Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2004, 04:20
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Zeldom schreef op 13-04-2004 @ 18:38 :
Waarom zou je je zoiets niet serieus afvragen. Nieuwsgierigheid is menselijk. En nee, niet in de manier van "
Enne zeikerd of niet, ik zou naast mn vriendin eigenlijk ook wel sex me jou wille hebben, ben nieuwschierig hee =)"
Dat is weer van het type overdreven.
Als ik nu nog bij mijn 1e vriend was weet ik zeker dat ik ook gewoon zo'n gevoel zou krijgen. Niet zo ernstig als de topicstartster misschien maar toch. Ik ben er blij mee dat hij nu niet meer mijn einge is, ik zal dat gevoel van 'misschien blijft hij wel mijn enige in mijn hele leven' nu nooit meer hebben en ben ook niet nieuwsgierig naar sex met andere mensen. En eerlijk gezegd ben ik daar heel blij om. Maakt me zekerder in mijn huidige relatie. Ik weet wat ik aan iemand heb en niet alleen op dat gebied.
Is allemaal leuk en aardig maar ik vind die hele gedachte gwn super overbodig ... heb lekker sex met je huidige partner en zorg dat et daar goed mee is. Dan heb je toch niets te klagen?

Naja schiet geloof ik ook niet op zo ... anoniempje86 zorg dat je je serieuze relatie waarmee je binnenkort ook gaat samenwonen goed onderhoud, bespreek et waarmee je zit ... vertel hem maar wat je ons verteld. dat hij je 1ste en enige is en dat je je afvraagt hoe het met een ander is, hoe hij daar mee omgaat als jij ook zn 1ste bent/zou zijn. Zoek naar oplossing. Ik kan et je niet geven doormiddel van tekst hier of doormiddel van dat ik 'ff' langs hub bij je want dah doek toch nie =) dus..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten