Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 11:30
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
prulleke schreef op 22-06-2004 @ 17:39 :
hebben zij een website???
http://www.cleopatra-groningen.nl/
Ik was er van de week (bezoekje met zustervereniging), en ik moet zeggen: erg gezellig! (alleen jammer van onze brakheid). En ze hebben een relaxte sociëteit Voor de rest is het vooral: vrijheid, blijheid.
Oud 30-09-2004, 11:40
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 23-06-2004 @ 04:59 :
Als lid van het Amsterdamse Cyclades kan ik Cleopatra van harte aanbevelen Het is een van onze zusterverenigingen, en vorige week op het 'zusjesweekend' hebben we het erg gezellig gehad Ze lijken er misschien een beetje vaag, maar zoals wij bij Cyclades zeggen: 'zij zien er raar uit, wij doen raar'
Whahahaha, jou ken ik! Ik wist niet dat er hier nog Cycladianen rondhingen
Oud 30-09-2004, 18:47
Verwijderd
Unitas. Ik weet er eigenlijk niks van, behalve dat ze federatiegenoot zijn van de DSB uit Delft .
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 21:05
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 30-09-2004 @ 12:40 :
Whahahaha, jou ken ik! Ik wist niet dat er hier nog Cycladianen rondhingen
w00t? Wie ben jij dan? *bekijkt fotopagina* *schroeft oogbollen terug in kassen *

Anyways, met het introductiekamp van de nieuwe aspirant-leden zijn we bij Cleo op bezoek geweest (we zaten toch in de buurt van Groningen --> Kropswolde ), en ik kan zeggen dat ze een pand hebben.

Laatst gewijzigd op 02-10-2004 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:59
Chesterfield
Chesterfield is offline
Citaat:
Andrea schreef op 30-09-2004 @ 12:10 :
misschien omdat ze in de eerste instantie al hetzelfde zijn, dat trekt elkaar aan.

Een ontgroening is in zekere zinn wel goed, tijdens je ontgroening word je aangespoort om goed na te denken of je wel echt bij de vereniging wilt horen. Zo weten ze zeker dat degenen die de ontgroening doorlopen hebben echt verbonden zijn met de club. Alleen in sommige gevallen gaat een ontgroening wel erg ver. Dan gaan ze nullen afzeiken alleen maar, omdat ze er nog steeds mee zitten wat hen toendertijd is aangegaan. Dat is zielig. Als je ergens tegen kan,, kun je er achteraf namelijk wel om lachen.
En vergeet niet dat je tijdens de ontgroening ook nader tot elkaar komt Je moet je er samen doorheen slaan

Kga trouwens volgend jaar bij vindicat
Oud 03-10-2004, 22:08
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-10-2004 @ 22:05 :
w00t? Wie ben jij dan? *bekijkt fotopagina* *schroeft oogbollen terug in kassen *

Anyways, met het introductiekamp van de nieuwe aspirant-leden zijn we bij Cleo op bezoek geweest (we zaten toch in de buurt van Groningen --> Kropswolde ), en ik kan zeggen dat ze een pand hebben.
Die soos was wel ultiem ja
Oud 03-04-2005, 01:45
fluide glacial
fluide glacial is offline
he nuck in welke club zit jij?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:04
Verwijderd
Vindicat toch? Ik ga volgend jaar ook lid worden, Albertus of Dizkartes.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 21:34
jochem123
jochem123 is offline
Zal ik Unitas dan ook nog maar even promoten. Alle studentenverenigingen in Groningen zijn wel leuk, het hangt er gewoon vanaf wat voor soort persoon je bent. Zo lijken voor veel mensen Vindicat en Albertus veel op elkaar, maar verschillen de leden toch heel erg. Dizkartes is in mijn ogen gewoon een gezellige discovereniging, Bernlef is voor de friezen, Hendrik is eigenlijk een categorie op zich en Fleks is gewoon ontzettend, ontzettend vrijblijvend. Unitas is eigenlijk ook wel vrijblijvend, maar we hechten ook aan tradities. Ik zou gewoon bij alles langsgaan in de KEIweek, maar realiseer je wel dat er zoveel aankomende eerstejaars zijn, dat het beeld een beetje anders is dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 13:11
MH
MH is offline
En dan promoot ik mijn studentenmuziekvereniging Bragi: een orkest, een grootkoor en een a-capellakoor. Voor het grootkoor hoef je geen auditie te doen, als je het maar leuk vindt om te zingen en niet standaard alle tonen verkeerd door de andere heen blaat. Het a-capellakoor en het orkest houden wel audities en daardoor kun je niet op elk gewenst moment lid worden.
Desondanks is iedereen welkom en voor wie interesse heeft, check de website
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 13:33
Verwijderd
Nu dit topic er toch is Ik overweeg volgend jaar bij Cleopatra te gaan, kan dat wel als derdejaars of is het not done? En ik ben niet echt heel alternatief en ook geen uitgaanstype, val ik daar dan niet uit de toon? En hebben ze er een ontgroening?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 13:46
El Kim
El Kim is offline
Cleopatra heeft geen ontgroening. En er lopen mensen van allerlei leeftijden rond, niet iedereen is eerstejaars als ze lid worden. En anders: als je het maar leuk hebt

Ik ben zelf lid van hun Amsterdamse zusje, Cyclades. En dat is , dus ik zal je zeker aanraden om bij Cleo te gaan. Nog een voordeel: het ZEUS-verbond waar Cleo in zit, met respectievelijk zusjes in Amsterdam (Cyclades), Leiden (Catena) en Utrecht (Biton). En er komen waarschijnlijk nieuwe zusjes bij.
Oud 06-04-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
El Kim schreef op 06-04-2005 @ 14:46 :
Cleopatra heeft geen ontgroening. En er lopen mensen van allerlei leeftijden rond, niet iedereen is eerstejaars als ze lid worden. En anders: als je het maar leuk hebt

Ik ben zelf lid van hun Amsterdamse zusje, Cyclades. En dat is , dus ik zal je zeker aanraden om bij Cleo te gaan. Nog een voordeel: het ZEUS-verbond waar Cleo in zit, met respectievelijk zusjes in Amsterdam (Cyclades), Leiden (Catena) en Utrecht (Biton). En er komen waarschijnlijk nieuwe zusjes bij.
Nu word ik ook nieuwsgierig. Wat is dat ZEUSverbond dan, waarom is dat een voordeel? En waarom heeft Utrecht zo'n afwijkende naam

Ik heb het idee dat Cleopatra een beetje voor een bepaald soort mensen is, niet op een negatieve manier bedoel ik, maar wel dat je er echt tussen moet passen.

Bij Vindicat of Albertus zou ik nooit gaan, maar om die mensen nou 'minderwaardig' of zo te noemen, vind ik zwaar overdreven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten