Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2004, 11:57
Nuck
Nuck is offline
Vroeger had ik heel vaak dezelfde droom..ik werd achtervolgd door een wolf en toen ie heel dichtbij kwam en me bijna ging opeten, kon ik opeens vliegen
Oud 20-03-2004, 13:07
Machiavelli
Machiavelli is offline
Geel/Blauw/Grijs.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 21:53
wakko
wakko is offline
geloven jullie dat sommige dromen uitkomen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 22:09
Remqo
Remqo is offline
na de moord op een vriendin heb ik een poos nachtmerries daar over gehad
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 22:20
VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik heb nooit zoveel nachtmerries gehad eigenlijk.. Maar ik kan me er wel een herinneren van toen ik jonger was (hij was eigenlijk vrij vaag, zat meer in het gevoel dat ik erbij had dan dat de droom zelf zo eng was): ik ben in een ruimte waar allemaal rondjes zijn. Ze voelen eerst heel zacht maar veranderen later in een soort ruwe, kartelige dinges en het is dan ineens overal om me heen en ik kan me niet meer bewegen. Heel bedreigend gewoon en verstikkend enzo... ik weet ook niet meer waarom... Ik heb dit trouwens ook wel es gehad toen ik wakker was
Oud 20-03-2004, 23:37
ssjpan
ssjpan is offline
Ik was is een huis met mijn vader, in het huis waren allemaal klokken en het was er eng en donker. Ik wou wakker worden, want ik wist dat ik droomde ofzo, maar ik kon niet wakker worden..
Oud 21-03-2004, 00:10
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Miss Pluisje schreef op 20-03-2004 @ 12:52:
umh k droom zo vaak, maar 1 nachtmerrie weet k nog heel goed die k had toen k een kleuter was...heel vaag, t was op een boerderij en daar stond een soort ton met allemaal messen erin. Toen stopte mun moeder mun zus erin...blegh...
Ik heb ook ooit gedroomd! Alleen werd mijn moeder in een ton gestopt door een oudere vrouw
Oud 21-03-2004, 00:14
goodfella
goodfella is offline
dat mn moeder in de kamer zit en dat ik dan in de deuropening sta en dat ze boven dan ook is tegelijk.
Oud 21-03-2004, 00:27
Droyd
Droyd is offline
Ik heb zoveel enge dromen gehad dat ik niet meer kan kiezen:

- Mijn overleden oma in een rolstoel. Ik kwam binnen in haar huis en daar zat mijn oom en oma. Ze zagen eruit alsof ze reeds gestorven waren (ze waren heel erg bleek). In de droom was ik ervan overtuigd dat ze mislukte klonen waren in een pseudo werkelijkheid. Op het moment dat ik mijn oma een kus wil geven neemt mijn oom me vast en heb ik het gevoel dat mijn armen er achterwaards worden afgescheurd. Op het zelfde moment braakt oma het huis onder in witte kots tot het plafond in één enkel ogenblik en stik ik erin.

-Een wolf die al mijn vrienden vermoordde. Iedere ochtend lag een extra blauw plastik doodskist op de bouwwerf en deed ik deze open om te kijken welk lijk er in zat.
Uiteindelijk wilt de wolf mij ook vermoorden in mijn kamer terwijl ik slaap, maar ik word op tijd wakker

-Mijn bed die herhaaldelijk op en neer zwiert tegen het plafond tot ik volledig verpletterd ben. Bij het zwieren zie ik onwijs zie ik felle lichtschaduwen op de muren en overal gekleurde lichtbollen rondzweven in de kamer.

-Aaron Funk van venetian snares die op zoek is naar geluiden om in zijn muziek te gebruiken. Hij komt binnen in de klas en klopt met een pollepel op ieder object die in de klas staat. Uiteindelijk neemt hij het zakmes van een vriend en snijdt zijn eigen polsen over. Het volgende moment zit de hele klas onder het bloed.

-Honden die mijn gezicht openbijten.

Sinds ik anti depressiva neem heb ik bijna geen van deze dromen meer, of op zijn minst zijn ze veel minder erg
Oud 21-03-2004, 12:23
JA
JA is offline
Weet ik eigenlijk niet meer
Oud 21-03-2004, 12:35
moon
moon is offline
Ik heb echt zoooo vaak nachtmerrie's!! Raar dat sommige mensen hier daar helemaal geen last van hebben, ik heb ongeveer elke week wel 1 nachtmerrie.

1 van de ergste was toen ik droomde dat mijn moeder geslagen werd door een geest. Ik stond er bij maar kon niks doen want de geest was onzichtbaar. Mijn moeder werd dus geslagen door onzichtbare handen, en ik kon er niks aan doen. Ze gilde van de pijn en er kwamen allemaal blauwe plekken op haar lichaam. ow het was echt zo afschuwelijk. Ik kon gewoon niks doen, en het feit dat ik wist dat er iets was wat ik niet zag en wat zoveel leed veroorzaakte...was ook heel eng.

ik heb ook weleens gedroomd dat ik zelf doogemaakt werd door geesten, heel raar want ik hou me helemaal niet met dat soort dingen bezig o.i.d.
Oud 21-03-2004, 12:37
Machiavelli
Machiavelli is offline
Hij bestaat uit vier dezelfde letters...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten