Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 22:06
Isa
Isa is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-03-2004 @ 12:51:
Ik denk niet dat jij op democratische wijze aan de macht zou kunnen komen...
ik ben ook niet direct op zoek naar dat soort macht, ik probeer de wereld wel op andere manieren te veranderen
ik denk dat ik wel macht zal krijgen ooit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2004, 22:07
Isa
Isa is offline
Citaat:
Myuki schreef op 14-03-2004 @ 12:59:
Als iemand geen vriendin kan krijgen...
like me
Citaat:

en wel een grote behoefte heeft aan seks... Kan ik goed begrijpen dat hij naar een bordeel gaat.
nee dank je
Citaat:

Bijvoorbeeld mensen met een handicap die anders nooit seks zouden hebben ofzo...

Volgens mij zijn mensen toch vrolijker en minder gefrustreerd als ze goeje seks hebben gehad... En dat is natuurlijk goed voor iedereen
betaalde seks met een hoer is geen goeie seks maar blinde ziekelijke lust.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:08
Isa
Isa is offline
Citaat:
willow-star schreef op 14-03-2004 @ 15:20:
Ik vind het sowieso een beetje triestig als je als vrouw (en ja sommige mannen ook maar dat komt minder voor) je lichaam moet verkopen. Ik kan wel begrijpen dat er voor sommigen niet veel andere uitwegen zijn, maar toch. Daarbij komt idd nog dat deze vrouwen vaak slecht beschermd zijn. Want ook als werken ze in een legale club, dan nog kan het tegen hun wil zijn. Ik vind dat de 'autoriteiten' hiertegen veel harder moeten gaan optreden. Als die vrouwen het zelf willen is er geen probleem, want dan doen ze het zelf, maar vooral tegen onvrijwillige protitutie moet harder opgetreden worden...
moeten de autoriteiten inderdaad, ook bij zelfwillen is er imho een probleem... helaas zal een te groot verzet misschien een averechts effect hebben is meestal zo bij alle slechte dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:01
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Isa schreef op 14-03-2004 @ 23:07:
nee dank je
Dat jij het niet zou doen, betekent niet dat iemand anders er niks aan kan hebben. Je getuigt hier van erg weinig inlevingsvermogen.

Citaat:
betaalde seks met een hoer is geen goeie seks maar blinde ziekelijke lust.
Nou en? Er zijn genoeg mannen die die lust niet meer kunnen onderdrukken. Liever dat ze naar een hoer gaan dan dat ze iemand gaan verkrachten... Of niet dan?
Oud 15-03-2004, 14:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Isa schreef op 14-03-2004 @ 23:05:
nee mijn mening stemt overeen met de bijbel.
Ben jij ingevroren dan ofzo?

Je gelooft ook letterlijk alles wat in de bijbel gezegd wordt. Dat heb je niet zelf bedacht. Daarom kan het ook niet zo zijn dat je je eigen mening gebruikt, je kopieert de mening uit de bijbel, omdat je zelf bang bent keuzes te maken en daar fouten in te maken.
Oud 15-03-2004, 15:12
Myuki
Myuki is offline
Inderdaad, wat in de bijbel staat moet niet letterlijk opgevat worden!

Dan krijg je hetzelfde effect als bij moslimextremisten die dat doen... (lekker wereld vol liefde ...ahum )
Oud 16-03-2004, 22:09
Isa
Isa is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-03-2004 @ 15:01:
Dat jij het niet zou doen, betekent niet dat iemand anders er niks aan kan hebben. Je getuigt hier van erg weinig inlevingsvermogen.

Er is niks positiefs aan het bevredigen van loutere lust.
Citaat:
Nou en? Er zijn genoeg mannen die die lust niet meer kunnen onderdrukken. Liever dat ze naar een hoer gaan dan dat ze iemand gaan verkrachten... Of niet dan?
veel verschil maakt het niet, gezien het feit dat de meeste hoeren onvrijwillig zijn en het doen omdat ze geen uitweg meer zien verslaafd zijn, of puur door angst gedwongen worden.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 22:11
Isa
Isa is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-03-2004 @ 15:04:
Ben jij ingevroren dan ofzo?

Je gelooft ook letterlijk alles wat in de bijbel gezegd wordt. Dat heb je niet zelf bedacht. Daarom kan het ook niet zo zijn dat je je eigen mening gebruikt, je kopieert de mening uit de bijbel, omdat je zelf bang bent keuzes te maken en daar fouten in te maken.
nee dat geloof ik niet. ik denk ook niet dat de bijbel gods volmaakte woord is. ik ben niet bang om keuzes te maken, wat een onzin zeg, omdat ik tegen prostitutie ben en de bijbel ook en ik dat zeg heb ik geeneens geen eigen mening. als ik het eens ben met jezus als hij zegt dat we anderen moeten liefhebben als onszelf ben ik zeker ook slechts iemand die dat slechts zegt omdat het in de bijbel staat terwijl ik het er in wezen niet mee eens ben
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 22:13
Isa
Isa is offline
Citaat:
Myuki schreef op 15-03-2004 @ 16:12:
Inderdaad, wat in de bijbel staat moet niet letterlijk opgevat worden!

Dan krijg je hetzelfde effect als bij moslimextremisten die dat doen... (lekker wereld vol liefde ...ahum )
precies een wereld waarin naar Jezus geluisterd word is een wereld vol liefde ja.
Een wereld waarin mensen zich niet verkopen uit pure lust.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten