Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2004, 09:38
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-04-2004 @ 19:20 :
Ik vind een D wel mooi staan. Zolang het maar niet uitgezakt is. Ik zag ook ergens staan volgens mij dat je 1.75 was, dus dat is ook niet al te klein. Ik ben 1.78 en zou graag als ik uitgegroeid ben een mooie C of D willen hebben.
En D is echt niet zo groot. D75 is heel wat kleiner dan D85 en dan is het wel groot.

Ik vind het ook dat je er wel goed over na hebt gedacht en niet eerst voor een C hebt gekozen. Want je had nu ook vullingen (toch, zoiets? ) waardoor je C had, naja, je snapt wat ik bedoel, je hebt het zelf uitgelegd. Ik vind het goed!
Ja, ik had idd al vullingen. Weet je niet meer dat er een tijd geleden zo'n gel-bh te koop was bij 't Kruitvat? Dus een bh bestaande uit twee aan elkaar gemaakte protheses. Nou, die droeg ik dan onder een voorgevormde bh waardoor ik idd wel een beginnend c-cupje heb op die manier. Daarom ben ik bang als ik c neem, dat het tegenvalt. Snap je?

En bedankt hoor

Nog 47 nachtjes overigens
Oud 11-04-2004, 11:24
Fleur
Fleur is offline
Zo te lezen wil je het echt heel erg graag. Of ik het er nou mee eens ben of niet, doet er eigenlijk niet toe.

Wens je heel veel succes met wachten alvast!

En tegen die tijd natuurlijk met de hele operatie, het herstel en dat je maar gelukkig mag zijn met het resultaat.
Oud 11-04-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 10-04-2004 @ 19:06 :
Nogmaals, het maakt me niet uit wat jij denkt, of wat de Paus denkt voor mijn part; mijn mening is dat D wél mooi staat als je smal bent. En aangezien het ook mijn borsten zijn...

En mijn schoonzus heeft een volle C en die is even smal als ik.
ja ok, je vindt het misschien mooi, maar heb je er ook over nagedacht hoe dat gaat voelen? bij sporten, dansen whatever.
ik heb zelf 70D en gym op school is ontzettend vervelend, kleren kopen gaat erg moeilijk: of te strak boven en rond de middel goed of goed boven en rond mn middel ruimte over.

Ik weet niet of je dit soort dingen allemaal 'getest' hebt, is dat zo? Ik wil alleen maar zeggen: weet waar je aan begint.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:05
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
tjah ik heb zelf 75D maar ik vind het niet heel groot. maar dat komt misschien omdat het klopt met me lichaam. Ik denk wel dat het bij een heel slank iemand veel meer opvalt.
Ik vind het bij mij wel mooi staan, maar serieus als je een leuk bloesje ziet hangen dan past het nooit goed & mooi das wel klote. En idd veel leuke bh's en bikini's hebben ze maar t/m cup C

Het ergste vind ik wel dat als ik naar me moeder en me tantes kijk, dat ze nog wel ff door zullen gaan groeien maar ben ook pas 17.

Ik hoop dat je blij bent met het resultaat, het lijkt mij wel eng.
Een vriendin van me gaat ook onder het mes maar bij haar zit er een flinke cup verschil in der borsten.

Maar in ieder geval veel succes er mee.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:23
Verwijderd
ik vind het goed van je dat je het doet, alleen vind ik de overgang nogal wat! maar als jij er gelukkig mee bent
zelf heb ik 75 dd en ik heb er echt een hekel aan. ik heb dit al sinds mijn 16e ofzo. en ze gaan nu steeds meer hangen. het doet pijn met paardrijden of rennen. en ik krijg er altijd commentaar op, van mijn broer en meiden van mijn school.
ik vind het echt verschrikkelijk, maar ik weet niet of ik ze durf te verkleinen. want ik denk dat als ik ze laat verkleinen ik nog niet gelukkig ben met mijn lichaam..en dan ook nog die bikini's. ik woon aan strand en ik ga heel graag daar naar toe. maar ik kan nooit een leuke bikini vinden. als het een setje is moet ik van het broekje 38 hebben en van topje het grootste.. en dan is die band op je rug ook vet breed (lelijk!) en als ik bikini met aparte stukken koop moet ik die sluiting op mijn rug nog altijd innemen omdat het te wijd is.. en die supergave triangelbikini's pas ik ook al niet.
maargoed genoeg gezeurt

Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:01
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
ff tussen neus en lippen door met paardrijden word ik er idd ook niet goed van. Heb altijd sportbh met daaroverheen een sporttopje aan. mja goed
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 09:41
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Om jullie een beeld te geven: DIT zijn de borsten van mijn dromen. En zo gigantisch groot is dat geeneens.
Oud 12-04-2004, 09:44
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 10:41 :
Om jullie een beeld te geven: DIT zijn de borsten van mijn dromen. En zo gigantisch groot is dat geeneens.
Da's volgens mij geen cup D, hoor...
Oud 12-04-2004, 10:01
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 10:44 :
Da's volgens mij geen cup D, hoor...
Zeker wel. Althans, grote C, kleine D.
Dát bedoel ik dus met het feit dat mensen niet weten dat een D geeneens zo groot is. Moet je ook eens zien hoe smal dat meisje is!
Oud 12-04-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 11:01 :
Moet je ook eens zien hoe smal dat meisje is!
ja en wat zal zij het leuk vinden om te gaan winkelen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 10:36
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
In speciaalzaken zijn zat mooie bh's te krijgen in dat soort maten. En de truitjes die ik koop zijn rekbaar.

En waar maak je je druk om?
Oud 12-04-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 11:36 :
In speciaalzaken zijn zat mooie bh's te krijgen in dat soort maten. En de truitjes die ik koop zijn rekbaar.

En waar maak je je druk om?
ik vroeg me alleen af of je wel weet waar je mee bezig bent, en als je geen commentaar wil moet je het niet op het forum zetten.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:01
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Rogue schreef op 12-04-2004 @ 11:52 :
ik vroeg me alleen af of je wel weet waar je mee bezig bent, en als je geen commentaar wil moet je het niet op het forum zetten.
Natuurlijk weet ik waar ik mee bezig ben.
En commentaar geven is iets anders dan dat zaniken van jou.
Oud 12-04-2004, 11:01
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 11:01 :
Zeker wel. Althans, grote C, kleine D.
Dát bedoel ik dus met het feit dat mensen niet weten dat een D geeneens zo groot is. Moet je ook eens zien hoe smal dat meisje is!
ik heb zelf d en dat is echt wel groter. Ik weet heel goed wat een d-cup is. En ik ben nog smaller dus das geen argument.
Oud 12-04-2004, 11:05
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:01 :
ik heb zelf d en dat is echt wel groter. Ik weet heel goed wat een d-cup is.
Ik denk dat zo'n chirurg ook wel weet wat een D-cup is.
Oud 12-04-2004, 11:06
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:05 :
Ik denk dat zo'n chirurg ook wel weet wat een D-cup is.
kleine d-cup dan... maar goed... wat maakt t uit. Als jij t mooit vindt... ik zeg alleen dat ik me bij een d-cup m'n eigen borsten voorstel(omdat ik toch ook echt wel een d-cup heb), en ik die te groot vind.
Oud 12-04-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:01 :
En commentaar geven is iets anders dan dat zaniken van jou.
nee hoor meid, ik probeer je gewoon in te laten zien dat een D cup hebben niet alleen maar leuk is.
het was goed bedoeld hoor, maar forget it.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:10
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Rogue schreef op 12-04-2004 @ 12:07 :
nee hoor meid, ik probeer je gewoon in te laten zien dat een D cup hebben niet alleen maar leuk is.
het was goed bedoeld hoor, maar forget it.
Ik weet wel dat je het goed bedoelt hoor, maar ik zal het toch zelf moeten ondervinden uiteindelijk. En ik wil zelf zoooo dolgraag van die borsten hebben, dat ik alle vervelende bijkomstigheden wel kan accepteren. Zeker, het zal klote aanvoelen met sporten etc., maar dat weet ik dan van tevoren en dan hoef ik niet te gaan zeuren als het zo is, want ik moest en zou een D hebben.
Oud 12-04-2004, 11:11
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:06 :
kleine d-cup dan... maar goed... wat maakt t uit. Als jij t mooit vindt... ik zeg alleen dat ik me bij een d-cup m'n eigen borsten voorstel(omdat ik toch ook echt wel een d-cup heb), en ik die te groot vind.
Ik geloof zeker dat je een D hebt, en dat je daar last van hebt omdat je maar zo smal bent.
Het meisje van de foto heeft dus 70C/D, en jij bent dan smaller met nóg grotere borsten. Lijkt me zeker niet prettig nee.
Oud 12-04-2004, 11:15
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:11 :
Ik geloof zeker dat je een D hebt, en dat je daar last van hebt omdat je maar zo smal bent.
Het meisje van de foto heeft dus 70C/D, en jij bent dan smaller met nóg grotere borsten. Lijkt me zeker niet prettig nee.
Dat is dus idd niet prettig. Maar jij hebt dan 75 D, toch? We hebben t nou over ongemakken gehad, maar ben je je er ook van bewust dat je er ook echt lichamelijke klachten van kunt hebben? Ik heb al sinds m'n 14e elke dag vreselijke pijn in m'n rug/schouders. Heb je dat er voor over?
Verder vind ik t een heel goed idee dat je je borsten laat vergroten als je daar gelukkiger van wordt. Ik hoop alleen dat je er niet zoveel last van krijgt als ik.
Oud 12-04-2004, 11:18
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:15 :
Dat is dus idd niet prettig. Maar jij hebt dan 75 D, toch? We hebben t nou over ongemakken gehad, maar ben je je er ook van bewust dat je er ook echt lichamelijke klachten van kunt hebben? Ik heb al sinds m'n 14e elke dag vreselijke pijn in m'n rug/schouders. Heb je dat er voor over?
Verder vind ik t een heel goed idee dat je je borsten laat vergroten als je daar gelukkiger van wordt. Ik hoop alleen dat je er niet zoveel last van krijgt als ik.
Yep, ik zou 75D krijgen.

Maar juist omdát jij zo smal bent, heb je misschien ook meer pijn, niet? Heb je er wel eens aan gedacht om ze te laten verkleinen of vind je dat te riskant?

Ik neem het risico, en mocht ik erg veel last krijgen: eigen schuld.
Oud 12-04-2004, 11:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:18 :
Yep, ik zou 75D krijgen.

Maar juist omdát jij zo smal bent, heb je misschien ook meer pijn, niet? Heb je er wel eens aan gedacht om ze te laten verkleinen of vind je dat te riskant?

Ik neem het risico, en mocht ik erg veel last krijgen: eigen schuld.
Ik zit er dus al een tijd over te dubben om ze te laten verkleinen. Daarom vind ik t zo vaag/moeilijk om te zien dat jij dan een paar borsten hebt waarvan je geen last hoeft te hebben, en dat je dan mijn grootte wilt hebben.
Ja, ik ben vrij smal, maar 75 is ook nog vrij smal vergeleken met borsten die een d-cup hebben volgens mij

Als ik zou weten dat ik echt van de klachten af zou zijn als ik m'n borsten zou laten verkleinen zou ik het onmiddellijk doen. Maar ik ben wel bang voor de operatie, en ik weet dan niet eens zeker dat het helpt...
Oud 12-04-2004, 11:29
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:22 :
Ik zit er dus al een tijd over te dubben om ze te laten verkleinen. Daarom vind ik t zo vaag/moeilijk om te zien dat jij dan een paar borsten hebt waarvan je geen last hoeft te hebben, en dat je dan mijn grootte wilt hebben.
Ja, ik ben vrij smal, maar 75 is ook nog vrij smal vergeleken met borsten die een d-cup hebben volgens mij

Als ik zou weten dat ik echt van de klachten af zou zijn als ik m'n borsten zou laten verkleinen zou ik het onmiddellijk doen. Maar ik ben wel bang voor de operatie, en ik weet dan niet eens zeker dat het helpt...
Ik snap dat het voor jou moeilijk te bevatten is ja. Konden we maar een dagje ruilen he?

Jij kan je niet voorstellen dat er iemand rondloopt, heel smal maar, met een klein b-cupje die dolgraag van die grote zware borsten wil die rugpijn veroorzaken, terwijl ik me niet kan voorstellen dat iemand met een mooie D niet ontzettend gelukkig is ondanks alle klachten.

Maar ik snap heel goed waar je me voor wilt behoeden.
Oud 12-04-2004, 11:30
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Oh, en waarom denk je dat het niet zou helpen als je ze laat verkleinen? Dan zijn ze toch niet meer zo zwaar?

Welke maat zou je willen hebben en wat is je omvang nu?
Oud 12-04-2004, 11:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:29 :
Ik snap dat het voor jou moeilijk te bevatten is ja. Konden we maar een dagje ruilen he?

Jij kan je niet voorstellen dat er iemand rondloopt, heel smal maar, met een klein b-cupje die dolgraag van die grote zware borsten wil die rugpijn veroorzaken, terwijl ik me niet kan voorstellen dat iemand met een mooie D niet ontzettend gelukkig is ondanks alle klachten.

Maar ik snap heel goed waar je me voor wilt behoeden.
Ik heb dan ook geen mooie d-cup
Ik snap wel dat je ze groter wilt, hoor (niet dat ik ze groter zou willen dan b, maar goed... )... Alleen d... Ach... idd... zullen we maar ruilen dan?
Oud 12-04-2004, 11:34
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:32 :
Ik heb dan ook geen mooie d-cup
Ik snap wel dat je ze groter wilt, hoor (niet dat ik ze groter zou willen dan b, maar goed... )... Alleen d... Ach... idd... zullen we maar ruilen dan?
Als het kon, METEEN!
Maar hoezo vind je ze niet mooi?
Oud 12-04-2004, 11:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:34 :
Als het kon, METEEN!
Maar hoezo vind je ze niet mooi?
nou... ze hangen een beetje (is natuurlijk ook bijna onvermijdelijk met zulke zware borsten).
En tsja... t past gewoon niet bij m'n lijf. Je hebt zeg maar m'n borsten en daarna mij...
Oud 12-04-2004, 11:39
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:37 :
nou... ze hangen een beetje (is natuurlijk ook bijna onvermijdelijk met zulke zware borsten).
En tsja... t past gewoon niet bij m'n lijf. Je hebt zeg maar m'n borsten en daarna mij...
Da's minder ja..
Hoe lang ben je als ik vragen mag?
Oud 12-04-2004, 11:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:39 :
Da's minder ja..
Hoe lang ben je als ik vragen mag?
dat ook nog s... ik ben 1.62...
Oud 12-04-2004, 11:41
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:40 :
dat ook nog s... ik ben 1.62...
Hmm... Ik 1.75.
Als ik jou was zou ik een operatie overwegen. Je studeert toch iets met sport? Het wordt gewoon vergoed. Even pijn en je bent er vanaf!
Oud 12-04-2004, 11:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:41 :
Hmm... Ik 1.75.
Als ik jou was zou ik een operatie overwegen. Je studeert toch iets met sport? Het wordt gewoon vergoed. Even pijn en je bent er vanaf!
Ik doe idd de sportopleiding... Ik denk dat het wel vergoed wordt, maar ik weet helemaal niet of mijn klachten wel over zijn als ik ze laat verkleinen... En toen ik m'n amandelen eruit liet halen was ik zň beroerd van de narcose dat ik niet weet of ik dat nog wel een keer wil... Ik zal het wel een keer met m'n fysio bespreken. Maar idd... als je ook langer bent zal het wel een stuk schelen...
Oud 12-04-2004, 11:48
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:45 :
Ik doe idd de sportopleiding... Ik denk dat het wel vergoed wordt, maar ik weet helemaal niet of mijn klachten wel over zijn als ik ze laat verkleinen... En toen ik m'n amandelen eruit liet halen was ik zň beroerd van de narcose dat ik niet weet of ik dat nog wel een keer wil... Ik zal het wel een keer met m'n fysio bespreken. Maar idd... als je ook langer bent zal het wel een stuk schelen...
Waarom zouden je kllachten niet over gaan met kleinere borsten?

En ehm..je kan een middeltje krijgen, Novabam, dat misselijkheid voorkomt na de operatie.
Oud 12-04-2004, 11:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:48 :
Waarom zouden je kllachten niet over gaan met kleinere borsten?

En ehm..je kan een middeltje krijgen, Novabam, dat misselijkheid voorkomt na de operatie.
omdat een deel van m'n klachten komt door een hypermobiel bekken. Ik heb geen idee in hoeverre m'n klachten overgaan door die borstverkleining. Maar goed... dat weet m'n fysio waarschijnlijk wel.
Ik ben ook bang dat ik spijt krijg. Ik weet niet zo goed waarom, t zou nl. vooral voordelen hebben, maar toch... En tsja... dan krijg ik (net als jij ) een hoop gezeik over me heen. Niet dat ik het daarvoor laat, maar toch... Ach... je hebt nu de onzekere marjolijn getroffen, hoor

Dat middeltje zou ik dan zeker gebruiken, maar gewoon... ik vind operaties ook eng...
Oud 12-04-2004, 11:53
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:51 :
omdat een deel van m'n klachten komt door een hypermobiel bekken. Ik heb geen idee in hoeverre m'n klachten overgaan door die borstverkleining. Maar goed... dat weet m'n fysio waarschijnlijk wel.
Ik ben ook bang dat ik spijt krijg. Ik weet niet zo goed waarom, t zou nl. vooral voordelen hebben, maar toch... En tsja... dan krijg ik (net als jij ) een hoop gezeik over me heen. Niet dat ik het daarvoor laat, maar toch... Ach... je hebt nu de onzekere marjolijn getroffen, hoor

Dat middeltje zou ik dan zeker gebruiken, maar gewoon... ik vind operaties ook eng...
Ik ook wel..

Maarja, denk er maar goed over na, wie weet neem je ooit ook de stap. En dan wil ik het wel weten he?
Oud 12-04-2004, 11:55
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-04-2004 @ 12:53 :
Ik ook wel..

Maarja, denk er maar goed over na, wie weet neem je ooit ook de stap. En dan wil ik het wel weten he?
Sure Ik wil het de eerstvolgende keer dat ik naar de fysio ga (= donderdag ) sowieso bespreken. Ik post het hier wel, dan
Wordt het wel ook n beetje mijn topic, sorry...
(en nu ga ik me aankleden, want over een halfuur komen er gasten voor m'n verjaardag ! )
Oud 12-04-2004, 11:56
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-04-2004 @ 12:55 :
Sure Ik wil het de eerstvolgende keer dat ik naar de fysio ga (= donderdag ) sowieso bespreken. Ik post het hier wel, dan
Wordt het wel ook n beetje mijn topic, sorry...
(en nu ga ik me aankleden, want over een halfuur komen er gasten voor m'n verjaardag ! )
Oh, gefeliciteerd en veel succes!!
Oud 13-04-2004, 13:32
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Up.
Oud 13-04-2004, 14:04
ironflower
ironflower is offline
Heb je ooit getwijfeld om het niet te doen, omdat het toch aardig prijzig is? En betaal je alles zelf, of betalen je ouders? verzekering? een deel.
Oud 13-04-2004, 14:11
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
ironflower schreef op 13-04-2004 @ 15:04 :
En betaal je alles zelf, of betalen je ouders? verzekering? een deel.

Verzekeringen betalen ook geen mercedessen voor mannen met een kleine penis. Zelfs niet als ze er emotionele schade van ondervinden.
Oud 13-04-2004, 14:11
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
ironflower schreef op 13-04-2004 @ 15:04 :
Heb je ooit getwijfeld om het niet te doen, omdat het toch aardig prijzig is? En betaal je alles zelf, of betalen je ouders? verzekering? een deel.
Nee, nooit getwijfeld.
Al kostten ze 10.000 euro, dan nog had ik ervoor gespaard.
Mijn vriend wilde eerst de helft betalen (=1500), maar ik spaar liever zelf het grootste deel bij elkaar. Nu zal ik zo'n 2250 betalen en hij de rest. Allemaal van m'n bijbaantje, studielening en -financiering, maar dat geeft niet. Ik ga ervoor door het vuur zullen we maar zeggen.
Oud 13-04-2004, 15:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 13-04-2004 @ 15:11 :

Verzekeringen betalen ook geen mercedessen voor mannen met een kleine penis. Zelfs niet als ze er emotionele schade van ondervinden.
Je hebt er verstand van? Er zijn anders verzekeringen die het wél betalen als je er lichamelijke/emotionele klachten aan ondervindt (neem bijv. rugklachten door het zware gewicht aan de voorkant).
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:13
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-04-2004 @ 16:06 :
Je hebt er verstand van? Er zijn anders verzekeringen die het wél betalen als je er lichamelijke/emotionele klachten aan ondervindt (neem bijv. rugklachten door het zware gewicht aan de voorkant).
dat gaat over borstverkleining ja, Daevrem heeft het over borstvergroting. Ik heb nog nooit gehoord dat borstvergroting vergoed wordt, borstverkleining wel.
Oud 13-04-2004, 16:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 13-04-2004 @ 16:13 :
dat gaat over borstverkleining ja, Daevrem heeft het over borstvergroting. Ik heb nog nooit gehoord dat borstvergroting vergoed wordt, borstverkleining wel.
Sorry, je hebt gelijk Was ff in de war.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:46
SuperSanne
SuperSanne is offline
D vind ik wat te... maarals je het zelf wilt, moet je er gewoon voor gaan . wat ik me alleen afvraag... ze zeggen dat als je zwanger word, je borsten (blijvend) een flink stuk groter worden... zo meteen laat je je borsten vergroten, krijg je twee kinderen en loop je er vervolgens bij als quasimodo ("oef, m'n rug!!!")... is dat wel zo'n goed plan?
Oud 13-04-2004, 19:32
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 13-04-2004 @ 18:46 :
D vind ik wat te... maarals je het zelf wilt, moet je er gewoon voor gaan . wat ik me alleen afvraag... ze zeggen dat als je zwanger word, je borsten (blijvend) een flink stuk groter worden... zo meteen laat je je borsten vergroten, krijg je twee kinderen en loop je er vervolgens bij als quasimodo ("oef, m'n rug!!!")... is dat wel zo'n goed plan?
Dat zijn problemen voor later, die me nu niet in de weg staan.
Oud 14-04-2004, 18:54
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
En....

UP maar weer.
Oud 15-04-2004, 20:48
snoopy
snoopy is offline
Nou, dan up ik m nu maar voor je
Heb met m'n fysio gepraat... Hij zei dat ie er te weinig ervaring mee had om me te garanderen dat m'n klachten over zouden gaan na een borstverkleining. Hij raadde me aan om contact op te nemen met een plastisch chirurg. Nou ja... ga ik dat maar doen, dan...
Oud 16-04-2004, 13:56
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-04-2004 @ 21:48 :
Nou, dan up ik m nu maar voor je
Heb met m'n fysio gepraat... Hij zei dat ie er te weinig ervaring mee had om me te garanderen dat m'n klachten over zouden gaan na een borstverkleining. Hij raadde me aan om contact op te nemen met een plastisch chirurg. Nou ja... ga ik dat maar doen, dan...
Tof! Goed van je dat je toch de eerste stap durft te zetten.
Mag ik je een chirurg aanraden? Kijk hier maar eens.
Oud 16-04-2004, 14:15
snoopy
snoopy is offline
thanx!
Oud 16-04-2004, 14:31
snoopy
snoopy is offline
Hmm... vind de foto's van de borstverkleining eigenlijk heel lelijk
Heb ook bij borstvergroting gekeken, en kan me voorstellen waarom je zo enthousiast bent, maar voor borstverkleining...

Regels voor berichten