| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Herkenning SNES Mariokart-master hier!
|
|
||
|
Citaat:
![]() Jah, het blijft een fantastisch spel en wat is dat Trials of Atlantis prachtig geworden, zeg...
|
|
|
|
Ik ben ook al bezig
. Kick ass spelletje . Ik speel alleen op een FreeShard, dus nog niet alles is implented. Maar het grote deel wel dus het is echt super relaxed (www.fallenrealms.net is de site van de server, waar je de launcher etc. kan downen)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) en dan nog dat uren campen voor artifacts. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Toen kwamen die freeshard servers en ik ben er toch maar eens een kijkje gaan nemen. Best aardig gedaan, niet alles werkt super en de server is laggy as hell, maar in ieder geval betaal ik niet meer voor het spel. Sowieso vind ik dat je gewoon gratis moet kunnen gamen als je een spel koopt, desnoods maak je bepaalde (goede) servers betaald, maar toen ze met die expansion packs kwamen werden ze voor mij een stuk minder geloofwaardig.
|
|
||
|
Citaat:
Want ik speel met een vriend op die server, ik ben Horvik en hij is Barvik (namen uit runescape ), net begonnen met de nieuwe chars, allebei Highlander, Fighter, Armsman... Ik ben lvl 10 en hij nu lvl 7 of 8 ofzo...Zet me eens in je friends list of zeg eens wat je nick is!
|
|
||
|
Citaat:
....
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Mijn Nick is Robbo de Smobbo . Ik ben Guild Leader van Flying Dutchmen, iedereen bij ons is ongv. rond lvl 25 (ik 24). Speel je veel? Dan kan je wel een xtje joinen. Komende week speel ik ff op een laag pitje (tentamenweek, school is best maar niet te lang). Ben je meestal ook aanwezig bij de events? Die zijn namelijk echt super gaaf . Je ziet een ServerWide Announcement waar je naar toe moet. Daar staan dan meestal al een man of 20-30 . De lag hebben ze ook gefixed, helaas hebben ze de dmg die je doet ook verlaagd . Nu duurt het veel langer om een mob te doden. Maarja deze dmg instellingen doen ze voor een weekje ofzow ff kijken of dit een btje leuk is. Zoniet dan zetten ze het weer terug.Ik ben btw een Briston, Fighter, Paladin , een vriend van mij is ook highlander, fighter, armsman (alleen dan lvl 26-27 ). Maar ik voeg je wel ff toe in mn friendslist.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 17:56 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 15:45 | |
| Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 22:20 | |
| Games |
Halflife counter strike... Het waard om te kopen ?? DizZyRicK | 19 | 13-07-2002 12:36 | |