Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 15:50
Jules
Jules is offline
Ik weet alleen dat ik zon wil.
Oud 09-03-2004, 16:58
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Geen idee, ben nog nooit begraven geweest.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 07:23
Yezzica
Yezzica is offline
Citaat:
********** schreef op 07-03-2004 @ 18:09:
Mag iedereen komen? Of liever alleen je vrienden..
Je moet alleen op mijn begrafenis komen als ik ook naar de jouwe zou komen! En niet dat beleefdheidsgedoe
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 09-03-2004 @ 17:58:
Geen idee, ben nog nooit begraven geweest.
zou je niet zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:35
Roos
Roos is offline
Citaat:
cut_off schreef op 10-03-2004 @ 09:18:
zou je niet zeggen
Oud 10-03-2004, 10:27
marqhuinos
marqhuinos is offline
Citaat:
cut_off schreef op 10-03-2004 @ 09:18:
zou je niet zeggen
LOL
Oud 10-03-2004, 10:31
marqhuinos
marqhuinos is offline
Maarruhm.. mijn begravenis:...

ffies kijken..:
Iedereen in het wit.
Witte rozen.
Alleen maar Dido op de achtergrond.
uhm.. ik denk dat ik dan toch eigelijk maar ingevroren wil worden.... haha.. voor de wetenschap..
maargoed.. als ik begraven wil worden dan mag iedereen komen die wil. en die het niet als een verplichting ziet.. want dat staat zo stom.. n absozekereluut geen zwart.. en niemand huilen.. wees blij dat ik verlost ben van dit geweldige (ahum) leven....

ja....
Oud 10-03-2004, 20:06
Sithan
Sithan is offline
Ergens op de bahama's leggen ze me maar in een een mooie wiite kajak die na 30 min lek gaat en dan met Into The West op de achtergrond, mogen ze me lekker weg laten varen
Oud 12-03-2004, 12:13
JEZUZZ
JEZUZZ is offline
Ik wil in een witte kist worden begraven, en in een witte Bentley naar de begraafplaats gereden worden. En vooral niet te droevig.
Oud 13-03-2004, 18:35
DvoorA
DvoorA is offline
muziek:
Stimmen im Wind van Juliane Werding, lekker onbekend bovendien dus geen vals-meebrullende bekenden op mijn begravenis.
waar:
naast mn oma
kleding:
goh, laten we er een modeshow van maken ik zou niet willen dat ze op de dag dat ik begraven word, zich gaan afvragen of ze er wel goed uitzien in hun zwarte jurk/colbertje/whatever..
mn kist:
een mooi boeddhamotief
ik word: begraven (lijkt me wel een mooi idee om na je dood toch weer in de kringloop des levens te belanden, al was het dan ook maar dankzij de beestjes)
Oud 23-03-2004, 14:18
Leiza
Leiza is offline
alles wit witte kist, witte bloemen en iedereen witte kleren das alles wat ik vraag maar geen zielige muziek, daar kan ik niet tegen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 16:32
grandmommy
grandmommy is offline
ik wil graag een mahoniehouten kist, of in elk geval mooi hardhout ( wel keurmerk natuurlijk), een bloemenstuk met veel groen en wit of een mooi boeket met herfstkleuren.
ik wil gewoon mijn alledaagse kloffie aan, en geen make up. wel graag al mijn sieraden aan.
ik wil niet begraven of gecremeerd worden, maar er is zo'n nieuwe techniek waarbij je lichaam een chemische reactie ondergaat. georgina verbaan ( ja zij ja... ) had het er laatst in het volkskrant magazine over, en dat leek me een hele goede oplossing. alhoewel, ik wil wel graag een graf waar men naartie kan, het liefst met een lekker grote, wegzakkende steen.
muziek op mijn begrafenis: als ik vermoord ben wil ik punchdrunk lovesick singalong van radiohead horen, en verder, of als ik niet vermoord ben: Pitseleh van Elliott smith, join me in death van HIm ( lekker toepasselijk), in limbo van radiohead, saltwater van chicane, cinnamon van the long winters, miss misery van Elliott smith, Bulletproof... I wish I was van Radiohead, you and whose army van radiohead, en als afsluiter 'til the tide creeps in van The Thrills.
geen toespraken graag, dat is toch alleen maar achteraf scheinheilig gelul. geef de nabestaanden maar een mooi riedeltje muziek.
Oud 23-03-2004, 20:11
Passenger
Passenger is offline
waarom zijn er toch mensen die een feest willen na hun begrafenis... het is wel een leuk idee, maar dan vraag ik me af, ben je zelf uberhaupt ooit wel eens op zo'n "feest" geweest? ik niet iig, en ik kan me er ook vrij weinig bij voorstellen... het lijkt me niet dat daar nou zo'n vrolijke sfeer hangt en waar mensen feesten omdat jij dood bent...

maar misschien ligt dat aan mijn bekrompen gedachten... (zelfkennis is tenslotte het begin van alle wijsheid...)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:14
Verwijderd
Alsof ik daar nu al over na ga denken. Ik heb vandaag het donorregistratieformulier (galgjewoord ) gekregen, eerst daar maar eens over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 23-03-2004 @ 22:14:
Alsof ik daar nu al over na ga denken. Ik heb vandaag het donorregistratieformulier (galgjewoord ) gekregen, eerst daar maar eens over nadenken.
Ik wil best ook voor jou een gedicht maken aspirantbeeb!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 23-03-2004 @ 22:21:
Ik wil best ook voor jou een gedicht maken aspirantbeeb!
Maar al te graag Opperbeeb
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:03
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
nokki schreef op 24-03-2004 @ 14:18:
iedereen witte kleren, mooi weer, mooie muziek en een glazen kist met witte rozen enzo om me heen...
Klinkt bijna als een sprookje
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:12
Verwijderd
ik wil een crematie
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:46
annetjuh
annetjuh is offline
alles wit, met vuurrode rozen.
en dan alles in de oven.
Oud 02-04-2004, 09:41
Cyra
Cyra is offline
Heel veel di-rect muziek (misschien willen ze nog wel even langskomen )
Nieuwe nummer van 3 doors down: here without you

Het moet een gezellige bijeenkomst worden, iedereen gezellig met elkaar praten.. Veel hapjes en drankjes enzo.. ZOu ik zelf ook leuk hebben gevonden

Ik wil een opvallende (lime-groene) kist en grafsteen ofzo
en een steen in de vorm van iets wat met mij te maken heeft.. Muziek, of in het logo van de red hot chili peppers.. of van di-rect ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 11:10
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Ik wil dat er zoveel mogelijk amerikaanse auto's komen, dat er rustige country muziek word gedraaid nie allemaal in ut zwart.....dat lijkt me wel wat.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 11:41
Otis
Otis is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 02-04-2004 @ 12:10 :
Ik wil dat er zoveel mogelijk amerikaanse auto's komen, dat er rustige country muziek word gedraaid nie allemaal in ut zwart.....dat lijkt me wel wat.
Nasssshville
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 11:43
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik wil iig een roze kist hebben..
en dan moeten ze het nummer van mariah carey en boys II man - one sweet day
veeet mooi nummer..
voor de rest wil ik niet dat er teveel over god gepraat word.. hij word niet begraven, maar ik.
Ik vind het wel mooi als mensen persoonlijke dingen gaan zeggen of dat ze mijn muziek draaien.. zulke dingen
Oud 02-04-2004, 11:45
drezzz
drezzz is offline
Ik wil gewoon een heel standaard begrafenis gewoon zoals het hoort. Al dat semi hippe gedoe (Ik wil een roze kist, ik wil techno ik wil zus en zo) Yeah right....
Oud 02-04-2004, 17:32
grandmommy
grandmommy is offline
maar elke standaard begrafenis wordt aangepast aan de wensen van de overledene of de overlevenden/nabestaanden, dus als ik de kans heb het allemaal te regelen... ik pak em!
ik zou ook wel zo'n begrafenis als mijn oma willen:
eerst de rozenkrans: driemiljoen keer een vage spreuk, dan met de kist op een wagentje een rondje door het dorp, met drie vette kransen op mijn kist, onderwijl door een megafoon preken door een dominee. dan naar een oude kerk ( niet gothisch! jugenstil liever) , waar gebeden en gezongen wordt en van dat soort ongein. dat lijkt me wel leuk. alleen kan je dan dat gelovige gedeelte vervangen door goede songteksten of gedichten van Marsman of iets dergelijks. dat was echt een goede begrafenis, zo wil ik ze wel vaker.
Oud 12-04-2004, 14:02
JJ13
JJ13 is offline
rode kist met zwart fluweel, purity van slipknot wordt gedraaid en verder allemaal huilende mensen die het heel erg vinden dat ik dood ben
Oud 12-04-2004, 16:07
simoontje88
simoontje88 is offline
Nou als ik begraven ga worden:

Muziek ---> Muziek is prachtig dus muziek zal er zeker zijn.
Deze nummers moeten zeker worden gespeeld:

Zielige/Droevige nummers
1. Enya - Only Time
2. Radio head - Creep
3. Sarah mclauglin - Adia
4. Enya - Watermark
5. The Corrs - Song for Ireland

Vrolijke nummers
1. Lynard Skynard - Sweet Home Alabama
en verder weet ik nog ff geen vrolijke maar in elk geval wel aan hardcore nummer als afsluiting

Veel muziek jah maar wel belangrijk voor me!

Uiterlijk ---> Witte bloemen, witte kist en iedereen wit gekleed! Ik wil een mooie witte jurk (geen trouwjurk) aan en mijn ketting, een gouden kruis met diamanten. Iedereen moet op zijn mooist zijn!

Geen gelul over god maar een paar mensen die iets leuks over mij zeggen en verder paar mooie verhalen of gedichten, die ik wel zelf wil uitkiezen

Ik wil graag in de zomer/lente worden begraven () dus het moet buiten plaatsvinden. gewoon heel mooi allemaal
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:26
Glory
Glory is offline
Leuk verhaaltje vertellen (Ze was altijd zo arty en grappig en lief en sarcastisch), cremeren, uitstrooien.
Oud 12-04-2004, 20:08
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Iedereen mag komen, vind het nogal triest staan als er maar 5 mensen komen janken...

Ik wil mijn zwarte leren jas aan, daaronder een zwarte trui en daar weer onder een witte t-shirt. Mijn zwarte spijkerbroek en zwarte stevige schoenen. Zwarte zonnebril moet ik ook nog op. Ohja mn horloge ook natuurlijk!

Ik wil een goedkope kist (zelfs na mijn dood ben ik gierig). Natuurlijk neem ik een paar voorwerpen mee naast me zelf. Een bijbel in mijn rechterhand (neuh.. ben niet gelovig.. maar ziet er grappig uit... misschien stelt het nog een paar gelovige familieleden gerust), en een zwaard (hangt nu op mn kamer) in mn linkerhand (stel dat ik het mis heb, zit ik in Walhalla zonder zwaard... en het klinkt wel leuk, ben ik de eerste in 500 jaar met een zwaard in zijn kist). Foto van evt. vrouw, kinderen, vriendin niet vergeten.... stop ze maar in mn rechterhand bij de bijbel.

Nu lig ik daar lekker dood te zijn. Familie en vrienden komen jankend afscheid nemen. Dan krijgen we nu muziek... ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik wil horen (nou ja, wat de bezoekers moeten horen). Dus dat komt later wel.... (suggesties iemand??)

Liedje nummer 1, mijn afscheidsbrief (nee, geen zelfmoord, heb hem tegen die tijd al geschreven voor het geval dat... vrienden bedanken voor de mooie tijden die we hebben meegemaakt, familie bedanken voor de andere mooie tijden, een paar leuke herinnereingen aanhalen, nog wat over de toekomst, en dan het gaat jullie goed, vaarwel!). Liedje nummer 2.

En dan hup, de grond die kist!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:33
Verwijderd
begraven word ik in een mooi pak, kist zwart, of wit of met zo'n geinige "return to sender" print

iedereen mag komen, maar liever wel de mensen waarvan ik ook op hun begrafenis zou komen. GEEN kerkdienst, dat wil ik niemand aandoen, en als ik nog mn eigen begrafenis meemak als geest of zo zou ik mezelf ook doodergeren dus dat doen we lekker niet.

muziek:

Blof - Streep mijn naam maar weg
The Offspring - Gone Away

en als ik weggesjouwd word moet
Jefferson Airplane - White Rabbit te horen zijn.

Ik wilde wel meer nummers opschrijven maar om nou een uur muziek te gaan luisteren vind ik ook wat overdreven.

Na afloop iedereen een biertje en een peuk, gewoon ouwehoeren en een chille cd op. Koffie ook natuurlijk voor de liefhebbers.

en verder weet ik het zo gauw niet.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:32
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Laïs schreef op 07-03-2004 @ 18:45 :
idd.
wel met muziek waar ik van hield/hou.
en ik wil gecremeerd worden.
en natuurlijk ego-strelende toespraken hoe leuk ik wel niet was.
Oud 14-04-2004, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 13-04-2004 @ 15:32 :
en ik wil gecremeerd worden.
en natuurlijk ego-strelende toespraken hoe leuk ik wel niet was.
zonderkommasenpuntenenadempauzes.

grapje Lais
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 08:53
merels
merels is offline
Ik weet het eigenlijk nog niet. Laatst had ik een begravenis van een broer van mijn oma, daar hadden alle kleinkinderen de kist beschilderd, was erg mooi en "fleurig". Ik wil dat na mijn begrafenis mensen gezellig wat gaan drinken, of een hapje gaan eten. En ik hoop zo dat het de zon op zijn hardst straalt.
Oud 14-04-2004, 08:55
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-04-2004 @ 02:16 :
zonderkommasenpuntenenadempauzes.

grapje Lais

ik moest er zowaar om lachen.
Oud 14-04-2004, 10:03
Verwijderd
Ik wil dat er klassieke muziek gedraaid wordt en spirits of nature mag ook wel op... alleen mensen die gepast gekleed zijn worden binnen gelaten en pan-am wordt mijn doorbitch
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 14-04-2004 @ 11:03 :
Ik wil dat er klassieke muziek gedraaid wordt en spirits of nature mag ook wel op... alleen mensen die gepast gekleed zijn worden binnen gelaten en pan-am wordt mijn doorbitch
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 14-04-2004 @ 11:03 :
al willen er zwervers in lendendoeken bij mij naar binnen alleen voor t eten nog komen ze er in wat is t nou weer voor bullshit dat men gepast gekleed moet zijn zeg
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 14-04-2004 @ 12:59 :
al willen er zwervers in lendendoeken bij mij naar binnen alleen voor t eten nog komen ze er in wat is t nou weer voor bullshit dat men gepast gekleed moet zijn zeg
Dat mag hij toch zelf weten... Als hij kleding belangrijk vindt is het logisch dat hij wil dat mensen zich mooi aankleden. Net zoals jij een heel buffet voor alle daklozen in de wijde omtrek klaarzet, ik moet er persoonlijk niet aan denken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 14-04-2004 @ 12:59 :
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 14-04-2004 @ 13:01 :
Dat mag hij toch zelf weten... Als hij kleding belangrijk vindt is het logisch dat hij wil dat mensen zich mooi aankleden. Net zoals jij een heel buffet voor alle daklozen in de wijde omtrek klaarzet, ik moet er persoonlijk niet aan denken.
hoezo niet? heb je iets tegen daklozen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 14-04-2004 @ 23:51 :
hoezo niet? heb je iets tegen daklozen?
ja, en los daarvan is een begrafenis een besloten gelegenheid, dunkt me.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:58
Verwijderd
Mmwa als ik door m'n leven of m'n dood iets kan doen om de minder bedakte medemens te helpen zalk dat wel doen. MAARRRR meningen verschillen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 23:11
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 14-04-2004 @ 23:58 :
Mmwa als ik door m'n leven of m'n dood iets kan doen om de minder bedakte medemens te helpen zalk dat wel doen. MAARRRR meningen verschillen
dat blijkt maar weer

ga eens een tijdje in Parijs wonen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 00:20
cha0s
cha0s is offline
Ik wil opgezet worden, tegen de tijd dat ik dood ga is dat het summum van hip.

nah. iig gecremeerd, scheelt 'n hoop rotzooi die de grond in gaat...
en qua muziek:

NoMeansNo - The world wasn't built in a day
Misfits - Dig up her bones
Real McKenzies - Wild Mountain Thyme
en als afsluiter:
GG Allin - You hate me and I hate you.

Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 00:23.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 07:43
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 15-04-2004 @ 01:20 :
Ik wil opgezet worden, tegen de tijd dat ik dood ga is dat het summum van hip.

GG Allin - You hate me and I hate you.

ik wil gecremeerd worden, assen in een authentieke griekse vaas, en daar mogen ze me uitstrooien op:
Acropolis
Delphi

Muziek:
Tears of heaven - Clipton (ff het volk laten wenen .)
Gladiator Theme - mooi liedje
Boston Public Theme - Ook mooi .
O Fortuna - Carmina Burana

Ik wil wel geen koffietafel: mensen moeten vasten op mijn begrafenis

Nadat dit allemaal gebeurd is ga ik ff spoken bij de mensen die ik niet graag had .
Oud 15-04-2004, 07:56
GRRR
GRRR is offline
Iedereen ligt op de grond stikkend van de anthrax of een of ander biochemische wapen terwijl ze langzaam aan het desintegreren zijn doordat het wapen hun vlees verteert. Bij gebrek aan muziek zing ik dan het nummer van Queen - Another One Bites The Dust. Althans dat droomde ik. Het was ergens in juni 2006.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 15-04-2004 @ 00:11 :
dat blijkt maar weer

ga eens een tijdje in Parijs wonen
In Amsterdam heb je ze ook hoor... maar ik vind de meeste wel oke hoor
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 19:38
idontcare
idontcare is offline
op zich wil ik niet echt weten HOE het eruit ziet, maar wel wie er allemaal komen en hoe al die mensen zich gedragen. zouden ze huilen? en zouden er mensen komen die zeg maar alleen verplicht gaan of dat ze het echt menen? daar ben ik wel benieuwd naar. maar als mensen om je gaan zitten huilen en het dus echt menen dan heb ik denk ik wel zoiets van 'he, ik wil terug!'
Oud 16-04-2004, 23:09
hop-snop-drop
hop-snop-drop is offline
iedereen mag komen..... maar er zullen denk ik alleen familie en vrienden komen maar oke...
Iedereen moet een bananenpak aan. Er is een band die ik koewl vind, en ze moeten geen treurige muziek spelen.
Iedereen moet party vieren... bier enzo..
In mijn begrafenisdoos moeten een aantal dingen zitten zoals foto's van vrienden familie enzo.. ook graag brieven, songteksten, gedichten enzovoorts zou wel koewl zijn.

Ze hoeven om mij niet te treuren , mak er maar iets moois van

maar ik wil nog niet dood! tis veel te leuk hier!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 14:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Koninklijk, gruwelijk duur en feestelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten