![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oke vervelend ja, maar probeer het vleiende ervan in te zien, dat doen ze niet naar een lelijke kikker. en ik geloof dat kijken alleen niet zoveel kwaad kan, of je moet paranoia zijn |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het was namelijk een dood normaal t-shirt en een rokje tot net iets boven mijn knie
||
Citaat:
hoe hypocriet zijn meisjes ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maareh. misschien zie je er vrouwelijk uit (en waarmee je dus direct als wat ouder wordt gezien)?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zie het positief: we worden behoed voor zondige begeertes. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 't is iets heel raar, ik hoor vaak meisjes klagen over lelijke jongens die hen aanstaren of verliefd op hen zijn, terwijl ze het juist leuk vinden als een knappe gast hetzelfde doet/is... waarom zou het geen compliment mogen heten als een lelijke jongen je knap vindt? die jongen heeft zijn uiterlijk zelf niet gekozen, en MOST IMPORTANT OF ALL: lelijke jongens kunnen toch een goede smaak hebben? 't is niet omdat je zelf je uiterlijk niet mee hebt dat je niet naar de meer appetijtelijkere mensen mag kijken? ![]() zelf vind ik heb ABSOLUUT niet erg als een minder knappe jongen/man mij mooi vindt oid, want het is evenzeer een compliment als wanneer brad pitt in je oor komt fluisteren dat je een mooi kontje hebt... of het nu de zeer gedestingueerde minister van buitenlandse zaken is die je knap vindt, of de paus, of een stoere ex-gedetineerde vol littekens en tattoos, of de jongen die altijd vooraan in de les zit met zijn scheve tanden en zijn oerdomme bril, of die oh-zo-knappe rechts-achter van ajax (ik ken hem niet, ik heb hem nog nooit gezien en ik lul dus ook maar wat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de rechtsachter van Ajax is niet zo knap. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 11:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
maar zolang ik in de buurt rondloop, waarom naar andere meiden gapen dan? ![]() ![]() (sorry, heel flauw... ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar toch... dan bedoelde ik toch nog eerder het type vent waarvan je ze niet verwacht tegen te komen IN een bibliotheek, rustig in de boeken bladerend, maar AAN de bibliotheek, zittend op de stoepstenen, met een opengeknipt brikje van sinaasappelsap, waarin een paar geldstukken liggen. dąt soort... een beetje zoals mijn leerkracht nederlands en filosofie vorig jaar ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |