Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hardcore pits zijn doop, geen gezeik.
Mensen die hardcore moves toepassen bij ongepaste muziek zijn lamers en probeer ik er altijd zo hard en snel mogelijk uit te werken. Werkt meestal wel ![]()
||
Citaat:
|
Ik kan me soms best vermaken bij zulke bands. Maarja, het blijft bij soms want de meeste bands waarbij geviolentdanced wordt vind ik kut.
Maar er zijn een paar bands waarbij ik misschien ook nog wel eens een move uit de kast wil trekken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
btw de line-up van ehcp en het midsummer hardcore event is ook gedeeltelijk bekend. europeanhardcorepart |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan hem in soort van Capoeira stijl, 2 gestrekt naar voren .. Gesprongen gedraaide heelkicks.. We moeten een keer gaan sparren ofzo ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Zelfs op het muziekgedeelte van een scholierenforum.... ![]() ![]()
||
Citaat:
Dan post ik hier namelijk ook ff mijn moveslist ![]()
||
Citaat:
Butterfly kick High kick (double en ja 't is waar ook triple ![]() Mistyflip Bioflip Backflip Frontflip Catwheel Flikflak 90-90 Arab wheel Spin kick Split kick En uiteraard het armwerk Bruize jij mag.
|
MM backflip en frontflip lukt me niet..
Maar ik kan een diversiteit van gedraaide gespongen trappen geven.. (ik zet de termen in het nederlands, want in het koreaans staat het alleen interressant maar onbegrijpelijk).. -Gesprongen naar binnenwaartse gerichte trap (met de zijkant van de voet).. -Geprongen naar buitenwaartse gerichte trap (met de zijkant van de voet).. -Geprongen naar binnenwaarte gerichte trap (met de bal of wreef van mijn voet), met een area hit van 180 graden.. -Geprongen heelkick, dus naar buitenwaarte gericht (met de bal of wreef van mijn voet), met een area hit van 180 graden.. -Gesprongen heelkick van hoog naar laag , halve maan vorm.. -Gedraaide gesprongen naar binnenwaartse gerichte trap (met de zijkant van de voet).. -Gedraaide gesprongen buitenwaartse gerichte trap (met de zijkant van de voet).. -Geprongen gedraaide naar binnenwaarte gerichte trap (met de bal of wreef van mijn voet), met een area hit van 180 graden.. -Soort van splitkick, ben niet zo heel erg lenig, dus geef ik 2 afzonderlijke trappen in 2 richtingen, hoek tussen de 2 trappen is zo''n 90 a 145 graden.. -Hoge voorwaartse met gestrekte opwaarte.. -Hoge voorwaartse zonder gestrekte opzwaai.. -Hoge zijwaartse (hoofdhoogte).. Het gebruikelijk arm werk kan ikm ook wel jah ![]() Om nog maar even de combo's buitenbeschouwing te laten ![]()
||
Citaat:
![]() Eastern style ![]()
||
zoals gezegd in een ander topic:
Citaat:
||
Citaat:
ooooooooooooh je bedoel zeker moshen. ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 23:20. |
![]() |
|
|