![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was hoe dan ook al niet van plan om ze in hetzelfde hok als het konijn te zetten; het is op zich een lief konijn maar hij is ooit als babykonijn een tijdje ondervoed geweest (denken we; hij had een groeiachterstand en was wat aan de dunne kant toen ze 'm kreeg), en nu is hij erg 'waaks' wat zijn voer betreft, alleen mijn zus mag zijn voerbak uit het hok tillen en afgezien van haar mogen alleen ik en haar vriend de voerbak zelfs maar aanraken. Ik denk niet dat het konijn het erg op prijs stelt als er cavia's binnen komen wandelen die uit zijn voerbak gaan eten, en je kunt zo'n cavia natuurlijk moeilijk vertellen dat-ie dat niet mag doen (ja kan wel, maar daar begrijpt-ie niets van tot-ie het probeert). Daarbij is het konijn nu anderhalf jaar dus het hok is al echt zijn territorium, denk ik (of maakt dat niets uit bij een andere diersoort?) Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 14:23. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dwergkonijntjes dan? Mn zus wil twee dwergies en we hebben al een cavia (gaan er nog een bijkopen), zouden die dwergen een cavia in elkaar kunnen schoppen dan?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat bid jij? forthemoon | 63 | 06-12-2005 22:25 | |
Flora & Fauna |
een vraagje over het gedrag van cavia's.. vampire_esje | 9 | 16-11-2005 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Flora & Fauna |
werken in een dierenwinkel duifeltje | 60 | 06-09-2004 21:24 | |
Flora & Fauna |
cavia uit dierenwinkel duifeltje | 50 | 12-05-2004 16:12 |