![]() |
||
Citaat:
En dat is twee --> Nog meer dames? Of zijn deze twee eersten uniek op dat gebied... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus jongetjes en meisjes, als je je vingers allemaal afzonderlijk kan bewegen van elkaar, dan ben je niet geschift, nee dan ben je, mits je uiteraard over de kennis beschiks, een zeer goed voorziene partner. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan heb je echt nog niet de juiste befgod tussen je benen gehad...anders zou je dit nooit met droge ogen durven beweren. |
![]() |
||
Citaat:
Niks mis met vingeren, hoor... maar beffen ![]() is van een heel andere orde van grootte, zeg maar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
idd.. dan moet die jongen t wel heel slecht hebben gedaan, want ook al is hij geen befgod, dan nog is t lekker als ie t gewoon goed en lekker doet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind beffen niet altijd 'nodig', maar het is niet zo dat ik het nooit lekker vind. Ik moet er echt zin in hebben en in een bui voor zijn. Ik ga me niet 's ochtends voor ik naar mijn werk ga nog even laten beffen, bijvoorbeeld. 's Avonds heb ik er al meer zin in. Weet ook niet hoe dat komt, altijd al gehad trouwens, ligt niet aan mijn bedpartners, al was de ene een stuk beter dan de ander. |
![]() |
||
![]() |
idd!
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hmm ik heb er weleens een leuke term voor gehoord, maar ik ben die kwijt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |