Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 18:54
Qimm
Qimm is offline
misschien, maar de wereld moet wel onderzocht worden (kwaliteitsvergelijking he?) Anders zul je je waarschijnlijk af gaan vragen hoe het nu met iemand anders zou zijn.
Oud 13-03-2004, 22:05
casual dreamer
casual dreamer is offline
ja waarom niet als het goed aanvoelt waarom dan iemand anders zoeken

en dan je hele leven spijt hebben dat je je ware liefde voor het leven hebt gedumpt

ik zou het niet overleven
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 22:15
Verwijderd
Toevallig was ik hier vandaag nog over aan het nadenken. Soms vind ik het wel iets ''jammers'' hebben dat het met mijn eerste (huidige) vriendje zo serieus is... Zoals ik het nu zie, zou ik wel mijn hele leven bij hem willen/ kunnen blijven ja. En ach eigenlijk maakt het me ook niks uit als ik met mijn eerste vriendje zou trouwen, als het maar leuk is toch, en als je maar gelukkig bent . Volgens mij moet je er ook niet teveel over nadenken of je het wel of niet wilt, het gebeurt gewoon, of niet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 01:39
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben 2 jaar samen met mijn eerste vriendje en zou het liefst de rest van m'n leven bij hem blijven
Oud 14-03-2004, 11:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Mushu schreef op 13-03-2004 @ 15:22:
Na, nee, dat kan ook niet meer, maar ik denk het niet, maar ik kan dat nu nog niet overzien
En dat is niet lullig tegenover mijn vriend, maar ik ben nog maar 15 en ik kan niet zeggen of ik verder voor altijd bij hem blijf.
Voor altijd is namelijk heel lang.
Offtopic: Ik dacht dat jij 18 was.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:37
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Nee, Vrouwen irriteren me enorm na lange tijd.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:49
Anne
Anne is offline
Ja.
Oud 14-03-2004, 13:52
Geranium
Geranium is offline
Citaat:
Anneee schreef op 14-03-2004 @ 14:49:
Ja.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:04
Verwijderd
Ik denk dat ik me toch af ga vragen of ik niet wat mis ofzo, maar in principe zou ik het niet erg vinden denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:17
meisje
meisje is offline
Nare Man schreef:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Fleet Admiral schreef op 13-03-2004 @ 08:51:
Als jij met je allereerste vriend(in) zou trouwen, en dus met maar één persoon in je hele leven in bed belanden enzo, zou je dan tevreden zijn?

Ik wel...
--------------------------------------------------------------------------------

Men oordele niet in rechte als men de feiten niet kent

Ontopic: nee, dat zou mij niet lukken.

Allebei gelul @ Fleet Admiral, als je eerste vriendin zich ontpopt tot psychopate, blijf je bij haar dan?
@ Nare Man: stel nou dat de eerste vriendin de liefde van je leven is, dump je haar dan?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:52
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Als ik tot de dood ons had gescheiden bij mijn ex was gebleven had ik daar geen enkel probleem mee gehad, daar de situatie nu anders ligt is die zienswijze ook enigszins gewijzigd.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:59
Verwijderd
Jeutje, dan praten we wel over één heel perfecte vrouw.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:27
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
als je eerste vriendin zich ontpopt tot psychopate, blijf je bij haar dan?
Ik voel me ook aangesproken.

Als ze zou kunnen ontpoppen als een psychopaat(vrouwelijke woorden ondermijnen emancipatie) dan zou ze nooit mijn vriendin kunnen worden. En als ze het dan toch op een of andere manier gebeurde dan is het niet haar schuld of dan is het niet slecht of dan is het vergeefbaar.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 16:36
meisje
meisje is offline
Ja maar als je pas tijdens de relatie erachter komt dat ze een psychopaat is, dan blijf je niet bij haar.
Ach, ik vind gewoon de hele stelling ruk
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 16:39
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik zou dat wel kunnen. Met me huidige vriend ook wel
Hij is toch best redelijk perfect voor mij
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:47
Earphone
Earphone is offline
Ik denk het wel als het echt iemand is waarmee ik héél goed overeen kom en niet vaak ruzie (discussies zijn iets anders) heb. Als ik mijn relatie boeiend genoeg kan houden, dan zie ik me best wel oud worden samen met maar 1 iemand.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:48
elledc
elledc is offline
Ja dat denk ik wel, hoewel gevoelens voor anderen soms niet te onderdrukken zijn. Ik heb natuurlijk wel al een aantal(!) liefjes gehad en ervaring opdoen is leuk (eerst is het zoeken naar de juiste partner en als het lange zoeken voltooid is is er plaats voor zekerheid maar die zekerheid die ik nu heb bij m'n vriend die is zo optimaal dat niemand hem zou kunnen vervangen, daarvoor ken ik jongens veel te goed

Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:51
meisje
meisje is offline
het draait er eigenlijk om dat het mogelijk is, maar je dat niet van tevoren met zekerheid kunt zeggen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-03-2004 @ 11:27:
zeker weten
maar dat zal niet meer lukken
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:54
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik wel.

En met maar 1 persoon sex hebben omdat je voor altijd bij diegene blijft? Ik hoor veel mensen die dat een raar idee vinden maar ik vind dat wel best!
Oud 14-03-2004, 19:00
elledc
elledc is offline
Ik zou wel eens willen weten hoeveel er hier nog hetzelfde zouden zeggen binnen 'n tiental jaar
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:01
Verwijderd
Nee, ik denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:32
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-03-2004 @ 19:52:
maar dat zal niet meer lukken
Is het uit?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
kastdeur schreef op 14-03-2004 @ 20:32:
Is het uit?
ja
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:38
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-03-2004 @ 20:35:
ja
Wat kut voor je.
Maar waarom dan?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
kastdeur schreef op 14-03-2004 @ 20:38:
Wat kut voor je.
Maar waarom dan?
ja.. moet je maar ffies naar een topic van mij op onzin gaan.. kletsen we daar wel verder zonder dit topic te vervuilen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 08:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Elysium schreef op 13-03-2004 @ 11:07:
Nee.
What she said ^
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:31
LaResistance
LaResistance is offline
Ja, meer dan tevreden. (niet uit wanhoop overigens )
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:44
Verwijderd
Hmm....ik zou wel tevreden zijn met 1 vriend in mijn hele leven. Ik ben nu aan de 2e bezig, dus de stelling gaat voor mij niet meer op.

Ik denk niet dat ik zou kunnen leven met 1 vriend in mijn leven. Je blijft toch altijd nieuwsgieirg naar wat anderen hebben en niet hebben, kunnen en niet kunnen en hoe alles met anderen is. Dat was ook een reden om het uit te maken met mijn (nu ex-)vriend. En ik was niet meer verliefd...

Maar op zich zou het wel kunnen, ken wel stellen die al 30 jaar getruwd zijn met hun eerste liefde...Knap hoor
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:56
Coral
Coral is offline
Ligt eraan, als het in een keer goed klikt en je gelukkig bent met diegene waarom niet? Maar mij zal dat nu al nie meer lukken, heb 1 serieuze relatie gehad, daarvoor nog een paar vriendjes (duurde nooit langer dan een paar weken) en daarna nog een vriendje, maar echt serieus was het ook niet echt. Ik hoop wel dat ik over een tijdje iemand tegen kom waarvan ik denk:' Jah, met hem wil ik mijn leven delen'.
Oud 15-03-2004, 17:26
Verwijderd
ja, ikdenk dat ik dat wel kan. waarom niet. als je eerste vriend ontzettend lief is en alles heeft was jij in een man zoek, waarom niet? waarom zou je een ontzettend goede relatie uitmaken, omdat je 'meer van de wereld wil zien' ? dat is toch ontzettend zonde!? Ik vind sowieso dat als je iets met iemand neemt, dat je dan wel moet denken dat het de ware voor je is... maar goed, mijn mening...
kussies
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:05
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Ja.
Natuurlijk.
Als het helemaal goed zit.
Zeker.
Oud 15-03-2004, 18:46
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
ik denk hetniet.. heb nu twee vriendjes gehad, maar weet zeker dat als mijn eerste vriendje het niet uit zou maken, ik uit onwetendheid voor wat nou echt 'verliefd' zijn is, misschien nog wel veel langer met hem had gehad.. Van elk vriendje leer je andere dingen, in de zin van omgaan met elkaar, en hoe je over bepaalde dingen denkt en hoe je met sommige dingen om moet gaan.. Maar ik sluit nie uit dat het niet zou kunnen... hoewel in mijn omgeving op dit moment 3 stellen relatieproblemen hebben, en in alle 3 gevallen waren ze elkaars eerste 'geliefden'. maar als jij gelukkig bent met meteen de je eerste echte vriendje, waarom niet..??
Oud 15-03-2004, 19:29
monogaam
monogaam is offline
Jazeker, als ze leuk/aardig en BETROUWBAAR is WAAROM NIET??

Beter 1 leuk/knap/lief/betrouwbaar meisje/vrouw dan 10 schapen..

Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:54
*Madel*
*Madel* is offline
Ja, ik zou zeker tevreden zijn. Als ik me daarbij ook nog eens heel happy en goed zou voelen bij die persoon zou het me helemaal niet uitmaken om voor altijd bij hem te blijven Ik zou er ook helemaal niet mee zitten dat ik dan in mijn hele leven maar een bedpartner gehad zou hebben. Het is toch alleen maar mooi als je al je liefde aan één persoon kunt geven
Oud 15-03-2004, 20:43
josdebos
josdebos is offline
ik heb met tot nu toe maar één jongen het bed gedeeld en hij is nog steeds mn vriend. Omdat ik nog vrij jong ben (maar al ruim anderhalf jaar met m heb) denk ik wel eens hoe het zou zijn als ik met een andere jongen zou gaan. Maar dit trekt me op dit moment niet zo. En als ik bij mn vriend blijf.. en dus ook geen seks met een andere jongen zal hebben, dan ben ik daar tevreden mee, ja.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:17
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 13-03-2004 @ 19:36:
Ja... Ik zou zelfs niets liever willen
Oud 16-03-2004, 16:13
Verwijderd
Jahoor, dingen uitproberen kan net zo goed met 1 persoon.
Sterker nog, ik vind het eigenlijk jammer dat ik een ex-vriend heb (deels ook omdat mijn vriend geen exen heeft). Maargoed, zonder mijn ex-vriend was ik vast nu heel anders geweest en zou ik nu misschien ook niets met mijn vriend hebben, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:14
pure_evil
pure_evil is offline
ja!
Oud 16-03-2004, 16:23
dead person
dead person is offline
Ja...Ik heb alles in hem wat ik wil
en zolang hij me gelukkig maakt en ik hem, kan dat alleen maar goed gaan en zeer lang duren
Oud 16-03-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 16-03-2004 @ 17:23:
Ja...Ik heb alles in hem wat ik wil
en zolang hij me gelukkig maakt en ik hem, kan dat alleen maar goed gaan en zeer lang duren
`

zo d8 ik ook, ondanks dat het nu 3 maanden uit is o.a omdat ik wel eens wat anders lekekrs in de wereld wil proberen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:06
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
als je gelukkig bent waarom niet? al moet ik zeggen dat ik zelf van mening ben dat er toch een hoop mensen zijn die na verloop van tijd (als t spannende en verliefde gevoel overgaat in houden van) toch nieuwsgierig worden naar andere mensen van t andere geslacht...

ik was er bij mn ex ook bang voor en daar had k t ook goed bij.. na 2,5 jaar met mij te hebben gehad heeft ie daarna de een naar de ander gehad (in bed bedoel ik dus)

ik zelf heb t neit bij mn eerste gehouden maar dat komt omdat ie ver weg woonde en niet omdat ik nieuwgierig was naar anderen...

maar als je van elkaar houd en gelukkig bent en samen een toekomst ziet waarom zou je dan niet bij elkaar blijven??
mn oom en tante waren ook elkaars eerste en die zijn al 27jaar samen geloof ik dus dat kan best hoor
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:16
JuztAGiRl
JuztAGiRl is offline
Ik ook wel, denk ik
ik ben heb nu 2 en een half jaar verkering en ik wil niemand anders!
Maar ik weet niet zeker of dat mijn hele leven zo blijft
Oud 16-03-2004, 18:04
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
Als jij met je allereerste vriend(in) zou trouwen, en dus met maar één persoon in je hele leven in bed belanden enzo, zou je dan tevreden zijn?

Ik wel...
Ik ook
Oud 16-03-2004, 19:50
Ieke
Ieke is offline
Als ik gelukkig ben zeker wel.
Oud 16-03-2004, 19:56
argenta
argenta is offline
als je van iemand houd waarom zou je dan iemand anders willen?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 22:34
Deva
Deva is offline
Jawel, als ik me een leven zonder diegene niet meer kan inbeelden.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 23:22
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Citaat:

Ik wel...
Ja.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 08:41
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-03-2004 @ 11:27:
zeker weten
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:01
Beccieh
Beccieh is offline
Nou ik denk dat ik wel vanaf jonge leeftijd al met iemand tot m'n dood samen zou kunnen zijn, maar het uitgaan en de (nep)vriendjes rond de 1e en 2e klas dat moet iedereen wel hebben meegemaakt vindt ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten