Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Laatst een snoepje in de TP
![]() verder toen ik heel klein was en nog geen idee van stelen had, heb ik een haarborstel meegenomen uit 't Kruidvat ofzo... ik wilde die graag hebben en liep er zo mee naar buiten, mn ouders achterna zij helemaal kwaad ![]() later een keer bewust een potlood ergens, had geen zin om te betalen, voelde me er wel erg schuldig over ![]() verder nooit bewust. |
![]() |
|
ja
![]() ![]() best veel eigenlijk, vooral in groep 7 en groep 8. chocoladerepen, knikkers, break out!'s ![]() verder moesten we met scouting elk jaar speculaaspoppen verkopen en dan leverden we ook niet altijd alles in. ben trouwens een keer gepakt -> politiebureau. (ik was 11 ofzo) toen zat de schrik er zo in dat ik een jaar niet in die winkel ben geweest en nooit meer wat heb gestolen ![]() Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 12:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja.. een of ander iets uit de bart smit toen ik klein was.
had ik heel lang voor mn moeder verborgen gehouden, maar ze kwam er toch achter en toen moest ik t terugbrengen... *schaam* en wel eens snoepjes uit de snoeppot thuis, terwijl er toch echt gezegd was dat t niet mocht ![]() |
![]() |
|
zooooot
1) bij mij of het school lagen zo een hele hoop mooie stikkertjes van radioactief en brandbaar en zo 2)een fietslichtje ( dat van mij was ook gestolen) 3)een verkeersbord(je) 4)een veiligheidsbril (in het labo op mijn school) om bbgun fight mee te houden 5)de map van een leerkracht waardoor hij ons 2 weken geen les kon geven 6) moet ik nog doorgaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja ik heb weleens iets gestolen, daar schaam ik me ook niet voor. Ik vind dat je een verschil hebt tussen stelen van mensen en het stelen uit winkels. Een winkel is een algemeen bedrijf waaruit niemand echt persoonlijk dingen ondervind als jij daar iets steelt. "ja maar wat als iedereen dat zou doen" Tja, zoals je al ziet de meeste mensen doen dat niet, en het is moeilijk om iemand te vinden die er heel goed in is, de meeste worden toch gepakt vroeg of laat. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het doe, nee het is geen 'ziekte' of dat ik alles wat ik zie moet stelen. Het is denk ik de kick, het leuke eraan. Maargoed ik zal er maar niet te ver op doorgaan..
![]() |
![]() |
|
jah...toen ik 7 jaar was ofzow, ik was in de jola en ik zat bij een tafel waar een bak met lego stond en daar lag een lego stukje wat ik zo graag hebben wou, dus heb ik het maar meegenomen
![]() en dan dingen van school, elastieken, gummen, iets van 3 scharen ofzow, en pritt ![]() en pas geleden nog een fiets, die van een vriend van me was gejat toen we uit waren geweest, dus hebben we een fiets terug gestolen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Biecht maar op! Welke zondes/stoute dingen/overtredingen heb jij begaan? Missy | 64 | 14-08-2019 06:46 | |
De Kantine |
Hoeveel euro heb jij? Applepie | 63 | 18-08-2012 10:51 | |
De Kantine |
Heb jij wel eens iets gestolen? Verwijderd | 46 | 28-10-2010 14:02 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
De Kantine |
Inbreken Robert12 | 42 | 16-06-2005 17:57 | |
Liefde & Relatie |
60 openingszinnen/versiertrucs voor ons mannen Mark | 49 | 08-04-2003 06:46 |