Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 20:36
boer
boer is offline
Ik heb nooit zin om kleding te gaan kopen, het gaat me niet echt om het geld. Af en toe moet het wel omdat ik gewoon kleren nodig heb. Zoals nu, maar ik heb er echt geen tijd/zin in. Als ik wat heb gekocht denk ik van nu kan ik weer even vooruit.
Oud 16-03-2004, 21:00
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 16-03-2004 @ 21:36:
Ik heb nooit zin om kleding te gaan kopen, het gaat me niet echt om het geld. Af en toe moet het wel omdat ik gewoon kleren nodig heb. Zoals nu, maar ik heb er echt geen tijd/zin in. Als ik wat heb gekocht denk ik van nu kan ik weer even vooruit.
Het geld is wel een extra voordeel natuurlijk. Ikzelf mag dan geen kleedgeld krijgen, maar als ik iets qua kleding wil, wordt dat meestal wel voor mij betaald (omdat ik gewoon bijna nooit nieuwe kleding koop). Aan de andere kant; als mijn uiterlijk niet mee zit heeft het ook geen zin om trendy kleding te gaan kopen (onder het mom van: al draagt een aap een gouden ring..).
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:01
Otis
Otis is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-03-2004 @ 22:00:
Ikzelf mag dan geen kleedgeld krijgen, maar als ik iets qua kleding wil, wordt dat meestal wel voor mij betaald
huh, je bent 23
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:36
merels
merels is offline
Ik ben gek op shoppen. Echt waar. Ik koop bij de wat simpelere winkels voor shirtjes etc. Broeken mogen wel iets duurder zijn. Wanneer ik met niets ben thuisgekomen, zorg ik er wel voor dat ik die dag extra veel aan eten heb uitgegeven. Ik heb een soort van parfum-tik, dus daar gaat in verhouding gezien ook wel veel inzitten.
Aangezien ik net mijn "begroting" voor de zomervakantie heb gemaakt, moet ik het wat zuiniger aan gaan doen Ben benieuwd
Cadeautjes voor directe familie vind ik belangrijk, dus dat mag ook wat kosten. daarnaast kan ik niet tegen gierigheid, dus af en toe lekker lunchen ed. hoort er ook wel bij.
Maar kleding blijft toch echt nummer een,
Want welk gevoel is beter dan een geslaagde dag shoppen?
Oud 16-03-2004, 22:00
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Otis schreef op 16-03-2004 @ 22:01:
huh, je bent 23
Ja en ik krijg ook nog eens zakgeld. Hoe vin je die!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten