Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 03-04-2004 @ 19:28 :
Ik ook... maar als ze de hint niet opmerken en me toch aanspreken, zeg ik altijd gewoon nee en loop verder. Hallo, ik ben ook maar een armoedige student
Dat moet je gewoon zeggen, dan delen ze de opbrengst misschien wel met je
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2004, 08:57
Wolter
Wolter is offline
als ze me aanspreken praat ik met ze, leg eerlijk uit waarom ik geen lid wil worden of dat ik al lid ben
Oud 04-04-2004, 18:54
PV
PV is offline
ik ben zo wel eens lid geworden van novib, omdat zo'n meisje een aardig verhaal vertelde en ik was t op zich wel met dr eens.

nu nog ff zoeken hoe ik er weer vanaf kom

meestal ontwijk ik die mensen, of ik loop gewoon door als ze me aanspreken terwijl ik een ' nee dankje ' uitspreek.

edit: gevonden op de website, nu maar afwachten of het goed wordt verwerkt

Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 19:00
leverdusoleil
leverdusoleil is offline
ik vind het wel goed dat ze er zich voor inzetten
Oud 04-04-2004, 21:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Negeren of weigeren ze iets te geven
Oud 04-04-2004, 22:36
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 03-04-2004 @ 18:45 :
maar die mensen (buitenlanders/zwarten/whatever) in parijs zijn ERG! die je allemaal van die armbandjes aansmeren enzo...dat is gewoon TE erg
In Parijs heb je heel veel buitenlanders.

Citaat:
Havock schreef op 02-04-2004 @ 15:55 :
hel groep van die religieuze baklappen die zieltjes aan het winnen waren.
hele tijd duidelijk maken dat je niet geinteresseerd bent en ze blijven achter je aanlopen alsof je stront aan je reet hebt.
kansloze lui.
Jeder ergassen!
Dat zou een hoop ellende en irritatie schelen!

Ik zelf heb geen budget voor goede doelen, maar zelfs al had ik het dan zou ik niet geven aan artsen met grensen, foster parents prut, no-vip of hoe die teringdoelen ook heten.
Dan gewoon iets waar ik zelf ook nog wat aan heb. (greenpeace, milieudefensie, etc)
Oud 05-04-2004, 00:58
cha0s
cha0s is offline
*fluit onschuldig* Ik deed dat werk. (betaald mensen irriteren, heerlijk.)

Dat 'ik ben 'n arme student' gezeik is zo'n bullshit, ik had altijd moeite om lui die daarmee kwamen niet heel hard uit te lachen.
Donateurschap is bij de meeste goede doelen mogelijk vanaf 3 eypo per maand, je moet wel heel erg kansarm en geldloos zijn wil je last hebben van zo'n kleine maandelijkse afschrijving. (aan 3 euro heb je tegenwoordig in veel kroegen al niet genoeg meer als je 2 biertjes wil halen, stel je toch eens voor dat je anderhalf biertje moest missen elke maand...)

Zeg dan gewoon dat 't je weinig tot niets kan schelen, maar kom niet met van die kutsmoezen aanzetten.
hoewel, het is wel verdomd lachwekkend om die mensen zich in moeilijke bochten te zien wringen, alleen maar om met 'n smoes weg te kunnen komen ipv te moeten toegeven dat ze geen geld willen uitgeven aan 'n goed doel. (onder 't mom van: ik ben wel heel krenterig, maar ik wil eigenlijk wel als 'n goed mensch overkomen.)

Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 01:07.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 01:21
Verwijderd
Als ik het een goede organisatie vind, geef ik meestal wel een paar euro, automatische afschrijvingen sluit ik nooit af.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 10:38
JCG
JCG is offline
die zieltjeswinners zijn leuk . Een hele discussie voeren over geloof.

En iedereen die mij probeert geld af te persen krijgt het boos oog
Oud 05-04-2004, 10:52
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 05-04-2004 @ 01:58 :
*fluit onschuldig* Ik deed dat werk. (betaald mensen irriteren, heerlijk.)

Dat 'ik ben 'n arme student' gezeik is zo'n bullshit, ik had altijd moeite om lui die daarmee kwamen niet heel hard uit te lachen.
Donateurschap is bij de meeste goede doelen mogelijk vanaf 3 eypo per maand, je moet wel heel erg kansarm en geldloos zijn wil je last hebben van zo'n kleine maandelijkse afschrijving. (aan 3 euro heb je tegenwoordig in veel kroegen al niet genoeg meer als je 2 biertjes wil halen, stel je toch eens voor dat je anderhalf biertje moest missen elke maand...)

Zeg dan gewoon dat 't je weinig tot niets kan schelen, maar kom niet met van die kutsmoezen aanzetten.
hoewel, het is wel verdomd lachwekkend om die mensen zich in moeilijke bochten te zien wringen, alleen maar om met 'n smoes weg te kunnen komen ipv te moeten toegeven dat ze geen geld willen uitgeven aan 'n goed doel. (onder 't mom van: ik ben wel heel krenterig, maar ik wil eigenlijk wel als 'n goed mensch overkomen.)
Helemaal mee eens... Kom op, wie kan er nou niet een paar euro in de maand missen? Heb het werk ook gedaan, en kreeg van hele positieve tot hele negatieve reacties. Wel veel lol mee gehad
Oud 05-04-2004, 10:55
Madgirl
Madgirl is offline
Ik vind het juist leuk om ze helemaal uit te horen "Ja en hoe werkt dit en dat dan?" Geven ze hele uitleg.. en dan op 't laatst zeggen van dat je geen intresse hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten