Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat dat andere: ik vind dat face tomorrow bij die demo en bij 'for who you are'nog een rauw randje had, en dat vond ik beter passen dan dit nummer. en zo te zien zijn meer mensen het daar mee eens, dat ze dat vinden. en jij vind van niet. snap je het nu?
||
Citaat:
|
gisteren hebben dhr. deadnation en ik dit in het echt besproken
en we hadden het inderdaad ook over die riff. past zo in een hardcore band hoor. [stoerdoen mode] maar ik kon hem ALLANG spelen. Want denis, hun oude bassist. Kwam bij ons kijken in de oefenruimte en leerde mij hun nieuwe nummer ![]() [/stoerdoen mode]
|
![]() |
ik vind het nieuwe materiaal vet. en ik vind het ook vet dat ze op het peacedpg festival spelen op 18 en 19 juni!
||
Citaat:
hoe zat dat ook alweer met die waard en z'n gasten?
||
Citaat:
Friso: Oh ik durf en kan zeker wel discussieren over dit soort, en andere, zaken in het echt. Het feit dat ik niet zo into smalltalk met personen die ik niet zo goed ken ben is een ander verhaal.
|
![]() |
bizar, we zijn net op 25 in de outlaw 41 binnen gekomen... nou kan je een dag top 5 mailen naar info@kinkfm.nl met daarin Face Tomorrow - Sign Up op 1. Alleen Outlaw 41 nummers komen in die top 5, dus als je zou willen; VET!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
weetjehoestoerikben. |
![]() |
||
Citaat:
|
|