![]() |
||
![]() |
Citaat:
En bedankt hoor ![]() ![]() Nog 47 nachtjes overigens ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb zelf 70D en gym op school is ontzettend vervelend, kleren kopen gaat erg moeilijk: of te strak boven en rond de middel goed of goed boven en rond mn middel ruimte over. Ik weet niet of je dit soort dingen allemaal 'getest' hebt, is dat zo? Ik wil alleen maar zeggen: weet waar je aan begint. |
![]() |
|
![]() |
Om jullie een beeld te geven: DIT zijn de borsten van mijn dromen. En zo gigantisch groot is dat geeneens.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dát bedoel ik dus met het feit dat mensen niet weten dat een D geeneens zo groot is. Moet je ook eens zien hoe smal dat meisje is!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En commentaar geven is iets anders dan dat zaniken van jou.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
het was goed bedoeld hoor, maar forget it. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het meisje van de foto heeft dus 70C/D, en jij bent dan smaller met nóg grotere borsten. Lijkt me zeker niet prettig nee.
||
Citaat:
Verder vind ik t een heel goed idee dat je je borsten laat vergroten als je daar gelukkiger van wordt. Ik hoop alleen dat je er niet zoveel last van krijgt als ik.
||
![]() |
Citaat:
Maar juist omdát jij zo smal bent, heb je misschien ook meer pijn, niet? Heb je er wel eens aan gedacht om ze te laten verkleinen of vind je dat te riskant? Ik neem het risico, en mocht ik erg veel last krijgen: eigen schuld.
||
Citaat:
Ja, ik ben vrij smal, maar 75 is ook nog vrij smal vergeleken met borsten die een d-cup hebben volgens mij Als ik zou weten dat ik echt van de klachten af zou zijn als ik m'n borsten zou laten verkleinen zou ik het onmiddellijk doen. Maar ik ben wel bang voor de operatie, en ik weet dan niet eens zeker dat het helpt... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij kan je niet voorstellen dat er iemand rondloopt, heel smal maar, met een klein b-cupje die dolgraag van die grote zware borsten wil die rugpijn veroorzaken, terwijl ik me niet kan voorstellen dat iemand met een mooie D niet ontzettend gelukkig is ondanks alle klachten. Maar ik snap heel goed waar je me voor wilt behoeden.
||
Citaat:
![]() Ik snap wel dat je ze groter wilt, hoor (niet dat ik ze groter zou willen dan b, maar goed... ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar hoezo vind je ze niet mooi?
||
Citaat:
En tsja... t past gewoon niet bij m'n lijf. Je hebt zeg maar m'n borsten en daarna mij... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hoe lang ben je als ik vragen mag?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als ik jou was zou ik een operatie overwegen. Je studeert toch iets met sport? Het wordt gewoon vergoed. Even pijn en je bent er vanaf!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En ehm..je kan een middeltje krijgen, Novabam, dat misselijkheid voorkomt na de operatie.
||
Citaat:
Ik ben ook bang dat ik spijt krijg. Ik weet niet zo goed waarom, t zou nl. vooral voordelen hebben, maar toch... En tsja... dan krijg ik (net als jij ![]() ![]() Dat middeltje zou ik dan zeker gebruiken, maar gewoon... ik vind operaties ook eng...
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja, denk er maar goed over na, wie weet neem je ooit ook de stap. En dan wil ik het wel weten he? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wordt het wel ook n beetje mijn topic, sorry... ![]() (en nu ga ik me aankleden, want over een halfuur komen er gasten voor m'n verjaardag ! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Verzekeringen betalen ook geen mercedessen voor mannen met een kleine penis. Zelfs niet als ze er emotionele schade van ondervinden.
||
![]() |
Citaat:
Al kostten ze 10.000 euro, dan nog had ik ervoor gespaard. Mijn vriend wilde eerst de helft betalen (=1500), maar ik spaar liever zelf het grootste deel bij elkaar. Nu zal ik zo'n 2250 betalen en hij de rest. Allemaal van m'n bijbaantje, studielening en -financiering, maar dat geeft niet. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mag ik je een chirurg aanraden? Kijk hier maar eens.
|
|