Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb de demo dus gespeeld en ik vind het inderdaad erg wennen. Ik ben helemaal verslingerd aan deel 1 (met alle uitbreidingen, 2 heb ik nooit gekocht ) maar ik moet wel wennen. Ik ga hem wel kopen vrijdag, maar ik ben bang dat het toch een beetje tegen gaat vallen.....
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Stoere Game!
Veel leukere attracties dan de voorgaande delen en betere opdrachten. Je hoeft als je iets hebt behaald (bijv 300 guest in je park) niet tot jaar 3 te wachten, zodra je die 300 gasten hebt ben je er. En zo zijn er veel meer opdrachten zoals "level 3". Dan moet je een VIP guest (Bill Clinton) tevreden stellen met een achtbaan en bijv nog iets erbij... Leuk verzonnen, zo stond er bij zn gedachte (wolkje) "Are you Monica" ![]() Verder is het meebeleven van de attracties grappig gedaan en heb je een hoop 'soorten' mensen. Zeer verslavend spelletje weer!!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb RCT3 al (illegaal, boeiend) maar ik vind dat 3D eigenlijk ook wat jammer ja.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind het denk na een tijdje ook saai gebruik nu codes. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
runtime error Frankenstijn | 2 | 21-10-2007 09:30 | |
Games |
RTC 3 problemen bij installatie Meadow | 2 | 26-04-2007 10:31 | |
Games |
Rollercoaster Tycoon 3 Destralak | 8 | 22-11-2005 20:09 | |
Games |
Rollercoaster tycoon Meskűh!!! | 18 | 13-01-2005 13:51 | |
Games |
[Gezocht] Economisch spel Sentingua | 23 | 16-11-2004 22:27 | |
Games |
Rollercoaster Tycoon 3 Wie heeft hem of gaat hem krijgen > Filmpjes! Quincy | 8 | 16-11-2004 21:45 |