Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Beetje jammer alleen dat ze nu zeggen dat het niet hoeft, terwijl ik het op een SE wel een keer allemaal moest weten..... dus ken 't sowieso al wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En heel stiekem heb ik vrijwel alle examens van havovwo al gemaakt. Ik had net een 5,6. Woah. Niet echt ruim, maar wel een half punt hoger dan ik per se nodig heb. ![]() Maar is er geen site oid met per onderwerp vragen? Ik zoek ook ruilvoet vragen (+/- elasticiteiten dus). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat moet je nog meer niet leren volgens de examenbundel?
||
![]() |
Citaat:
Sjonge. :\ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En belastingen etc. met Box1 en Box3 en draagkrachtbeginsel, omslagstelsel enzo. Valt dat allemaal onder sociale zekerheid? ![]()
||
Hmmz..
Ik heb nooit iets begrepen van die modellen, eigenlijk. Met C en Y en B en weet ik veel... en er is ook nooit iemand geweest die het fatsoenlijk heeft uitgelegd. ![]() Nou ja, ik sta een 6.5... Samengevat een keertje doorlezen, beetje oefenen nog en dan moet het toch wel lukken. ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik heb 't opgezocht, het hoort bij Markt, overheid en economische orde.
||
Citaat:
Modellen is ook gewoon een kwestie van goed lezen en een beetje inzicht (oefenen!!!). De vragen op het CSE over modellen zijn, voor zover ik ze nu gemaakt heb, niet zo heel erg moeilijk. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vragen: Wat is de evenwichtsvoorwaarde bij de modellen? (Ik ben die vraag vaak tegen gekomen in 'n examenopgave, maar ik weet nooit of 't nou Y=EV is of Y=W of wat dan ook). Wat is de multiplierformule, de volledige? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
iemand iets toevoegen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Koopkracht: geeft aan hoeveel goederen iemand met zijn inkomen kan kopen; dit is te berekenen door het nominale inkomen te nemen en te delen door de gemiddelde prijs van goederen. |
![]() |
||
Citaat:
ik moet een 4.5 halen en denk dat het wel te doen is. Vorig jaar ben ik gezakt op wiskunde en economie. Ik moest toen een 5.7 halen, maar had zonder goed te leren een 5.1. Dit jaar heb ik me best gedaan, en kan nu een 4.5 halen en heb veel meer kennis/beter geleerd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ter illustratie: (misschien wat stereotiep ![]() Bij de bruto-participatiegraad neem je dus de beroepsbevolking gedeeld door de potentiele beroepsbevolking.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hoi,
Vooral voor VWO-ers (en een beetje voor HAVO-ers) die de lesbrieven van de LWEO gebruiken en nog goede samenvattingen en tips enzo kunnen gebruiken voor het vak economie heb ik hier nog het adres van een site waar je misschien nog iets aan hebt: http://members.home.nl/rsmeets Er staan ook nog links op naar andere sites waar je extra uitleg van begrippen en oefenmateriaal enzo kunt vinden. Misschien handig om eens een kijkje te nemen... Grtz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm ja.. bij ons op school was't wel duidelijk verteld van die onderdelen die niet hoefden... alleen ik wilde eigenlijk vandaag wat ec gaan leren .. maa rkom'r niet an toe door gs ![]()
||
Citaat:
![]() ze zouden bv kunnen vragen wat (actueel) het voor problemen geeft ivm vergrijzing, en dat is dan dus dat relatief weinig werkenden voor relatief veel ouderen het op moeten brengen ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ben ik egoistisch? neerbuigend? erg onsympathiek? of mag je me gewoon niet? ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
Studeren |
Economie vs Bedrijfskunde Sovietska | 39 | 24-06-2005 18:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Economie Ieke | 0 | 15-02-2005 16:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Economie JackieZ | 46 | 28-12-2004 17:11 | |