![]() |
||
Citaat:
Het is inderdaad vaak overdreven en erg vervelend om alles in de gaten te moeten houden, je krijgt er nogal een overgecontroleerde maatschappij van. Maar je kunt helaas gewoon het risico niet nemen dat iets ontploft. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga er niet op in of we het verdiend hebben of niet, maar zeker is wel dat we het er zelf naar gemaakt hebben, dan zijn we nu de consequenties aan het tegenkomen. Of we die consequenties over ons heen laten komen of niet, is de beslissing van onze regering, maar waarschijnlijk doen we toch lekker wat mr. Bush zegt. Ik zeg dat wij juist degenen moeten zijn die het signaal naar de wereld af moeten geven dat het zo niet langer gaat. Als wij als wereld niet samen kunnen leven, dan zijn wij maar een triest wezen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Los van het feit dat die terroristen natuurlijk ook niet bepaald goed bezig zijn, helpt het radicale beleid van Bush&co zeker niet. Ik vrees dat het averechts zal werken. Zo splits je de wereld alleen maar verder... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 14:30 | |
Justitie hield cruciaal bewijs in zaak-Nienke achter ecrivaine | 32 | 30-09-2005 20:57 | |
Bommelding op Utrecht Centraal hamer&sikkel | 66 | 23-08-2005 16:12 | |
Bommelding Amsterdam CS en Roosendaal Verwijderd | 52 | 05-04-2004 15:46 | |
Politie pakt verdachte moord 'wandelvrouwtje' op Rabbi Daniel | 60 | 04-07-2003 21:55 | |
Verjaringstermijn voor moord (nu 18-jaar) afschaffen ? Buzzzfuzzz.vs | 35 | 05-09-2002 12:56 |