Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(heb trouwens een poging gedaan met het beginnen van opruimen, maar het is nu alleen nog maar een grotere zooi, dat had ik vroeger nou ook altijd...)
||
Citaat:
Volgens mij heb ik hetzelfde boek als jij hebt gehad. Er staat ook van die LAT relatie in
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel geinig trouwens dat jij datzelfde leert, want ik gaf het vak verzorging niet zoveel overlevingskans ![]() @Charlottetje : Nou je had die relatievormen en dan moest je zeggen welke soort relatie je bij je vond passen en ik was een van de weinigen die toen een relatie zonder seks koos. Dus dan wordt je voor preuts uitgemaakt en dan "ben" je dat ook. ![]() Als ik nog geen relatie heb gehad, wil ik eerst weten hoe dat is, daarna kan ik mij zorgen gaan maken om de seks. Ik wil natuurlijk wel het onderste uit de kan halen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja die goeie ouwe tijd.. -Was je voorzichtig dan was je eigenlijk 'saai' -Stond seks niet op de eerste plaats dan was je 'preuts' -Ging je in je vrije tijd computeren dan was je een 'nerd' (ja, zelfs msn'en was voor losers..) -Deed je aan fantasy gebaseerde hobbies (D&D, Magic, Warhammer) dan was je een 'geek' -Haalde geen onvoldoendes dan was je 'studje' -Liep je niet mee als een schaapje dan was je 'arrogant' -Was je te lelijk om mee te lopen als schaapje dan was je.. 'lelijk' De nostalgie.. ![]() Ontopic: Ook leuk: je toetsenbord uitkloppen op het balkon. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een opgeruimd forum perfectme | 37 | 11-12-2005 15:24 | |
De Kantine |
Wie legt uit waarom je van moeders altijd je kamer moet opruimen.... G.T.C. | 54 | 12-03-2004 19:13 | |
De Kantine |
Kamer opruimen!? Dolce85 | 21 | 30-01-2003 11:22 | |
De Kantine |
Rotzooi opruimen van anderen Verwijderd | 21 | 29-10-2002 16:54 |