Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga niet denken goh dat zou misschien ook wel eens een afkorting kunnen zijn voor die pleures herrie van de zwartogige erwten. hoerrrrrtje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() lekkere beats en nu ook nog es lekkere gitaren ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
o ja en dan zou die Pharrel dood moeten want ik vind dat toch zo'n irritant pest mannetje ![]() maar leuk voor je dat je het digt dude(niet eens sarcastisch bedoelt ofzo) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hehehe dat is door de Neptunes geproduceerd ![]()
||
Citaat:
damn relaxed zoals sommige mensen kunnen reageren... ik dacht dat de Neptunes er wel wat mee te maken hebben, ze hebben iig wel een paar nummers van zijn nieuwe ceedee gedaan, dat is zeker.
|
Van dat eerste album vond ik alleen eh, kut hoe hoe heette die ook alweer, die was op single uitgebracht, eh, met die clip van die jongen die uiteindelijk het leger in ging en dan ging janken, dat nummer sprong er wat mij betreft uit.
Af en toe vind ik een nummer van N.E.R.D. wel leuk, maar niet goed genoeg om een album van te kopen.
||
Citaat:
![]() en ik heb t album ook gekocht, ik vond m wel stoer beetje meer rock als eerst, maar wel minder soepeltjes allemaal niet zo goed als in search of maar wel dope ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |