Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 13:03
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:02 :
stom he ik weet dat het niks word en eigenlijk wil ik dat ook niet het is gewoon zon gevoel van lust..

zal er bij vertellen dat ik de laatste maanden dat geveol bij mn vriend dus niet meer heb en daarom maakt dit het juist zo fijn dat ik nu dat gevoel wel heb maar dat is fout ik moet ervoor zorgen dat dat bij mn vriend en mij gebeurd en niet bij een ander...
Misschien heb je het gevoel omdat het bij je vriend niet meer verliefd is maar houden van. Dan voel je die vlinders niet meer in je buik, maar laat je niet verleiden.
Oud 03-04-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:00 :
ik weet dat je helemaal gelijk hebt!
en idd ik voel me schuldig omdat ik idd erg fout bezig ben (hij trouwens ook)
en idd het is erg verleidelijk want anders zou ik er niet over beginnen het knaagt aan me en dat is niet omdat het me niks doet!

als het goed is heb ik idd ook een verstand (dat werkt op het moment alleen niet helemaal helder dat is jullie wel duidelijk )
Misschien helpt het om je eens in de positie van die vrouw te verplaatsen. Of je voor te stellen hoe je over je eigen vader zou denken als hij jouw moeder bedonderde met een jong meisje, en nog meerdere keren ook.

Het is verleidelijk, logisch, hierboven staat meermaals uitgelegd hoe dat komt. Maar je moet gewoon eens nadenken. Voor éen pleziertje, ook al ben je verliefd, help je hem zijn vrouw te bedriegen.

Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:04
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 03-04-2004 @ 14:02 :
Wis ze telefoonnummer, wis ze emailadres. Ga je echt richten op je eigen leven. Hij is het niet waard. Hij kiest uiteindelijk toch voor ze eigen familie. Zet hem lekker uit je hoofd. Ga leuke dingen doen met je vriend, en probeer elk contact met die oude vent te vermijden.
Goed plan! Je moet misschien ook voorlopig geen gewone 'vriendschappelijke' afspraakjes maken. Dat maakt het alleen maar moeilijker voor je.
Met citaat reageren
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 03-04-2004 @ 14:02 :
Wis ze telefoonnummer, wis ze emailadres. Ga je echt richten op je eigen leven. Hij is het niet waard. Hij kiest uiteindelijk toch voor ze eigen familie. Zet hem lekker uit je hoofd. Ga leuke dingen doen met je vriend, en probeer elk contact met die oude vent te vermijden.
ik ga eerst tegen hem zeggen wat ik vind...
maar ik zal idd uiteindelijk gewoon alles van hem moeten wissen om hem helemaal te vergeten
Met citaat reageren
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 03-04-2004 @ 14:03 :
Misschien heb je het gevoel omdat het bij je vriend niet meer verliefd is maar houden van. Dan voel je die vlinders niet meer in je buik, maar laat je niet verleiden.
jah dat is ook zo maar dat is zo frustrerend want ik wil t leuk blijven hebben en niet sex hebben omdat het erbij hoort mar omdat ik ervan geniet en dat is er ff niet nu
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:04 :
maar ik zal idd uiteindelijk gewoon alles van hem moeten wissen om hem helemaal te vergeten
Goed zo, maar pas op dat je je niet laat ompraten om tóch maar éen keer af te spreken, om het af te sluiten ofzo. Het is een man, die loopt gewoon zijn lul achterna.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:05
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:04 :
Als je met hem gaat praten gaat hij je toch proberen over te halen om het wel te proberen met hem. Het is nu beter om er gelijk mee te kappen. Hoe sneller je het doet hoe beter. Kan je met je eigen leven verder.
Oud 03-04-2004, 13:06
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 14:03 :
Misschien helpt het om je eens in de positie van die vrouw te verplaatsen. Of je voor te stellen hoe je over je eigen vader zou denken als hij jouw moeder bedonderde met een jong meisje, en nog meerdere keren ook.

Het is verleidelijk, logisch, hierboven staat meermaals uitgelegd hoe dat komt. Maar je moet gewoon eens nadenken. Voor éen pleziertje, ook al ben je verliefd, help je hem zijn vrouw te bedriegen.

Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.
klopt zou het zelf ook niet echt op prijs stellen
en daarom heb ik ook al ee nkeer gezegd dat ik niet zomaar in een huwelijk wil stoken..
eerlijk is eerlijk ik heb niks uitgesloten maar wel laten merken dat ik het fout vind
Met citaat reageren
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 14:05 :
Het is een man, die loopt gewoon zijn lul achterna.
Wijze woorden
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:06 :
(...) maar wel laten merken dat ik het fout vind
En wat antwoordt hij daar dan op? 'Het gaat niet zo goed tussen mijn en mijn vrouw? Tussen mij en mijn kinderen?'

Met citaat reageren
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 14:05 :
Goed zo, maar pas op dat je je niet laat ompraten om tóch maar éen keer af te spreken, om het af te sluiten ofzo. Het is een man, die loopt gewoon zijn lul achterna.
en dat weet je uit ervaring ??

geintje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
klopt zou het zelf ook niet echt op prijs stellen
en daarom heb ik ook al ee nkeer gezegd dat ik niet zomaar in een huwelijk wil stoken..
eerlijk is eerlijk ik heb niks uitgesloten maar wel laten merken dat ik het fout vind
dan moet je daarmee beginnen, zorgen dat het uitgesloten is en dat hij het weet... ga desnoods volgende keer met je vriend daarheen
Verwijderd
Citaat:
en dat weet je uit ervaring ??

geintje
Tuurlijk weet ik dat uit ervaring
Met citaat reageren
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 14:06 :
En wat antwoordt hij daar dan op? 'Het gaat niet zo goed tussen mijn en mijn vrouw? Tussen mij en mijn kinderen?'

nej probeert erom heen te draaien eerlijk gezegd
maar hij zegt niet het gaat niet goed
hij zegt dat ie gewoon erg naar me verlangd..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:08
helpless girl
helpless girl is offline
en dat ie zelf ook neit weet hoe het precies komt maar dat ie dat gevoel al vanaf t eerste moment had
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:07 :
nej probeert erom heen te draaien eerlijk gezegd
maar hij zegt niet het gaat niet goed
hij zegt dat ie gewoon erg naar me verlangd..
Ja, dat kan ik ook nog verzinnen als ik een stijve heb en wil neuken. Maar het gaat erom wat voor excuus hij aanvoert. Gaat het kut in zijn huwelijk, voelt hij zich eenzaam, is hij bang voor zijn vrouw? Geeft hij gewoon toe dat hij je alleen voor de seks wil gebruiken?

Als hij man genoeg is om kinderen te verwekken, moet hij ook man genoeg zijn om uit te leggen wat hij van je wil.,
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:09
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2004 @ 14:07 :
dan moet je daarmee beginnen, zorgen dat het uitgesloten is en dat hij het weet... ga desnoods volgende keer met je vriend daarheen
ik ga altijd met mn vriend op stap
maar mn vriend ziet niet alles en als ik dat dan zeg dat hij met me flirt heeft ie meer zoiets van jah tuurlijk hij is getrouwd

merk dat wel vaker mn vriend merkt ook niet als een meisje met hem flirt terwilj een meisje dat vaak meteen doorheeft!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:10
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:08 :
en dat ie zelf ook neit weet hoe het precies komt maar dat ie dat gevoel al vanaf t eerste moment had

Luister meis, je vraagt hier om advies toch? Iedereen hier geeft je hetzelfde advies, DUMPEN!! Ga jezelf dan niet blijven verdedigen, want hier vroeg je om. Er staan genoeg tips en ideeen voor je op.

Als je kiest voor die ouwe dan beloof ik je, er komt niks goeds uit.

PS: Kan er iemand ff reageren op mijn forum??
Relatie over door panieksstoorenissen.

Want ik zit diep in de.....
Oud 03-04-2004, 13:10
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 14:09 :
Ja, dat kan ik ook nog verzinnen als ik een stijve heb en wil neuken. Maar het gaat erom wat voor excuus hij aanvoert. Gaat het kut in zijn huwelijk, voelt hij zich eenzaam, is hij bang voor zijn vrouw? Geeft hij gewoon toe dat hij je alleen voor de seks wil gebruiken?

Als hij man genoeg is om kinderen te verwekken, moet hij ook man genoeg zijn om uit te leggen wat hij van je wil.,
dan moet ik eerlijk zeggen dat ik daar geen concreet antwoord op heb gekregen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:11
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 03-04-2004 @ 14:10 :
Luister meis, je vraagt hier om advies toch? Iedereen hier geeft je hetzelfde advies, DUMPEN!! Ga jezelf dan niet blijven verdedigen, want hier vroeg je om. Er staan genoeg tips en ideeen voor je op.

Als je kiest voor die ouwe dan beloof ik je, er komt niks goeds uit.

PS: Kan er iemand ff reageren op mijn forum??
Relatie over door panieksstoorenissen.

Want ik zit diep in de.....
het is ook niet mijn bedoeling het te verdedigen ik vertel gewoon hoe het zit en geef antwoord op de vragen die jullie zelf ook trug stellen aan mij...

mijn maag draait nu eignelijk ook een beetje om bij het idee dat ik zn vrouw en kinderen mee help ongelukkig te maken...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:10 :
dan moet ik eerlijk zeggen dat ik daar geen concreet antwoord op heb gekregen
Dan zou ik daar maar eens achteraan gaan
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:12
helpless girl
helpless girl is offline
ps misschien is dat gewoon wat ik ff nodig had...
een bevestiging van meerdere mensen dat het fout is

ik durf het nl niet tegen vriendinnen te vertellen bang dat t uiteindlijk toch rond zal gaan zonder dat er wat gebeurd is, aangezien iedereen hem kent van t uitgaansleven!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:13
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:11 :

mijn maag draait nu eignelijk ook een beetje om bij het idee dat ik zn vrouw en kinderen mee help ongelukkig te maken...
Volgens mij zou je jezelf er ook erg ongelukkig mee maken. Ik denk echt niet dat dat mannetje gaat scheiden voor je. Dat is toch een grote stap.
Met citaat reageren
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 14:12 :
Dan zou ik daar maar eens achteraan gaan
doe ik! bedankt in elk geval t heeft me toch wel een beetje geholpen wat logischer na te dneken en heeft me dus ook een beetje wakkergeschud!
Met citaat reageren
helpless girl
helpless girl is offline
iederen in elk geval bedankt voor de reacties ik weet voldoende
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:15
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:13 :
iederen in elk geval bedankt voor de reacties ik weet voldoende
Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:15
helpless girl
helpless girl is offline
bedankt !
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 20:13
meisje
meisje is offline
Ik wil het even opnemen voor de Ts, want ik vind het abnormaal hoe iedereen hier reageert.

ALs zij met hem naar bed zou gaan, is zij niet verantwoordelijk voor het kapotmaken van zijn huwelijk. Zijn huwelijk is niet haar zaak, helemaal niet, maar puur de zijne. Hij draagt de verantwoordelijkheid. Dat het moreel gezien niet in het straatje van een aantal forummers past, kan, daar heb ik verder geen kritiek op.

@ Gothic: het is heel naar dat jouw ouders zijn gescheiden, maar om als argument te gebruiken dat je niet mag scheiden voor de kinderen, vind ik niet normaal. Iedere ouder heeft recht op zijn/haar leven en hoe hij/zij dat wil inrichten. Ik vind ook zeker dat als iemand van haar/zijn eega wil scheiden dat moet kunnen. Moet je voor je kinderen bij iemand blijven die je slaat of die je haat of die vreemd is gegaan enz....?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 03-04-2004 @ 21:13 :
Ik wil het even opnemen voor de Ts, want ik vind het abnormaal hoe iedereen hier reageert.

ALs zij met hem naar bed zou gaan, is zij niet verantwoordelijk voor het kapotmaken van zijn huwelijk. Zijn huwelijk is niet haar zaak, helemaal niet, maar puur de zijne. Hij draagt de verantwoordelijkheid. Dat het moreel gezien niet in het straatje van een aantal forummers past, kan, daar heb ik verder geen kritiek op.
Tuurlijk draagt hij de verantwoordelijkheid, maar zij kan hem wel vertellen dat ze het fout vindt (tenzij ze het niet erg vindt voor die vrouw dat haar man vreemdgaat).

Ik zeg niet dat zij haar broeders hoeder moet spelen, maar je hoeft ook niet compleet je ogen dicht te houden voor de achtergrond van de ander 'omdat dat toch jouw zaak niet is'. Hij is degene die vreemd gaat, natuurlijk, maar zij vergemakkelijkt het hem wel.

Maar ik snap wat je bedoelt
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 20:11
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:

hej dank je dat je toch een beetje begrip toont..
maar de andere reacties zijn zeker geen onzin.. heb er wel veel aan gehad toch!
ik ben er heel goed van bewust dat het allemaal niet kan eigenlijk....
en ik heb inmiddels ook duidelijk gemaakt dat ik vind dat we (allebei!!!) slecht bezig zijn..
als reden geeft ie dat ie t zelf ook niet zo goed snapt..
ikzelf ook niet eigenlijk.. voelde me altijd al aangetrokken tot hem maar waarom kom ik zelf niet helemaal achter!
ik vind het zelf erg vervelend allemaal maar heb t nog neit afgesloten.. wel zoek ik zelf ff geen contact.. spreek m wanneer ie online komt of mij toevallig belt...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 20:12
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 22:34 :
Tuurlijk draagt hij de verantwoordelijkheid, maar zij kan hem wel vertellen dat ze het fout vindt (tenzij ze het niet erg vindt voor die vrouw dat haar man vreemdgaat).

Ik zeg niet dat zij haar broeders hoeder moet spelen, maar je hoeft ook niet compleet je ogen dicht te houden voor de achtergrond van de ander 'omdat dat toch jouw zaak niet is'. Hij is degene die vreemd gaat, natuurlijk, maar zij vergemakkelijkt het hem wel.

Maar ik snap wat je bedoelt
ik vind dat wel erg hoor heb ok gezegd dat ik me ontzettend schuldig voel erover! en dat ik vind dat we allebei fout bezig zijn..

en idd ik zou t erg makkelijk maken voor hem als ik wel met hem vreemdga.. maar ik heb dus zelf ff geen contact meer gezocht ik spreek hem als ik hem toevallig online zie of hij me belt en neit andersom!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:35
Verwijderd
Als je geen váste relatie met em wil kan het wel, als je het slim aanpakt wat niet weet wat niet deert, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
@ Gothic: het is heel naar dat jouw ouders zijn gescheiden, maar om als argument te gebruiken dat je niet mag scheiden voor de kinderen, vind ik niet normaal. Iedere ouder heeft recht op zijn/haar leven en hoe hij/zij dat wil inrichten. Ik vind ook zeker dat als iemand van haar/zijn eega wil scheiden dat moet kunnen. Moet je voor je kinderen bij iemand blijven die je slaat of die je haat of die vreemd is gegaan enz....?
Die man slaat zijn vrouw niet, dit is een heel andere kwestie dan degene die wordt beschreven door de topicstarter. Ik vind dat ze wel degelijk een groot aandeel heeft in het 'verpesten' van zijn huwelijk. Natuurlijk is het Zijn verantwoordelijkheid, het is zijn huwelijk, maar zoals nare man zegt, ze maakt het hem makkelijker om vreemd te gaan als ze toegeeft. Als zij meewerkt vind ik dat ze deels verantwoordelijk is voor het evt. kapotgaan van zijn huwelijk...
Wie weet is zijn huwelijk niet gelukkig meer, prima, maar dan kunnen ze gewoon uit elkaar gaan. Dan is er 'niets' aan de hand voor de kinderen, dan zijn ze niet meer de dupe van een ongelukkig huwelijk. Zorgt het overspel voor het uit elkaar gaan van vader en moeder, worden de kinderen wel degelijk een stuk meer de dupe van deze situatie. De kinderen zullen uiteindelijk weten dat de vader de 'schuld' heeft en kinderen kunnen dan niet begrijpen hoe de omstandigheden zijn geweest, met het gevolg dat ze een soort haat kunnen gaan ontwikkelen tegen de vader. Daarnaast zal het huwelijk minder vriendelijk uit elkaar gaan, wat ook niet ten goede zal komen voor de kinderen...

Al met al, als de topicstarter eerlijk tegen de man is, vertelt dat ze het verkeerd vindt (en er natuurlijk niet instapt), is zij niet meer gedeeltelijk schuldig aan het evt. uit elkaar gaan van het huwelijk. En wie weet, in een 'perfecte' wereld komt de man tot inkeer...

Daarnaast vind ik de belangrijkste reden om dit niet te doen, dat de topicstarter een vriend heeft. Ook als dit geen gelukkige relatie is, prima, maak het dan uit, maar ga dan niet onnodig ook nog die jongen pijn zitten doen...

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:38
meisje
meisje is offline
Wat haar vriend betreft heb je misschien wel gelijk. Maar dat zijn duidelijk jouw normen en waarden. Ik vind niet dat zij schuldig is aan het verpesten aan zijn huwelijk, omdat als Zij het niet, het wel een Ander is. Dat maakt niet zoveel uit, hij doet het anyway wel. Ze is gewoon een katalysator.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 10-04-2004 @ 19:38 :
Wat haar vriend betreft heb je misschien wel gelijk. Maar dat zijn duidelijk jouw normen en waarden. Ik vind niet dat zij schuldig is aan het verpesten aan zijn huwelijk, omdat als Zij het niet, het wel een Ander is. Dat maakt niet zoveel uit, hij doet het anyway wel. Ze is gewoon een katalysator.
Heb je gelijk in, maar als ze een beetje geweten heeft, denkt ze ook aan de gevolgen van haar acties, ondanks dat het niet haar verantwoording is...
Oud 10-04-2004, 19:12
meisje
meisje is offline
En daar heb jij weer gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 19:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:12 :
ik durf het nl niet tegen vriendinnen te vertellen bang dat t uiteindlijk toch rond zal gaan zonder dat er wat gebeurd is, aangezien iedereen hem kent van t uitgaansleven!
Zegt dit eigenlijk niet al heel veel? (en dan gaat het me niet over of het al wel of niet gebeurd is tegen de tijd dat het rond gaat)

Verder sluit ik me (natuurlijk..) aan bij de rest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten