Goden in de hemel en op de hoogste bergen, die ons bekend zijn uit die oude tijd, dat u mijn woorden kracht geeft, en hun waarheid nu doet gelden. O rechters, en leden van die twaalfkoppige jury, weet waar uw oorsprong ligt, weet waarom u hier zit, weet wie uw voorouders waren, en wees bekend met al hun daden. Is het immers niet waar, O rechters, O leden van de twaalfkoppige jury, dat u in de oude tijd uw oorsprong vond? In de tijd van die grote man, die ons allen voorging, en te boven, Homeros, ligt daar niet de oorsprong van O, U, dit gerecht? En O, herinnering, laat ons dan niet hier achter, in onwetendheid. Druip tot in onze hoofden en monden! Evenzeer het gerecht kwam uit die oude tijd, is daar haar broer geboren, paedicare, het neuken van kleine kinderen! |
![]() |
|
Ligt eraan wat voor leven ik daarvoor in de plaats zou hebben
![]() Voor games heb je natuurlijk ook nog ps2, gamecube enz, maar of ik dit forum kan missen? ![]() Zou je voor 1 miljoen op een expeditie naar mars meegaan? met de kans dat je het niet zou overleven...
||
Citaat:
![]() Nooit meer naar muziek mogen luisteren? Dat je het alleen hoort als iemand praat en als er een auto aankomt
||
Citaat:
|
2 maanden zou ik neg wel te doen vinden.... Lijkt me op zich wel een leuke en leerzame ervaring....
Zou je voor 1 miljoen 1 maand lang door de hele wereld voor "gek" aangezien willen worden, en dan ook in een gesticht willen zitten enz enz?
||
Citaat:
![]() Zou je voor een miljoen.. poep eten? (ja sorry, maarja wist niks anders) |
![]() |
||
Citaat:
Zou jij voor een miljoen een maand in een etalage van een winkel gaan wonen? |
![]() |
|
Jech, wat een vraag.. Nee, ik denk het niet, al was het al omdat ik te ijdel ben en liever niet een litteken op m'n borstkas heb.
![]() Zou je voor een miljoen verplicht je figuur laten corrigeren (neus correctie, vet wegzuigen en al dat soort shit)?
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
World of Warcraft studievragen Verwijderd | 9 | 16-03-2006 22:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling:Computergames met seks en veel geweld moeten verboden worden. Isa | 198 | 22-01-2003 09:12 |