Advertentie | |
|
![]() |
|
wannneer de vetraging/groove in een hardcore nummer komt...
blijf altijd met je neus naar het podium staan, best laag blijven en gecontroleerd... vetste stuk om op te moshen is meestal de opbouw naar een mosh, die door gitaar of bas wordt ik gezet... slopend klinkt dat en DAN sla je elkaar de tering in.
||
Citaat:
PARDON Michèle zegt: die weet er dus niks vanaf he Michèle zegt: jij bent dedicationnnnnn ![]() als ik zo enorm aan de zijkant sta is 95% van het publiek op een normale show zo lame als je fucking oma!
||
Citaat:
jij blijft dan kijken hoe anderen zich de tering slaan.
||
Citaat:
beter opletten... ik heb zat getuigen, informeer maar ff in de scene wie er sikedheid waarmaakt, bands support, altijd upfront staat en meedoet met moshen en diven...
||
Citaat:
ik heb het zelf te vaak gezien beste man. je staat wel upfront. maar moshen is een ander verhaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik trouwens ooit eens met een meisje gegaan die Moshe heette maar ze was niet hc anders had ze vast wel geweten whatsup ![]() ![]() o ja je krijgt nog die black friday 29 demo van me, zal m wel ff gaan zoeken voor je als ik m gevonden heb pm ik je wel ff ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel je danst/mosht toch voor jezelf niet voor de scene. Ik bedoel bands supporten vind ik erg tof weet je maar hoe jij danst/moshed/dived of pit is toch jou ding, je hoeft je toch niet te bewijzen? tenminste zo zie ik het dan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
tuurlijk ga je los voor jezelf, de muziek roept het gewoon op. maar het is ook een groot stuk support voor de band die aan het spelen is. dat is misschien nog wel de grootste reden voor wat ik doe op een show...
en ja die moves die oefen je ja. zodat je controle krijgt en niet steeds gewond raakt of gewonden maakt... mensen die niet kunnen moshen zijn onberekenbaar. ik hoef mezelf niet te bewijzen, maar als er hier dingen beweerd worden die ik en anderen niet zo zien. kan ik toch wel een bron opnoemen om jullie te overtuigen dat ik weet what's up en dat jullie naar mij (en dus naar chain of strength ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik ben mijn eigen getuige. maar goed jij je zin WAT BEN JE EEN FUCKING MOSHKAMPIOEN. over 4 jaar sta je te stuiteren op dj pavo
||
Citaat:
ik ben ook getuige van jouw mosh op shows... aan de bar ofzo??? ![]()
|
Verwijderd
|
ach ja ik doe nu al jaren mn ding op punkshowtjes, vroeger was ik in iedere pit te vinden maar ik begin me afentoe wel te ergeren aan die kutaltootjes die je steeds vaker in een pit aantreft die totaaal niet weten wat ze doen en non stop tegen je aanbeuken als een lompe dildo. Laatste tijd alleen nog maar pits in bij bands die ik echt vet vind.... of als ik echt te dronken ben
![]() maar ja pitmoves oefen ik wel in de pit en niet inm mn kamertje ofzo hier in haarlem heb je trouwens amper een hc scene geloof ik en op hc concerten wordt over het algemeen ook gewoon een pit gebouwd hier, niet dat ik er nog vaak kom maar de hc shows waar ik vroeger kwam heb ik beister weinig mensen zien "moshen" |
![]() |
||
Citaat:
haha. ik heb ook nooit gezegd dat ik mosh, dat doe ik ook nooit, behalve bij give up the ghost. voor rest mosh ik niet nee. maar ik zit niet hoog en laag te verkondigen dat ik zo cool ben en een scenestar bent. jouw roep om aandacht en waardering is fucking uncool. en ik zit meestal te zuipen bij een hardcoreconcert ja, naar een concert te kijken. maar het is totaal onzin dat je daarom ene 'confused'smiley doet.
||
Citaat:
![]() en ja de nederlands hc scene... 9 van de 10 is het een dooie boel, vooral bij nederlandse bands... maar dat is geloof ik een nederlandse mentaliteit, behalve als het pinksteren is ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
zuipen is trui ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() volgens mij heb ik inderdaad een totaal verkeerd beeld van dat moshen. Najah....Face the Trut!, ben je ook wel eens in een pit te vinden?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder tja als je geen pijn wil oplopen moet je niet vooraan gaan staan want ja dan kan je er wel op wachten tot je een knal voor je kanus krijgt en tja slammen dat doe ik al jaren en heb er inderdaad een hoop verwondingen aan over gehouden maar ja je moet het er maar voor over hebben, ik zit er eigenlijk nooit mee ziet er nog trui uit ook allemaal van ddie battlescars op je armen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ja diven, goede divers slaan de eerste 2 rijen over en zijn naar 3 seconde weer beneden om gewoon weer door te gaan... gasten die eerste 3 jaar op het podium staan te wenken, gay springen en gestrekt door de zaal gegooid wil, worden vind ik maar niks en ik suggereer niet dat ik de moshchampion ben of de meest dedicated hardcore gast (ik haat de meeste bands en kids uit heel de scene die niet in mijn straatje vallen) ik ben gewoon een close minded gast zoals de rest van de hardcore scene... maar ik ben wel dedicated naar de bands die ik vet vind.
||
Citaat:
meer bier meer sigaretten geven het leven een meerwaarde
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je bent toch geen fucking priester. nog 1 keer dan: fuck al die idioten met hun straight edge tekens op hun elleboog dan wel fucking lichaam getattoeerd en dat ook moeten gaan uitdragen, en zich meer voelen, en verstandiger dan anderen. 'kijk dan ik rook niet en drink niet. ik ben hardcore' ja een fucking nekschot in je achtertuin. 'verdoven met alcohol?' iedereen reageert wel anders op alcohol en met alcohol valt een show prima te kijken. sterker nog, soms wordt een show zelfs leuker. dus dat optimaal genieten is bullshit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
divers vind ik sowieso irritant maar die gasten die eerst nog een half uur op t podium heen en weer lopen voor ze gaan springen zijn het vervelendste, en divers met kisten aan ook natuurlijk tering wat is het toch irritant om zon kist tegen je hoofd te vangen |
![]() |
||
Citaat:
hoeveel blow jij per dag dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zuipen op een show is niks mis mee |
![]() |
|
wat is al die onzin dat er regels ofzo zijn om te moshen, je gaat toch gewoon los en beweegt zoals de muziek dat bij je oproept? ik sta wel graag in een pit wat zowiezo vaak al sneller aparte blikken oplevert omdat ik een meisje ben, maar het ziet er vast ook niet fantastisch uit ofzo want ik ga toch niet opletten van oeh hee deze "move" is misschien niet zo cool, ik zou er ook echt niet aan denken om moves te oefenen ofzo, hmm. geef mij maar gewoon een pit waar mensen zich in uit staan te leven zonder te denken of het wel de juiste moves zijn of dat er op het juiste stuk gemoshd word of bang zijn iemand pijn te doen of whatever, wat een onzin.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rammen dus |
![]() |
||
Citaat:
en ja over dat sxe uitdragen... je kan het ook de andere kant op zien... waarom moeten rokers mijn kleren altijd zo laten stinken en mij mee laten roken waarom moeten veel dronken kutmongolen zo irritant zijn en laten zien dat ze drinken, wat ze dan dus eigenlijk helemaal niet kunnen niet alle non-straight edgers zijn zo. maar dat edge kids millitant zijn is helemaal de grootste nonsens... ik schaam mezelf er alleen totaal niet voor... door zulke opmerkingen wil je het alleen maar extra uitdragen.
|
Nou Friso is ook echt vaak op shows te vinden door het hele land dus die weet vast wel hoevaak Arjan moshed.
![]() Natuurlijk een totale non-issue, maargoed ik kan met zekerheid zeggen dat Arjan bij de hardcorebands waar hij om geeft altijd upfront staat en losgaat. Zo en nu weer verder azijnzeiken over 3600.0000crazyfistsforcutie.
|
welke shows heeft friso mij eigenlijk gezien?
terror - niet helemaal mijn ding, bij downslide wel even de mosh opgetrommeld. maar tijdens de voorprogramma's was alles best lam. comeback kid - niet mijn ding, bij icepick wel gemosht, maar ik kende die band nog niet echt... give up the ghost - alto pit, maar regelmatig in te vinden light the fuse - regelmatige mosh
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|