Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2004, 12:34
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 11:26:
wie heeft hier nou de beste mosh van het board?
haha
arjan''ik kijk meeste concerten van de zijkant toe om 1 minuut in de pit te gaan staan als niemand anders wat doet'moshman.
Oud 05-03-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 05-03-2004 @ 13:34:
haha
arjan''ik kijk meeste concerten van de zijkant toe om 1 minuut in de pit te gaan staan als niemand anders wat doet'moshman.
Oud 05-03-2004, 12:46
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ja anders ziet niemand het...
DUH!

nee DUH!... je kan alleen moshen op MOSH stukken en op de snelle stukken doe je diven/meezingen/heen en weer rennen/uitrusten
Oud 05-03-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 13:46:
ja anders ziet niemand het...
DUH!

nee DUH!... je kan alleen moshen op MOSH stukken en op de snelle stukken doe je diven/meezingen/heen en weer rennen/uitrusten

op snelle stukken moet je elkaar de tering in rammen

trouwens wat is een mosh stuk dan?
vraag ik me af als hc onwetende
Oud 05-03-2004, 12:51
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
wannneer de vetraging/groove in een hardcore nummer komt...

blijf altijd met je neus naar het podium staan, best laag blijven en gecontroleerd...

vetste stuk om op te moshen is meestal de opbouw naar een mosh, die door gitaar of bas wordt ik gezet...
slopend klinkt dat en DAN sla je elkaar de tering in.
Oud 05-03-2004, 12:51
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 05-03-2004 @ 13:34:
haha
Michèle zegt:
PARDON
Michèle zegt:
die weet er dus niks vanaf he
Michèle zegt:
jij bent dedicationnnnnn

als ik zo enorm aan de zijkant sta is 95% van het publiek op een normale show zo lame als je fucking oma!
Oud 05-03-2004, 12:52
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 13:51:

blijf altijd met je neus naar het podium staan, best laag blijven en gecontroleerd...

vetste stuk om op te moshen is meestal de opbouw naar een mosh, die door gitaar of bas wordt ik gezet...
alleen doe jij dat nooit.
jij blijft dan kijken hoe anderen zich de tering slaan.
Oud 05-03-2004, 12:53
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 05-03-2004 @ 13:52:
alleen doe jij dat nooit.
jij blijft dan kijken hoe anderen zich de tering slaan.
blablabla
beter opletten...

ik heb zat getuigen, informeer maar ff in de scene wie er sikedheid waarmaakt, bands support, altijd upfront staat en meedoet met moshen en diven...
Oud 05-03-2004, 12:55
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 13:53:
blablabla
beter opletten...

ik heb zat getuigen, informeer maar ff in de scene wie er sikedheid waarmaakt, bands support, altijd upfront staat en meedoet met moshen en diven...
nee. ik ga niet informeren.
ik heb het zelf te vaak gezien beste man.
je staat wel upfront. maar moshen is een ander verhaal.
Oud 05-03-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 13:51:

Ik kan me nog herinneren dat ik bij Unity Rally was een paar jaar terug en echt stond te kijken hoe men daar aan t moshen was, ik lachte me kapot maar lekker meegedaan. Was wel droog ja lekker karate kicks lopen maken e.d. ghehe maar ja een punkpit is toch meer mn ding denk ik

ik trouwens ooit eens met een meisje gegaan die Moshe heette maar ze was niet hc anders had ze vast wel geweten whatsup

o ja je krijgt nog die black friday 29 demo van me, zal m wel ff gaan zoeken voor je als ik m gevonden heb pm ik je wel ff ofzo
Oud 05-03-2004, 12:57
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ja mensen vinden niet ELKE band goed en moshbaar

maar zoals enema abortion zei in een ander topic was ik wel 1 van de weinigen die wel de sikedness van LTF waarmaakte

ach we kunnen niet allemaal scenestar zijn...
Oud 05-03-2004, 12:58
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 13:57:
ja mensen vinden niet ELKE band goed en moshbaar

maar zoals enema abortion zei in een ander topic was ik wel 1 van de weinigen die wel de sikedness van LTF waarmaakte

ach we kunnen niet allemaal scenestar zijn...
je moet die aandacht hebben en bewijzen erbij halen van andere mensen he. waarom krijg ik altijd het idee dat jij altijd het gevoel hebt dat je jezelf altijd moet bewijzen. met alles.
Oud 05-03-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 13:53:
blablabla
beter opletten...

ehm maar eh gast, hoezo heb je getuigen nodig daarvoor.
Ik bedoel je danst/mosht toch voor jezelf niet voor de scene. Ik bedoel bands supporten vind ik erg tof weet je maar hoe jij danst/moshed/dived of pit is toch jou ding, je hoeft je toch niet te bewijzen?

tenminste zo zie ik het dan
Oud 05-03-2004, 12:59
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
karate trappen is ook niet helemaal mijn ding hoor, is meer voor van die tuffguy bands

maar goed de beste stuurlui staan aan wal he
Oud 05-03-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 13:59:
karate trappen is ook niet helemaal mijn ding hoor, is meer voor van die tuffguy bands

maar goed de beste stuurlui staan aan wal he
ghehe ach dat tuffguy trek ik dus echt niet, ik vind old school nog wel vet weet je, toen het nog niet te ver van punk was vertakt. Maar ja als je lam bent ga je sowieso lekker vaag doen als je tussen allemaal moshende mafkezen staat
Oud 05-03-2004, 13:03
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik haat van die mensen die zo geavanceerd gaan lopen moshen terwijl ze de hele fukking band nog nooit gehoord/gezien hebben.
Oud 05-03-2004, 13:03
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
tuurlijk ga je los voor jezelf, de muziek roept het gewoon op. maar het is ook een groot stuk support voor de band die aan het spelen is. dat is misschien nog wel de grootste reden voor wat ik doe op een show...

en ja die moves die oefen je ja. zodat je controle krijgt en niet steeds gewond raakt of gewonden maakt...
mensen die niet kunnen moshen zijn onberekenbaar.

ik hoef mezelf niet te bewijzen, maar als er hier dingen beweerd worden die ik en anderen niet zo zien. kan ik toch wel een bron opnoemen om jullie te overtuigen dat ik weet what's up en dat jullie naar mij (en dus naar chain of strength ) moeten luisteren...
Oud 05-03-2004, 13:04
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 14:01:
ghehe ach dat tuffguy trek ik dus echt niet, ik vind old school nog wel vet weet je, toen het nog niet te ver van punk was vertakt. Maar ja als je lam bent ga je sowieso lekker vaag doen als je tussen allemaal moshende mafkezen staat
ik hou ook niet van herrie en mallooten
Oud 05-03-2004, 13:04
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
www.gwvf.net

ook wel vet (niet helemaal mijn ding, maar toch)
Oud 05-03-2004, 13:06
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 14:03:

ik hoef mezelf niet te bewijzen, maar als er hier dingen beweerd worden die ik en anderen niet zo zien. kan ik toch wel een bron opnoemen om jullie te overtuigen dat ik weet what's up en dat jullie naar mij (en dus naar chain of strength ) moeten luisteren...
bullshit.
ik ben mijn eigen getuige.
maar goed jij je zin

WAT BEN JE EEN FUCKING MOSHKAMPIOEN.
over 4 jaar sta je te stuiteren op dj pavo
Oud 05-03-2004, 13:07
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 05-03-2004 @ 14:06:
bullshit.
ik ben mijn eigen getuige.
maar goed jij je zin

WAT BEN JE EEN FUCKING MOSHKAMPIOEN.
over 4 jaar sta je te stuiteren op dj pavo
nee over 4 jaar zit ik met een wijntje te luisteren naar de nieuwe hype...

ik ben ook getuige van jouw mosh op shows...

aan de bar ofzo???
Oud 05-03-2004, 13:11
Verwijderd
ach ja ik doe nu al jaren mn ding op punkshowtjes, vroeger was ik in iedere pit te vinden maar ik begin me afentoe wel te ergeren aan die kutaltootjes die je steeds vaker in een pit aantreft die totaaal niet weten wat ze doen en non stop tegen je aanbeuken als een lompe dildo. Laatste tijd alleen nog maar pits in bij bands die ik echt vet vind.... of als ik echt te dronken ben
maar ja pitmoves oefen ik wel in de pit en niet inm mn kamertje ofzo

hier in haarlem heb je trouwens amper een hc scene geloof ik en op hc concerten wordt over het algemeen ook gewoon een pit gebouwd hier, niet dat ik er nog vaak kom maar de hc shows waar ik vroeger kwam heb ik beister weinig mensen zien "moshen"
Oud 05-03-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 14:07:
net als Ray Cappo de sxe held die opeens met wijn in zn klauwen werd gesignaleerd
Oud 05-03-2004, 13:13
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:

aan de bar ofzo???

haha.
ik heb ook nooit gezegd dat ik mosh, dat doe ik ook nooit, behalve bij give up the ghost. voor rest mosh ik niet nee.
maar ik zit niet hoog en laag te verkondigen dat ik zo cool ben en een scenestar bent. jouw roep om aandacht en waardering is fucking uncool.

en ik zit meestal te zuipen bij een hardcoreconcert ja, naar een concert te kijken. maar het is totaal onzin dat je daarom ene 'confused'smiley doet.
Oud 05-03-2004, 13:14
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 14:11:
ach ja ik doe nu al jaren mn ding op punkshowtjes, vroeger was ik in iedere pit te vinden maar ik begin me afentoe wel te ergeren aan die kutaltootjes die je steeds vaker in een pit aantreft die totaaal niet weten wat ze doen en non stop tegen je aanbeuken als een lompe dildo. Laatste tijd alleen nog maar pits in bij bands die ik echt vet vind.... of als ik echt te dronken ben
maar ja pitmoves oefen ik wel in de pit en niet inm mn kamertje ofzo

hier in haarlem heb je trouwens amper een hc scene geloof ik en op hc concerten wordt over het algemeen ook gewoon een pit gebouwd hier, niet dat ik er nog vaak kom maar de hc shows waar ik vroeger kwam heb ik beister weinig mensen zien "moshen"
zoals bij gutg in de melkweg, soms best ergerlijk omdat dat 'slammen' ofzo WEL pijnlijk is... en divers nauwelijks worden opgevangen, omdat je geacht wordt te wachten tot je gezien wordt ofzo

en ja de nederlands hc scene... 9 van de 10 is het een dooie boel, vooral bij nederlandse bands... maar dat is geloof ik een nederlandse mentaliteit, behalve als het pinksteren is ofzo
Oud 05-03-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 05-03-2004 @ 14:13:
haha.
ik heb ook nooit gezegd dat ik mosh, dat doe ik ook nooit, behalve bij give up the ghost. voor rest mosh ik niet nee.
maar ik zit niet hoog en laag te verkondigen dat ik zo cool ben en een scenestar bent. jouw roep om aandacht en waardering is fucking uncool.

en ik zit meestal te zuipen bij een hardcoreconcert ja, naar een concert te kijken. maar het is totaal onzin dat je daarom ene 'confused'smiley doet.
woord omhoog
zuipen is trui
Oud 05-03-2004, 13:16
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:

aan de bar ofzo???
dedicated to de brouwer

volgens mij heb ik inderdaad een totaal verkeerd beeld van dat moshen. Najah....Face the Trut!, ben je ook wel eens in een pit te vinden?
Oud 05-03-2004, 13:17
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 14:14:
9 van de 10 is het een dooie boel, vooral bij nederlandse bands... maar dat is geloof ik een nederlandse mentaliteit, behalve als het pinksteren is ofzo
en daarom speelt limp bizkit op pinkpop!
Oud 05-03-2004, 13:18
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 14:12:
net als Ray Cappo de sxe held die opeens met wijn in zn klauwen werd gesignaleerd
ja maar dat moet kunnen. natuurlijk zegt iedereen 'true till death' maar dat zie ik zoals ik het NU zie, maar dat beeld kan soms eventueel wel eens veranderen (want niet betekent dat ik er dan per se aan toe ga geven). ray had een kuttijd met zn vriendin enzo, ik snap best dat sommige mensen dan naar een wijntje grijpen. ook al schiet je er niks mee op... alleen meteen al die negatieve blikken omdat hij een 'voorbeeld' is enzo vind ik nogal dom... ray is inmiddels al weer een lange tijd op het goede pad en dit betrefte maar een kleine periode... maar het is iets voor jezelf, dus het maakt mij geen drol uit hoe hij er mee omgaat. ook al heeft hij wat mij betreft wel een groot aantal (sxe) songs geschreven die wel wat voor mij betekenen...
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 14:14:
zoals bij gutg in de melkweg, soms best ergerlijk omdat dat 'slammen' ofzo WEL pijnlijk is... en divers nauwelijks worden opgevangen, omdat je geacht wordt te wachten tot je gezien wordt ofzo

en ja de nederlands hc scene... 9 van de 10 is het een dooie boel, vooral bij nederlandse bands... maar dat is geloof ik een nederlandse mentaliteit, behalve als het pinksteren is ofzo
ach ja diven heb ik het sowieso mee gehad, het is leuk om te doen maar ik heb een kanker hekel aan divers dus uit sociaal opzicht doe ik het niet meer want ik wil niemand de irritatie aan doen die divers mij aan doen.
Verder tja als je geen pijn wil oplopen moet je niet vooraan gaan staan want ja dan kan je er wel op wachten tot je een knal voor je kanus krijgt
en tja slammen dat doe ik al jaren en heb er inderdaad een hoop verwondingen aan over gehouden maar ja je moet het er maar voor over hebben, ik zit er eigenlijk nooit mee

ziet er nog trui uit ook allemaal van ddie battlescars op je armen
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
birthmark schreef op 05-03-2004 @ 14:16:
dedicated to de brouwer

volgens mij heb ik inderdaad een totaal verkeerd beeld van dat moshen. Najah....Face the Trut!, ben je ook wel eens in een pit te vinden?
nee zeg maar die 'slampits' zijn niet aan mij besteed... daar ben ik dan weer een mietje voor...
Oud 05-03-2004, 13:20
Verwijderd
ik bedenk me net dat als je sxe bent je natuurlijk meteen het al voelt als je en klap krijgt in de pit en dat als je een lamzak bent je t de volgende dag misschien pas merkt

ghehe nog meer voordelen bij het dronken zijn
Oud 05-03-2004, 13:25
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 14:18:
ach ja diven heb ik het sowieso mee gehad, het is leuk om te doen maar ik heb een kanker hekel aan divers dus uit sociaal opzicht doe ik het niet meer want ik wil niemand de irritatie aan doen die divers mij aan doen.
Verder tja als je geen pijn wil oplopen moet je niet vooraan gaan staan want ja dan kan je er wel op wachten tot je een knal voor je kanus krijgt
en tja slammen dat doe ik al jaren en heb er inderdaad een hoop verwondingen aan over gehouden maar ja je moet het er maar voor over hebben, ik zit er eigenlijk nooit mee

ziet er nog trui uit ook allemaal van ddie battlescars op je armen
wonden krijg je met alles... als je niks wil riskeren moet je achteraan bij de bar gaan hangen... een band heeft niks aan die barhangers. als je een band goed vindt support je ze upfront, maar dat is mijn visie...

en ja diven, goede divers slaan de eerste 2 rijen over en zijn naar 3 seconde weer beneden om gewoon weer door te gaan... gasten die eerste 3 jaar op het podium staan te wenken, gay springen en gestrekt door de zaal gegooid wil, worden vind ik maar niks

en ik suggereer niet dat ik de moshchampion ben of de meest dedicated hardcore gast (ik haat de meeste bands en kids uit heel de scene die niet in mijn straatje vallen) ik ben gewoon een close minded gast zoals de rest van de hardcore scene...
maar ik ben wel dedicated naar de bands die ik vet vind.
Oud 05-03-2004, 13:25
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 14:20:
ik bedenk me net dat als je sxe bent je natuurlijk meteen het al voelt als je en klap krijgt in de pit en dat als je een lamzak bent je t de volgende dag misschien pas merkt

daarnaast:
meer bier
meer sigaretten

geven het leven een meerwaarde
Oud 05-03-2004, 13:27
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 05-03-2004 @ 14:25:
daarnaast:
meer bier
meer sigaretten

geven het leven een meerwaarde
vervang sigaretten maar met joints voor mij, k ben al n jaar gestopt met roken maar soms lijkt t erop dat er joints voor in de plaats zijn gekomen. En das niet zo mooi als je je bedenkt dat ik eerst een pak shag per dag weg werkte
Oud 05-03-2004, 13:27
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 14:20:

ja maar edge kids zijn ook moe en vertiefd na een showtje hoor... en dat betekent dat je fun hebt gehad... ook ik ontdek de volgende dag ineens blauwe plekken en schaafwonden... maar drinken op shows was nooit mijn ding, zo kan je toch niet optimaal genieten van die bands door jezelf te verdoven met alcohol???
Oud 05-03-2004, 13:29
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 14:27:
ja maar edge kids zijn ook moe en vertiefd na een showtje hoor... en dat betekent dat je fun hebt gehad... ook ik ontdek de volgende dag ineens blauwe plekken en schaafwonden... maar drinken op shows was nooit mijn ding, zo kan je toch niet optimaal genieten van die bands door jezelf te verdoven met alcohol???
hahaha
je bent toch geen fucking priester.

nog 1 keer dan:
fuck al die idioten met hun straight edge tekens op hun elleboog dan wel fucking lichaam getattoeerd en dat ook moeten gaan uitdragen, en zich meer voelen, en verstandiger dan anderen.
'kijk dan ik rook niet en drink niet. ik ben hardcore' ja een fucking nekschot in je achtertuin.

'verdoven met alcohol?' iedereen reageert wel anders op alcohol en met alcohol valt een show prima te kijken. sterker nog, soms wordt een show zelfs leuker.
dus dat optimaal genieten is bullshit.
Oud 05-03-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 14:25:
wonden krijg je met alles... als je niks wil riskeren moet je achteraan bij de bar gaan hangen... een band heeft niks aan die barhangers. als je een band goed vindt support je ze upfront, maar dat is mijn visie...

en ja diven, goede divers slaan de eerste 2 rijen over en zijn naar 3 seconde weer beneden om gewoon weer door te gaan... gasten die eerste 3 jaar op het podium staan te wenken, gay springen en gestrekt door de zaal gegooid wil, worden vind ik maar niks

en ik suggereer niet dat ik de moshchampion ben of de meest dedicated hardcore gast (ik haat de meeste bands en kids uit heel de scene die niet in mijn straatje vallen) ik ben gewoon een close minded gast zoals de rest van de hardcore scene...
maar ik ben wel dedicated naar de bands die ik vet vind.
ik ben altijd wel vooraan te vinden zowat in de pit of er vlak buiten, ik drink daar me bier wel, niet aan de bar(maar ja ik ben een sloeberige punk dus heb dan meestal ook gewoon een tas met mn eigen bier bij me)

divers vind ik sowieso irritant maar die gasten die eerst nog een half uur op t podium heen en weer lopen voor ze gaan springen zijn het vervelendste, en divers met kisten aan ook natuurlijk
tering wat is het toch irritant om zon kist tegen je hoofd te vangen
Oud 05-03-2004, 13:30
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 14:27:
vervang sigaretten maar met joints voor mij, k ben al n jaar gestopt met roken maar soms lijkt t erop dat er joints voor in de plaats zijn gekomen. En das niet zo mooi als je je bedenkt dat ik eerst een pak shag per dag weg werkte
hahahaha dude.
hoeveel blow jij per dag dan?
Oud 05-03-2004, 13:31
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 05-03-2004 @ 14:29:
hahaha
je bent toch geen fucking priester.

nog 1 keer dan:
fuck al die idioten met hun straight edge tekens op hun elleboog dan wel fucking lichaam getattoeerd en dat ook moeten gaan uitdragen, en zich meer voelen, en verstandiger dan anderen.
'kijk dan ik rook niet en drink niet. ik ben hardcore' ja een fucking nekschot in je achtertuin.

'verdoven met alcohol?' iedereen reageert wel anders op alcohol en met alcohol valt een show prima te kijken. sterker nog, soms wordt een show zelfs leuker.
dus dat optimaal genieten is bullshit.
je bent een man naar mn hart

zuipen op een show is niks mis mee
Oud 05-03-2004, 13:32
chipmunk
chipmunk is offline
wat is al die onzin dat er regels ofzo zijn om te moshen, je gaat toch gewoon los en beweegt zoals de muziek dat bij je oproept? ik sta wel graag in een pit wat zowiezo vaak al sneller aparte blikken oplevert omdat ik een meisje ben, maar het ziet er vast ook niet fantastisch uit ofzo want ik ga toch niet opletten van oeh hee deze "move" is misschien niet zo cool, ik zou er ook echt niet aan denken om moves te oefenen ofzo, hmm. geef mij maar gewoon een pit waar mensen zich in uit staan te leven zonder te denken of het wel de juiste moves zijn of dat er op het juiste stuk gemoshd word of bang zijn iemand pijn te doen of whatever, wat een onzin.
Oud 05-03-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 05-03-2004 @ 14:30:
hahahaha dude.
hoeveel blow jij per dag dan?
in verband met geld tekort nu alleen nog maar 's avonds maar als ik het geld er voor had zou ik de ene met de andere aansteken
Oud 05-03-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
chipmunk schreef op 05-03-2004 @ 14:32:
wat is al die onzin dat er regels ofzo zijn om te moshen, je gaat toch gewoon los en beweegt zoals de muziek dat bij je oproept? ik sta wel graag in een pit wat zowiezo vaak al sneller aparte blikken oplevert omdat ik een meisje ben, maar het ziet er vast ook niet fantastisch uit ofzo want ik ga toch niet opletten van oeh hee deze "move" is misschien niet zo cool, ik zou er ook echt niet aan denken om moves te oefenen ofzo, hmm. geef mij maar gewoon een pit waar mensen zich in uit staan te leven zonder te denken of het wel de juiste moves zijn of dat er op het juiste stuk gemoshd word of bang zijn iemand pijn te doen of whatever, wat een onzin.
helemaal mee eens gewoon doen waar je zin in hebt

rammen dus
Oud 05-03-2004, 13:37
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
chipmunk schreef op 05-03-2004 @ 14:32:
is ook zo, is ook zo. maar als jij in de disco danst, dans je ook liever goed... maar het maakt in weze niks uit...

en ja over dat sxe uitdragen...
je kan het ook de andere kant op zien... waarom moeten rokers mijn kleren altijd zo laten stinken en mij mee laten roken

waarom moeten veel dronken kutmongolen zo irritant zijn en laten zien dat ze drinken, wat ze dan dus eigenlijk helemaal niet kunnen

niet alle non-straight edgers zijn zo. maar dat edge kids millitant zijn is helemaal de grootste nonsens... ik schaam mezelf er alleen totaal niet voor... door zulke opmerkingen wil je het alleen maar extra uitdragen.
Oud 05-03-2004, 13:37
DeadNation
DeadNation is offline
Nou Friso is ook echt vaak op shows te vinden door het hele land dus die weet vast wel hoevaak Arjan moshed.

Natuurlijk een totale non-issue, maargoed ik kan met zekerheid zeggen dat Arjan bij de hardcorebands waar hij om geeft altijd upfront staat en losgaat.

Zo en nu weer verder azijnzeiken over 3600.0000crazyfistsforcutie.
Oud 05-03-2004, 13:39
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
welke shows heeft friso mij eigenlijk gezien?

terror - niet helemaal mijn ding, bij downslide wel even de mosh opgetrommeld. maar tijdens de voorprogramma's was alles best lam.
comeback kid - niet mijn ding, bij icepick wel gemosht, maar ik kende die band nog niet echt...
give up the ghost - alto pit, maar regelmatig in te vinden
light the fuse - regelmatige mosh
Oud 05-03-2004, 13:41
PieterB
PieterB is offline
al dat gezeik over de pit
al dat gezeik over de moshes
zeiken betekent indirekt het overtreden van regels van de ander
fuck regels

waarom is de pit sowieso altijd voor het podium op dezelfde plaats
Oud 05-03-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 14:37:
is ook zo, is ook zo. maar als jij in de disco danst, dans je ook liever goed... maar het maakt in weze niks uit...

en ja over dat sxe uitdragen...
je kan het ook de andere kant op zien... waarom moeten rokers mijn kleren altijd zo laten stinken en mij mee laten roken

waarom moeten veel dronken kutmongolen zo irritant zijn en laten zien dat ze drinken, wat ze dan dus eigenlijk helemaal niet kunnen

niet alle non-straight edgers zijn zo. maar dat edge kids millitant zijn is helemaal de grootste nonsens... ik schaam mezelf er alleen totaal niet voor... door zulke opmerkingen wil je het alleen maar extra uitdragen.
ik weet heel goed dat sxe mensen niet allemaal militant zijn ik ken genoeg toffe sxe'ers maar heb er ook een aantal vervelende meegemaakt zoals dudes die je laatste bier uit je klauwen slaan en dan ff die X op hun hand laten zien, nou die gast die heeft t geweten hoor.
Oud 05-03-2004, 13:43
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 14:41:
ik weet heel goed dat sxe mensen niet allemaal militant zijn ik ken genoeg toffe sxe'ers maar heb er ook een aantal vervelende meegemaakt zoals dudes die je laatste bier uit je klauwen slaan en dan ff die X op hun hand laten zien, nou die gast die heeft t geweten hoor.
ja zulke gasten mogen ook geslagen worden ja...

Citaat:
killermachine85 schreef op 05-03-2004 @ 14:41:
zodat de mensen die er geen zin in hebben weten waar ze kunnen staan, en zodat de band er nog wat van meekrijgt...
Oud 05-03-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
killermachine85 schreef op 05-03-2004 @ 14:41:
al dat gezeik over de pit
al dat gezeik over de moshes
zeiken betekent indirekt het overtreden van regels van de ander
fuck regels
helemaal mee eens man gewoon lekker rammen en het boeit geen fuck hoe het er uit ziet ghehe als je maar wel de gevallen mensen op raapt das in mijn ogen de enige regel die er in een pit is(dat en niet in kruis/gezicht slaan natuurlijk)

Citaat:
ehm eigenlijk geen fucking idee zal wel traditie zijn ofzo want als je een zaal binnenkomt is er altijd al meteen die half lege cirkel voor t podium die daar staat te wachten totddat er mensen gaan beuken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten