Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() SNES Mariokart-master hier!
||
Citaat:
![]() Jah, het blijft een fantastisch spel en wat is dat Trials of Atlantis prachtig geworden, zeg...
|
Ik ben ook al bezig
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen kwamen die freeshard servers en ik ben er toch maar eens een kijkje gaan nemen. Best aardig gedaan, niet alles werkt super en de server is laggy as hell, maar in ieder geval betaal ik niet meer voor het spel. Sowieso vind ik dat je gewoon gratis moet kunnen gamen als je een spel koopt, desnoods maak je bepaalde (goede) servers betaald, maar toen ze met die expansion packs kwamen werden ze voor mij een stuk minder geloofwaardig.
||
Citaat:
Want ik speel met een vriend op die server, ik ben Horvik en hij is Barvik (namen uit runescape ![]() Zet me eens in je friends list of zeg eens wat je nick is!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben btw een Briston, Fighter, Paladin ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Games |
Halflife counter strike... Het waard om te kopen ?? DizZyRicK | 19 | 13-07-2002 11:36 |