Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nope ![]() Yeah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Grieks/Romeinse stijl ed. ![]() Aan de livesets terug te horen is het niet mijn stijl, maar het kon slechter ( de muziek ) ![]() En idd nog een paar dagen ![]()
||
Citaat:
![]() Gister Luna op gehad, eergister Pavo, morgen nog ff Promo luisteren... ben al helemaal in de stemming ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga in elk geval wel zo veel mogelijk zwart, maar ik het eigenlijk geen goeie zwarte broek dus dat wordt waarschijnlijk 'n ander kleurtje.. * zin in zin in zin in * ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er staat wel op het kaartje dat je je aan de dresscode moet houden ofzo, toch? Ik zou iig wel íets zwarts aandoen, zonde als je niet binnen komt ![]() Ik ga wss wel helemaal in zwart, is niet zo heel moeilijk met mijn garderobe ![]() Is er trouwens echt geen garderobe? Staat ook op het kaartje nml. Dat is klote, moet ik dus reizen zonder jas en ben ik de volgende dag lekker ziekjes ![]() ![]() Ik heb er zin in!! Heb ook een wegwerpflitscameraatje gekocht, ga wel ff picjes maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er schijnen een stuk of 5000 kluisjes te zijn, die waren er bij white, en ik neem aan dat ze er nu nog steeds zijn..' maargoed, 5000 is niet zo veel met 35000 man ofzo ![]() Ben benieuwd of je je camera mee naar binnen mag, ze hebben liever dat je er een van hun koopt voor 10 euro ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kluisjes zullen wel vol zitten rond half 12 ofzo.. nouja om daar nou eerder voor daarheen te gaan, vind ik ook niet de moeite waard. Dan maar een vest mee ![]() *bounce* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar waar was de techno! ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 11:24. |
![]() |
|
Fantastische avond gister gehad! Was al om 9 uur binnen, maar omdat we met de hele vriendengroep eerst Amsterdam in zijn gegaan (Cafe Teasers
![]() De sfeer was goed, de mensen relaxed, er werd voldoende gedanst (in mijn buurt de hela avond door hoor ![]() Marcel Woods opende niet super, maar wel goed genoeg om er in te komen vond ik. Toen die Jap, die vond ik ook wel oké, ook al kende ik vooraf eigenlijk weinig van zijn platen. Luna draaide fantastisch, de Anthem van dit jaar vind ik echt te gek! Daarna de Megamix, is altijd wel leuk en daar zaten ook goede nummers in. Jammer dat Darkie slechts één uur draaide en van dat uurtje heb ik een half uurtje ff lekker buiten gezeten want mijn voeten deden toen al pijn. Maar muziek van Darkie is altijd wel leuk. Pavo vond ik enigszins een beetje tegenvallen, maar misschien kwam dat omdat bij mij de vermoeidheid toesloeg. Mijn voeten wilden echt niet meer dus heb ik grotendeels tijdens de laatste act van Promo op de tribune gezeten. Maar juist toen danste iedereen volop en was er ook meer ruimte denk ik. Wilde ook wel, maar mijn voetjes wilden niet meer. ![]() Toch tot 7 uur volgehouden, na een trein later gepakt te hebben en via Heerlen te zijn omgereisd kwam ik (eindelijk) half 12 thuis. Haha, en tot nu toe de hele dag nog nix geslapen, ook niet bij thuiskomst. Een ding is zeker: we doen het volgend jaar weer over, want het was een megavette avond!!! ![]() ![]()
|
marcel woods draaide dus echt wel goed!!!!!
iedereen ging vet uit zn dak had er toch flink wat bommen tussen zitten! vond marcel toch een van de betere van de avond en dat zegt wat als je mag openen! en nej was niet de enige die dat vond! en verder klopt wat hierboven gezegd word: dit was verruit de beste black editie heb ze allemaal meegemaakt maar deze was t bruutste van allemaal! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die vond ik dus echt juist de vetste. Ik vond Darkraver ronduit kut met zn geblaat er tussendoor, Luna niet zo boeiend en Pavo heerlijk. Bij Promo ging ik naar huis, ik kon echt niet meer. Marcel Woods was lekker inkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar kun je die krijgen dan? ![]() ![]() Ik wacht tot de dubbel CD (white & black) uitkomt (of is-ie al uit? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Mja, ik koop de dubbel CD wel van de White en de Black. En als er nog iets DVD-achtigs uitkomt of zo dan die ook. ![]()
||
Citaat:
![]() Die van 7.41 uur? Mja, die zat zo vol, mijn vrienden en ik hebben toen maar een treintje later gepakt.
||
Citaat:
Boeiend. (S) ![]()
|
Vandaag beide CD's gehaald, zowel dus van de White als de Black!
![]() Foto's van beide feesten zijn te vinden op www.id-t.com
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is jou top 5 leukste dagen in je leven? Sterf | 77 | 19-11-2005 19:39 |