Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar wat ie bij fantomas en mr bungle doet is grandioos
||
Citaat:
|
die kerel is echt goed. als ik tool luister dan word ik helemaal fucked up. zo relaxed en zweverig. heerlijk.
ben het ook met Henri eens: de zanger van Fallout Boy is ook heel goed. en de zanger van Spitalfield ook. en de zanger van Autopilot Off. en de zanger van Senses Fail. en... Matt Embree van de RX Bandits! |
![]() |
||
Citaat:
|
(typfouten voorbehouden)
* Mike Patton (Faith No More/Fantomas/Mr Bungle etc.) * Layne Staley (Alice in Chains) * Chino Moreno (Deftones, Teamsleep) * Ken Andrews (Failure, Year of the Rabbit) * Jonah Matrenga (Far, New end Original, Onelinedrawing etc.) * Daryl Palumbo (GlassJAw) * Pete Murray (Ultraspank, Lo-Pro) * Jeremy Enigk (Sunny Day Real Estate, FireTheft) * Maynard (Tool, APC) |
![]() |
|
Chris Chameleon, de zanger van BOO! is de beste zanger ter wereld. Niet alleen zijn de melodien fucking goed, maar die kerel kan 4 octaven zingen en hij zingt op elke toonhoogt even zuiver! Hij kan alles van bariton tot sopraan zingen! Ik heb BOO! gister live gezien en ook live zingt die kerel even mooi als op plaat, als niet beter!
|
![]() |
||
Citaat:
die zangeres van otep, dat is een overgewaardeerd zelfoverschattende kuthoer. en daarnaast loopt ze cliche na cliche in haar zanglijnen te stapelen. ik zeg: die motherfucker van 36 crazyfists maynard james keenan cedric bixler ook, zoals iemand zei, die heeft altijd wel originele ideen en wendingen. layne staley pete murray (ultraspank/lo-pro) en greg gaffin.
||
Citaat:
Ik vind 't maar een manwijf.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Beste zanger volgens jullie? onlinedeniz | 88 | 29-11-2011 13:47 | |
Muziek |
Noem het beste nummer van de genoemde band/zanger(es) boven jou Verwijderd | 62 | 29-10-2008 12:59 | |
Muziek |
Costello Verwijderd | 16 | 16-10-2006 18:19 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: De liveshows xx | 500 | 14-03-2004 15:18 | |
Muziek |
Lekkere bandleden (& ledinnen?) FOTO-topic Verwijderd | 185 | 02-03-2003 09:35 | |
Muziek |
audioslave in de 013 machina82 | 45 | 26-12-2002 15:48 |