Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 13:26
mainsupreme
mainsupreme is offline
ja mooi ik ga erheen. vorig jaar ook geweest, altijd feest
Oud 09-06-2004, 16:27
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Paar weekjes nog en dan helemaal los

Volgens mij is black nog steeds niet uitverkocht...
Oud 10-06-2004, 17:29
Metal
Metal is offline
gay-treffen
Oud 10-06-2004, 18:32
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-06-2004 @ 18:29 :
gay-treffen
wat doe jij je naam eer aan.
Oud 11-06-2004, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-06-2004 @ 21:30 :
Was die dan nog niet uitverkocht dan?

Nog een maandje mensen, dan gaan we feesten in de ArenA!

Nope

Yeah
Oud 11-06-2004, 13:54
Verwijderd
Ik ga oooook!

*zin in*
Oud 11-06-2004, 14:55
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 10-06-2004 @ 19:32 :
wat doe jij je naam eer aan.
Thehehehe
Oud 05-07-2004, 21:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nog 5 dagen...

Mensen die naar de White zijn gegaan, wat vonden jullie ervan? Laat je verhaal maar achter in dit topic!
Oud 05-07-2004, 21:54
mimima
mimima is offline
Hoe oud moet je minimaal zijn voor entree?
Oud 05-07-2004, 22:04
Griller
Griller is offline
Citaat:
mimima schreef op 05-07-2004 @ 22:54 :
Hoe oud moet je minimaal zijn voor entree?
18
Oud 05-07-2004, 22:34
mimima
mimima is offline
oh okey!
Oud 06-07-2004, 06:53
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-07-2004 @ 22:49 :
Nog 5 dagen...

Mensen die naar de White zijn gegaan, wat vonden jullie ervan? Laat je verhaal maar achter in dit topic!
Hoorde dat het wel leuk was...

Grieks/Romeinse stijl ed.

Aan de livesets terug te horen is het niet mijn stijl, maar het kon slechter ( de muziek )

En idd nog een paar dagen
Oud 06-07-2004, 12:44
Verwijderd
Woei
Oud 06-07-2004, 20:24
AJMouse
AJMouse is offline
White.
De set was mooi, de lichten beetje standaard, wel mooi. De pyro-effects waren super.

De muziek? Blegh!

Black.
Maargoed, Black mag dat goed gaan maken. Toch helemaal uitverkocht
Oud 06-07-2004, 21:25
Verwijderd
Zondag voor het eerst naar een cd van de darkraver geluisterd Ik wil ook naar Black! Jammer dat ik alleen geen geld heb, damn it!
Oud 06-07-2004, 22:06
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Black is idd ook uitverkocht
Oud 07-07-2004, 14:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 06-07-2004 @ 22:25 :
Zondag voor het eerst naar een cd van de darkraver geluisterd
Ik luister nu ook naar Darkraver
Gister Luna op gehad, eergister Pavo, morgen nog ff Promo luisteren... ben al helemaal in de stemming
Oud 09-07-2004, 04:43
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Juh...ik sta te vaak op die DVD van Darkie..die bij de cd zit

Mensen nog 1 dag en dan lekker loos.
Oud 10-07-2004, 11:41
Verwijderd
Nog krap 9 uurtjes

Moet je je perse aan die dresscode houden? Heb niet veel in het zwart
Oud 10-07-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 10-07-2004 @ 12:41 :
Nog krap 9 uurtjes

Had net op onzin met iemand die er schijnbaar werkt een gesprekje, en die zei dat je niet helemáál in het zwart moet..

Ik ga in elk geval wel zo veel mogelijk zwart, maar ik het eigenlijk geen goeie zwarte broek dus dat wordt waarschijnlijk 'n ander kleurtje..

* zin in zin in zin in *
Oud 10-07-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 10-07-2004 @ 12:41 :
Nog krap 9 uurtjes

Er staat wel op het kaartje dat je je aan de dresscode moet houden ofzo, toch? Ik zou iig wel íets zwarts aandoen, zonde als je niet binnen komt

Ik ga wss wel helemaal in zwart, is niet zo heel moeilijk met mijn garderobe

Is er trouwens echt geen garderobe? Staat ook op het kaartje nml. Dat is klote, moet ik dus reizen zonder jas en ben ik de volgende dag lekker ziekjes

Ik heb er zin in!! Heb ook een wegwerpflitscameraatje gekocht, ga wel ff picjes maken
Oud 10-07-2004, 17:04
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik doe een zwart topje aan en dnek ik een beige broek die zwarte zit niet zo fijn
kan zijn dat ik me nog bedenk binnen nu en 2u maar goed..
kep er in elk geval ontzettend veel zin in
Oud 10-07-2004, 17:34
Sven
Sven is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-07-2004 @ 17:09 :
Er staat wel op het kaartje dat je je aan de dresscode moet houden ofzo, toch? Ik zou iig wel íets zwarts aandoen, zonde als je niet binnen komt

Ik ga wss wel helemaal in zwart, is niet zo heel moeilijk met mijn garderobe

Is er trouwens echt geen garderobe? Staat ook op het kaartje nml. Dat is klote, moet ik dus reizen zonder jas en ben ik de volgende dag lekker ziekjes

Ik heb er zin in!! Heb ook een wegwerpflitscameraatje gekocht, ga wel ff picjes maken
Op de site van id & t staat dat ze het recht hebben om mensen niet toe te laten als ze zich niet aan de dresscode houden.. maar in werkelijkheid valt dat allemaal wel mee volgens mij

Er schijnen een stuk of 5000 kluisjes te zijn, die waren er bij white, en ik neem aan dat ze er nu nog steeds zijn..'
maargoed, 5000 is niet zo veel met 35000 man ofzo

Ben benieuwd of je je camera mee naar binnen mag, ze hebben liever dat je er een van hun koopt voor 10 euro
Oud 10-07-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Sven schreef op 10-07-2004 @ 18:34 :
Op de site van id & t staat dat ze het recht hebben om mensen niet toe te laten als ze zich niet aan de dresscode houden.. maar in werkelijkheid valt dat allemaal wel mee volgens mij

Er schijnen een stuk of 5000 kluisjes te zijn, die waren er bij white, en ik neem aan dat ze er nu nog steeds zijn..'
maargoed, 5000 is niet zo veel met 35000 man ofzo

Ben benieuwd of je je camera mee naar binnen mag, ze hebben liever dat je er een van hun koopt voor 10 euro
Mwah, ik heb een broek met veel zakken

Kluisjes zullen wel vol zitten rond half 12 ofzo.. nouja om daar nou eerder voor daarheen te gaan, vind ik ook niet de moeite waard. Dan maar een vest mee

*bounce*
Oud 10-07-2004, 21:36
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik ga niet 60 euro betalen om tussen dagjesmensen te staan en naar de 'mindere' dj's te luisteren! ...

Er moet weer 1 editie komen...En van die ''verplichte'' dresscode moeten ze af. Bij 2001 was het niet verplicht, maar iedereen kwam toch in het wit; ''be part of the night, dress in white''. Kijk, dat is pas vet! Nu is het maar gemaakt...

En ja, ik ben in 2002 en 2003 geweest. Maar de meesten stonden zowat stil en hebben een arrogantie van ''kijk mij nou''. Daarnaast snappen ze geen kont van wat er draait, en komen alleen maar op de bekende hitjes af...

Voor de rest is het goed georganiseerd. De show is indrukwekkend, maar dan kom ik niet voor...Het is een leuke bijkomstigheid!
Oud 11-07-2004, 08:05
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
vind het goed...ik trek al mijn negatieve commentaar terug...volgend jaar sta ik ook daar
Oud 11-07-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 10-07-2004 @ 22:36 :
Ik ga niet 60 euro betalen om tussen dagjesmensen te staan en naar de 'mindere' dj's te luisteren! ...

Er moet weer 1 editie komen...En van die ''verplichte'' dresscode moeten ze af. Bij 2001 was het niet verplicht, maar iedereen kwam toch in het wit; ''be part of the night, dress in white''. Kijk, dat is pas vet! Nu is het maar gemaakt...

En ja, ik ben in 2002 en 2003 geweest. Maar de meesten stonden zowat stil en hebben een arrogantie van ''kijk mij nou''. Daarnaast snappen ze geen kont van wat er draait, en komen alleen maar op de bekende hitjes af...

Voor de rest is het goed georganiseerd. De show is indrukwekkend, maar dan kom ik niet voor...Het is een leuke bijkomstigheid!
Helemaal mee eens. En mensen boven de 40 moeten ze niet meer toelaten, tenzij ze zich fatsoenlijk kleden
Oud 11-07-2004, 11:19
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 11-07-2004 @ 09:05 :
vind het goed...ik trek al mijn negatieve commentaar terug...volgend jaar sta ik ook daar
Dit schijnt de beste Black-editie te zijn geweest!

Maar waar was de techno!

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 11:24.
Oud 11-07-2004, 11:22
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Helemaal mee eens. En mensen boven de 40 moeten ze niet meer toelaten, tenzij ze zich fatsoenlijk kleden
Iedereen mag komen, als ik ze maar zie genieten en sfeer zien proberen te maken! Maar meestal zijn de mensen boven de 40 niet into dance, maar komen ook een keertje om het mee te maken.

Als ik zeg dat Innercity vetter is, omdat de muziek daar vetter is, willen die mensen toch naar Sensation...

ps...dezelfde dag jarig als ik, grappig!
Oud 11-07-2004, 16:41
Verwijderd
Zo, ik ben eindelijk weer ontwaakt uit m'n coma..

Ik vond het echt ge-wel-dig gaaf!

Ben vorig jaar naar White geweest, daar was vergeleken bij gisteravond echt zo geen zak aan, gister leefde de boel tenminste! Zeker weten, ik ga volgend jaar weer
Oud 11-07-2004, 17:27
Verwijderd
Ja dat was heerlijk stampen

Het viel me wel tegen hoe weinig de mensen dansten in het 'begin' van de avond (rond 12 uur ofzo), maar het was ook te druk om normaal te kunnen dansen
Ik vond het net iets te druk, maar daarna werd het rustiger en nog gaver
Oud 11-07-2004, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Fantastische avond gister gehad! Was al om 9 uur binnen, maar omdat we met de hele vriendengroep eerst Amsterdam in zijn gegaan (Cafe Teasers ) had ik al vanaf het begin pijn aan mijn voeten.

De sfeer was goed, de mensen relaxed, er werd voldoende gedanst (in mijn buurt de hela avond door hoor ) en de muziek was prima!

Marcel Woods opende niet super, maar wel goed genoeg om er in te komen vond ik. Toen die Jap, die vond ik ook wel oké, ook al kende ik vooraf eigenlijk weinig van zijn platen. Luna draaide fantastisch, de Anthem van dit jaar vind ik echt te gek! Daarna de Megamix, is altijd wel leuk en daar zaten ook goede nummers in. Jammer dat Darkie slechts één uur draaide en van dat uurtje heb ik een half uurtje ff lekker buiten gezeten want mijn voeten deden toen al pijn. Maar muziek van Darkie is altijd wel leuk. Pavo vond ik enigszins een beetje tegenvallen, maar misschien kwam dat omdat bij mij de vermoeidheid toesloeg. Mijn voeten wilden echt niet meer dus heb ik grotendeels tijdens de laatste act van Promo op de tribune gezeten. Maar juist toen danste iedereen volop en was er ook meer ruimte denk ik. Wilde ook wel, maar mijn voetjes wilden niet meer. En Promo vond ik over het algemeen samen met Luna het beste draaien.

Toch tot 7 uur volgehouden, na een trein later gepakt te hebben en via Heerlen te zijn omgereisd kwam ik (eindelijk) half 12 thuis. Haha, en tot nu toe de hele dag nog nix geslapen, ook niet bij thuiskomst.

Een ding is zeker: we doen het volgend jaar weer over, want het was een megavette avond!!!
Oud 11-07-2004, 20:22
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
marcel woods draaide dus echt wel goed!!!!!
iedereen ging vet uit zn dak had er toch flink wat bommen tussen zitten!

vond marcel toch een van de betere van de avond en dat zegt wat als je mag openen! en nej was niet de enige die dat vond!

en verder klopt wat hierboven gezegd word: dit was verruit de beste black editie heb ze allemaal meegemaakt maar deze was t bruutste van allemaal!
Oud 11-07-2004, 21:19
Verwijderd
Volgend jaar zeker weer Luna en Pavo draaiden erg goed, die tweede (naam zal ik maar niet proberen te typen) vond ik het minste. Maar hij maakte d'r wel een vette show van.
Oud 11-07-2004, 22:15
Verwijderd
Ik vond Darkraver het leukst.
Oud 12-07-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 11-07-2004 @ 22:19 :
Volgend jaar zeker weer Luna en Pavo draaiden erg goed, die tweede (naam zal ik maar niet proberen te typen) vond ik het minste. Maar hij maakte d'r wel een vette show van.
Yoji Biomehanika
Die vond ik dus echt juist de vetste.
Ik vond Darkraver ronduit kut met zn geblaat er tussendoor, Luna niet zo boeiend en Pavo heerlijk. Bij Promo ging ik naar huis, ik kon echt niet meer.
Marcel Woods was lekker inkomen.
Oud 12-07-2004, 18:56
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
heb alle sets al behalve woods echt balen die wil ik juist t liefste hebbe voor op vakantie
Oud 13-07-2004, 03:24
jpe2004
jpe2004 is offline
wil de set van promo, waar kan ik die vinden dan??? moet hem gewoon echt hebben! pm maar als t kan,
Oud 13-07-2004, 19:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 12-07-2004 @ 19:56 :
heb alle sets al behalve woods echt balen die wil ik juist t liefste hebbe voor op vakantie

Waar kun je die krijgen dan? Ik wil ze ook wel allemaal vooral Luna en Promo, de rest was ook heel goed over het algemeen, dus ja...

Ik wacht tot de dubbel CD (white & black) uitkomt (of is-ie al uit? )... lekker!
Oud 14-07-2004, 14:03
Verwijderd
kazaaaaaa. hmm dubbel cd. dan download ik die wel. kaartje was al duur zat zeg
Oud 14-07-2004, 19:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 14-07-2004 @ 15:03 :
kazaaaaaa.
Dat gaat te lang duren bij mij
Mja, ik koop de dubbel CD wel van de White en de Black. En als er nog iets DVD-achtigs uitkomt of zo dan die ook.
Oud 15-07-2004, 06:20
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Heb de hele trein fucking ondergekotst...

Verdomme weet vanaf de megamix niks meer...en dat waren nou juist de dj's waar ik wel voor ging...

Mja...was wel gezellig enzo

Volgend jaar weer...per definitie.
Oud 15-07-2004, 18:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 15-07-2004 @ 07:20 :
Heb de hele trein fucking ondergekotst...
Haha
Die van 7.41 uur? Mja, die zat zo vol, mijn vrienden en ik hebben toen maar een treintje later gepakt.
Oud 15-07-2004, 18:51
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Geen idee hoe laat het was...

Enige wat ik weet is dat we in Sittard overstapten en dat ik toen in bed wakker werd zondagavond
Oud 15-07-2004, 18:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 15-07-2004 @ 19:51 :
Enige wat ik weet is dat we in Sittard overstapten en dat ik toen in bed wakker werd zondagavond
Kan best dezelfde trein zijn waar ik in zat, alleen reed ik om via Heerlen, omdat ik nog vrienden uit Meerssen in de trein had zitten waar ik mee aant praten was.

Boeiend. (S)
Oud 24-07-2004, 20:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag beide CD's gehaald, zowel dus van de White als de Black!
Foto's van beide feesten zijn te vinden op www.id-t.com
Oud 25-07-2004, 14:57
Verwijderd
hmm ik vind de black cd eig niet zoveel aan, het is niet echt mijn muziek voor thuis geloof ik
Oud 26-07-2004, 06:40
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Fotot van sensation van "mij" of ja van mijn geweldig mooie shirt

Regels voor berichten