Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic, één ketting over een trui is wel mooi, als de kleding en houding verder ook goed is.
||
Citaat:
![]() maar ontopic: ik vin ut ook zeer zeker FOUT die kettingen!
||
Citaat:
Omdattie m aan zn linkerhand had. Maar dat kon ook zn rechterhand zijn en dat het een grap was dat weet ik niet meer. :-P En Bad Attitude Baracus was het coolst. [BA-stem] I ain't getting in the plane U FOOL!!![/BA-stem]
|
dat zijn van die bling bling types
en daar hou ik absoluut niet van bij mannen dan. vind die lui verschrikkelijk. Maar bij vrouwen is het hondsnormaal, dat je een mooie extravagante ketting over je coltrui doet
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik heb ooit eens bedacht waarom het juist zo goed was dat the A team nooit iemand raakte als ze schoten. Dat toonde namelijk alleen maar aan hoe goed ze konden schieten, eerst schoten ze je precies voor je schoenen zodat je wist dat ze wel heel secuur konden schieten zodat je je meteen over gaf want het volgende schot moest haast wel recht door je kop zijn zo goed konden ze schieten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat zijn camping typetjes ken je klassieker ''annetjuh'' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] De speer. Soapsie | 5 | 04-06-2005 14:08 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
KaKkEr Of NiEj zino | 28 | 18-02-2003 07:56 | |
Lifestyle |
"witte negers" ? a new noise | 164 | 12-07-2002 17:24 |