Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2004, 19:31
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 20:21 :
ja sorry, ben Jomanda nou eenmal niet hé
niet?

en ik maar de hele tijd denken dat ik dat dus precies was vergeten te vermelden bij mijn analyse van jou
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 20:09 :

Hermione: Het mollige meisje dat bij de zipper achter de kassa staat.
Hermie woont in Parijs.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:45
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 20:09 :

Pan Am: ditto, alleen dan met instapschoentjes en omvouwbroekjes.
Biiiijjjjjjna goed, CB! Behalve die instappertjes en die omvouwbroek! Maar; je hebt wel mijn nick goed gespeld! Chapeau!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:49
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 20:47 :
Ik kan haast zweren dat ik jou ooit met instappers op een foto heb gezien... Als mn geheugen me niet bedriegt knuffelde je bijna een caktus, of stond je er in de buurt van 1.
Zulke instappertjes heten in mijn taal toch gewoon Nike-gympen hoor. Compleet met veters.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:54
snoodaard
snoodaard is offline
Ja, even een poging tot slijmen wagen .

Faery : Maar natuurlijk, faery a.k.a. nichtje als eerst. In één woord ? Dope. Op vele manier te interpreteren die knul. Gewoon een thuisjongen in hart en nieren. Om dit maar even uit te breiden. Roel is een maat, iemand waar je een verleden mee hebt. Iemand waar je eigenlijk geen woorden mee hoeft te wisselen om te begrijpen wat de ander bedoelt. En als je dan toch wilt antwoorden op de vraag waar je al die appelmoes laat. Voor de insiders onder ons. Iemand die zich niet schuwd voor de wat abstractere vragen in het leven. Ik zou de hele post wel kunnen vullen zo. Bij gebrek aan beter icoontje: \m/

Nare Man : Wouter, damn wat een toffe kerel is het toch. Mateloos grappig, veel te vertellen, weet zijn mening te onderbouwen. Weinig op aan te merken. Heeft een glansrijke toekomst voor zich met al zijn ambitie en mateloze potentieel. Jammer dat ik nog niet vaker de kans heb gehad onder het genot van een goudgele rakker gedachten te wisselen met deze man.

~(S-|-)2v!lL~ : Steve, eigenlijk weet ik nog steeds niet wat ik van steve moet maken. De eerste keer dat ik 'm ontmoete was het met volstrekt onduidelijk hoe het jong nou in elkaar zat. Overactief, grappig en erg aardig. Qua muzieksmaak en qua kleding erg ok. Geweldig om mee te feesten, om mee te praten over goede films, om artiesten mee te bespreken. Steve is eigenlijk best maf, en dat is maar goed ook.

Ridder : Ik ken ridder niet, maar hij heeft een geweldige nickname. Reden genoeg om 'm semi te beschrijven.

Roos : Wat een super lief meisje is dat toch. En nog lekker ook. Heerlijk om mee te praten, altijd gezellig, altijd wat te vertellen, geweldig gevoel voor humer en heeft nog wat te melden ook. Speelt piano, geeft les, past op en combineert dit met een studie medicijnen en genoeg scharrels. Ja Roos is wel iemand die op menig 'to-do-list' staat gok ik. Heerlijke meid

cHa0s : Wat is het toch een knul. Het is gewoon ronduit top om eens een middag met Mark op te trekken. Ik vraag me nog steeds af hoe punk punk is, maar mark die is wel punk. Hoewel mark naast z'n ruige image eigenlijk gewoon zo aardig en mak is als een lammetje. Wel een met een voorliefde voor verdovende middelen, maar daar geen kwaad woord over.

86dagreed : UNDERFUCKIN'STANDTHENAME-frizo, ja deze man totaled boten, eet huizen en schijt lama's. Frizo is een quasi-intelectueel, semi-filosoof en muziekkenner in één. Binnenkort even z'n oude crib checken en in hengelo de thuisjongen uithangen in de achterstandswijken van die guncity. Ik graaf die flow wel.

Otis : Hotty. Ja ik ken carmen nog niet zo lang. Wat valt er nog te zeggen over het meisje uit ede dat hierboven al zo uitbundig is beschreven? Laat ik het voorlopig bij d'r mooie ogen houden.

Waarschijnlijk doe ik er later nog wel wat, een beetje slijmen is nooit weg.

Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 20:04.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 20:31
Pan Am
Pan Am is offline
Roos

Roos is nog steeds mijn MSN-homie, alhoewel we elkaar de laatste tijd wat minder spreken, maar dat zal komen door wederzijdse werk/studie-verplichtingen. Roos is lekker hip, goed gebekt, slim én lief Thuis echt de perfecte dochter, met het perfecte vriendje, maar Roos is best stout als ze uitgaat enzo. Een beetje het chique sletje uithangen met vriendinnetjes!

Bertbart

Bart is mijn beste vriend! Komt heel lief over, maar o wee als we uitgaan! Dan is ie ineens evilness itself. We hebben qua muziek dezelfde smaak en vinden het allebei geweldig om nieuwe mensen te leren kennen en om slappe gesprekken met die mensen te houden. Wat dat betreft zijn we net Gulpje en Phileine uit ' Phileine zegt sorry' Thuis op de bank televisie kijken met Bart is ook al-tijd geweldig. Zaterdag Idols hè?!

Hermione

Wat een schatje! Mait is denk ik een van de liefste meisjes die ik ken. Heel begaan met iedereen, maar juist op het forum kan ze een hopp van haar onderhuidse bitcherigheid kwijt Hermie is dol op mode, en haar smaak is echt geweldig! Vooral ons gesprek in de trein vond ik heel erg leuk! En laatst blowen natuurlijk!

Otis

Wat een e snol! OMG! Carmen is volgens mij de vrouwelijke versie van mij. Samen naar Mexico hè, Car! Slutty and Sluttier on tour Anyway, ken haar nog niet zo heel goed, maar binnenkort snel stappen. Ik denk dat ik het in irl heel goed kan vinden met haar.

Bobby James

Geilnicht Teun is hetero. Maaaarrrr in toch with his feminine side! Heel leuk, want daardoor kun je als homo toch perfect ouwehoeren op MSN met hem. Zoals eerder gezegd shabby & hip. Maar moet nu toch wel snel naar de Randstad komen hoor!

! am mE

Ken haar niet goed, maar het lijkt me een heel lief en een beetje een eigenwijs meisje. Valt niet direct op als je haar bijvoorbeeld op straat tegenkomt, maar als je haar leert kennen denk ik dat ze heel speciaal is.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 20:32
Verwijderd
Wow, ik ben al twee keer (edit: drie keer!) geanalyseerd

Hmm.. met wie zal ik beginnen...
Noé Erg aardig, grappig en hip. De redder in nood als ik me weer eens irriteer aan een bepaald persoon of andere probleempjes heb. Ook al ken ik dr niet in het echt, denk ik dat ze heel lief is en veel zelfvertrouwen heeft. Maar dat kan ook goed zijn. Lichtelijk forumverslaafd.
Hermione Heel lief en grappig. Heeft briljante opmerkingen op het forum. Ken ik ook niet in het echt maar komt heel intelligent over. Ik kan leuke gesprekken met haar voeren op msn.
Otis Mijn medelilliputter . Ik ben dan wel iets groter maar haar arrogantie is dan weer wat groter, dat compenseert . Komt lief over en een beetje druk. Is volgens mij best ambitieus, heeft veel al gepland. Klein forumsletje.
Susanne Ontzettend lief meisje. Beetje kak maar erg leuk om mee te praten op msn. Interessant en ik voel haar een beetje aan op een of andere manier . Een paar dingen die ik van haar dacht, bleken zo te zijn terwijl ik haar nog nooit had gesproken. Maar goed, dat was niet bijster indrukwekkend verder. Erg leuk en gezellig.
Ridder Intelligente posts. Tikkeltje homo (of moet ik zeggen metrosexueel) maar is geen homo. Ik wil hem eigenlijk op msn maar durf het niet te vragen
En omdat hij boven mij staat snoodaard. Volgens mij een erg relaxte gast.

Edit: Pan Am dan ook maar omdat hij nu ineens boven me staat . Onze enige echte scherpe, grappige, bitchie forumslet. Leuke opmerkingen vaak en volgens mij heel aardig als je m goed kent. Ik heb gehoord dat ie in het echt heel lief en schattig is . Is vast waar.

Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 20:51
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
! am mE schreef op [pl=10355821]31-03-2004 @ 21:32 En omdat hij boven mij staat snoodaard. Volgens mij een erg relaxte gast.

Ik ken deze hippe dame niet goed, wat zeg ik, niet. Afgezien van het werk dat d'r chick wimwok levert.

En ken, zat er weer even snel tussen.

Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 20:58
Verwijderd
Ik vergeet Wim Wok helemaal . Mijn lieve chickie waar ik compleet verslaafd aan ben. Hij komt niet meer op het forum maar des te vaker zie ik hem in het echt. Ik heb vandaag (en vannacht en gisteravond) heerlijk met m gechilld en na meer dan 2,5 jaar ben ik nog steeds gek op m.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:01
Otis
Otis is offline
Pan Am

Mijn Cancúnsluttie, heb ik op de vorige pagina al gedaan maar nu lekker nog een keer:Het is niet alleen n bitchy maar ook n schatje, heel erg lief als je met hem praat .En hij houdt van Benny Rodrigues.Ik heb echt zin om n keer te daten met Kennie

BertBart

Almere's trots, geweldige jongen, geweldig hoofd. Heel
ergaardig en hij doet me n beetje aan een oude vriend van mij denken Volgens mij net zo'n feestbeest als Ken en volgens Lisa dansten ze samen heel erg leuk . Dat wil ik dus nog wel n keertje zien eigenlijk

Noé

Mijn TapasHoney, erg lief meisje met een toffe, orginele stijl en een heel lief stemmetje.We hebben dezelfde cynische humor dus dat matcht perfect.Volgens mij is Lisa best n klassiek meisje dat zich ontpopt heeft tot een hipperd(denk aan de viool )

Susanne

Alles wat een hiphockeymeisje moet zijn + nog iets : volgens mij is Susanne inderdaad erg slim en heeft ze echt normen en waarden .Dit waardeer ik wel eigenlijkEn verder heeft ze een heel schattig gevoel voor humor volgens mij : lammetje

! am Me

MedeMidget Ken dr nog niet echt zo lang maar ik vind haar nu al erg lief en ben best wel jaloers op haar.Ze heeft het eigenlijk best wel goed voor elkaar namelijk: reist heen en weer , heeft n leuke vriend, is slim en hot.Alleen lichtelijk geobsedeerd door JK

Ridder

aww mijn snoesje Riddie , echt n lieverd (dit lijkt wel n CU2page )Met stijl en humor.Heb altijd fijne gesprekken met hem over zijn en mijn so-called-liefdeslevenVolgens mij hoort Riddie in een stad als Parijs ofzo te wonen , dat vind ik wel bij m passen namelijk (regel iets met Hermie!)

Hermione
Onze opperbeeb, ik ben op een hele stomme manier in haar msnlijst terechtgekomen maar uiteindelijk bleken we t wel goed met elkaar te kunnen vinden.Nog zo iemand die het voor elkaar heeft, woont gewoon in Parijs , heeft voorzover ik kan lezen echt n toffe kledingstijl en heeft veel sjans met internetcafebuddysmetgleufhoeden Is volgens mij in het echt erg lief en rustig.

Snoodaard
Een echte hottie met lekker veel arrogantie , geweldig want alleen mensen die het kunnen hebben mogen arrogant zijn.Ik ken m nog niet zo lang maar tot nu toe vind ik Roy een toffe peer.
Een echte casanova

James Brown

nog n keer, nog ff snel dan:
Je bent mn homie-darling.

Frozenfountain
Ik was al heel lang benieuwd naar jou fotootjes enzo want van je beschrijving leek je me echt heel tof qua kleding enzo.En dat was ook zo Lief meisje dat van roti en theedrinken met haar moeder houdt .Net als ik (zonder die thee dan )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 31-03-2004 @ 22:01 :

Hermione
Onze opperbeeb, ik ben op een hele stomme manier in haar msnlijst terechtgekomen maar uiteindelijk bleken we t wel goed met elkaar te kunnen vinden.Nog zo iemand die het voor elkaar heeft, woont gewoon in Parijs , heeft voorzover ik kan lezen echt n toffe kledingstijl en heeft veel sjans met internetcafebuddysmetgleufhoeden Is volgens mij in het echt erg lief en rustig.

Vergeet dat rustige maar hoor!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:11
Verwijderd
*hmm...aangezien ik niemand hier ECHT ken analiseer ik zomaarwat random namen*

James brown : is in mijn ogen wel een toffe gast,heeft een gave,vrij originele stijl en komt op het topic meestal goed/grappig uit de hoek,al heb ik bij sommige posts weleens zoiets van "hmm...mislukte poging tot humor".

Nare man : komt op mij over als een gaaf persoon,ik lees soms ook weleens stukjes van hem op het nieuws forum en daar is echt over nagedacht,anderszijds komt hij soms zo ontzettend bot uit de hoek dat het gewoon leuk is

Ridder : wel een toffe gast,gave stijl en komt over het algemeen wel tof over op mij..

! am me : is zichzelf en dat laat ze ook blijken op dit forum,waarvoor hulde

omdat dit natuurlijk niet een en al geslijm is:

gladde aal : is hier (gelukkig) niet zo vaak meer,maar irriteerde mij mateloos met zijn loos gezeur en zijn puberale opmerkingen..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 22:14 :
Gladde aal is een van mn beste vrienden

Tis echt een toffe peer hoor
ik zeg toch ook niet dat jij hem niet aardig mag vinden,hij komt op mij over als een eikel.punt
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:35
frozenfountain
frozenfountain is offline
Bertbart is een mede Britney-liefhebber. Kijkt naar Idols en The bold! We vinden dezelfde dingen vaak leuk. Is niet bang zijn mening te geven. Is erg aardig en ik ben een beetje verliefd op hem.

Hermione, daar chatte ik een keer mee via Berbart en ze leek me een leuke meisje dus voegde ik haar toe op MSN. En ze is inderdaad een leuk lief meisje! Ze heeft een onwijs leuke kledingstijl! En ze woont in de hippe stad Parijs, waar ze zich krom betaalt aan kopjes koffie op terrasjes
Ja, zo'n leven wil ik ook.

Otis met haar pijpgiecheltje heeft een obesssie voor de kleur groen . Ze woont in Ede met de hotste uitgaansgelegenheid: Mackys We hebben dezelfde muzieksmaak. Ze is heel lief. En volgens mij is ze in het echt prettig gestoord.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:38
Verwijderd
owwww, wat lief allemaal dank jullie wel
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 31-03-2004 @ 22:38 :

en ik ga er nog wel eens een keer voor zitten...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:41
sorry
sorry is offline
Citaat:
bertbart schreef op 31-03-2004 @ 22:38 :
graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:17
Ragnar
Ragnar is offline
euhm eens kijken, ik kom hier dan niet zo vaak maargoed:

WishfulDreaming: behoort tot mensen die ontzettend lief kunnen kijken, heeft soms heb ik de indruk op een subtiele manier schijt aan alles, op een leuke manier dus

Pharmacon (post hier niet meer zo vaak): mijn soulmate, iemand met wie je geweldig kunt ouwhoeren en iemand die altijd voor je klaarstaat, alleen over muziek zullen we t nooit eens worden vrees ik

Bertbart: iemand die schijnbaar erg graag mensen die niet zo 'hip' zijn als hij probeert af te zeiken en zijn geaardheid soms wel heel erg cultiveert, zal in het echt wel een minder grote mond hebben

Nare Man: al ben ik het vaak qua ideeën/smaak/denkbeelden etc niet met hem eens, hij kan zijn mening op een goed onderbouwde wijze weergeven, wat ik dan ook kan waarderen
Oud 31-03-2004, 22:21
Otis
Otis is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 31-03-2004 @ 23:17 :
euhm eens kijken, ik kom hier dan niet zo vaak maargoed:

WishfulDreaming: behoort tot mensen die ontzettend lief kunnen kijken, heeft soms heb ik de indruk op een subtiele manier schijt aan alles, op een leuke manier dus

Pharmacon (post hier niet meer zo vaak): mijn soulmate, iemand met wie je geweldig kunt ouwhoeren en iemand die altijd voor je klaarstaat, alleen over muziek zullen we t nooit eens worden vrees ik

Bertbart: iemand die schijnbaar erg graag mensen die niet zo 'hip' zijn als hij probeert af te zeiken en zijn geaardheid soms wel heel erg cultiveert, zal in het echt wel een minder grote mond hebben

Nare Man: al ben ik het vaak qua ideeën/smaak/denkbeelden etc niet met hem eens, hij kan zijn mening op een goed onderbouwde wijze weergeven, wat ik dan ook kan waarderen

Jan is volgens mij echt n goede gozer, beetje onzeker maar wel erg lief
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 06:15
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 31-03-2004 @ 23:17 :

Bertbart: (...) zal in het echt wel een minder grote mond hebben

So not true!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 10:54
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-03-2004 @ 23:21 :
Jan is volgens mij echt n goede gozer, beetje onzeker maar wel erg lief
Oud 01-04-2004, 12:02
boer
boer is offline
kleedt zich erg ruig, maar is van binnen eigenlijk helemaal niet zo. op feesten is hij ook heel anders dan in het dagelijks leven.

dit is eigenlijk maar een gokje maarja
Oud 01-04-2004, 12:12
Teun
Teun is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 01-04-2004 @ 13:02 :
kleedt zich erg ruig, maar is van binnen eigenlijk helemaal niet zo. op feesten is hij ook heel anders dan in het dagelijks leven.

Stefan heeft zich stevig herpakt na zijn nogal traumatische jeugd.
Hij durft nu zelfs geregeld onder de mensen te komen, wel met grote nietsonthullende zonnebril. Heeft sinds drie/vier maanden ontdekt dat het ook best spannend kan zijn om met jongens te flirten en heeft daardoor veel minder aandacht voor meisjes en metname seniorenvrouwtjes waar hij zo'n zwak voor had. Ziet het forum als een uitlaatklep voor alle gevoelens die hij in de buitenwereld niet kwijt kan.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
James Brown schreef op 01-04-2004 @ 13:12 :
Stefan heeft zich stevig herpakt na zijn nogal traumatische jeugd.
Hij durft nu zelfs geregeld onder de mensen te komen, wel met grote nietsonthullende zonnebril. Heeft sinds drie/vier maanden ontdekt dat het ook best spannend kan zijn om met jongens te flirten en heeft daardoor veel minder aandacht voor meisjes en metname seniorenvrouwtjes waar hij zo'n zwak voor had. Ziet het forum als een uitlaatklep voor alle gevoelens die hij in de buitenwereld niet kwijt kan.

Teunie heeft een heimelijke crush op Noé.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:20
Teun
Teun is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-04-2004 @ 13:15 :
Teunie heeft een heimelijke crush op Noé.

Lisa had jij mij niet al geanalyseerd!?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:22
Verwijderd
Citaat:
James Brown schreef op 01-04-2004 @ 13:20 :
Lisa had jij mij niet al geanalyseerd!?
Al zovaak Teunie.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:25
Teun
Teun is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-04-2004 @ 13:22 :
Al zovaak Teunie.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:07
Verwijderd
Ja hoorr!

Ben 2 dagen gebanned en gelijk helemaal vergeten
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:09
Verwijderd
Aaah *exohartje*

eXo is een onzekere maar erg lieve jongen. Af en toe gedraagd hij zih iets té alto waardoor niemand meer iets met m te maken wil hebben en hem daarom helemaal vergeet als hij geband is. eXo is mijn favoriete alto
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-04-2004 @ 14:07 :
Ja hoorr!

Ben 2 dagen gebanned en gelijk helemaal vergeten
ok dan:

eXo droge gast die te vaak grappig uit de hoek komt, te weinig ontopic is en te veel stoned is

dude naar mn hart dus

dan ook cHa0s maar ff:
goeie grappige gast met wie je lekker slap kan lullen en lekker mee naar de tyfus kan gaan. Goeie muziek smaak. een mattie die er voor je is als er problemen zijn. we zijn het erg vaak eens hier op t forum alleen jammer die zn geld altijd zo snel op is
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:18
Verwijderd
ben ik al geanalysieerd?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:19
Verwijderd
Hehe Waarom dnekt toch altijd iedereen dat ik alto ben? Is het vanwege de 2 nirvana cds die ik nog heb?

Ik ga later nog wel meer anaalliseren, maar eerst Lepra en Emma.

Lepra de Clown is een gozer met een gevoel voor humor dat zich laat omschrijven met 1 woord, en iedereen weet onderhand al wat dat woord is. Hij gebruikt het ook te pas, maar vaker ook te onpas. Verder is ie bevriend met cHa0s en Aep, wat 'm onmiddelijk een goeie vent maakt. Minpuntje is misschien de ietwat beperkte muzikale smaak, er is ook nog wat anders dan alleen ska hoor

Emma is wel een coole chick, die zich niet zo veel van anderen aantrekt. Qua lifestyle (zoals die hier op het forum wordt opgevat: kledingstijl dus) wel ok geloof ik, ik was wel gecharmeerd van het hoedje.

Pharmacon (post hier niet meer zo vaak): coole dude, iemand met wie je geweldig kunt ouwhoeren en iemand die altijd voor je klaarstaat, alleen over muziek zullen we t nooit eens worden vrees ik
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 01-04-2004 @ 14:18 :
ben ik al geanalysieerd?
Aepie's enige tekortkoming is dat ie geen Enemy Territory speelt
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-04-2004 @ 14:20 :
Aepie's enige tekortkoming is dat ie geen Enemy Territory speelt
niet zo vaak toch
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:30
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-04-2004 @ 14:13 :
alleen jammer die zn geld altijd zo snel op is
ghehe.

Lepra de Clown:
gortdroge koele gast met veel humor waar je goed mee naar de tering kan gaan. Heeft goede muzieksmaak, is soms beetje drukjes aanwezig, maar tegen dat verwijt past alleen de repliek: "Nou, Lepra voor je!" Staat voor z'n homies klaar en heeft 'n chill balkon.

*MiNDLeZz*:
Druk springerig meisje die lekker prettig gestoord is, heeft 'n eigen willetje en mening. (en momenteel ook schurft )
Kan behoorlijk cynisch uit de hoek komen maar is ook lief en sociaal. Heeft soms spontane aanvallen van gekheid.
Is alleen af en toe 'n tikkeltje vergeetachtig, ghehe.

jeuj, ik heb 'r ook 2 gedaan.
Oud 01-04-2004, 13:35
Verwijderd
dan doe ik exo ook even gezellig,

exo is een echt aapje waar ik altijd om moet lachen met z'n stomme opmerkingen hij moet alleen nog wat arrogant worden en de new rocks laten vallen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:43
Verwijderd
rutger is way too emo
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:19
sorry
sorry is offline
exo: een droogkloot met veel gevoel voor humor en gaat weleens naar goa feesten geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
sorry schreef op 01-04-2004 @ 16:19 :
exo: een droogkloot met veel gevoel voor humor en gaat weleens naar goa feesten geloof ik.
was dat maar zo
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:23
sorry
sorry is offline
oh dat dacht ik dat echt een keer had gelezen hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:25
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 01-04-2004 @ 16:20 :
eXo @ goafeesten
gheh. so what? ik ook.
Oud 01-04-2004, 15:36
cha0s
cha0s is offline
neuh.. meer 'n vega burger etende, wiet rokende, drugs gebruikende, goa & tekno feesten bezoekende, punk.

+ die site is dope idd
Oud 01-04-2004, 15:44
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Dammit.
Ik ken weer eens niemand.
Oud 01-04-2004, 15:45
Mux
Mux is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 01-04-2004 @ 15:36 :
neuh.. meer 'n vega burger etende, wiet rokende, drugs gebruikende, goa & tekno feesten bezoekende, punk.

+ die site is dope idd
heeft een heel lief nichtje
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
mekkep schreef op 01-04-2004 @ 16:45 :
heeft een heel lief nichtje
'tt is 'n verwend krengetje en hondsbrutaal. ('n heel lief nichtje dus. )
Oud 01-04-2004, 16:00
Verwijderd
justakid: nina kheb dr 2 jaar geleden ontmoet op terschelling en vanaf dat moment klikte het al redelijk tussen ons, ze is een goeie betrouwbare melevende vriendin. kan heel goed overweg met jongens. Nina kan ook goed tegen een stootje (my pit buddy). ze zit alleen iets te veel op msn

CharismaticBass: een apart gevalletje, zorgt weer voor wat leven op s.com! Tikkie arrogant maar dat geeft dr wel een leuk karakter. Heeft wel een leuke (life-)style. EIgenlijk vond ik dr altijd irritant en een trut, maar opzich is ze best
(alleen moet je echt wat aan die lay-out van je home page doen )

poorleno: hele aparte eigen stijl , goeie muziek smaak en leuk bekkie, knipt dr eigen haar . ze spamt alleen heel erg maar stoor me er neit aan

! am mE : wat een beeb! lief meisje, zorgzaam en houdt heeeel veel van dr viendje. een van de weinige meisjes die dr goed uitziet zonder make up Houdt van de wereld ondekken.

bobby james/james brown deze jongen loopt voor op de mode (alleen ben je wel een beetje laat met je emo kapsel ) met zn buckles en colbertjes, maar staat m heeeeeel goed, heeft wel beetje mijn smaak (vind ik dan he?) alleen sta je wel altijd beetje hetzelfde op iedere foto

roxane heeft een geweldige brommer, en een supercool hondje!! maar dat weet ik alleen van foto's.. Ze is wel arty farty Ik vind wel dat we redelijk wat gemeen hebben (muziek, interesses, kleding)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:14
Teun
Teun is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 01-04-2004 @ 17:00 :
bobby james/james brown deze jongen loopt voor op de mode (alleen ben je wel een beetje laat met je emo kapsel ) met zn buckles en colbertjes, maar staat m heeeeeel goed, heeft wel beetje mijn smaak (vind ik dan he?) alleen sta je wel altijd beetje hetzelfde op iedere foto
Mijn haar groeit écht heel langzaam

Mortischa: Geweldig mooie smoel en een mooie lach, alleen konden die gekleurde dreads een tijd geleden echt niet Heel jammer dat ze Groningen stom vind, maar dat maakt 'r niet minder hip
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 01-04-2004 @ 17:00
poorleno: hele aparte eigen stijl , goeie muziek smaak en leuk bekkie, knipt dr eigen haar . ze spamt alleen heel erg maar stoor me er neit aan
ahw! en valt dat gespam zo op ohjee
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:18
Teun
Teun is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 01-04-2004 @ 17:17 :
Elke Amsterdammer vind Groningen stom

Groningen, psssshh
Kan ik enigzins inkomen hoor als je daar woont, maar er is niks mis met Groningen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:23
Teun
Teun is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 01-04-2004 @ 17:20 :
Sorry, Bobby Brown, randstedelijkmeerderwaardigheidscomplex
Het is al goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten