Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 18:08
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2004 @ 14:46:
Ik vind het een vervelend kuttig scooter-ettertje. Als je wordt aangehouden door twee heren in uniforum met wapen, pet en dergelijke die ook nog eens in een surveillancewagen rijden moet je gewoon niet zeiken over legitimatie. Dan ben je gewoon een irritant kutkotertje dat onder zijn (overigens geheel terechte) boete probeert uit te komen. Die agenten zitten echt niet te wachten op zulke smartasses.
Op zich boeit het verder niet waar die agenten wel of niet op zitten te wachten. Ik ben het met je eens dat dit niet echt de manier is om met een agent om te gaan, maar die jongen staat wel in zijn recht. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij mag je ten alle tijde een agent om zijn ID vragen. Lijkt me dan ook dat die agent daar gewoon op in moet gaan. En leuk is idd anders, maar het is niet correct.
Oud 18-03-2004, 18:18
jeas
jeas is offline
Sorry maar heb per ongeluk het openings bericht gewist maar neem aan dat inmiddels iedereen begrijpt waar het over gaat.

Ik heb deze topic niet geplaatst om de overtreding die gemaakt is goed te praten maar omdat ik denk dat de politie hoe dan ook professioneel moet handelen.

Ik moet er niet aan denken dat ik als (inmiddels ex) militair tijdens een missie me zou gaan gedragen naar mijn emoties.

Ik denk dat je van de politieagenten mag verwachten dat zij zich professioneel gedragen.

Niet afdoende dat de verkeers overtreding niet goed te praten is maar de escalatie ligt in dit geval naar mijn mening bij de agenten.

Het bericht waarin ik aangeeft waarom mijn familie een kennis zou hebben van de nederlandse wetgeving is slechts een reactie op een eerder geplaatst berich waarin wordt gesuggereert dat het om een criminele familie zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:39
Verwijderd
Je weet dat juristen de grootste boeven zijn
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:23
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2004 @ 21:39:
Je weet dat juristen de grootste boeven zijn
Die knipoog is overbodig hoor...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 19-03-2004 @ 15:23:
Dat was dan wel weer een beetje jammere opmerking.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:27
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2004 @ 15:27:
Dat was dan wel weer een beetje jammere opmerking.
Vervelend.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 19-03-2004 @ 15:27:
Vervelend.
Och, ik heb er zelf geen last van. Ik heb mijn tijd en moeite wel beter te besteden dan me druk te maken over of juristen wel of niet boeven zijn en daar vervolgens steeds blijk van te geven.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 19-03-2004 @ 15:23:
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:10
Dannemann
Dannemann is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2004 @ 16:03:
Och, ik heb er zelf geen last van. Ik heb mijn tijd en moeite wel beter te besteden dan me druk te maken over of juristen wel of niet boeven zijn en daar vervolgens steeds blijk van te geven.
Daar hoef je ook geen tijd in te besteden, iedereen weet allang dat jullie opgeleid worden dat rasechte toga schurken
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:37
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 18-03-2004 @ 18:15:
Dat zou ik ook zeggen als ik zo'n broertje had

[afbeelding]
sarcast
Oud 28-03-2004, 14:17
Gebakken Lucht
Gebakken Lucht is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2004 @ 14:46:
Ik vind het een vervelend kuttig scooter-ettertje. Als je wordt aangehouden door twee heren in uniforum met wapen, pet en dergelijke die ook nog eens in een surveillancewagen rijden moet je gewoon niet zeiken over legitimatie. Dan ben je gewoon een irritant kutkotertje dat onder zijn (overigens geheel terechte) boete probeert uit te komen. Die agenten zitten echt niet te wachten op zulke smartasses.
Ik vind het niet wenselijk van willekeur afhankelijk te zijn, of dat nou een nare man betreft of een agent.
Reageren

Regels voor berichten