Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2004, 14:35
TrenzZ
TrenzZ is offline
jaja dat weet ik nou , anders gaan ze zeure dat ze too defensive zijn....maar toch wij hebbe n00b KD, alle wars die we hebbe gehad hadde we kunne winne....maar ons monarchje is altijd heel lief om te MP'e...
Oud 30-04-2004, 13:28
waaromniet?
waaromniet? is offline
Soms is een war win niet het gunstigste voor een kingdom.

Dr0_ol Ook al zijn het noobs, dan nog hoef je niet altijd de grootste te zijn. Als jij de de enige bent die duidelijk active is in war bijvoorbeeld, mag je driemaal raden wie alles over zich heen krijgt.

En nu even over mezelf, de war tegen spirit maakt het uitzicht op een goede ranking kleiner en kleiner. Maar goed, warren is altijd leuk... whoring=boring
Oud 30-04-2004, 15:30
JUH
JUH is offline
bah echt... elke hostile die we doen gaan er een aantal van de target zo raar attacken dat we moeilijk anders kunnen dan ze HARD terug te pakken en dan gaan ze ineens peace-blocken...
Oud 30-04-2004, 16:21
Verwijderd
Bij ons peace-blocken ze en gaan vervolgens ons aanvallen, en zorgen ervoor dat ze geen monarch hebben.......

Bedankt voor je kd TrenzZ, we zochten net naar een nieuw doel....

Laatst gewijzigd op 30-04-2004 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 17:57
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
superduck schreef op 30-04-2004 @ 17:21 :
Bij ons peace-blocken ze en gaan vervolgens ons aanvallen, en zorgen ervoor dat ze geen monarch hebben.......

Bedankt voor je kd TrenzZ, we zochten net naar een nieuw doel....
Dan zit je zelf ook in een ghetto
Oud 01-05-2004, 18:00
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 30-04-2004 @ 14:28 :
Soms is een war win niet het gunstigste voor een kingdom.

Dr0_ol Ook al zijn het noobs, dan nog hoef je niet altijd de grootste te zijn. Als jij de de enige bent die duidelijk active is in war bijvoorbeeld, mag je driemaal raden wie alles over zich heen krijgt.

En nu even over mezelf, de war tegen spirit maakt het uitzicht op een goede ranking kleiner en kleiner. Maar goed, warren is altijd leuk... whoring=boring
Spirit of Tivoli ?
Oud 01-05-2004, 18:57
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 01-05-2004 @ 19:00 :
Spirit of Tivoli ?
Absalom vs Spirit alliance war. Wij zijn lid van Absalom, hoezo, zit jij bij Tivoli (of spirit)? Die hebben we vorige age compleet geowned
Oud 01-05-2004, 20:45
Martian
Martian is offline
March 17th, YR5 La Famiglia (xx:xx) has declared us to be a Hostile Kingdom!

March 19th, YR5 Deadly Plague (xx:xx) has declared us to be a Hostile Kingdom!

March 21st, YR5 Masters Of The Ages (xx:xx) has declared us to be a Hostile Kingdom!

April 6th, YR5 A Dragon from Masters Of The Ages (xx:xx) has begun ravaging our lands!

Oeps

Dat krijg je als je een 1-op-1 war wint van een kansloos KD uit een of andere domme alliance

Ben pas 30% van mn land kwijt, valt mee!
Oud 01-05-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 01-05-2004 @ 21:45 :

March 21st, YR5 Masters Of The Ages (xx:xx) has declared us to be a Hostile Kingdom!

April 6th, YR5 A Dragon from Masters Of The Ages (xx:xx) has begun ravaging our lands!

Oeps

Dat krijg je als je een 1-op-1 war wint van een kansloos KD uit een of andere domme alliance

Heh heh, ik ken 't, nagenoeg in exact dezelfde situatie gezeten, met wat kuttekoppen van TBH. Toen ging ik echter wel in de "okay, okay, ik ga wel op m'n knieën"-modus
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 21:41
Martian
Martian is offline
Wij gaan maar in vac mode, terugvechten heeft vrij weinig zin...
Oud 02-05-2004, 01:55
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 01-05-2004 @ 19:57 :
Absalom vs Spirit alliance war. Wij zijn lid van Absalom, hoezo, zit jij bij Tivoli (of spirit)? Die hebben we vorige age compleet geowned
haha, nee nee

ik was war-target search aan't doen, moest targets rond de 7 mil doen
maar spirits of Tivoli ofzo was 10 mil

ik zit bij TR
(niet superalliances, maar wel goeie KD's, en goed bevriend onderling, niet van die "wij willen iedereen de baas zijn"-alliance )
Oud 02-05-2004, 02:01
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Martian schreef op 01-05-2004 @ 21:45 :

Oeps

toch wel redelijk netjes dat een 'domme' alliance 3 kd's binnen jullie bereik heeft en zo kort op elkaar weet te declaren
Oud 02-05-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 01-05-2004 @ 22:41 :
Wij gaan maar in vac mode, terugvechten heeft vrij weinig zin...
Hehe, te trots om te buigen voor het alliancetuig?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:55
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 02-05-2004 @ 02:55 :
haha, nee nee

ik was war-target search aan't doen, moest targets rond de 7 mil doen
maar spirits of Tivoli ofzo was 10 mil

ik zit bij TR
(niet superalliances, maar wel goeie KD's, en goed bevriend onderling, niet van die "wij willen iedereen de baas zijn"-alliance )
Mjah, dat beeld schijnt nogal te heersen van de top alliances. Nou kan ik niet voor alle alliances spreken, maar Absalom houd zich voor zover ik weet altijd aan z'n eigen code, en die is (mijns inziens) niet onredelijk. Alliances die elkaar constant gaan helpen met oow hits en dergelijke vind ik echt zielig :/
Oud 02-05-2004, 15:55
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 02-05-2004 @ 13:13 :
En terecht, zulk volk is gewone ontzettend lame.
Oud 02-05-2004, 16:33
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 02-05-2004 @ 16:55 :
Mjah, dat beeld schijnt nogal te heersen van de top alliances. Nou kan ik niet voor alle alliances spreken, maar Absalom houd zich voor zover ik weet altijd aan z'n eigen code, en die is (mijns inziens) niet onredelijk. Alliances die elkaar constant gaan helpen met oow hits en dergelijke vind ik echt zielig :/
tsja, ik vind alliances sowieso eiglik bagger, niet alleen de top.
als iemand in je oorlog hit, moet je dat met je eigen KD oplossen. Kun je hem niet terugbreken, wacht totdat hij in een oorlog zit.

als iedereen gewoon z´n alleen rekent op de steun van z´n eigen KD was ´t allemaal stuk leuker
Oud 02-05-2004, 18:07
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 02-05-2004 @ 17:33 :
tsja, ik vind alliances sowieso eiglik bagger, niet alleen de top.
als iemand in je oorlog hit, moet je dat met je eigen KD oplossen. Kun je hem niet terugbreken, wacht totdat hij in een oorlog zit.

als iedereen gewoon z´n alleen rekent op de steun van z´n eigen KD was ´t allemaal stuk leuker
Klopt. We zijn lange tijd geen lid van een alliance geweest, maar het stomme is dat als je geen lid bent van een alliance en in de top 10 BF staat. Dan word je compleet gepowerplayed door alliance kingdoms, omdat ze met z'n allen toch sterker zijn. Er is gewoon weinig ontkomen aan :/
Oud 02-05-2004, 22:01
Martian
Martian is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 02-05-2004 @ 03:01 :
toch wel redelijk netjes dat een 'domme' alliance 3 kd's binnen jullie bereik heeft en zo kort op elkaar weet te declaren
Vrijwel alle alliances vallen voor mij onder het woord 'dom'. Maar idd, het is bijzonder... het zou zomaar kunnen dat 1 van de 3 een toevallige declare is, maar dat gaat er bij mij niet echt in
Oud 02-05-2004, 22:02
Martian
Martian is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 02-05-2004 @ 13:13 :
Dat zoiezo, ik had ons liever doodgevochten... Maar de meesten van mn KD gingen al in vac mode, en dan blijf ik niet in mn 1tje alle klappen vangen
Oud 02-05-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 02-05-2004 @ 23:02 :
Dat zoiezo, ik had ons liever doodgevochten... Maar de meesten van mn KD gingen al in vac mode, en dan blijf ik niet in mn 1tje alle klappen vangen
Nou, dat heb ik toentertijd toch echt niet gedaan.. Dan maar even slikken en heeeeeel vriendelijk het proberen op te lossen, want tegen zulke knakkers leg je 't altijd af.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 02-05-2004 @ 23:02 :
Dat zoiezo, ik had ons liever doodgevochten...
Citaat:
Dobermann schreef op 02-05-2004 @ 23:19 :
want tegen zulke knakkers leg je 't altijd af.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 12:34
Verwijderd
Citaat:
superduck schreef op 03-05-2004 @ 00:08 :
Wat is nu precies je punt? Ik stel dat het niet de moeite is om zoiets niet op te lossen d.m.v. diplomatie (voor zover dat soort tuig daartoe in staat is), de andere persoon in kwestie denkt daar anders over.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 13:50
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 03-05-2004 @ 13:34 :
Wat is nu precies je punt? Ik stel dat het niet de moeite is om zoiets niet op te lossen d.m.v. diplomatie (voor zover dat soort tuig daartoe in staat is), de andere persoon in kwestie denkt daar anders over.
diplomatie op dat niveau werkt alleen als je bevriend bent met mensen die weer vrienden van hun o.i.d.
Daardoor hebben we wel 's CF's gekregen ipv hostilerapes, wat op zich wel fijn is.

Zonder connecties red je het niet in top 20. Als je de KD's van rond de 10 mil kijkt, daar heeft bijna iedereen wel Hostile-Blocks, tenzij ze in een oorlog zitten
Oud 03-05-2004, 16:24
Verwijderd
Martian zegt dat hij zich liever had doodgevochten, en jij zegt dat je het altijd tegen dat soort mensen altijd aflegt. Dat maakt hem blijkbaar niets uit.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 00:46
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef op 03-05-2004 @ 14:50 :
diplomatie op dat niveau werkt alleen als je bevriend bent met mensen die weer vrienden van hun o.i.d.
Daardoor hebben we wel 's CF's gekregen ipv hostilerapes, wat op zich wel fijn is.

Zonder connecties red je het niet in top 20. Als je de KD's van rond de 10 mil kijkt, daar heeft bijna iedereen wel Hostile-Blocks, tenzij ze in een oorlog zitten
Nee hoor, wij hebben geen vriendjes in alliances, toch waren we heel rap van het TBH-tuig verlost.

Maar dat je voor de "echte" top een alliancehomo moet zijn die gebruik maakt van scripted farms, multi-accounts en andere zaken die niet door de beugel kunnen ben ik met je eens.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 07:56
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 04-05-2004 @ 01:46 :
Nee hoor, wij hebben geen vriendjes in alliances, toch waren we heel rap van het TBH-tuig verlost.

Maar dat je voor de "echte" top een alliancehomo moet zijn die gebruik maakt van scripted farms, multi-accounts en andere zaken die niet door de beugel kunnen ben ik met je eens.
goeie monarch-diplomatie dan

tsja, top20 kun je nog wel halen, maar de top10 is zowat onmogelijk op de 100% legale manier
persoonlijk vind ik sitten voor een weekendje niet erg, zolang je maar niet allebei tegelijk je prov bestuurt, en trading zie ik ook niet echt de schade van in.
Scripting en multi-ing (hoewel sitting ook een soort van multi-ing is) vind ik ook niet kunnen
Oud 04-05-2004, 11:18
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 04-05-2004 @ 01:46 :

Het hangt er vanaf waar je de grens legt... Farms en multi accounts vind ik persoonlijk absoluut no go. Maar die heb je ook niet nodig om in de top 10 te komen (tenzij je in ZZ zit dan, lamers). Een keer een weekje op iemands account letten, of mensen in traden vind ik persoonlijk niet zo erg, praktisch elk ghetto kingdom waar ik in gezeten heb deed dat ook.

We gebruiken onze alliance praktisch niet (behalve deze age dan omdat we warren tegen spirit), het is alleen een afschrikmiddel tegen ander alliance tuig. In die zin ben ik het met je eens, het zou beter zijn als er helemaal geen alliances waren (niet in de top, niet tussen de ghetto's) maar helaas is dat een utopie
Oud 04-05-2004, 11:41
Martian
Martian is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 02-05-2004 @ 23:19 :
Nou, dat heb ik toentertijd toch echt niet gedaan.. Dan maar even slikken en heeeeeel vriendelijk het proberen op te lossen, want tegen zulke knakkers leg je 't altijd af.
Tuurlijk, maar ik speel voor de pret en in een iets bovengemiddeld WoL KD (we hebben trouwens nog nauwelijks inactives gehad), dus voor de rankings hoef ik het niet te doen... Met de wapens in de hand ten onder dus!
Oud 04-05-2004, 13:46
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Martian schreef op 04-05-2004 @ 12:41 :
Tuurlijk, maar ik speel voor de pret en in een iets bovengemiddeld WoL KD (we hebben trouwens nog nauwelijks inactives gehad), dus voor de rankings hoef ik het niet te doen... Met de wapens in de hand ten onder dus!
Leuke bijkomstigheid is dat je flink land verliest, kom je weer in range van allerlei ghetto's die je daarna kunt warren
Oud 04-05-2004, 20:03
Martian
Martian is offline
haha idd

nog 25 uur dan kan ik weer inloggen
Oud 06-05-2004, 01:21
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef op 04-05-2004 @ 08:56 :
goeie monarch-diplomatie dan

tsja, top20 kun je nog wel halen, maar de top10 is zowat onmogelijk op de 100% legale manier
persoonlijk vind ik sitten voor een weekendje niet erg, zolang je maar niet allebei tegelijk je prov bestuurt, en trading zie ik ook niet echt de schade van in.
Scripting en multi-ing (hoewel sitting ook een soort van multi-ing is) vind ik ook niet kunnen
Heh, ik heb toentertijd diplomaatje gespeeld -- al een paar uur na de testosteron-aanval van TBH was d'r een ceasefire..

Nou ja, even sitten is geen ramp inderdaad.. Maar het moet niet zo zijn dat je in een war met je andere province eenzelfde target gaat bashen (wat ik overigens //schaam// wel eens gedaan heb vroeger.. omg, dat was wel dik heerschen -- 20K peasants FB'en en 8K troops assassinaten.. 200% stealth en 200% mana de gekste) is evil.

Trading is ook niet echt cheaten imo hoor, ik ben niet helemaal purist. Dan zou ik namelijk ook geen Angel gebruiken
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 08:20
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 06-05-2004 @ 02:21 :
Heh, ik heb toentertijd diplomaatje gespeeld -- al een paar uur na de testosteron-aanval van TBH was d'r een ceasefire..

Nou ja, even sitten is geen ramp inderdaad.. Maar het moet niet zo zijn dat je in een war met je andere province eenzelfde target gaat bashen (wat ik overigens //schaam// wel eens gedaan heb vroeger.. omg, dat was wel dik heerschen -- 20K peasants FB'en en 8K troops assassinaten.. 200% stealth en 200% mana de gekste) is evil.

Trading is ook niet echt cheaten imo hoor, ik ben niet helemaal purist. Dan zou ik namelijk ook geen Angel gebruiken
haha, diplomaatje spelen is leuk onze Monarch is daar verbazend goed in gelukkig

tsja, ik heb 't wel 's gedaan op Gen, maar dan alleen om te wh0ren, niet in oorlogstijd. afgelopen oorlog ben ik 25k pezzies en 3k def specs kwijt geraakt stom dat ze niet eerst me ge-aw'ed hadden, dan hadden ze veel meer schade kunnen doen

haha, ik ken mensen die geen Angel gebruiken. 1'tje valt zelfs mensen gewoon aan met alles wat 'ie heeft (is Orc), neemt niet eens 's een CB en die zit dan op BF (zo zie je maar weer dat er echt teveel WoL's overgeplaatst zijn )
maar ik speel alleen in het begin v/d age zonder Angel, als er nog geen goede uit is
Oud 06-05-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef op 06-05-2004 @ 09:20 :
haha, diplomaatje spelen is leuk onze Monarch is daar verbazend goed in gelukkig

tsja, ik heb 't wel 's gedaan op Gen, maar dan alleen om te wh0ren, niet in oorlogstijd. afgelopen oorlog ben ik 25k pezzies en 3k def specs kwijt geraakt stom dat ze niet eerst me ge-aw'ed hadden, dan hadden ze veel meer schade kunnen doen

haha, ik ken mensen die geen Angel gebruiken. 1'tje valt zelfs mensen gewoon aan met alles wat 'ie heeft (is Orc), neemt niet eens 's een CB en die zit dan op BF (zo zie je maar weer dat er echt teveel WoL's overgeplaatst zijn )
maar ik speel alleen in het begin v/d age zonder Angel, als er nog geen goede uit is
Nah, ik speel liever WoL dan BF. Dan maar iets minder niveau, maar ook een stuk minder alliance-gebitch. Deze age valt 't met 't bottomfeeden op BF geloof ik wel mee, maar goed, ik kan dan alleen naar mijn eigen KD kijken. Maar op zich is het wel cool als je geen Angel gebruikt -- in principe kun je alles namelijk ook zèlf berekenen -- je moet alleen wel plenty tijd hebben dan ghehe.

Trouwens, ik draai nu 6WPA raw (2500 acres)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 13:53
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 06-05-2004 @ 14:20 :
Nah, ik speel liever WoL dan BF. Dan maar iets minder niveau, maar ook een stuk minder alliance-gebitch. Deze age valt 't met 't bottomfeeden op BF geloof ik wel mee, maar goed, ik kan dan alleen naar mijn eigen KD kijken. Maar op zich is het wel cool als je geen Angel gebruikt -- in principe kun je alles namelijk ook zèlf berekenen -- je moet alleen wel plenty tijd hebben dan ghehe.

Trouwens, ik draai nu 6WPA raw (2500 acres)
mjah, enige nadeel van WoL is wel dat je KD meestal niet zo actief is, is een stuk minder 'gezelligheid' zeg maar.
Maar bottemfeeden valt wel mee op zich ja, maar toch, als een prov van 2k acres eentje van 1.5/1.6k aanvalt krijgt 'ie nog steeds wel 200 acres ofzo (weet niet precies hoeveel forts enzo), wat nog steeds wel de moeite waard is

Zonder angel heeft wel wat ja alleen de Guide geeft eigenlijk te weinig %'s, zoals die van Fana enzo om echt te kunnen berekenen
Oud 08-05-2004, 10:40
Verwijderd
Een vriend van me verliest elke oorlog, heeft er 1 van de 6 gewonnen. Vinden ze er eindelijk 1 die ze aan kunnen gaat een prov uit 4:50 (idd jouw kd TrenzZ ) die hem gaat aanvallen....Hij zegt dat hij best wel geraped is.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 11:34
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
superduck schreef op 08-05-2004 @ 11:40 :
Een vriend van me verliest elke oorlog, heeft er 1 van de 6 gewonnen. Vinden ze er eindelijk 1 die ze aan kunnen gaat een prov uit 4:50 (idd jouw kd TrenzZ ) die hem gaat aanvallen....Hij zegt dat hij best wel geraped is.
gefeli

haha, euhm, hoe wil je ge-raped worden door 1 prov ? ik neem aan dat 'ie niet heeft kunnen multi-tappen

en als het in war was kun je (je vriend) toch gewoon na de oorlog retallen
Oud 14-05-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef op 08-05-2004 @ 12:34 :
en als het in war was kun je (je vriend) toch gewoon na de oorlog retallen
Ik ben veel te klein als je soms denkt dat ik het over mezelf heb
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:54
waaromniet?
waaromniet? is offline
Iemand die genesis speelt? En wat gaan jullie doen?
Oud 19-05-2004, 11:44
MieX
MieX is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 17-05-2004 @ 22:54 :
Iemand die genesis speelt? En wat gaan jullie doen?
nadat 2 van de 3 ages me behoorlijk tegenvielen (inactief kingdom vol newbies, slechte monarch) doe ik deze age even niet mee
Oud 19-05-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef op 06-05-2004 @ 14:53 :
mjah, enige nadeel van WoL is wel dat je KD meestal niet zo actief is, is een stuk minder 'gezelligheid' zeg maar.
Maar bottemfeeden valt wel mee op zich ja, maar toch, als een prov van 2k acres eentje van 1.5/1.6k aanvalt krijgt 'ie nog steeds wel 200 acres ofzo (weet niet precies hoeveel forts enzo), wat nog steeds wel de moeite waard is

Zonder angel heeft wel wat ja alleen de Guide geeft eigenlijk te weinig %'s, zoals die van Fana enzo om echt te kunnen berekenen
Inderdaad! Bottomfeeden is wèl veel lucratiever geworden, though worden wij -na een dag of 4 OOW- niet declared door veel grotere KD's, wat voorgaande age continu het geval was. Maar wat je zegt klopt helemaal; de gains voor hitten van een (veel) kleiner KD zijn bepaald niet misselijk.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:44
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
MieX schreef op 19-05-2004 @ 12:44 :
nadat 2 van de 3 ages me behoorlijk tegenvielen (inactief kingdom vol newbies, slechte monarch) doe ik deze age even niet mee
Moet je gewoon zelf monarch worden, hoewel ik het alleen om de monarchy bonus doe

Ach ja, ik de monarchy bonussen, zij profijt van mijn kennis ofzo
Oud 20-05-2004, 12:19
MieX
MieX is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 20-05-2004 @ 11:44 :
Moet je gewoon zelf monarch worden, hoewel ik het alleen om de monarchy bonus doe

Ach ja, ik de monarchy bonussen, zij profijt van mijn kennis ofzo
Niet echt genoeg tijd voor (ook niet echt ervaring mee), helaas
Oud 20-05-2004, 15:53
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
MieX schreef op 20-05-2004 @ 13:19 :
Niet echt genoeg tijd voor (ook niet echt ervaring mee), helaas
Ik heb nog een opening in m'n kingdom, moet je wel via een zweedse proxy... Rukker stopt er na 2 uuur protection al mee
Oud 22-05-2004, 10:30
Psychopath
Psychopath is offline
Ik wou graag het volgende over mijn prov mede delen....

Daily Income 320,024gc
Daily Expenses 32,000gc

Oud 22-05-2004, 12:41
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Psychopath schreef op 22-05-2004 @ 11:30 :
Ik wou graag het volgende over mijn prov mede delen....

Daily Income 320,024gc
Daily Expenses 32,000gc

army out in oorlog ?

Merchant, full spec army met max. TG's ?
Oud 22-05-2004, 12:58
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 22-05-2004 @ 13:41 :
army out in oorlog ?

Bedoel je geen warrior ipv human?

Human met 50% banks 20% tg's ofzo?
Oud 22-05-2004, 13:00
waaromniet?
waaromniet? is offline
Our Income 6,741,171gc
Military Expenses 2,407,958gc
Draft Costs 647,200gc
Building Investment 0gc

Over de dag van gisteren... Misschien toch maar een paar TG's
Oud 22-05-2004, 20:08
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 22-05-2004 @ 13:41 :
army out in oorlog ?

Human merchant, 60% BANKS 100% ELITE @ home, Building eff @ 125%

Geld in voorraad.. Ruim 26,000,000 gc

Citaat:
The Province of *** (**:**)
[http://www.utopiatemple.com Angel v1.56 Beta]

Server: World of Legends or Battlefields (Age 24)
Utopian Date: April 15th, YR8
RL Date: May 22nd, 2004 (20:00 GMT)

Ruler Name: The Wealthy Mr. Psychopath
Personality & Race: The Merchant, Human
Land: 1,778 Acres
Money: 26,057,935gc (101,473gc raw daily income)
Food: 644,014 bushels
Runes: 80,169 runes
Population: 47,796 citizens (26.88 per Acre)
Peasants: 22,527 (100% Employed)
Excited: b:100-109%, t:3.30-3.44gc, s:100-109%
Trade Balance: 9,967,082gc (0% tax rate)
Networth: 336,878 (189.47 per Acre)
Thieves+Wizards+Science Networth: 79,749gc

Soldiers: 242 (47.2% estimated draft rate)
Swordsmen: 0
Archers: 0
Knights: 16,418 (65,672 offense / 82,090 defense)
War-Horses: 2 (up to 2 additional offense)
Prisoners: 0

Total Modified Offense: 65,916 (37.07 per Acre)
Practical (25% elites): 16,660 (9.37 per Acre)
Total Defense: 82,332 (46.31 per Acre)
Practical (75% elites): 61,812 (34.76 per Acre)

Thieves: 5,917 (3.33 per Acre / 100% Stealth)
Wizards: 2,692 (1.51 per Acre / 100% Mana)

Crystal-Ball on your province will show:
Max. Possible Thieves/Wizards: 12,083 (6.80 / Acre)
Estimated Thieves Number: 6,042 (3.40 per Acre)
Estimated Wizards Number: 1,812 (1.02 per Acre)

Buildings: 1,401gc to build, 794gc to raze
Away bonus: 112,635gc (12h) / 337,905gc (20h)

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Wtf ben je aan het doen, geef mij eens heel snel je locatie
Oud 24-05-2004, 05:00
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 23-05-2004 @ 22:56 :
Wtf ben je aan het doen, geef mij eens heel snel je locatie
Als-ie al niet een joker tegen is gekomen die de spell "Fool's Gold" een paar keer op 'm loslaat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten