Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
houden van, houden van dat vind ik een beetje te ver gaan...bedoel ik ben pas vijftien
maar als ik iemand heel erg lief vind of ik ben verliefd op hem dan zeg ik het wel. Als ik weet dat hij er hetzelfde over denkt...anders niet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar zou je het liever helemaal niet hebben of toch dat bijzondere hebben maar er niets uit voort kunnen laten komen? Want ook al is het frustrerend, ik zou het toch heel naar vinden om dat gevoel van 'dit is heel bijzonder' los te moeten laten, al is het uiteindelijk beter. Het is een verslaving ![]() Waarom kon het bij jou trouwens niets worden? Omdat ze al een vriend had? Heb wel vaag iets meegekregen maar ik weet het niet precies.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Aan de andere kant waren die maanden waarin wij zo naar elkaar toe groeiden geweldig. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als toen! Wij waren in korte tijd echt maatjes geworden. Zij durfde mij alles te vertellen. Zonder dat er ooit ook maar 'iets' gebeurd is (zoenen o.i.d., zelfs geen kussen), ben ik nog nooit zo close, zo intiem met een meisje geweest als met haar. "Het is een verslaving" zeg je en ik herken dat meteen. Ik kon en wou haar ook niet loslaten, al wist ik dat dat toch beter voor me zou zijn. En nou ik haar eenmaal los heb moeten laten, mis ik alles ontzettend. We lijken ondertussen meer vreemden voor mekaar dan vrienden. Het kon niets worden, omdat zij al een vriendje had; mijn beste vriend. Zij was voordat ze iets met hem kreeg een tijdje verliefd op me geweest, zonder dat dat gevoel bij mij wederzijds was. Toen kreeg zij iets met mijn beste vriend, maar ze bleef op de één of andere manier op een heel speciale manier met mij omgaan, zoals ze niet met andere jongens omging. Als wij samen waren, hing er altijd een soort 'electriciteit' in de lucht. Ik werd verliefd, heb dat na een tijdje verteld, maar zij wilde haar vriend niet opgeven. Heel langzaam maar zeker heb ik afstand van haar genomen. Toen het uitginng tussen hen, dacht ik dat het misschien nog ooit iets kon worden, maar al vrij snel had ze weer een nieuwe vriend. Haar gevoelens voor mij waren helemaal voorbij. En nu zit ik ermee. |
![]() |
|
Als ik wat met iemand heb, zeg ik t wel, maar alleen ik t echt meen, en dat kan ook wel al vrij snel zijn.
Ik heb t ook wel s tegen n goeie vriend van mij gezegd, maar ikdurf het niet zomaar te zeggen als ik niets met diegene heb, en niet weet of ik eigenlijk wel kans maak.
|
![]() |
als je elkaar nog maar net kent, en je hebt nog geen relatie, kan je wel zeggen ik hou van je, maar dat meen je dan niet, dan kan je nog beter zeggen dat je hem/haar leuk vind. maar om ff te reageren op de berichtjes hierboven, dat je weet dat je van hem houd, dat je met hem praat en niet meer op kan houden en dat je voelt dat het verkeerd is om niet met hem te praten, waarom kan het dan nix worden tussen jullie? wat gaat er dan verkeerd?
|
![]() |
||
Citaat:
Er kan wel iets zijn tussen ons dat heel bijzonder voelt, maar dat betekent niet dat het tussen hun over is. Helaas.
|
Ik durfde het eerst niet te zeggen, omdat ik toen nogal bang was om pijn gedaan te worden en shit (ja, trauma). Maar op een gegeven moment was dat 'ik hou van je' gevoel zo sterk dat ik dacht dat ik zou ontploffen als ik niet de druk van de ketel zou halen door het te zeggen
![]()
|
Ik vindt dat sommige mensen erg snel zeggen ik hou van je. Iedereen geeft er een andere betekenis aan, dat is verwarrend. Sommige mensen zeggen ik hou van je in de zin van ik zie je graag of ik ben verliefd op je maar de betekenis die er voor mij aanzit is niet de bovengenoemde. Ik heb het ook nog nooit tegen een jongen gezegd, en zal dat ook niet snel zeggen. Ik denk dat daar toch een lange tijd overheen moet gaan voordat je echt van houden van kan spreken.
edit: over het zeggen van dat ik iemand beter wil leren kennen of leuk vindt ben ik vrij nuchter, ik wil altijd alles uitgesproken hebben (maar niet te overdreven zo heb ik weleens tegen iemand gezegd dat ik hem zeker nog wel een keer wou zien, dna komt de boodschap ook wel over). Anders hangt het zo in de lucht en de onduidelijkheid kan ik me gaan irriteren. Laatst gewijzigd op 20-03-2004 om 19:27. |
![]() |
|
tuurlijk wel
![]() het hoeft in mijn ogen niet gelijk verliefdheid te zijn, ik hou ook van mijn vrienden, omdat ze mijn vrienden zijn en hoe ze zijn en de leuke dingen die ik er mee kan doen en dat ik er mee kan praten. en dan zeg ik ook wel dat ik van ze hou, ook al maak ik voor 100% geen kans ![]() |
![]() |
|
nou ja... bij mijn -ex- zei ik wel vaak *ik hou van je*, dus het is niet alleen bij vrienden bij mij hoor!
maar oke, dat is ook anders, want dan heb je wel meer dan 1% kans natuurlijk ![]() maar ik las dat sommige mensen dát ook neit zeggen tegen hun 'liefde'. maar daar heb ik dus geen moeite mee, en dan meen ik het ook wel echt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik durf wel te zeggen dat ik van iemand houd, als ik dat zo voel en als diegene mij ook lief vindt ![]() ![]() Ook tegen een vriendje kan ik het gewoon zeggen, maar 'ik vind je lief' vind ik veel leuker klinken ![]()
|
![]() |
toen ik na een aantal maanden van mijn vriend begon te houden, durfde ik dat wel te zeggen, ik vertrouw hem compleet en verwachtte niet dat hij me uit zou lachen.
maar ik zeg niet zomaar "ik hou van je" het moet wel echt zo zijn
|
Opzich durf ik dat wel te zeggen.. ook als ik bijna 99% zker weet dat ik geen kans maak.. want ja: nee heb je en ja kun je krijgen tog? bovendien is het altijd leuk om van iemand te horen dat hij/zij van je houdt
![]() Ik zou het nu ook wel tegen iemadn willen zeggen, alleen is het nog maar net uit met zn vriendin (hy heeft het gedaan) en hij weet al dat ik hem leuk vond.. dus moet ff rustig aan doen.. as zaterdag ga ik met hem en wat vrienden naar een groot feest we zien wel wat er gebeurt.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tot nu toe geen vreemde of boze reacties gehad, en tis altijd al overgegaan in houden van.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|