Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2004, 17:56
kuivaar
kuivaar is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 23:01 :
Laat die pakketjes nou maar gewoon, als er een ontploft, hebben we dat ook weer gehad...
Dat klinkt sarcastisch...
Het is inderdaad vaak overdreven en erg vervelend om alles in de gaten te moeten houden, je krijgt er nogal een overgecontroleerde maatschappij van. Maar je kunt helaas gewoon het risico niet nemen dat iets ontploft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2004, 19:59
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kuivaar schreef op 13-04-2004 @ 18:56 :
Dat klinkt sarcastisch...
Het is inderdaad vaak overdreven en erg vervelend om alles in de gaten te moeten houden, je krijgt er nogal een overgecontroleerde maatschappij van. Maar je kunt helaas gewoon het risico niet nemen dat iets ontploft.
Ik bedoel het niet sarcastisch, kun je nagaan. Het risico nemen dat er iets ontploft? Weet je wel waar je het over hebt? Als een georganiseerde groep mensen ons op willen blazen, doen ze dat toch wel...

Ik ga er niet op in of we het verdiend hebben of niet, maar zeker is wel dat we het er zelf naar gemaakt hebben, dan zijn we nu de consequenties aan het tegenkomen.

Of we die consequenties over ons heen laten komen of niet, is de beslissing van onze regering, maar waarschijnlijk doen we toch lekker wat mr. Bush zegt. Ik zeg dat wij juist degenen moeten zijn die het signaal naar de wereld af moeten geven dat het zo niet langer gaat. Als wij als wereld niet samen kunnen leven, dan zijn wij maar een triest wezen.
Oud 15-04-2004, 19:42
Hapna
Hapna is offline
Als België ons nou es inlijft, dan horen we tenminste bij een land waarvan de regering ook lelijk is, maar tenminste Bush boosmaakt in plaats van zn aambeien te kussen.
Oud 15-04-2004, 19:46
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:
Nagash schreef op 15-04-2004 @ 20:42 :
Als België ons nou es inlijft, dan horen we tenminste bij een land waarvan de regering ook lelijk is, maar tenminste Bush boosmaakt in plaats van zn aambeien te kussen.
jah voorbeeldige regering daar
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 19:54
hippie jesse
hippie jesse is offline
ik denk niet dat eer erg veel terroristen zijn die: "verdacht pakketje" op hun bagage zetten. (Behalve onze terrorist wou talen zien dat hij goed was in nederlands natuurlijk)
Oud 15-04-2004, 20:12
Hapna
Hapna is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 15-04-2004 @ 20:46 :
jah voorbeeldige regering daar
Ze hebben tenminste een eigen mening en lopen niet achter Bush aan in tegenstelling tot JP en de gang
Oud 15-04-2004, 20:15
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:
Nagash schreef op 15-04-2004 @ 21:12 :
Ze hebben tenminste een eigen mening en lopen niet achter Bush aan in tegenstelling tot JP en de gang
haha, nee ze lopen altijd blind achter frankrijk aan naja het is allemaal niets
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:37
kuivaar
kuivaar is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2004 @ 20:59 :
Ik bedoel het niet sarcastisch, kun je nagaan. Het risico nemen dat er iets ontploft? Weet je wel waar je het over hebt? Als een georganiseerde groep mensen ons op willen blazen, doen ze dat toch wel...

Ik ga er niet op in of we het verdiend hebben of niet, maar zeker is wel dat we het er zelf naar gemaakt hebben, dan zijn we nu de consequenties aan het tegenkomen.

Of we die consequenties over ons heen laten komen of niet, is de beslissing van onze regering, maar waarschijnlijk doen we toch lekker wat mr. Bush zegt. Ik zeg dat wij juist degenen moeten zijn die het signaal naar de wereld af moeten geven dat het zo niet langer gaat. Als wij als wereld niet samen kunnen leven, dan zijn wij maar een triest wezen.
Eigenlijk ben ik het helemaal met je eens, als ze ons willen pakken gebeurt het idd toch wel, maar toch ben ik blij als er een aanslag voorkomen is. Het is inderdaad zeer triest dat we op de wereld niet goed met elkaar kunnen samenleven en dat er groepen zijn die zich bedreigd voelen en dan zulke dingen doen.
Los van het feit dat die terroristen natuurlijk ook niet bepaald goed bezig zijn, helpt het radicale beleid van Bush&co zeker niet. Ik vrees dat het averechts zal werken. Zo splits je de wereld alleen maar verder...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten