Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() al 3 keer ![]() Idd goed uitgewerkt.. dat je buiten die trein kan klimmen en alles. Ik heb de multiplayer demo ook al zo vaak gespeeld, ik moet die hele versie hebben... dynabyte had m gister gewoon.. stond geen verwachtte release bij het spel en ik had het spel al 2 week terug besteld.. zal vandaag of morgen wel komen.. Zitten er ook extra's bij? |
![]() |
||
Citaat:
En een multiplayer.. die ik nog niet kan checken helaas.. maar dat boeit me nu nog niet ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Tot nu toe vind ik Jeruzalem (ben er nog steeds) de mooiste om te doen..
|
Splinter Cell 2 : Pandora Tomorrow Plus 9 Trainer
Gewoon even vertellen, de eerste trainer is uit: http://www.code5.de/pctrainer/files_...s9_trainer.zip uit de nfo: Trainer Options ~~~~~~~~~~~~~~~ H - Infinite Health I - Invisibility On (see notes) T - Invisibility Off L - Enemies Cannot Fire Weapons (see notes) P - Speed On (see notes) O - Speed Off J - Super Jump On (see notes) K - Super Jump Off 4,5,6,7,8,9 - GHOST KEYS (see notes) Proximity Options ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Read The Notes For Explanations. U - Action Man Enemies (see notes) Y - Slow Enemies (see notes) N - Weak Enemies (see notes) Thanks 2 Fairlight DOX Division
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat betekend niet dat trailers niet dom zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik gebruik de trainer wel, en wel voor opties als action man enemies, superjump enzovoorts. Het maakt het spel een 2e keer namelijk erg leuk! over Dahlia:
Spoiler
|
ik krijg ook zo´n irritante foutmelding:
General protection fault! History: UWindowsViewport: ![]() deze foutmelding (of iig een General protection fault!) krijg ik ook bij splintercell 1 (orgineel), NFSU, en nog een hele lijst games.. Er zijn gelukkig nog spellen die het wel doen (bv. generals en UT2004) PS: ik heb alleen de demo van SCPT Specs: ati radeon 9000 (64mb), HP pavilion (2,53 Ghz), 512 mb RAM en directx9.0b Weet er iemand wat ik het beste kan doen.... |
![]() |
||
Citaat:
iig pm me maar ff dr over
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Had ik ook last van, dus maar ff een Radeon 9600 pro gekocht, damn wat een vet spel, multiplayer is helemaal super! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja ... onze computer is iets van 2 maanden oud en dan heeft mijn o zo slimme vader een Geforce MX 440 gekocht ![]() ![]() |
![]() |
|
Tja, dit zag ik al aankomen toen ik merkte dat de demo niet draaide op m'n GF4MX, en met de kennis dat veel complete systemen gemarket worden met een hoog aantal Ghz en een baggervideokaart en veel te weinig RAM. Het staat opzich wel bij de sysreqs achterop de doos, maar ik kan me voorstellen dat als je een vrij nieuwe computer hebt dat je dan gewoon aanneemt dat nieuwe spellen wel draaien.
NVIDIA is tamelijk smerig bezig door deze kaart een GF4 te noemen terwijl het gewoon een iets snellere GF2 is, en omdat veel mensen niet de moeite nemen (wat ik ze niet kwalijk kan nemen) om uit te zoeken hoe goed zo'n videokaart is wordt die kaart nogal makkelijk verkocht. Zelf heb ik deze GF4MX al twee jaar, en heb ik me er maar bij neergelegd en een Radeon 9600 Pro gevraagd voor m'n verjaardag volgende week.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm, volgens mij niet van SC maarja ![]() Het is niet echt de bedoeling omdat iedereen maar dood te schieten enzo, maar juist om te sneaken en ervoor te zorgen dat je niet gezien wordt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien staat overal aangegeven dat de GF4MX GEEN goede kaart voor spellen is... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Algemeen X-box 360 topic Verwijderd | 100 | 27-07-2008 22:51 | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Games |
Wat vind jij de beste spellen voor de GameCube? Verwijderd | 59 | 21-07-2004 10:42 | |
Games |
Geen Thief 3 editor bij Thief 3. teken petitie! freyk | 9 | 13-05-2004 14:33 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe PC] Packard Bell iXtreme 4001 Carl Johnson | 22 | 27-11-2003 19:40 | |
Games |
metal gear solid2 of splinter cell lorenzo30 | 15 | 30-12-2002 16:32 |