Advertentie | |
|
![]() |
|
Met betrekking op het onderwerp van mijn sectorwerkstuk, Kledingstijlen & Jongerencultuur, hou ik deze enquête.
Leeftijd: 20 Geslacht: M Nationaliteit: NL Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € 100-150 ofzo, ligt beetje aan wat ik nodig heb *Vast kleedgeld bedrag:€ n.v.t. *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € totaal: afhankelijk van maand, jas schoenen e.d. tikken erg hard aan natuurlijk +/- €100-150 per maand dus Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: meestal wel, maar soms maand niet en dn maand erop meer ![]() Hoe belangrijk is kleding voor je: (1-10) 8 Waar let je op bij het kopen van kleding: merk, trends, stijl Waar koop jij je meeste kleding, waarom: ik shop graag in andere steden dus daar zjin de winkels vaak andrs.. hier in eindhoven: rambam, seven7, status, maw, bijenkorf enz Wat is jou kledingstijl: 0.Alto 0.Punk 0.Gothic 0.Skater 0.Gabber 0.Kakker 0.Hip-Hop stijl 0.R&B stijl 0.Mode meegaand 0.Persoonlijke Stijl/Anders............ mode meegaand maar toch wel persoonlijke stijl.. maar weer wel meer geneigd naar kakker dan naar alto oid ![]() Waarom juist deze stijl: mjah te grote kleding zoals altos trekt me gewoon niet, bovendien vind ik ze er altjid zo zielig uitzien.. alsof ze ergens zjin ontspoord in hun jeugd.. kweet niet.. Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: jah, kwaliteit is vaak beter en kleding zegt veel over een persoon.. als je "bij een groep" wil horen (klinkt fout ![]() Volg je bewust de mode en trends, waarom: ligt eraan, of hte bij me past of niet.. Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: wat betreft merken komt dat vrij veel overeen.. maar goed, ik ben hier niet om mn vrienden af te zeiken ![]() Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: (1-10) 7, vaak push ik mijn mening wel door op mn vrienden maar ik laat ze natuurlijk vrij in te dragen wat ze willen (tenzij het van die alto achtige kleding is) Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: belangrijk, ik weet nie.. maar ik vind het wel fijn als je aan de kleding ook kan zien wat voor persoon het is en wat voor lifestyle hij/zij heeft Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto 0/1 [vind altos gwoon stijlloos] Punk 0/1 [idem] Gothic -7/-5 [stel depri mensen] Skater 1/2 [kan ermee leven] Gabber 5/6 [beetje uit de tijd maar oko hiermee kan ik leven] Kakker 7/9 [ze kunnen soms ook overdrijven] Hiphop stijl 5/6 [als ze whigger zijn 1/2 als ze echt neger zjin 5/6] R&B stijl 5/6 [idem] trendvolgers 7/10 [maar oko hier kan in overdreven worden] Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) 9, je heb altjid uitzonderingen ![]() Op- of aanmerkingen neuj ![]()
|
Verwijderd
|
Met betrekking op het onderwerp van mijn sectorwerkstuk, Kledingstijlen & Jongerencultuur, hou ik deze enquête.
Leeftijd: 19 Geslacht: man Nationaliteit: Urugaiaanse Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € 0 *Vast kleedgeld bedrag:€ 0 *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € 0 totaal: €0 Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: nee Hoe belangrijk is kleding voor je: (1-10) 7 Waar let je op bij het kopen van kleding: of t chill zit Waar koop jij je meeste kleding, waarom: concerten, koop je t direct bij de band, goedkoop en zij hebben er het meeste baat bij Wat is jou kledingstijl: 0.Punk Waarom juist deze stijl: past bij me Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: niet, geldverspilling Volg je bewust de mode en trends, waarom: nee, is voor hersenloze aapjes Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: er zijn wel wat overeenkomsten maar ik ga met allerlei soorten mensen om dus er is weinig ovreenkomst Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: (1-10) geen flauw idee Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: wel belangrijk, weet je meteen wat je met mensen aan kan Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Punk 10/10 de rest is kut ![]() ![]() Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) 10 Op- of aanmerkingen Spetälska Bedankt voor het invullen! Sandra |
![]() |
|
Leeftijd: 18
Geslacht: meiske Nationaliteit: Nederlands Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € 0,- *Vast kleedgeld bedrag:€ 0,- *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € 20,- (van opa of oma) totaal: € 20,- Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: Nee, bijna nooit. Hoe belangrijk is kleding voor je: 8 (1-10) Waar let je op bij het kopen van kleding: Ten eerste of het past (is nogal een probleem bij mij). Het moet een beetje wijd zitten, niet te truttig, leuke kleuren, goede prijs/kwaliteit verhouding... Waar koop jij je meeste kleding, waarom: H&M, hebben ze gewoon een heleboel leuke dingen, en niet duur. Wat is jou kledingstijl: 0.Alto 0.Punk 0.Skater wel een mix van die 3...maar soms wel iets netjesser. Waarom juist deze stijl: Omdat ik me daar lekker bij voel. Ik hou van de muziek en de kleren horen daar ook bij. Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: bewust niet, omdat ik merken onzin vind. Je betaald alleen voor de naam. Goedkopere merkloze kleren kunnen net zo mooi zijn. Volg je bewust de mode en trends, waarom: Nee niet echt, veel modieuze dingen vind ik nogal belachelijk, maar als ik iets leuk wat toevallig in de mode is koop ik 't gewoon. Tis niet zo dat ik iets perse niet koop omdat 't in de mode is. Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: Ja best wel. Ze houden dan ook van dezelfde muziek en hebben dezelfde hobbies. Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: 2 (1-10) Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: Mensen hoeven niet perse mijn 'lifestyle' te kunnen zien...ik zou eigenlijk ook niet echt weten wat mijn lifestyle is. Het is alleen duidelijk naar watvoor muziek ik luister, want ik draag nogal vaak bandshirtjes. Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto . 7 Punk .8 Gothic 5 Skater .7 Gabber .3 Kakker .1 Hiphop stijl 1 R&B stijl .2 trendvolgers .1 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: 8 (1-10)
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 16
Geslacht: V Nationaliteit: nederlandse Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € 50 *Vast kleedgeld bedrag:€ 50 *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € / totaal: €.... 50 Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: ja Hoe belangrijk is kleding voor je: (1-10) 8 Waar let je op bij het kopen van kleding: of ik het mooi vind en of het tactisch is, goed zit en of ik het een beetje nodig heb Waar koop jij je meeste kleding, waarom: in een winkel Wat is jou kledingstijl: 0.Alto 0.Skater,0. Persoonlijke Stijl/Anders............ Waarom juist deze stijl: omdat ik die mooi vind Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: niet bewust Volg je bewust de mode en trends, waarom: nee Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: nee die kleden zoals zij dat mooi vinden en ik doe dat ook Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: 2 Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: nee niet echt, je moet je kleden zoals jij dat wil en ook gedragen zoals jij dat wil daar hoeft toch geen overeenkomst tussen te zijn Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto ./. 10 Punk ./. 10 Gothic ./. 4 Skater ./. 7 Gabber ./. 1 Kakker ./. 3 Hiphop stijl ./.2 R&B stijl ./. 1 trendvolgers ./.0 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) best sterk. mensen die van hiphop houden kleden zich heel anders dan mensen die van trance houden, eigenlijk is het dom maar in grote lijnen merk je het wel erg goed |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw Nationaliteit: Nederlands Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € 0.. vind ik zonde, daar doe ik andere dingen mee *Vast kleedgeld bedrag:€ 90 *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € 50 totaal: €140 Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: Nee, alleen wanneer ik het echt nodig heb, tenzij het wel zooo leuk is Hoe belangrijk is kleding voor je: 8 Waar let je op bij het kopen van kleding: Of ik het mooi vind, of het lekker zit en of ik er wel mee kan combineren... En ik let ook wel op de prijs! Waar koop jij je meeste kleding, waarom: Only, Zara, H&M Gewoon mooie kleding, meestal niet al te duur, zit altijd goed! Wat is jou kledingstijl: Mode meegaand Waarom juist deze stijl: Tja, ik ben wel modebewust denk ik, maar ik koop toch wel gewoon iets wat ik leuk vind, niet omdat het toevallig in is ofzo Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: Het kan me eigenlijk weinig schelen.. Als ik iets leuks zie bij C&A ofzo dan koop ik het ook Volg je bewust de mode en trends, waarom: Ik koop wat ik mooi vind, niet wat de massa mooi vind Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: Ja m'n vriendinnen en ik zien er toch wel redelijk hetzelfde uit geloof ik... we hebben niet echt 1 stijl als gabbers of skaters of kakkers ofzo.. Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: 2 Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: Je moet je gewoon kleden en gedragen zoals je zelf wil.. Er hoeft geen overeenkomst te zijn Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto 2 Punk 2 Gothic 1 Skater 2 Gabber 6 Kakker 4 Hiphop stijl 4 R&B stijl 7 trendvolgers 8 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: Tja verschilt.. Bij hiphoppers en gabbers ofzo weet je het wel lijkt mij.. maar het hoeft niet altijd zo te zijn! Maja ik ga voor de 7 ![]()
|
Leeftijd: 19
Geslacht: V Nationaliteit: Nederlandse Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € tussen de 10 en de 60 *Vast kleedgeld bedrag:€ 0 *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € - totaal: € min 0, max 60 Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: Ik denk wel iedere maand iets, soms een broek, maar wel elke maand iets kleins. Shirtje/sokken ofzo. Hoe belangrijk is kleding voor je: 7 (1-10) Waar let je op bij het kopen van kleding: Of het bij me past, welke kleur (zo min mogelijk wit), welk materiaal, geen strakheid op de verkeerde plaatsen, prijs/kwaliteit, of iedereen er mee loopt. Waar koop jij je meeste kleding, waarom: H&M. De stijl bevalt me, vind je echt overal en het is niet duur. Wat is jou kledingstijl: 0.Alto 0.Punk 0.Gothic 0.Skater 0.Gabber 0.Kakker 0.Hip-Hop stijl 0.R&B stijl 0.Mode meegaand 0.Persoonlijke Stijl/Anders............ Mix van casual met vooral strakke topjes. Veel zwart. Vooral broeken die strak op de kont zitten en verder ietwat wijd zijn. Ook wel spijkerbroeken en zwarte vestjes ed. Waarom juist deze stijl: Is zo gegroeid, past in mijn budget/bij mij. Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: Ja. Ik koop te vaak kleren om er per keer voor een truitje 60 euro aan uit te geven. Volg je bewust de mode en trends, waarom: Nee. Heb wel wat beters te doen. Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: Nee. Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: (1-10) 3. Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: Nee. Beperking vind ik dat. Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Cijver? Kleding/Lifestyle Alto ./.1 Punk ./.3 Gothic ./.2 Skater ./. 1 Gabber ./. 1 Kakker ./. 2 Hiphop stijl ./.1 R&B stijl ./. 1 trendvolgers ./.5 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) 1 Op- of aanmerkingen ………………………. |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 14
Geslacht: vrouw Nationaliteit: Nederlandse Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € 0 *Vast kleedgeld bedrag:€ 0 *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € kan ik niet precies vertellen totaal: € ![]() Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: Nee, alleen als ik iets nodig heb en geld krijg. Hoe belangrijk is kleding voor je: (1-10) 8 Waar let je op bij het kopen van kleding: Of het goed zit en de kleur, ook op de prijs Waar koop jij je meeste kleding, waarom: H7M, Vero Moda, Only, Sting, omdat de prijs wel meevalt en ik vind dat ze er wel leuke kleding hebben Wat is jou kledingstijl: .Kakker Waarom juist deze stijl: Weet niet, maar iedereen zegt dat ik deze stijl heb Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: Niet bewust, maar meestal wel. Volg je bewust de mode en trends, waarom: Nee, alleen als ik iets leuk vind koop ik het Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: Nee, mijn beste vriendin is alto Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: 1 (1-10) Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: Niet belangrijk Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijF er van 1-10) 8 Kleding/Lifestyle Alto ./. 5 Punk ./. 5 Gothic ./. 5 Skater ./. 5 Gabber ./. 1 Kakker ./. 9 Hiphop stijl ./. 2 R&B stijl ./. 2 trendvolgers ./. 6 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) 6
|
[B]Met betrekking op het onderwerp van mijn sectorwerkstuk, Kledingstijlen & Jongerencultuur, hou ik deze enquête.
Leeftijd: 17 Geslacht: vrouw Nationaliteit: nederlandse Geld p.mnd besteed aan kleding: 40 tot 150 euro *eigeninkomen: € 30,00 ongeveer *Vast kleedgeld bedrag:€ 0,00 *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: wat ik van m'n mams krijg totaal: €ongeveer honderd euro Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: ja vaak wel maar niet speciaal meestal gewoon omdat ik iets leuk tegen kom. Hoe belangrijk is kleding voor je: (1-10) 9 Waar let je op bij het kopen van kleding: prijs en of het leuk staat Waar koop jij je meeste kleding, waarom: lady sting, mixx, vero moda, H&M. omdat ze daar hebben wat ik leuk vind Wat is jou kledingstijl: 0.Alto 0.Punk 0.Gothic 0.Skater 0.Gabber 0.Kakker 0.Hip-Hop stijl 0.R&B stijl 0.Mode meegaand 0.Persoonlijke Stijl/Anders............ ik trek vanalles aan de ene dag ben ik punk de andere dag ben ik kakker. this allemaal anders maak wel iets met een eigen flair Waarom juist deze stijl: omdat ik aantrek wat ik leuk vind. Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: nee trek alles aan. Volg je bewust de mode en trends, waarom: nee, enkel als ik de trent leuk vind. ben heel wisselvallig en kieskeurig Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: absoluut niet. Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: (1-10) 4 Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: nee, want ik hou niet van het hokjes gedrag Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto ./. 8 Punk ./. 8 Gothic ./. 2 Skater ./. 6 Gabber ./. 1 Kakker ./. 8 Hiphop stijl ./. 5 R&B stijl ./. 5 trendvolgers ./. 6 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) 1, ik ben vrij netjes en toch hou ik heel erg van punk en rock en verafschuw ik trance en vooral hardcore. verder is de relatie gewoon weer hokjesgedrag. onzin dus. Op- of aanmerkingen ……………………….
Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 18:02. |
![]() |
|
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw Nationaliteit: Nederlands Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € *Vast kleedgeld bedrag:€ *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € totaal: gemiddeld maak ik denk €150 op per maand, maar geen idee hoe ik er aan kom...ouders, bijbaantjes, nooit echt hetzelfde. Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: Ja Hoe belangrijk is kleding voor je: (1-10) 8 Waar let je op bij het kopen van kleding: Of het leuk is en of het ook nog een beetje lekker zit Waar koop jij je meeste kleding, waarom: wo_Men At Work denk Wat is jou kledingstijl: Beetje met de mode meegaand, maar ook echt wel persoonlijke stijl (ik maak ook weleens zelf kleding enzow) Waarom juist deze stijl: Omdat ik dat het leukst vind en ik me er lekker in voel. Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: Vaak wel, omdat ik dat gewoon leuke kleren vind en als je het geld er voor over hebt, waarom niet? Volg je bewust de mode en trends, waarom: Ja, vind ik gewoon leuk, zie het als een soort hobby, net als merkkleding kopen. Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: Nee, meeste vrienden kopen of andere merken of interesseert het weinig...Tuurlijk heb je het ook weleens over bepaalde merken of kom je op leuke ideeën ofzow. Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: 6 Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: Onzin, ben het ook met sommige ideeën eens, maar vind de kleding van toen afschuwelijk..dat laat volgens mij alleen zien dat je erbij hoort, of wilt horen.. Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijFer van 1-10) hier doe ik niet aan mee hoor, ik zeg net dat ik juist tegen dat hokjes ben, dus ga nu ook niet generaliseren Kleding/Lifestyle Alto ./. Punk ./. Gothic ./. Skater ./. Gabber ./. Kakker ./. Hiphop stijl ./. R&B stijl ./. trendvolgers ./. Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) Ligt er toch aan per persoon Op- of aanmerkingen Nee hoor..snap niet wat je er aan hebt..vooral die zogenaamde lifestyle dingen niet... |
![]() |
|
Leeftijd: 21
Geslacht: hermafrodiet Nationaliteit: jamaicaans Geld p.mnd besteed aan kleding: 500 euro *eigeninkomen: € 10k / 20k *Vast kleedgeld bedrag:€ haha *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € minimaal 250 totaal: € reken zelf uit slet Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: ja ik moet er goed uit zien voor de vrouwtjes Hoe belangrijk is kleding voor je: (1-10) 10, anders krijg ik geen sex. ik kan wel naar de hoeren, maar dat is niet leuk. de hoertjes wel, maar het gaat ook om het spel. Waar let je op bij het kopen van kleding: of het een merk is. merk is kwaliteit je weet toch. Waar koop jij je meeste kleding, waarom: rome en de antillen, daar heb je lauwe shit. ik heb toch geld dus.. Wat is jou kledingstijl: 0.Alto 0.Punk 0.Gothic 0.Skater 0.Gabber 0.Kakker 0.Hip-Hop stijl 0.R&B stijl 0.Mode meegaand 0.Persoonlijke Stijl/Anders............ persoonlijke stijl. ik draag veel dure hiphop kleding, maar als ik zaken moet regelen dan loop ik rond in pakken van armani en versace. Waarom juist deze stijl: dure kleding is status gek. Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: dat zeg ik net. Volg je bewust de mode en trends, waarom: nee ik ben geen homo Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: nee we zijn allemaal playa's Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: (1-10) 1. ik heb me eigen stijl je weet toch Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: wat? het kan me geen fuck schelen wat die hippo's doen Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto 0/0 Punk 0/0 Gothic 0/0 Skater 1/1 Gabber 0/0 Kakker -10/-10 Hiphop stijl 10/10 R&B stijl 10/10 trendvolgers 0/0 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) 10. hiphop fo life biatch! Op- of aanmerkinge neuke?? Bedankt voor het invullen! graag gedaan biatch |
![]() |
|
Leeftijd: 17
Geslacht: v Nationaliteit: nl Geld p.mnd besteed aan kleding: 150 *eigeninkomen: € 150 *Vast kleedgeld bedrag:€ 80 *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € mijn ouders zijn gul. totaal: € rot op Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: ja maar meer als ik een depressieve mood heb. Hoe belangrijk is kleding voor je: (1-10) 10, kijk dan naar me ![]() Waar let je op bij het kopen van kleding: Of het origineel is.En hothothot. Waar koop jij je meeste kleding, waarom: hennes bijenkorf zara.Budgetshopping, dan kan ik meer in keer kopen. Wat is jou kledingstijl: 0.Alto 0.Punk 0.Gothic 0.Skater 0.Gabber 0.Kakker 0.Hip-Hop stijl 0.R&B stijl 0.Mode meegaand X.Persoonlijke Stijl/Anders............ persoonlijke stijl, gewoon, je weet wel.ik zie er gewoon tof uit, punt. Waarom juist deze stijl: zodat mensen hun nek breken als ik langs loop Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: ik doe nix bewust, als ik iets cool vind wat van een bepaald merk is dan koop ik dat, mits ik daar t geld voor heb. Volg je bewust de mode en trends, waarom: niet klakkeloos.Ik pik leuke dingen eruit. Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: Mijn vrienden hebben iets andere stijlen. Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: (1-10) 1, mijn omgeving is niet zo hip, alleen n hippe omgeving zou mij kunnen beinvloeden. Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: wat? Hippies ruiken naar zweet ![]() Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto 0/2 Punk 0/0 Gothic 0/0 Skater 3/3 Gabber 0/0 Kakker 5/3 Hiphop stijl 5/4 R&B stijl 5/5 trendSETTERS 10/10 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) 6- ik luister te verschillende muziek om me daar op aan te gaan passen... Op- of aanmerkinge Bedankt voor het invullen! ja. ________________ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 19
Geslacht:vrouw Nationaliteit ![]() Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: *Vast kleedgeld bedrag: *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: dit verschilt heel erg kan geen gemiddelde aangeven totaal: €.... Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding ![]() Hoe belangrijk is kleding voor je: 8 (1-10) Waar let je op bij het kopen van kleding ![]() Waar koop jij je meeste kleding, waarom:albert cuyp,wonder women, H&M Wat is jou kledingstijl: 0.Mode meegaand Waarom juist deze stijl ![]() Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom ![]() Volg je bewust de mode en trends, waarom ![]() Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: niet zoveel Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: (1-10) 5 Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom ![]() Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto 7/7 Punk 4./.5 Gothic .1/.1 Skater 6./. 7 Gabber 1 ./. 1 Kakker 8./. 5 Hiphop stijl .6/6. R&B stijl 1./. 1 trendvolgers 9./. 9 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10)5 Op- of aanmerkingen ………………………. |
![]() |
|
Leeftijd: 14 Geslacht: vrouw Nationaliteit: Nederlands Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € 20 *Vast kleedgeld bedrag:€ heb (nog) geen kleedgeld *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € <- huh? totaal: € 20, mag kleding kopen, krijg het verder terug van mijn moeder Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: nee, miss wel een nieuw shirtje ofzo Hoe belangrijk is kleding voor je: 7/8 (1-10) Waar let je op bij het kopen van kleding: leuk, lekker zittend, of het wel ergens op past Waar koop jij je meeste kleding, waarom: boa-c, cockpit, leuk & niet duur Wat is jou kledingstijl: 0.Persoonlijke Stijl 0.Anders............ Waarom juist deze stijl: ik moet het zelf leuk vinden, als het in de mode is is het mooi meegenomen, het maakt mij ook niet uit welke stijl ik combineer, maar het moet absoluuut geen gothic, punk, skate, en nog een (ff de naam vergeten) zijn!!! Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: niet, het is te duur Volg je bewust de mode en trends, waarom: niet bewust, al zie ik wat moois en ik pas het en het staat mij dan koop ik het, mode of net niet Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: euh... niet echt, het maakt mijn vrienden niet echt uit hoe je eruit ziet, wat voor kleding je draagt Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: (1-10) 6, miss 7 Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: ja, als je je net als iedereen anders gaat kleden, ben je niet echt meer uniek, en dat is juist het mooie van alle mensen Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle ik waardeer ze allemaal evenveel, maar ik ga er niet aan mee doen Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) 5 Op- of aanmerkingen ......................
|
Leeftijd:
Geslacht: Nationaliteit: Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € 200-250 *Vast kleedgeld bedrag:€ 45 (met extra kleding erbij ![]() *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € totaal: €.... Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: Ja Hoe belangrijk is kleding voor je: 9 (1-10) Waar let je op bij het kopen van kleding: hoe het eruit ziet, of het lekker zit, hoe het gewassen moet worden (als het er een beetje vreemd uitziet qua stof) en de prijs natuurlijk Waar koop jij je meeste kleding, waarom: H&M denk ik. goedkope dingen. ze gaan niet heel lang mee, maar ik wissel toch vaak. Wat is jou kledingstijl: 0.Persoonlijke Stijl/Anders............ ik heb een erg wisselende stijl. af en toe een beetje doorsnee, maar ik doe graag aan wat ik zelf leuk vind. meestal met iets 'raars', zodat het net een tikje anders is dan iedereen. Waarom juist deze stijl: zie vorige vraag Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: niet bewust. veel van mijn kledingsstukken zijn niet van een bepaald merk, maar daarom niet minder leuk. Volg je bewust de mode en trends, waarom: nee, niet bewust. natuurlijk zijn er wel eens leuke dingen 'in de mode' en die koop ik als ik ze leuk vind. maar niet omdat dat eventueel van mij verwacht zou worden. of om erbij te horen. Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: nee, we hebben allemaal een wisselende stijl. toch lenen we soms dingen van elkaar, die dan totaal anders gecombineerd worden. Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: (1-10) 7 Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: nee ik vind dit niet belangrijk. in mijn kleding zie je mn lifestyle absoluut niet terug. Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto 2/2 Punk 5/5 Gothic 2/2 Skater 6/7 Gabber 1/0 Kakker 7/6 Hiphop stijl 4/4 R&B stijl 6/5 trendvolgers 8/7 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) 7 Op- of aanmerkingen N.V.T. |
![]() |
|
Jezus christus ik ben dol op enquetes.
Leeftijd: 18 Geslacht: nee, levend Nationaliteit: nederlandse Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € 0 *Vast kleedgeld bedrag:€0 *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: € (die snap ik echt niet) totaal: € 0 (ik leef nog steeds van mijn loon van een jaar geleden, knap he) Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: mmmmm ja ik denk het wel, maar dan vooral sokken en pantys die niet duur zijn Hoe belangrijk is kleding voor je: ik geef het een 8- Waar let je op bij het kopen van kleding: de prijs vooral Waar koop jij je meeste kleding, waarom: h&m want dat is vet hip (hebben ze ook cure ondergoed trouwens, wie wil dat nou niet) Wat is jou kledingstijl: 0.Alto (ik heb docter martens)0.Punk (omdat de motten altijd gaten vreten in mn kleren)0.Gothic(want alles zwart hebben is handig met wassen) Waarom juist deze stijl: oeps dat had ik er al bijgezet... Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: bewust niet, omdat ik cheap ben Volg je bewust de mode en trends, waarom: nee onbewust ![]() Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: ja, ze doen altijd alles na, maar ze vergeten een ding... mijn manier van kleden is zo vet lauw omdat ik het draag. bij jou is het lelijk Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: ik geef het een 9. mijn omgeving is ook armzalig Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: nee want ik vind hippies dom en lelijk Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle (ik zeg alleen wat over kleding want ik weet niet met welk wcpapier ze hun kont afvegen) Alto ./. 5 Punk ./. 6 Gothic ./. 6 Skater ./. 2 Gabber ./. 4 Kakker ./. 1 (al denk ik wel dat die duur wcpapier gebruiken) Hiphop stijl ./.2 R&B stijl ./. 1 trendvolgers ./. ligt er net aan welke trend ze volgen mutsje Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: (1-10) niet zo erg want naar kleding kun je niet luisteren Op- of aanmerkingen ………………………. ja je moet wel de uitslag hier neerzetten straks Bedankt voor het invullen! Sandra Graag gedaan Sandra! Eline
|
Leeftijd: 17
Geslacht: v Nationaliteit: nl Geld p.mnd besteed aan kleding: *eigeninkomen: € geen *Vast kleedgeld bedrag:€ geen *Verschillend, alleen als het noodzakelijk is: pfff € 75 ofzo totaal: € 75 ofzo Koop je ook daadwerkelijk iedere maand nieuwe kleding: nee. Hoe belangrijk is kleding voor je: 9 Waar let je op bij het kopen van kleding: Of t staat, of t past, de prijs, hoe t eruit ziet.. duh Waar koop jij je meeste kleding, waarom: h&m, omdat ze daar leuke kleding hebben.. duh Wat is jou kledingstijl: 0.Alto/0.Gothic/0.Mode meegaand/0.Persoonlijke Stijl Waarom juist deze stijl: Omdat ik veel zwart draag, fan ben van dr martens en polkadots, zelfs ik een paar puntschoenen in mn bezit heb (vertel t niet verder ![]() Draag je bewust wel/niet veel merkkleding, waarom: t maakt me echt geen flikker uit Volg je bewust de mode en trends, waarom: niet bewust Zijn er duidelijke overeenkomsten tussen eigen manier van kleden en die van je vrienden: tsja, t zijn niet echt modetutjes ofzo... maar sommige outfits van mn vriendin zou ik nooit aantrekken Hoe sterk beïnvloed de omgeving je eigen manier van kleden: 5 Bij de hippiebeweging vroeger kon je duidelijk hun "lifestyle" terug zien in hun kledingstijl. Vind jij dit persoonlijk ook belangrijk, waarom: ja hoor, in hoeverre mijn lifestyle verband heeft met mijn kleding is t toch wel ahndig om het eraan te kunnen zien Geef je waardering voor de onderstaande jongerenculturen, hoe waardeer je hun kleding en lifestyle? (cijver van 1-10) Kleding/Lifestyle Alto 3/5 Punk 4/5 Gothic 8/7 Skater 3/4 Gabber 1/1 Kakker 2/2 Hiphop stijl 2/2 R&B stijl 2/2 trendvolgers 7/6 Hoe sterk is de relatie tussen kleding en muziek: bij mij is t redelijk aanwezig, ofzo, bij anderen iets minder maar het bestaat wel. Op- of aanmerkingen tsja, beetje vaag he
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Enquête fair trade kleding Jantineeee | 8 | 09-12-2012 18:28 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête Mode KiNkY-lAy-D | 21 | 25-03-2010 12:32 | |
Lichaam & Gezondheid |