Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2004, 20:31
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ik haat kamperen..
ik haat een camping..

dat is echt helemaal niets voor mij...
Oud 30-04-2004, 20:34
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Kamperen is echt leuk... Zelfs als het 's avonds heel hard regent en je in je tentje ligt
Oud 01-05-2004, 15:09
Coral
Coral is offline
Kamperen is leuk en gezellig Maar k wil wel een klein beetje luxe hoor en een campingwinkeltje ofzo. Ik ben met mijn ouders bijna altijd gaan kamperen en t zit er gewoon ingebakken

Je ontmoet leuke mensen op de camping (mits je op een leuke camping staat natuurlijk)
Oud 10-05-2004, 19:00
melkpakje
melkpakje is offline
Ik vind kamperen echt leuk, vooral als je langer op vakantie gaat. Je maakt ook sneller contact en je hebt ook meer het gevoel dat je echt op vakantie bent en in een ander land.
Voor een paar dagen is een luxe hotel natuurlijk ook wel eens lekker.
Oud 10-05-2004, 23:08
idontcare
idontcare is offline
ik kampeer nu al zoon 14 jaar met mijn ouders, en ik weet eigneljk niet anders we hebben altijd een vouwwagen gehad maar sinds dat ik 11 was heb ik mijn eigen tentje. eerst nog samen met mijn broertje maar later gewoon allebei een apparte. de sfeer op een camping is geweldig en je komt al heel snel in contact met iedereen die daar rond loopt
Oud 11-05-2004, 16:51
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik kampeer al mn hele leven, vind 't ook leuk, maar het moet wel op een beetje een goede camping, met goed sanitair en 't liefst een zwembad. Ergens in de rimboe zitten zonder elektriciteit en een behoorlijke douche en wc lijkt me niks. Maar 't sfeertje op de camping is meestal, in het buitenland iig, ik ga ook naar een camping in biddinghuizen met hemelvaart en pinksteren, de mensen die daar komen kan ik het absoluut niet mee vinden. Ik ga daar ook niet met andere mensen om dan met de mensen met wie we daar zijn (zijn dr ook wel een stuk of 20)
Aan de andere kant moet ik er niet aan denken om met de wintersport te kamperen, zit je de halve dag in je caravan
Oud 12-05-2004, 09:15
Verwijderd
Ik heb het een keer gedaan, toen heb ik een week met een vriendinnetje en haar ouders in Zeeland gezeten. Dat vond ik wel leuk. Verder heb ik nooit gekampeerd maar wil het zeker nog eens doen.
Oud 13-05-2004, 16:25
michieltje
michieltje is offline
vroegah... altijd huisjes... nuu caravan veel beter kom je veel meer mensen tegen

Regels voor berichten