Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 13:02
Verwijderd
*denkt*
Ik vergeet dat soort dingen eigenlijk heel snel weer...

Hmm, ik deed aan de telefoon een keer een spelletje met mijn vriend; ik nam een getal in gedachten, hij moest het raden... dat deden we 3 keer en alle keren goed, vond ik wel leuk

En mja, ik kwam ook een klasgenoot én een leraar eens tegen op dezelfde plek op vakantie, tegelijk... dat was wel gek Aan een tankstation langs de snelweg...

En ik leerde een keer een jongen kennen op een camping, toen kwam mijn nichtje langs en bleek ze die jongen te kennen... dat was wel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2004, 13:03
Thomas
Thomas is offline
Toeval bestaat niet, als God iets wil dan gebeurt dat.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 13:04
Verwijderd
Vorig jaar ben ik op vakantie geweest naar Malgrat de Mar met mijn beste vriendin en mijn vriend ging diezelfde dagen naar Lloret de Mar met 3 vrienden.

Op de terugreis stopten we op een groot parkeerterrein rond 12 uur 's nachts. Daar stonden nog veel meer bussen met vakantiegangers. Ik had eerst geen zin om uit de bus te gaan, en mijn vriendin ook niet. Maar daarna zijn we toch maar gegaan, en dat was maar goed ook. Want nadat we in het wegrestaurant naar de wc waren geweest liepen we nog even door het winkeltje. Ik zei nog tegen mijn vriendin, wat zou het toeval zijn als Michael (mijn vriend) en die vrienden hier ook een stop hebben. We stonden net in de rij om de draaideur uit te lopen (het was erg druk) toen ik ineens 2 van die vrienden zag lopen! (dat dacht ik dan) dus ik zeg dat tegen mijn vriendin zegt ze ineens: Kijk daar loopt Jos! Dus ik schreeuwen naar Jos, van: 'waar is Michael!'. Lag hij te slapen in de bus, ik naar de bus, maar durfde niet naar binnen. Kwam de buschauffeur naar me toe, en begon tegen me te praten en ineens duwde hij me de bus in en ik liep naar boven en daar lag hij in de stoel te slapen...
Veel gezoend en geknuffeld natuurlijk en na een tijdje moesten we allebei onze eigen bussen weer in
Gelukkig zagen we elkaar de volgende dag weer.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 13:05
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
Thomas schreef op 09-03-2004 @ 14:03:
Toeval bestaat niet, als God iets wil dan gebeurt dat.
dat is geen lol, dat is serieus....
Oud 09-03-2004, 13:07
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
forumfreakie schreef op 09-03-2004 @ 14:05:
dat is geen lol, dat is serieus....
Duh, waarom denk je dat ik daar op die manier de spot mee drijf?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:25
In Your Room
In Your Room is offline
Op vakantie in Noorwegen kwam ik een jongen uit mijn jaarlaag op school tegen, op een camping in Oslo.

En ik heb vaak het meest vage toeval met een vriendin van mij, daar ben ik ondertussen wel aan gewend.
Oud 09-03-2004, 16:38
Broccoli*
Broccoli* is offline
Afgelopen donderdag vertelde ik tegen n vriendin dat k die nacht had gedroom dat mijn hak van mijn schoen brak.
Zij lachen van "dat gebeurd nooit bij iemand, alleen in flims". Ja dat dacht ik ook.
Nog geen minuut later voel ik geen ondergrond meer, eerst meende ik dat er een gat in de grond zat, maar nee hoor...
Hak van schoen....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 09:54
Woltertje
Woltertje is offline
ik geloof niet in toeval
Oud 11-03-2004, 13:20
Verwijderd
Ik was een dagje in Amsterdam met m'n ouders en zusjes. En mijn overbuurvrouw met haar kinderen waren er ook. Toen mijn overbuurvrouw tegen haar kinderen zei dat wij ook in Amsterdam waren zeiden ze okeej dan gaan we ze zoeken. En toen kwamen we net een winkel uitlopen waar hun voor stonden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:26
funkypunk
funkypunk is offline
ik kreeg vandaag een sleutel in mn hand gedrukt door een meisje van school en moest hem bewaren. toen ik vroeg waar die voor was zei ze; 'voor alles'
ik zit een beetje in de penarie en nu wordt dis dus mn sleutel tot alles zodat alles toch ook weer goed komt... weet je, dit past helemaal niet bij wat je bedoelt... maar maakt niet uit

verder was ik een keer in de stad, we hadden het over hoe jongeren (en ook allochtonen) de boel verpesten. Kwam er opeens een groepje van drie jongeren bij ons en ze deden gewoon heel vreemd, het soot perfect aan. 5 minuten later hadeden we het over een meisje dat volgens sommigen kon verwachten dat ze zou worden verkracht (ze gedroeg zich sletterig). een discussie volgde en toen draaide ze een liedje met als tekst; 'rape me baby'

Oud 11-03-2004, 13:28
Verwijderd
Ik ben er nog niet uit of toeval bestaat of niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:33
somszithetmee
somszithetmee is offline
ik kom al mijn hele leven exorbitant vaak met het cijfer 10.0 in aanraking.
Oud 11-03-2004, 13:42
Zazoo
Zazoo is offline
mn vriend kwam 2 minuten eerder bij mijn huis aan dan ik. (hij woont 45 km van me af en we spreken nooit echt een tijd af. ziet ie dat de politie in het park staat te controleren op fietsers. hij kon me net op tijd bellen, scheelt weer 45 euro ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten