Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2004, 17:12
Verwijderd
Nee, heb ik het geduld niet voor om ervoor te gaan zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2004, 17:17
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 12-03-2004 @ 16:53:
Ik hield er eerst echt een bij, maar nu schrijf ik alleen maar erin als ik dingen echt kwijt moet omdat ik anders teveel opkrop. Maar er staan ook leuke dingen in die ik op schrijf
En sinds 5 minuten typ ik voortaan in een beveiligd word-bestand Gaat veel sneller dan schrijven en is veiliger
Oud 12-03-2004, 17:30
Susanne
Susanne is offline
Kheb wel veel dagboekjes vol geschreven ja, van m'n 13 tot 16 ongeveer, toen ben ik er mee gestopt.. had er niet meer echt behoefte aan.
Vind het nog wel leuk om soms door te lezen
Oud 12-03-2004, 17:33
Verwijderd
ik heb sinds augustus een zakagenda waarin ik elke dag opschrijf. wat ik meemaak, wat mn gevoel is, en bijzondere gebeurtenissen. en dat is af en toe heel prettig. gewoon even alles kwijt voor t slapen gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:02
zwoesj
zwoesj is offline
Dat mag ik hier niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:08
the tourist
the tourist is offline
Ik heb een livejournal waarin ik af en toe wat zet, maar geen persoonlijke dingen.

Verder niet. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik hou het nooit vol.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:08
Envy
Envy is offline
Nee, ik kan het gewoon echt niet, ik kan me niet lang genoeg concentreren om mn hele dag daar te gaan beschrijven oid. Ik zie het nut er (voor mezelf, voor sommige mensen zal het vast heel fijn en nuttig zijn) ook niet echt van in.
Oud 12-03-2004, 18:14
Verwijderd
'k Heb een LJ en verder schrijf ik zo af en toe wat in een boekje, zo ongeveer elke maand 1 keer.. Een soort update telkens
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:22
Shock
Shock is offline
Citaat:
Unique schreef op 12-03-2004 @ 18:12:
Ik heb een LJ, waarin ik soms schrijf. Soms dagelijks, soms een paar dagen niet.
Same here.. Mja de dingen die ik echt neerzet om ze zelf even kwijt te zijn, staan toch wel Friends Only
Oud 12-03-2004, 18:22
Laïs
Laïs is offline
Ja,'k heb een dagboek. Als ik me gewoon voel,schrijf ik er niet in,wel als er iets gebeurd is/me uitzonderlijk blij voel/kut voel/heel boos ben.
Oud 12-03-2004, 18:24
Qamra
Qamra is offline
Nee, ik kan niet alleen voor mezelf schrijven. Papier praat niet terug en er zijn veel dingen waarvoor ik toch wel graag heb dat mensen terug praten.
Oud 12-03-2004, 18:24
Laïs
Laïs is offline
Ik heb wel een dagboek.
als ik me gewoon voel,schrijf ik er niks in maar als ik me kut voel/heel blij ben/als er iets gebeurd is. schrijf ik vellen vol.
Oud 12-03-2004, 18:38
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Shock schreef op 12-03-2004 @ 19:22:
Same here.. Mja de dingen die ik echt neerzet om ze zelf even kwijt te zijn, staan toch wel Friends Only
Ik strooi m'n LJ-account niet rond, dus alles wat ik schrijf is sowieso 'for my eyes only'

Ik heb trouwens ook nog een papieren dagboek, waar ik soms dagelijks inschrijf en dan weer een paar maanden niet.
Oud 12-03-2004, 18:39
Verwijderd
nee , gelukkig niet
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:50
Shock
Shock is offline
Citaat:
Unique schreef op 12-03-2004 @ 19:38:
Ik strooi m'n LJ-account niet rond, dus alles wat ik schrijf is sowieso 'for my eyes only'

Ik heb trouwens ook nog een papieren dagboek, waar ik soms dagelijks inschrijf en dan weer een paar maanden niet.
Mnee dat vind ik iets te simpel gedacht, alles wat op internet staat is openbaar dus daar houd ik goed rekening mee
Oud 12-03-2004, 20:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee
Oud 12-03-2004, 20:24
cup a soup
cup a soup is offline
kep een tijdje geleden een ruim half jaar een schrift bijgehouden met nog iemand. Ging eigenlijk alleen over zo veel grappige dingen die er allemaal gebeurden.
Nu schrijf ik er nog wel eens wat in.. een erg mooie gedachte of vreemde gebeurtenissen... allemaal theorien onder invloed bedacht ook.

als ik voor de rest een gevoel later wil kunnen lezen, lees ik in m'n schrift met gedichten.
Oud 12-03-2004, 20:26
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:34
Verwijderd
Ik heb sinds *denkt* een jaar ongeveer, iets langer steeds allemaal opschrijfboekjes en schriften waar ik, vlak voor ik ga slapen, mijn dag in beschrijf.
Wat goed ging, wat niet, hoe ik me voelde, wat ik anders wil. Mijn gevoelens ook. In korte zinnetjes, niet echt heel verhaal. Zit ook geen slot op. Niemand leest het. En anders maar wel.
Ik moet daar ook gewoon élke avond inschrijven, anders word ik gek op de een of andere manier. Het is een beetje mijn manier van uiten geworden onderhand, dingen die ik niet kan zeggen, schrijf ik op.
Verder heb ik nog een stuk of 10 kladblokken over rondgestrooid in mijn kamer liggen. Waar dingen in staan die ik gewoon uitgebreid kwijt wil. Sommige dingen in briefvorm ook.
Ik schrijf dus eigenlijk ontzettend veel in boeken. Achter in mijn schriften op school staan soms ook hele verhalen over gebeurtenissen enzo.
Ik heb ook nog ergens een dagboek met een slot, daar schrijf ik nooit meer in, hij is ook vol. Maar daar heb ik dus wel in geschreven. Over bepaalde dingen die speelden toen en zo. Heel uitgebreid is dat. Is wel grappig om terug te lezen.

*of je post gewoon even een heel verhaal*
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 23:52
melkpakje
melkpakje is offline
Nee, dat kan ik nooit volhouden.
Wel jammer eigenlijk maar ik heb nooit het geduld om het allemaal op te schrijven, duurt me te lang af. Ik typ wel soms wat dingen op de computer. Dat vind ik fijner omdat het dan sneller gaat enz. En je kunt het ook makkelijk deleten als je het er niet meer mee eens bent.
Oud 13-03-2004, 00:23
Liss
Liss is offline
Nee, ik heb het vroeger wel gedaan maar heb er gewoon geen zin meer in en geen tijd meer voor.
Oud 13-03-2004, 12:32
Cruz
Cruz is offline
Nee niet meer. Toen ik op de basisschool zat wel, maar daarna maakte ik er steeds minder tijd voor enzo..
Oud 13-03-2004, 12:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nee, ik had een dagboek maar bij de verhuizing is het sleuteltje kwijt geraakt dus nu schrijf ik er niet meer in.
Oud 13-03-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-03-2004 @ 13:47:
Nee, ik had een dagboek maar bij de verhuizing is het sleuteltje kwijt geraakt dus nu schrijf ik er niet meer in.
Haalspeld?
Dat zijn toch van die simpele slotjes?

M'n zus en ik hadden hetzelfde dagboek, toen heeft ze met haar sleuteltje in mijn dagboek zitten neuzen (maar alleen op haar verjaardag, ze wilde weten of ik van haar hield )
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:08
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 12-03-2004 @ 13:39:
Nee.
Oud 13-03-2004, 13:11
sublime
sublime is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-03-2004 @ 13:57:
Haalspeld?
Dat zijn toch van die simpele slotjes?

M'n zus en ik hadden hetzelfde dagboek, toen heeft ze met haar sleuteltje in mijn dagboek zitten neuzen (maar alleen op haar verjaardag, ze wilde weten of ik van haar hield )
wat ontzettend kjoet!!

ik bedacht net dat ik toen ik heeel klein was ook al een dagboekje had. dan vertelde ik aan mn moeder wat ze op moest schrijven en schreef ik zelf steeds mn naam op

heb bijvoorbeeld ergens nog een bladzijde waarop ik vertel dat ik de jonge poesjes geaaid heb echt geweldig als zoiets het hoogtepunt van je dag kan zijn
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:15
fractuur
fractuur is offline
Mjah, zoiets. Gewoon een schrift waar ik vooral dingen inschrijf als er me iets dwars zit. En een kladblok waar ik vanalles in teken/schrijf/dicht (het laatste doe ik heeeel erg weinig), maar er staan ook gewoon aantekeningen voor school in.
Oud 13-03-2004, 13:34
tsjuk
tsjuk is offline
ja, gewoon om wat in te schrijven af en toe. Hoe ik me voel en dingen die ik niet aan iemand durf te zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:35
Verwijderd
Nee, ik heb toch een fotografisch geheugen, dus een dagboek heeft geen zin.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 15:15
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb de laatste 5 jaar ongeveer 4 dagboeken volgeschreven, echt veel is dat dus niet. Ik schrijf lang niet elke dag, alleen als er iets bijzonders gebeurt is. Het is dus absoluut niet een beschrijving van de dag, maar meer een gevoelensdagboek.
Verder schrijf ik al m'n smsjes op die ik krijg, waardoor dat een soort gebeurtenissen-dagboek is.
Oud 13-03-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 13-03-2004 @ 14:11:
wat ontzettend kjoet!!

ik bedacht net dat ik toen ik heeel klein was ook al een dagboekje had. dan vertelde ik aan mn moeder wat ze op moest schrijven en schreef ik zelf steeds mn naam op

heb bijvoorbeeld ergens nog een bladzijde waarop ik vertel dat ik de jonge poesjes geaaid heb echt geweldig als zoiets het hoogtepunt van je dag kan zijn
Ik had vroeger op school, in groep 5 volgens mij, een 'vertelschrift' daarin schreven we elke maandag en vrijdag. Je mocht álles schrijven wat je maar wou, als je maar íets schreef. De juffrouw las het dat en schreef er altijd iets onder, een opmerking of een vraag.
Ik was heel erg verlegen, dus ik vertelde niet snel iets uit mezelf, maar door dat schriftje schreef ik het wel op. Dat vond de juf echt heel erg leuk
Zo'n schriftje was echt leuk, ik ben hem alleen kwijt
(Het was ooit een idee van mijn moeder, die juf in groep 5 vond het zo leuk dat ze het heeft geprobeerd en nu doet ze het nog steeds )
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 15:42
Dynamico
Dynamico is offline
Ik heb een schrift, zonder slot, waarin ik opschrijf wat er gebeurd is, wat er gaat gebeuren, hoe ik me voel en dat soort dingen. Eens per twee weken is mijn gemiddelde denk ik, en daar zit ik dan zo'n 2 uur aan. Tsja, soms heb je tijd over en de veel te grote drang om alles te bewaren..

Daarnaast heb ik nog zo'n zelfde schrift, die ik daar wel mee in verband breng: een schrift waarin ik elke dag een 3-kader-strip maak en gedichtjes en dromen opschrijf.

En dan heb ik ook nog een schrift waarin ik alle sms-jes die ik krijg opschrijf.
Oud 13-03-2004, 17:55
Tweeker
Tweeker is offline
Joooaah ik schrijf bijna elke dag wel even
Oud 13-03-2004, 17:58
Mara
Mara is offline
Nee. Heb er geen zelfdicipline voor.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:38
graag gedaan
graag gedaan is offline
Nee
Oud 13-03-2004, 18:39
sharty
sharty is offline
Nee... Heb wel betere dingen te doen...
Oud 13-03-2004, 18:43
Kuzco
Kuzco is offline
Nee, niet meer sinds m'n 12e.
En ik mis het ook niet. Dingen die ik kwijt wil kan ik altijd wel tegen iemand zeggen bijvoorbeeld.
Oud 13-03-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
tsjuk schreef op 13-03-2004 @ 14:34:
ja, gewoon om wat in te schrijven af en toe. Hoe ik me voel en dingen die ik niet aan iemand durf te zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 19:03
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 12-03-2004 @ 19:08:
Ik heb een livejournal waarin ik af en toe wat zet, maar geen persoonlijke dingen.

Verder niet. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik hou het nooit vol.
ik hou het eig nie bij, zet wel heel vaak dingen op compu maar das nie egt wekelijks ofzow, ik wil dan nl alles en schrijven gaat niet snel genoeg

maar hoe doe je zo'n LJ eig?? Ben wel benieuwd want wil eig ook wel. Kun je via apparte site aanvragen of is da nog nie zo gemakkelijk??
Aangezien heel veel dier hiero op reageerden dr wel 1 hebben neem ik aan dat iemand wel weet hoe dat moet, want wil al poosje 1. (Hoef nie persé in dit topic hoor, mag ook wel ff pm sturen)
Oud 13-03-2004, 19:22
KT
KT is offline
WTF is een LJ als ik aan LJ denk denk ik aan een jongeh bij moi op school dus da vind ik vaag!! Vertel mij ajb wat een LJ is !!
Oud 13-03-2004, 19:26
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
Milk schreef op 12-03-2004 @ 18:12:
Nee, heb ik het geduld niet voor om ervoor te gaan zitten.
Oud 13-03-2004, 23:13
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
KT schreef op 13-03-2004 @ 20:22:
WTF is een LJ als ik aan LJ denk denk ik aan een jongeh bij moi op school dus da vind ik vaag!! Vertel mij ajb wat een LJ is !!
Dat vroeg ik meer eerst ook af, maar ik heb alle post gelezen en toen bleek dat men met een LJ een Live Journal bedoelden...

ontopic:
Ja, ik heb een dagboek, sinds ehhh, mei 2003 denk ik.
Vroeger ook wel eens gehad hoor, maar hield het nooit bij. De meeste (allemaal?) heb ik weggegooid.
Ik schrijf er tegenwoordig niet dagelijks meer in. Tenminste, ik schrijf er in principe wel dagelijks in, maar zodra ik 1 of 2 dagen even niet meer geschreven heb, loopt dat al snel uit tot 1 of 2 weken, omdat ik eigenlijk elke dag beschreven wil hebben.
Mijn dagboek raakt eigenlijk niet eens echt voller, wel dikker, omdat ik mijn dagboek niet overal mee naartoe neem, maar ik wel vaak wil schrijven, dus heb ik gewoon altijd wel iets aan papier (collegeblok) mee en schrijf ik het daarin. Die blaadjes scheur ik er vervlogens weer uit, vouw ik 2 keer dubbel en plak ik dan in mijn dagboek....
tikken gaat trouwens inderdaad sneller dan schrijven, maar ik mis dan toch dat gevoel, mis dat handschrift en ik denk ook echt dat je later gewoon kunt zien aan mijn handschrift hoe ik me toen voelde...
en ik kan er dus dingetjes in plakken ook enzo..
al doe ik dat vrij weinig, maar toch, het idee dat het kan...
Oud 14-03-2004, 01:31
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb vroeger 2 dagboeken gehad, mijn moeder heeft ze allebei gelezen
Een aantal jaar durfde ik toen geen dagboek meer bij te houden, zeker toen ik me kut ging voelen.
Aangezien ik niemand had om tegen te praten ben ik er 3/4 jaar weer mee begonnen en ja hoor, ze had hem weer gelezen
Toen ben ik pas weer een dagboek gaan bijhouden op het moment dat ik samen ging wonen (2 jaar geleden).
Daar schrijf ik nu heel af en toe in, als ik geen andere uitweg zie en het er even niet met mijn vriend over wil of kan hebben.
Oud 14-03-2004, 09:53
Charlottetje
Charlottetje is offline
fijne moeder heb jij dan!
als mijn moeder mijn dagboek al gelezen heeft, dan weet ik daar zelf in elk geval niets vanaf, dus dat scheelt...
Oud 14-03-2004, 10:31
AlopiA
AlopiA is offline
Yep, maar geen dagboek waar ik dagelijks in schrijf, ik heb er trouwens 2: 1 boekje waarin ik de leuke en minder leuke dingen schrijf, en 1 waar ik wat 'diepere' dingen in schrijf die zit ook altijd op slot
Oud 14-03-2004, 10:33
LittleLucille
LittleLucille is offline
heb een agenda daar staan verschillende dingen in die ik mee maak moet doen stukjes tekst van andere mensen..
verder heb k meer een soort stapel waar ik vanalles bij elkaar verzamel aan herinneringen en foto`s, plaatjes en kaartjes.. Ooit als ik een grote stapel heb ga ik dat spul wel keertje inplakken of zo..
Oud 14-03-2004, 11:15
Verwijderd
ik heb er wel 1 maar schrijf er nauwlijks in
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:42
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 13-03-2004 @ 20:03:
ik hou het eig nie bij, zet wel heel vaak dingen op compu maar das nie egt wekelijks ofzow, ik wil dan nl alles en schrijven gaat niet snel genoeg

maar hoe doe je zo'n LJ eig?? Ben wel benieuwd want wil eig ook wel. Kun je via apparte site aanvragen of is da nog nie zo gemakkelijk??
Aangezien heel veel dier hiero op reageerden dr wel 1 hebben neem ik aan dat iemand wel weet hoe dat moet, want wil al poosje 1. (Hoef nie persé in dit topic hoor, mag ook wel ff pm sturen)
www.livejournal.com Je kunt je daar gewoon aanmelden, is gratis. Het is eigenlijk heel simpel, gewoon een naam bedenken. Kijk maar op mijn LJ ofzo (zie profiel, let niet op de domme verhalen )
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:45
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 14-03-2004 @ 02:31:
Ik heb vroeger 2 dagboeken gehad, mijn moeder heeft ze allebei gelezen
Een aantal jaar durfde ik toen geen dagboek meer bij te houden, zeker toen ik me kut ging voelen.
Aangezien ik niemand had om tegen te praten ben ik er 3/4 jaar weer mee begonnen en ja hoor, ze had hem weer gelezen
Toen ben ik pas weer een dagboek gaan bijhouden op het moment dat ik samen ging wonen (2 jaar geleden).
Daar schrijf ik nu heel af en toe in, als ik geen andere uitweg zie en het er even niet met mijn vriend over wil of kan hebben.

Zou mijn moeder is bij mij moeten proberen.
Oud 14-03-2004, 12:55
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 14-03-2004 @ 13:42:
www.livejournal.com Je kunt je daar gewoon aanmelden, is gratis. Het is eigenlijk heel simpel, gewoon een naam bedenken. Kijk maar op mijn LJ ofzo (zie profiel, let niet op de domme verhalen )
dankje (en die site was eig ook wel btje te voorspellen hihi)
Reageren

Regels voor berichten