Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry maar heb per ongeluk het openings bericht gewist maar neem aan dat inmiddels iedereen begrijpt waar het over gaat.
Ik heb deze topic niet geplaatst om de overtreding die gemaakt is goed te praten maar omdat ik denk dat de politie hoe dan ook professioneel moet handelen. Ik moet er niet aan denken dat ik als (inmiddels ex) militair tijdens een missie me zou gaan gedragen naar mijn emoties. Ik denk dat je van de politieagenten mag verwachten dat zij zich professioneel gedragen. Niet afdoende dat de verkeers overtreding niet goed te praten is maar de escalatie ligt in dit geval naar mijn mening bij de agenten. Het bericht waarin ik aangeeft waarom mijn familie een kennis zou hebben van de nederlandse wetgeving is slechts een reactie op een eerder geplaatst berich waarin wordt gesuggereert dat het om een criminele familie zou gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
invordering rijbewijs bij dronkenschap op de fiets Verwijderd | 39 | 30-12-2006 17:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |