![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik maar de hele tijd denken dat ik dat dus precies was vergeten te vermelden bij mijn analyse van jou ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vergeet Wim Wok helemaal
![]() |
![]() |
|
Pan Am
Mijn Cancúnsluttie, heb ik op de vorige pagina al gedaan maar nu lekker nog een keer:Het is niet alleen n bitchy maar ook n schatje, heel erg lief als je met hem praat .En hij houdt van Benny Rodrigues.Ik heb echt zin om n keer te daten met Kennie ![]() BertBart Almere's trots, geweldige jongen, geweldig hoofd. Heel ergaardig en hij doet me n beetje aan een oude vriend van mij denken ![]() ![]() Noé Mijn TapasHoney, erg lief meisje met een toffe, orginele stijl en een heel lief stemmetje.We hebben dezelfde cynische humor dus dat matcht perfect.Volgens mij is Lisa best n klassiek meisje dat zich ontpopt heeft tot een hipperd(denk aan de viool ![]() Susanne Alles wat een hiphockeymeisje moet zijn + nog iets : volgens mij is Susanne inderdaad erg slim en heeft ze echt normen en waarden .Dit waardeer ik wel eigenlijk ![]() ![]() ! am Me MedeMidget ![]() ![]() Ridder aww mijn snoesje Riddie , echt n lieverd (dit lijkt wel n CU2page ![]() ![]() ![]() Hermione Onze opperbeeb, ik ben op een hele stomme manier in haar msnlijst terechtgekomen ![]() ![]() Snoodaard Een echte hottie met lekker veel arrogantie , geweldig want alleen mensen die het kunnen hebben mogen arrogant zijn.Ik ken m nog niet zo lang maar tot nu toe vind ik Roy een toffe peer. Een echte casanova ![]() ![]() James Brown ![]() Je bent mn homie-darling. Frozenfountain ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*hmm...aangezien ik niemand hier ECHT ken analiseer ik zomaarwat random namen*
James brown : is in mijn ogen wel een toffe gast,heeft een gave,vrij originele stijl en komt op het topic meestal goed/grappig uit de hoek,al heb ik bij sommige posts weleens zoiets van "hmm...mislukte poging tot humor". Nare man : komt op mij over als een gaaf persoon,ik lees soms ook weleens stukjes van hem op het nieuws forum en daar is echt over nagedacht,anderszijds komt hij soms zo ontzettend bot uit de hoek dat het gewoon leuk is ![]() Ridder : wel een toffe gast,gave stijl en komt over het algemeen wel tof over op mij.. ! am me : is zichzelf en dat laat ze ook blijken op dit forum,waarvoor hulde ![]() omdat dit natuurlijk niet een en al geslijm is: gladde aal : is hier (gelukkig) niet zo vaak meer,maar irriteerde mij mateloos met zijn loos gezeur en zijn puberale opmerkingen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bertbart is een mede Britney-liefhebber. Kijkt naar Idols en The bold! We vinden dezelfde dingen vaak leuk. Is niet bang zijn mening te geven. Is erg aardig en ik ben een beetje verliefd op hem.
![]() Hermione, daar chatte ik een keer mee via Berbart en ze leek me een leuke meisje dus voegde ik haar toe op MSN. En ze is inderdaad een leuk lief meisje! Ze heeft een onwijs leuke kledingstijl! En ze woont in de hippe stad Parijs, waar ze zich krom betaalt aan kopjes koffie op terrasjes ![]() Ja, zo'n leven wil ik ook. Otis met haar pijpgiecheltje heeft een obesssie voor de kleur groen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik ga er nog wel eens een keer voor zitten... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
euhm eens kijken, ik kom hier dan niet zo vaak maargoed:
WishfulDreaming: behoort tot mensen die ontzettend lief kunnen kijken, heeft soms heb ik de indruk op een subtiele manier schijt aan alles, op een leuke manier dus ![]() Pharmacon (post hier niet meer zo vaak): mijn soulmate, iemand met wie je geweldig kunt ouwhoeren en iemand die altijd voor je klaarstaat, alleen over muziek zullen we t nooit eens worden vrees ik ![]() Bertbart: iemand die schijnbaar erg graag mensen die niet zo 'hip' zijn als hij probeert af te zeiken en zijn geaardheid soms wel heel erg cultiveert, zal in het echt wel een minder grote mond hebben Nare Man: al ben ik het vaak qua ideeën/smaak/denkbeelden etc niet met hem eens, hij kan zijn mening op een goed onderbouwde wijze weergeven, wat ik dan ook kan waarderen
||
Citaat:
Jan is volgens mij echt n goede gozer, beetje onzeker maar wel erg lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
So not true! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij durft nu zelfs geregeld onder de mensen te komen, wel met grote nietsonthullende zonnebril. Heeft sinds drie/vier maanden ontdekt dat het ook best spannend kan zijn om met jongens te flirten en heeft daardoor veel minder aandacht voor meisjes en metname seniorenvrouwtjes waar hij zo'n zwak voor had. Ziet het forum als een uitlaatklep voor alle gevoelens die hij in de buitenwereld niet kwijt kan. dit is eigenlijk maar een gokje maarja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit is eigenlijk maar een gokje maarja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eXo droge gast die te vaak grappig uit de hoek komt, te weinig ontopic is en te veel stoned is dude naar mn hart dus ![]() dan ook cHa0s maar ff: goeie grappige gast met wie je lekker slap kan lullen en lekker mee naar de tyfus kan gaan. Goeie muziek smaak. een mattie die er voor je is als er problemen zijn. we zijn het erg vaak eens hier op t forum ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe
![]() Ik ga later nog wel meer anaalliseren, maar eerst Lepra en Emma. Lepra de Clown is een gozer met een gevoel voor humor dat zich laat omschrijven met 1 woord, en iedereen weet onderhand al wat dat woord is. Hij gebruikt het ook te pas, maar vaker ook te onpas. Verder is ie bevriend met cHa0s en Aep, wat 'm onmiddelijk een goeie vent maakt. Minpuntje is misschien de ietwat beperkte muzikale smaak, er is ook nog wat anders dan alleen ska hoor ![]() Emma is wel een coole chick, die zich niet zo veel van anderen aantrekt. Qua lifestyle (zoals die hier op het forum wordt opgevat: kledingstijl dus) wel ok geloof ik, ik was wel gecharmeerd van het hoedje. ![]() Pharmacon (post hier niet meer zo vaak): coole dude, iemand met wie je geweldig kunt ouwhoeren en iemand die altijd voor je klaarstaat, alleen over muziek zullen we t nooit eens worden vrees ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Lepra de Clown: gortdroge koele gast met veel humor waar je goed mee naar de tering kan gaan. Heeft goede muzieksmaak, is soms beetje drukjes aanwezig, maar tegen dat verwijt past alleen de repliek: "Nou, Lepra voor je!" Staat voor z'n homies klaar en heeft 'n chill balkon. *MiNDLeZz*: Druk springerig meisje die lekker prettig gestoord is, heeft 'n eigen willetje en mening. (en momenteel ook schurft ![]() ![]() Kan behoorlijk cynisch uit de hoek komen maar is ook lief en sociaal. Heeft soms spontane aanvallen van gekheid. Is alleen af en toe 'n tikkeltje vergeetachtig, ghehe. jeuj, ik heb 'r ook 2 gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
neuh.. meer 'n vega burger etende, wiet rokende, drugs gebruikende, goa & tekno feesten bezoekende, punk.
![]() + die site is dope idd ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
justakid: nina kheb dr 2 jaar geleden ontmoet op terschelling en vanaf dat moment klikte het al redelijk tussen ons, ze is een goeie betrouwbare melevende vriendin. kan heel goed overweg met jongens. Nina kan ook goed tegen een stootje (my pit buddy). ze zit alleen iets te veel op msn
![]() CharismaticBass: een apart gevalletje, zorgt weer voor wat leven op s.com! Tikkie arrogant maar dat geeft dr wel een leuk karakter. Heeft wel een leuke (life-)style. EIgenlijk vond ik dr altijd irritant en een trut, maar opzich is ze best ![]() (alleen moet je echt wat aan die lay-out van je home page doen ![]() poorleno: hele aparte eigen stijl ![]() ![]() ![]() ! am mE : wat een beeb! lief meisje, zorgzaam en houdt heeeel veel van dr viendje. een van de weinige meisjes die dr goed uitziet zonder make up ![]() bobby james/james brown deze jongen loopt voor op de mode (alleen ben je wel een beetje laat met je emo kapsel ![]() ![]() roxane heeft een geweldige brommer, en een supercool hondje!! maar dat weet ik alleen van foto's.. Ze is wel arty farty ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mortischa: Geweldig mooie smoel en een mooie lach, alleen konden die gekleurde dreads een tijd geleden echt niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Otis | 308 | 14-06-2005 20:00 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |