Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 20:50
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik denk dat ik dat na de eerste keer lezen ook wel had, maar ik vond wel meer dingen vreemd of fout na de eerste keer lezen.
Na de 3e keer vond ik dat alles juist zo klopte, dat alles eigenlijk juist wel een soort van op elkaar aansloot en vond ik dit ook gewoon een goed einde, zeker niet abrupt, het hoort voor mijn gevoel gewoon echt bij het verhaal ook, deze manier, maar misschien is dat een manier van lezen, of komt het slechts doordat je denkt of vindt dat het zo niet hoort dat 'abrupte' (om het zo maar te blijven noemen)

Charlotte
Oud 07-04-2004, 22:15
Verwijderd
Ik vond het ook opmerkelijk, maar eigenlijk wel fijn. Echt dol op liefdesgeschiedenissen of psychologische uitdiepingen van erotische relaties ben ik niet, dus een sprong van ontmoeting naar trouwerij vind ik een erg lekkere 'no-nonsense'-aanpak. Bovendien kon ik het een plaatsje geven in mijn analyse, dus is het helemaal top.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:05
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 07-04-2004 @ 23:15 :
Ik vond het ook opmerkelijk, maar eigenlijk wel fijn. Echt dol op liefdesgeschiedenissen of psychologische uitdiepingen van erotische relaties ben ik niet, dus een sprong van ontmoeting naar trouwerij vind ik een erg lekkere 'no-nonsense'-aanpak. Bovendien kon ik het een plaatsje geven in mijn analyse, dus is het helemaal top.

LUH-3417
Uiteindelijk komt het dus toch neer op persoonlijke voorkeur, maar is dat niet zo met alle literatuur?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:56
Verwijderd
Als het verhaal me niet enigsinds (ik schrijf dat volgens mij altijd verkeerd) aangesproken had, had ik niet die dikke analyse gemaakt, denk ik.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 13-04-2004 @ 20:56 :
enigsinds
enigszins volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:13
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-04-2004 @ 11:21 :
enigszins volgens mij.
uhuh!

(en: nee, lijkt me ook niet dat je de moeite zou nemen om een hele analyse te maken van een verhaal waar je geen ruk aan vindt!)

Charlotte
Oud 19-04-2004, 11:54
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 13-04-2004 @ 20:56 :
Als het verhaal me niet enigsinds (ik schrijf dat volgens mij altijd verkeerd) aangesproken had, had ik niet die dikke analyse gemaakt, denk ik.

LUH-3417
Dan rest mij nog de vraag in welke mate het je aangesproken heeft...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten