Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zoveel enge dromen gehad dat ik niet meer kan kiezen:
- Mijn overleden oma in een rolstoel. Ik kwam binnen in haar huis en daar zat mijn oom en oma. Ze zagen eruit alsof ze reeds gestorven waren (ze waren heel erg bleek). In de droom was ik ervan overtuigd dat ze mislukte klonen waren in een pseudo werkelijkheid. Op het moment dat ik mijn oma een kus wil geven neemt mijn oom me vast en heb ik het gevoel dat mijn armen er achterwaards worden afgescheurd. Op het zelfde moment braakt oma het huis onder in witte kots tot het plafond in één enkel ogenblik en stik ik erin. -Een wolf die al mijn vrienden vermoordde. Iedere ochtend lag een extra blauw plastik doodskist op de bouwwerf en deed ik deze open om te kijken welk lijk er in zat. Uiteindelijk wilt de wolf mij ook vermoorden in mijn kamer terwijl ik slaap, maar ik word op tijd wakker -Mijn bed die herhaaldelijk op en neer zwiert tegen het plafond tot ik volledig verpletterd ben. Bij het zwieren zie ik onwijs zie ik felle lichtschaduwen op de muren en overal gekleurde lichtbollen rondzweven in de kamer. -Aaron Funk van venetian snares die op zoek is naar geluiden om in zijn muziek te gebruiken. Hij komt binnen in de klas en klopt met een pollepel op ieder object die in de klas staat. Uiteindelijk neemt hij het zakmes van een vriend en snijdt zijn eigen polsen over. Het volgende moment zit de hele klas onder het bloed. -Honden die mijn gezicht openbijten. Sinds ik anti depressiva neem heb ik bijna geen van deze dromen meer, of op zijn minst zijn ze veel minder erg
|
Ik heb echt zoooo vaak nachtmerrie's!! Raar dat sommige mensen hier daar helemaal geen last van hebben, ik heb ongeveer elke week wel 1 nachtmerrie.
1 van de ergste was toen ik droomde dat mijn moeder geslagen werd door een geest. Ik stond er bij maar kon niks doen want de geest was onzichtbaar. Mijn moeder werd dus geslagen door onzichtbare handen, en ik kon er niks aan doen. Ze gilde van de pijn en er kwamen allemaal blauwe plekken op haar lichaam. ![]() ![]() ik heb ook weleens gedroomd dat ik zelf doogemaakt werd door geesten, heel raar want ik hou me helemaal niet met dat soort dingen bezig o.i.d.
|
|