Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
spreekt de pseudo-intellectueel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
Citaat:
ik vind die regels bij die scene's ook achterlijk. dresscode bij emo, hanenkammen bij punk, dikke autos bij hiphop. stereotypisme bij stijlen is dom. daarnaast vind ik een dresscode zoals bij emo, vaak nog stylisch en functioneel, stalen pennen om je nek en armen en corpsepaint is niet echt mijn definitie van mooi, maar algemeen gezien ook totaal niet functioneel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
en omdat jij dit tof vind valt dit misschien het meeste op .
||
Citaat:
![]() Ik zie je dat eerlijk gezegd niet bij andere stromingen doen, maar ik geloof je op je woord. En stalen pinnen zijn idd niet functioneel nee ![]() meer ontopic: ik heb zo niet 1 2 3 een idee van een hoes die ik zo mooi vind dat ik em zou willen posten, dus daar kom ik later op terug
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, het is nu eenmaal zo(gegeneraliseerd): Pop/rap/r&b heeft altijd de artiest met soms wat extra's op de cover en rock/Metal moet altijd duister, krachtig of vaag zijn. Easy as pie. Je houdt er van of niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Van deze post:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
't zijn gotische letter drol, als je dat niet kan lezen moet je de stront uit je ogen vegen... ontopic:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|