![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Goede Vrijdag: had geen flauw idee. Pasen: van het christelijk pasen heb ik geen idee. Pinksteren: geen flauw idee. Hemelvaartsdag: toen ging Maria naar de hemel ofzo? Kerstmis: dan is er een mis, de kerstmis; een mis is een kerkdienst. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zelf heb helemaal niks met die vrije dagen, het interesseert me ook geen bal waarom ik dan vrij heb. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het maar irritant dat m'n OV vandaag niet geldig was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lukt mij wel. Dat is nuttige kennis, van vandaag de dag, waar je iets aan hebt als het je interesseert. Ik vind de namen van onze politieke leiders belangrijker dan de achtergrond van christelijk pasen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zegt het ene geloof dit, het andere geloof dat, en weer een ander geloof zegt weer iets heel anders. Ga toch weg. Kerst is gewoon kerst en dan ben je vrij. Hetzelfde geld voor al die andere dagen. |
![]() |
||
Citaat:
CDA: Jan Peter Balkenende PvdA: Wouter Bos SP: Jan Marijnissen ChristenUnie: André Rouvoet SGP: Bas van der Vliet LPF: Mat Herben GroenLinks: Femke Halsema D'66: Boris Dietrich Zie je, het kan toch best allebei?? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Idd, je hebt het over de belangrijkste gedenkdagen... Belangrijk voor wie? Voor mij in ieder geval niet. Iets wat voor mij niet belanrijk is, hoef ik ook niet te weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik reageerde op jet666. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb ook geen gelovige opvoeding gehad, en ik heb ook altidj op een openbare school gezeten. maar ik heb wel bijbelverhalen op mn eigen houtje doorgelezen, omdat je toch bepaalde kennis moet hebben. en je meot weten wat je neit gelooft, je kan niet iets afkeuren zonder er iets over te weten. ik vind dus ook zeker dat witte donderdag mensen niet hoeven te weten, en dat je pinksteren niet weet okey... maar dingen als hemelvaart en kerst..... komop zeg. trouwens ligt het aan mij, of is jezus helemaal niet geboren op kerst. hij is toch ergens in maart/april geboren (ik weet neit hoe ik aan deze info kom, en als het niet waar is schaam ik me ontzettend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en of het me interesseert... Ach ja, waarom ook niet? Waarom ook wel? Welterusten jullie algemeen ontwikkelde mensjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weer een onderwijs pleidooi Kitten | 129 | 02-03-2009 11:19 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe krijg je een goede algemene ontwikkeling Spinnetje-kim | 111 | 03-12-2007 09:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog Nederlands Tomb | 8 | 17-01-2006 16:08 | |
Software & Hardware |
[Algemeen/Discussie] Open Source ILUsion | 18 | 29-09-2005 03:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Betoog] Iederwijs Soapsie | 30 | 22-11-2004 18:18 | |
De Kantine |
de zeg-maar-ziekte Verwijderd | 101 | 16-10-2003 14:52 |