Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2004, 10:34
Verwijderd
Ik denk niet dat de ThePinkFlamingo hier erg gewenst is als hij zijn gal blijft spuwen hier.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:38
Verwijderd
wat mij betreft wel hoor, niet iedereen is altijd even aardig
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 29-03-2004 @ 19:27:
Je bent 16 en gaat dadelijk naar Irak tussen de militairen zitten?

nu 16, juni 17, augustus ga ik t lger in en 99 % van de nieuwe militairen gaat binnen na een jaar op uitzending. dus dalijk is misschien een beetje te dichtbij, maar over een poosje.

en nee dan krijg ik geen sex.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 13:05
HandigeHarry
HandigeHarry is offline
[betweter]
weet je wel of je in de landmacht komt?
1: er is een solicitatiestop
2: er komen maar 1 op de 3 mensen door de mentale en fisieke test. en mischien zijn ze als je na 4 maand AMO en een 3 maand functieopleiding al wel weer weg uit Irak [/betweter]

sorry maar moest er even uit, maar wel gaaf dat je in de landmacht gaat
Oud 30-03-2004, 14:02
miss_mistiQue
miss_mistiQue is offline
als ze zechtdat ze in de marine gaat zal ze al die testen al gehad hebben, denk je niet>? en aangezien ze zegt dat ze naar Irak gaat, kunnen wij aannemen dat ze door al die testen is heengekomen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
HandigeHarry schreef op 30-03-2004 @ 14:05 :
[betweter]
weet je wel of je in de landmacht komt?
1: er is een solicitatiestop
2: er komen maar 1 op de 3 mensen door de mentale en fisieke test. en mischien zijn ze als je na 4 maand AMO en een 3 maand functieopleiding al wel weer weg uit Irak [/betweter]

sorry maar moest er even uit, maar wel gaaf dat je in de landmacht gaat
[nog meer betweter]

1: ik doe een orientatiejaar en heb al gesolliciteerd. het enige wat mij nog kan stoppen is punt 2.
2: de sporttest: ik hoef voor de functie waarop ik heb gesolliciteerd maar een 1 tje te halen (1 eerste niveau-4 hoogste). Aangezien ik deze aan het begin van het schooljaar al ruim heb gehaald en nu in de tussentijd alleen maar getraint heb, is er een miniminiminimale kans dat ik er niet doorkom.
En aangezien ik die OJKL klas doe, krijg ik maar 3 maanden AMO (). Maar over dat irak kan je wel gelijk hebben, maar ik verwacht het niet. Maar ik heb wel de kans dat ik naar bosnie uitgezonden word!

Nu jij [/nog meer betweter]

Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:18
92.7
92.7 is offline
Vind er aan allebei niet zo heel veel aan eigenlijk. :$ Dildo vind ik veel te koud en te saai, en voor een vibrator (welke stand dan ook) ben ik te gevoelig. Doe mij maar een echte piemel, daar kan ik tenminste iets mee.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:46
Gent
Gent is offline
Tja lijkt me wel aardig. Afwisseling is natuurlijk altijd leuk (lees: spannend) Komt er dus binnenkort ook wel een keer van dus.
De vonken spatten er al vanaf, vraag me af hoe dat is als we nog een paar toys eraan toe voegen...

Oud 01-04-2004, 16:39
Chriet Titulaer
Chriet Titulaer is offline
Citaat:
Gent schreef op 01-04-2004 @ 16:46 :
Tja lijkt me wel aardig. Afwisseling is natuurlijk altijd leuk (lees: spannend) Komt er dus binnenkort ook wel een keer van dus.
De vonken spatten er al vanaf, vraag me af hoe dat is als we nog een paar toys eraan toe voegen...

Als de vonken ervanaf spatten, zou ik in uw geval eens goed controleren of het Kema Keur stickertje aanwezig is. Levensgevaarlijk.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten