Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sigaretten rollen da's goedkoper. En als je eventjes wat kan uitbesparen is dat mooi meegenomen. Natuurlijk zou ik het best stoppen met roken, maar heb eventjes geen karakter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wanneer ben je jezelf? daar heb je een goeie vraag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb gewoon een hekel aan dat ge"punk's not dead" |
![]() |
|
![]() |
Hmmm, qua muziek smaak zal ik dan wel "alternatief" zijn (Radiohead, nirvana, Smashing Pumpkins, Bush, Underworld, en de rest zegmaar)
Maar qua kleding, ik weet niet of je daar een "echte" alto aan kan herkennen, je ziet de laatste tijd ook erg veel "mode poppetjes" in alto kleren van de vero moda enzo lopen omdat het in is geloof ik. Ik zelf heb gewoon bijna alles wel in de kast hangen: Paar radiohead shirts van Waste en voor de rest gewone overhemden, polo's, truien en levi's enzo. Qua kleding stijl dus redelijk "normaal", muziek smaak alternatief Ik denk dus niet dat je per definitie kan spreken van Alto of geen Alto maar dat het meer is hoe diegene zichzelf voelt. Ik zelf voel me iig geen alto in dat opzicht En dat ze weinig geld zouden hebben is al helemaal onzin, ik ken er zat met geld waar de gemiddelde model student jalours op zou zijn.
||
Citaat:
Net zoals men denkt dat kunstenaars per se drugsverslaafd of zo zouden moeten zijn. |
![]() |
|
fascinerend hoe sommige mensen op dit "LIFESTYLE" forum zo ontzettend stellig, oordelend maar vooral bevooroordeeld, dom en kortzichtig kunnen spreken over "Alternatievelingen".
misschien is het als 'in-lifestyle-geinteresseerde' niet gek om eens een keer verder te kijken dan je neus lang is en op onderzoek uit te gaan naar dat waarover je totaal niks zinnigs weet te brengen. ik wil hiermee absoluut de alternatievelingen geen hart onder de riem steken (dat wordt toch niet gewaardeerd), maar wil wel een aantal mensen ff laten weten dat zij, die zichzelf ontzettend apart en bijzonder voelen, raar gaan lopen blaten over een andere groep die zichzelf apart en bijzonder gedraagd. bijna zou ik denken dat jullie je bedreigd voelen door die alternatievelingen..... ![]() postscriptum: val zelf helaas niet binnen een categorie, dus ben een eenzame loner ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat alternatieve mensen mensen zijn die zich afscheiden van de massa. Dus: andere kleding (en dus NIET blije 'altootjes' met kralen, kleurtjes en overzeas broeken), afwijkende opvattingen enz... Alternatief betekent immers 'anders, afwijkend'
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat zing jij op de tribune ,of bij de sport waar je aanwezig ben ? Verwijderd | 189 | 31-03-2004 19:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeting: KEER HET TIJ demonstratie 20 september Rabbi Daniel | 212 | 22-09-2003 19:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |