Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:
motormuis schreef op 23-07-2005 @ 19:54 :
Ik heb trouwens een vraag... Mijn familie die in Italie woont, gaat altijd naar Sardinie op vakantie. En nu hebben ze mij geadviseerd om op Olbia te landen. Maar wie weet welke luchtvaartmaatschappij vanuit Nederland naar Olbia vliegt. Ik heb echt overal al gezocht maar niks gevonden. Zelfs bij de KLM kan ik het niet vinden
Waarschijnlijk geen enkele maatschappij, je zou er verstandig aan doen vanuit NL naar Milaan te vliegen en vervolgens een binnenlandse vlucht te pakken naar Olbia.
Advertentie
Oud 24-07-2005, 15:30
Dror Yikra
Dror Yikra is offline
Ik ben vijf keer in Italie op wintersportvakantie geweest, in de regio Trentino, in Andalo en Fai della Paganella. Beviel uitstekend. De eerste keren reisde ik met de bus, daarna met de trein (zelf geregeld, niet de 'Alpen-Expres' maar gewoon normale nachttreinen naar München en dan Eurocity richting Verona naar Trento).
Oud 27-07-2005, 12:05
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Citaat:
LotusE schreef op 21-07-2004 @ 16:03 :
Italie is mijn favoriete land!
Ik ben naar Genua geweest, Rome, Elba(paradijselijk eiland voor de toscaanse kust)
en lago d'ídro.
Het is echt fantastisch elke keer weer. Supersfeer, prachtige natuur en cultuur.
Elba vond ik wel het allermooist kwa natuur. Prachtige rotspartijen,baaitjes, helder lichtgroen water. Echt prachtig.
En overal laagbouw, geen massatoerisme.
http://www.elbalink.it/

Lago d'idro is minder touristisch dan Garda meer maar wel in de buurt. Je kan ook gemakkelijk naar venetië(wat ik dus heb gedaan)
Ik zat toen op camping Pian d'oneda.

Greets!
Elba ga ik in aug. heen
Oud 01-08-2005, 18:33
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik ga naar het meer van Trasimeno.
Oud 06-08-2005, 16:51
Kadaver
Kadaver is offline
Vorige maand naar Milaan en Como geweest met een vriend van mij voor een week. Milaan heel druk maar toch aangenaam, en Como heerlijk rustig

Vorig jaar een tevens een cultureel weekje Rome gedaan
Oud 07-08-2005, 00:18
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Milaan is dé stad
Oud 09-08-2005, 21:02
JaJ
JaJ is offline
Ik heb venetie gezien deze vakantie. ECHT mooi. er waren echt NUL auto's en scooters, zo erg had ik het niet verwacht. maar zelfs openbaar vervoor ging met bootjes. dus de mooie huizen waren voor de verandering eens niet zwart van het roet. er was echter ook een beetje weinig groen. datw as dan weer jammer
Oud 11-08-2005, 18:02
Erbenda
Erbenda is offline
Ik ben deze vakantie naar Rimini geweest, en heb verder iig alleen Riccione en Gabicce Mare bezocht.
Ik was al wel eerder in Italië geweest, en ben ook al in Rome, Florence, Ravenna en Venetië geweest.
Oud 14-08-2005, 20:52
Verwijderd
Ah Piani di Claudia! Een ontzettend over volle camping wat net een dorp is. Ik zat een paar campings verderop op Belverdere.
Oud 18-08-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 11-05-2004 @ 18:09 :
Ik ook, ga er dit jaar weer heen. Heel leuk daar, vooral Pergine is leuk, mooi winkelcentrum en de Paradisi nr. 1. Verder ben ik nog naar Lago Maggiore geweest, is lang geleden, weet t dus niet precies meer, alleen dat t heel leuk was. Ben 3 jaar geleden naar Toscane geweest, ook heel leuk, veel cultuur, Pisa, Florence, Lucca enzo. En het eten en de winkelmogelijkheden zijn overal in Italie geweldig.
Eey! Ik ken jou volgens mij. Zat jij niet ook op al Pescatore ? Ik ben dat meisje van dat internetcafé. Was er toen samen met Nils.
Oud 18-08-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
LotusE schreef op 21-07-2004 @ 16:03 :
Italie is mijn favoriete land!
Ik ben naar Genua geweest, Rome, Elba(paradijselijk eiland voor de toscaanse kust)
en lago d'ídro.
Het is echt fantastisch elke keer weer. Supersfeer, prachtige natuur en cultuur.
Elba vond ik wel het allermooist kwa natuur. Prachtige rotspartijen,baaitjes, helder lichtgroen water. Echt prachtig.
En overal laagbouw, geen massatoerisme.
http://www.elbalink.it/

Lago d'idro is minder touristisch dan Garda meer maar wel in de buurt. Je kan ook gemakkelijk naar venetië(wat ik dus heb gedaan)
Ik zat toen op camping Pian d'oneda.

Greets!
Ik ben ook 2 keer naar t Idromeer geweest, maar toen was ik jonger. Ik vond het een beetje saai daar, er is zo weinig te doen! Alleen dat blauwe barretje, waar we altijd sambuca gingen halen was wel aardig. Maar ook alleen als je met de juiste mensen was.
Oud 25-08-2005, 23:22
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik ben net terug, zaten in San Arcangelo, aan het meer van Trasimeno. Meer is ronduit smerig, maar dat is een bekend verhaal, omgeving was prachtig, steden als Orvieto, Assisi, Perugia, Arezzo en Firenze zijn prachtig!
Oud 03-09-2005, 22:16
Verwijderd
Italië... zucht *droom droom*
Mijn favoriete land
Al ben ik er pas 2 keer geweest (oké wel allemaal binnen afgelopen jaar haha )
Ik ben vorig jaar eind september met school naar Rome en Napels (en omstreken; o.a. pompeï, cumae enz.) geweest. Ik vond het helemaal fantastisch! Ik ben echt verliefd op dat land geworden!!!
Dus daarom heb ik mijn ouders overgehaald om in de meivakantie weer naar Rome te gaan. We zijn een week geweest en ook nog een dagje naar Pompeï. Echt fantastisch! Eigenlijk wil ik zo snel mogelijk weer terug... Ik denk er ook over om er te gaan studeren enzo.
Ik vind het landschap prachtig, het eten is heerlijk en de cultuur is fantastisch!
*droom droom* zucht...
Oud 17-09-2005, 12:23
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 03-09-2005 @ 23:16 :
Italië... zucht *droom droom*
Mijn favoriete land
Al ben ik er pas 2 keer geweest (oké wel allemaal binnen afgelopen jaar haha )
Ik ben vorig jaar eind september met school naar Rome en Napels (en omstreken; o.a. pompeï, cumae enz.) geweest. Ik vond het helemaal fantastisch! Ik ben echt verliefd op dat land geworden!!!
Dus daarom heb ik mijn ouders overgehaald om in de meivakantie weer naar Rome te gaan. We zijn een week geweest en ook nog een dagje naar Pompeï. Echt fantastisch! Eigenlijk wil ik zo snel mogelijk weer terug... Ik denk er ook over om er te gaan studeren enzo.
Ik vind het landschap prachtig, het eten is heerlijk en de cultuur is fantastisch!
*droom droom* zucht...
Kijk, ik mag je meteen
Oud 30-10-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 24-07-2005 @ 15:32 :
Waarschijnlijk geen enkele maatschappij, je zou er verstandig aan doen vanuit NL naar Milaan te vliegen en vervolgens een binnenlandse vlucht te pakken naar Olbia.
En heb je suggesties bij wie welke vliegmaatschapijen???
Oud 30-10-2005, 19:14
Verwijderd
ik zou met alitalia, of met klm bv (of iets goedkopers) naar milano linate airport vliegen

vanaf linate gaan er vliegtuigen met meridiana naar Olbia
Advertentie

Regels voor berichten