Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Klopt het dat jij zingt in "simon the ghost"? Ik zag n.l. dat die ook bij de voorrondes stond geprogrammeerd, ik heb weliswaar maar 1 andere band gezien die dag, maar heb ff in je fotoboek gekeken, en je kwam me ergens bekend van voor. |
![]() |
||
Citaat:
plus dat er ook nog genoeg bands zijn die te beroerd zijn om ergens te spelen als het niks opleverd (dit bedoel ik dus in het algemeen over bands). Zijn te beroerd om voor een onkostenvergoeding te spelen. Ja, sorry, maar dan vind ik het niet gek dat je nergens speelt. Als je veel wil spelen moet je gewoon elke kans aangrijpen, of je dan ergens achteraf in een cafe speelt, of op een groot podium als support voor bekende namen. Mensen die alleen maar lopen te zeiken dat het zooo lastig is om aan optredens te komen die moeten niet zo zeuren. Zeker in de hardere muziekgenres kost het niet al te veel moeite om aan optredens te komen, gewoon een kwestie van flink proberen. De zielige muzikant uithangen helpt niet. Waar je vanuit opereert maakt vrij weinig uit. Je moet gewoon zorgen dat mensen er van overtuigd raken dat je wil spelen, en dit ook waarmaken als je ergens speelt
||
Citaat:
![]() Als de benzinekosten er uit zijn, dan vinden wij het ook prima. Het maakt ons ook geen hol uit waar, als we maar kunnen spelen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
He ik heb zo ff dit topig gevolgd, en nu komt weer zo'n n00b-vraag van mij: wat zijn ojc's? Het is niet dat ik geen ervaring heb met podia en dergelijke, maar betekent het "onzinnige jongeren centra" ofzo aan de negatieve reacties op dit soort gigs te lezen?
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind band wedstrijden over algemeen behoorlijk kut.
meestal is de jury een stel bij elkaar geraapte lapzwanzen die denken er erg veel verstand van te hebben. heel vaak ben ik het totaal niet eens met de uitslag. en toch een x meedoen aan zoiets en dan winnen... lache maarre of het nou zo terecht was |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vonden zij iig maargoed week drna speelden we weer in belgië en toen vond iedereen ons super, waren de cd's binnen een minuut uitverkocht en hebben we superveel relaxte belgen ontmoet...
|
en reel big bram, het is echt klinkklare onzin dat je met een punkband weinig shows kan krijgen
de punkscene in nederland is heel veelzijdig, er is voor alle subgenres wel een publiek en er zijn genoeg bands waarmee je kan spelen en genoeg zalen die wel een punkavondje willen organiseren
||
Citaat:
|
![]() |
|
|