Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de eerste keer was ie leuk maar nu..... hoe vaak kan ik dit plaatje nog gaan verwachten de komende dagen? ![]() |
![]() |
|
bababababababababababababababababababababababababababababababababababa bababababababababababababababababababababababababababababababababababa bababababababababababababababababababababababababababababababababababa babababababababababababababababawowbababowowbabowowbabowow
suuuuuuuurfin' bihihihihird
|
Tristania - Midwintertears
Altijd spontaan meezingen, gewoon het briljantste nummer aller tijden ![]() Pink Floyd - Wish You Where Here (Live) kan ik de verleiding bijna niet weerstaan om spontaan een aansteker te zoeken en hem in de lucht heen en weer te zwaaien ![]() Metallica - Enter Sandman kan 'k ook lekker mee uitmn dak gaan, gewoon een geweldige ouwe klassieker ![]() Amon Amarth - Versus The World K begin altijd mee te zingen en debiel amateuristisch de zalige dubbele bass proberen na te doen ![]() Dimmu Borgir - Mourning Palace Als k em meespeel @ gitaar gaat ik altijd compleet uit mn dak waarna mn ma een x ineens in mn kamer stond, ow uh ik d8 ik breng je was even en keek even naar je concert... ![]() lol ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik kan helemaal flippen bij nummers die goed worden opgebouwd en steeds hoger worden getild, met voorkeur eerst een gitaar en dan steeds iets erbij.
The Cancer conspiracy vindt ik wel fucking goed, jammer vonden niet genoeg mensen dat.
|
op dit moment op last train home en hello again van de lost prophets en natuurlijk op alles van slipknot en de murderdolls. verder:
mr. motherfucker en devil made me do it: frankenstein drag queens. join me en funeral of hearts: him (nou ja, losgaan, maar niet echt van yeah wat een vrolijk nummer, maar meer van yeah, wat een mooi nummer.
||
Citaat:
haha, vroegahhh rancid 2000 - vrijwel alles de eerst 4 van metallica slayer - reign in blood, en dan vooral angel of death, raining blood, piece by piece en reborn SYL - Detox ( Ik vind de rest van de cd toch tegenvallen) In Flames - Clayman \m/ heerlijk hoe die erin knalt Fear Factory - Self Bias Resistor - Edgecrusher Machine Head - Davidian bij deze is het echt brullen geblazen!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik ga met je mee |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() waar k ook altijd van uit mn dak ga is: Black Sabbath - Paranoid Dire Straits - Sultans Of Swing Dream Evil - The Chosen ones (schaam ik me wel voor sinds ik die boutclip van "Children of the night" zag ![]() Guns 'N Roses - Mr. Brownstone Maiden - Hallowed Be Thy Name (live op visions of the beast DVD, damn! ![]() Satyricon - Mother North AC/DC - Thunderstruck (loop k dan mee te spelen, dan kannik me niet meer inhouden om DVDtje aan te zetten en door mn kamer heen en weer te rennen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 20:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |