Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nare Man schreef:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Fleet Admiral schreef op 13-03-2004 @ 08:51: Als jij met je allereerste vriend(in) zou trouwen, en dus met maar één persoon in je hele leven in bed belanden enzo, zou je dan tevreden zijn? Ik wel... -------------------------------------------------------------------------------- Men oordele niet in rechte als men de feiten niet kent Ontopic: nee, dat zou mij niet lukken. Allebei gelul ![]() @ Nare Man: stel nou dat de eerste vriendin de liefde van je leven is, dump je haar dan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ze zou kunnen ontpoppen als een psychopaat(vrouwelijke woorden ondermijnen emancipatie) dan zou ze nooit mijn vriendin kunnen worden. En als ze het dan toch op een of andere manier gebeurde dan is het niet haar schuld of dan is het niet slecht of dan is het vergeefbaar. |
![]() |
|
![]() |
Ja dat denk ik wel, hoewel gevoelens voor anderen soms niet te onderdrukken zijn. Ik heb natuurlijk wel al een aantal(!) liefjes gehad en ervaring opdoen is leuk (eerst is het zoeken naar de juiste partner en als het lange zoeken voltooid is is er plaats voor zekerheid
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 18:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm....ik zou wel tevreden zijn met 1 vriend in mijn hele leven. Ik ben nu aan de 2e bezig, dus de stelling gaat voor mij niet meer op.
Ik denk niet dat ik zou kunnen leven met 1 vriend in mijn leven. Je blijft toch altijd nieuwsgieirg naar wat anderen hebben en niet hebben, kunnen en niet kunnen en hoe alles met anderen is. Dat was ook een reden om het uit te maken met mijn (nu ex-)vriend. En ik was niet meer verliefd... Maar op zich zou het wel kunnen, ken wel stellen die al 30 jaar getruwd zijn met hun eerste liefde...Knap hoor |
![]() |
|
Ligt eraan, als het in een keer goed klikt en je gelukkig bent met diegene waarom niet? Maar mij zal dat nu al nie meer lukken, heb 1 serieuze relatie gehad, daarvoor nog een paar vriendjes (duurde nooit langer dan een paar weken) en daarna nog een vriendje, maar echt serieus was het ook niet echt. Ik hoop wel dat ik over een tijdje iemand tegen kom waarvan ik denk:' Jah, met hem wil ik mijn leven delen'.
|
Verwijderd
|
ja, ikdenk dat ik dat wel kan. waarom niet. als je eerste vriend ontzettend lief is en alles heeft was jij in een man zoek, waarom niet? waarom zou je een ontzettend goede relatie uitmaken, omdat je 'meer van de wereld wil zien' ? dat is toch ontzettend zonde!? Ik vind sowieso dat als je iets met iemand neemt, dat je dan wel moet denken dat het de ware voor je is... maar goed, mijn mening...
kussies |
![]() |
|
![]() |
ik denk hetniet.. heb nu twee vriendjes gehad, maar weet zeker dat als mijn eerste vriendje het niet uit zou maken, ik uit onwetendheid voor wat nou echt 'verliefd' zijn is, misschien nog wel veel langer met hem had gehad.. Van elk vriendje leer je andere dingen, in de zin van omgaan met elkaar, en hoe je over bepaalde dingen denkt en hoe je met sommige dingen om moet gaan.. Maar ik sluit nie uit dat het niet zou kunnen... hoewel in mijn omgeving op dit moment 3 stellen relatieproblemen hebben, en in alle 3 gevallen waren ze elkaars eerste 'geliefden'. maar als jij gelukkig bent met meteen de je eerste echte vriendje, waarom niet..??
|
Ja, ik zou zeker tevreden zijn. Als ik me daarbij ook nog eens heel happy en goed zou voelen bij die persoon zou het me helemaal niet uitmaken om voor altijd bij hem te blijven
![]() ![]()
|
![]() |
ik heb met tot nu toe maar één jongen het bed gedeeld en hij is nog steeds mn vriend. Omdat ik nog vrij jong ben (maar al ruim anderhalf jaar met m heb) denk ik wel eens hoe het zou zijn als ik met een andere jongen zou gaan. Maar dit trekt me op dit moment niet zo. En als ik bij mn vriend blijf.. en dus ook geen seks met een andere jongen zal hebben, dan ben ik daar tevreden mee, ja.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jahoor, dingen uitproberen kan net zo goed met 1 persoon.
Sterker nog, ik vind het eigenlijk jammer dat ik een ex-vriend heb (deels ook omdat mijn vriend geen exen heeft). Maargoed, zonder mijn ex-vriend was ik vast nu heel anders geweest en zou ik nu misschien ook niets met mijn vriend hebben, ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo d8 ik ook, ondanks dat het nu 3 maanden uit is o.a omdat ik wel eens wat anders lekekrs in de wereld wil proberen ![]() |
![]() |
|
als je gelukkig bent waarom niet? al moet ik zeggen dat ik zelf van mening ben dat er toch een hoop mensen zijn die na verloop van tijd (als t spannende en verliefde gevoel overgaat in houden van) toch nieuwsgierig worden naar andere mensen van t andere geslacht...
ik was er bij mn ex ook bang voor en daar had k t ook goed bij.. na 2,5 jaar met mij te hebben gehad heeft ie daarna de een naar de ander gehad (in bed bedoel ik dus) ik zelf heb t neit bij mn eerste gehouden maar dat komt omdat ie ver weg woonde en niet omdat ik nieuwgierig was naar anderen... maar als je van elkaar houd en gelukkig bent en samen een toekomst ziet waarom zou je dan niet bij elkaar blijven?? mn oom en tante waren ook elkaars eerste en die zijn al 27jaar samen geloof ik dus dat kan best hoor ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |