![]() |
||
Citaat:
Ik was er van de week (bezoekje met zustervereniging), en ik moet zeggen: erg gezellig! (alleen jammer van onze brakheid). En ze hebben een relaxte sociëteit ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Anyways, met het introductiekamp van de nieuwe aspirant-leden zijn we bij Cleo op bezoek geweest (we zaten toch in de buurt van Groningen --> Kropswolde ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-10-2004 om 22:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kga trouwens volgend jaar bij vindicat ![]()
||
Citaat:
![]()
|
En dan promoot ik mijn studentenmuziekvereniging Bragi: een orkest, een grootkoor en een a-capellakoor. Voor het grootkoor hoef je geen auditie te doen, als je het maar leuk vindt om te zingen en niet standaard alle tonen verkeerd door de andere heen blaat. Het a-capellakoor en het orkest houden wel audities en daardoor kun je niet op elk gewenst moment lid worden.
Desondanks is iedereen welkom en voor wie interesse heeft, check de website |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het idee dat Cleopatra een beetje voor een bepaald soort mensen is, niet op een negatieve manier bedoel ik, maar wel dat je er echt tussen moet passen. Bij Vindicat of Albertus zou ik nooit gaan, maar om die mensen nou 'minderwaardig' of zo te noemen, vind ik zwaar overdreven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studentenvereniging Dizkartes ASV Dizkartes | 1 | 27-06-2013 15:23 | |
Studeren |
Studentenverenigingen Groningen Anne-lies | 1 | 23-05-2009 17:45 | |