![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is verleidelijk, logisch, hierboven staat meermaals uitgelegd hoe dat komt. Maar je moet gewoon eens nadenken. Voor éen pleziertje, ook al ben je verliefd, help je hem zijn vrouw te bedriegen. Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik zal idd uiteindelijk gewoon alles van hem moeten wissen om hem helemaal te vergeten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en daarom heb ik ook al ee nkeer gezegd dat ik niet zomaar in een huwelijk wil stoken.. eerlijk is eerlijk ik heb niks uitgesloten maar wel laten merken dat ik het fout vind ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() geintje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar hij zegt niet het gaat niet goed hij zegt dat ie gewoon erg naar me verlangd.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij man genoeg is om kinderen te verwekken, moet hij ook man genoeg zijn om uit te leggen wat hij van je wil., |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar mn vriend ziet niet alles en als ik dat dan zeg dat hij met me flirt heeft ie meer zoiets van jah tuurlijk hij is getrouwd ![]() merk dat wel vaker mn vriend merkt ook niet als een meisje met hem flirt terwilj een meisje dat vaak meteen doorheeft! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Luister meis, je vraagt hier om advies toch? Iedereen hier geeft je hetzelfde advies, DUMPEN!! Ga jezelf dan niet blijven verdedigen, want hier vroeg je om. Er staan genoeg tips en ideeen voor je op. Als je kiest voor die ouwe dan beloof ik je, er komt niks goeds uit. PS: Kan er iemand ff reageren op mijn forum?? Relatie over door panieksstoorenissen. Want ik zit diep in de.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn maag draait nu eignelijk ook een beetje om bij het idee dat ik zn vrouw en kinderen mee help ongelukkig te maken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg niet dat zij haar broeders hoeder moet spelen, maar je hoeft ook niet compleet je ogen dicht te houden voor de achtergrond van de ander 'omdat dat toch jouw zaak niet is'. Hij is degene die vreemd gaat, natuurlijk, maar zij vergemakkelijkt het hem wel. Maar ik snap wat je bedoelt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar de andere reacties zijn zeker geen onzin.. heb er wel veel aan gehad toch! ik ben er heel goed van bewust dat het allemaal niet kan eigenlijk.... en ik heb inmiddels ook duidelijk gemaakt dat ik vind dat we (allebei!!!) slecht bezig zijn.. als reden geeft ie dat ie t zelf ook niet zo goed snapt.. ikzelf ook niet eigenlijk.. voelde me altijd al aangetrokken tot hem maar waarom kom ik zelf niet helemaal achter! ik vind het zelf erg vervelend allemaal maar heb t nog neit afgesloten.. wel zoek ik zelf ff geen contact.. spreek m wanneer ie online komt of mij toevallig belt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en idd ik zou t erg makkelijk maken voor hem als ik wel met hem vreemdga.. maar ik heb dus zelf ff geen contact meer gezocht ik spreek hem als ik hem toevallig online zie of hij me belt en neit andersom! |
![]() |
||
Citaat:
Wie weet is zijn huwelijk niet gelukkig meer, prima, maar dan kunnen ze gewoon uit elkaar gaan. Dan is er 'niets' aan de hand voor de kinderen, dan zijn ze niet meer de dupe van een ongelukkig huwelijk. Zorgt het overspel voor het uit elkaar gaan van vader en moeder, worden de kinderen wel degelijk een stuk meer de dupe van deze situatie. De kinderen zullen uiteindelijk weten dat de vader de 'schuld' heeft en kinderen kunnen dan niet begrijpen hoe de omstandigheden zijn geweest, met het gevolg dat ze een soort haat kunnen gaan ontwikkelen tegen de vader. Daarnaast zal het huwelijk minder vriendelijk uit elkaar gaan, wat ook niet ten goede zal komen voor de kinderen... Al met al, als de topicstarter eerlijk tegen de man is, vertelt dat ze het verkeerd vindt (en er natuurlijk niet instapt), is zij niet meer gedeeltelijk schuldig aan het evt. uit elkaar gaan van het huwelijk. En wie weet, in een 'perfecte' wereld komt de man tot inkeer... Daarnaast vind ik de belangrijkste reden om dit niet te doen, dat de topicstarter een vriend heeft. Ook als dit geen gelukkige relatie is, prima, maak het dan uit, maar ga dan niet onnodig ook nog die jongen pijn zitten doen...
Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 18:12. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder sluit ik me (natuurlijk..) aan bij de rest. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een VEEL oudere man illegal_love | 74 | 11-09-2004 19:35 | |
Liefde & Relatie |
Bestaat onmogelijke liefde? Defuse | 34 | 04-04-2004 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |