Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2004, 10:07
Verwijderd
Verder dan drie keer spijbelen ben ik niet gekomen. En ik spijbelde toen om m'n toets goed te kunnen leren, dus ik vond het wel legitiem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2004, 10:40
Thomas
Thomas is offline
School?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:59
jet
jet is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 09-04-2004 @ 22:34 :
Er was eens een leraar in slaap gevallen en toen hebben we hem vastgebonden en net zo lang met passers in zijn nek gestoken tot hij helemaal dood was!
*kuch*hansteeuwen*kuch*
Oud 10-04-2004, 11:01
Verwijderd
uhm

kheb nooit echt schoolstreken gedaan, kwas/ben gewoon heel iirritant in de les
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:01
Baracuda
Baracuda is offline
Ik ben niet echt een kwameisje.

Op de basisschool heb ik met de halve klas de hele middag buiten om een boom heen gedanst,omdat we wilden dat het ging regenen.
En op de middelbare school per ongeluk een leraar opgesloten
in een lokaal. Toen ik erachter kwam dat er een leraar zat, heb ik hem daar maar gelaten.
En een keer trash-bier gedronken op de wc's zodat het sport-toernooi toch nog leuk werd .
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:04
Martjin
Martjin is offline
Eens was ik met iemand mee naar toneelschool (das op school ), das van 6 tot 7 savonds ofsow. Gingen we weg hadden we de met een bezem de deur op slot gedaan. Kregen we 's avonds een telefoontje dat zei helemaal in paniek was geraakt en dat soort shit. Maar gelukkig stond het raam open (had ze niet aan gedacht) en toen was alles goedgekomen. En ik moest eens een hele week nakomen omdat ik door de uitleg praatte en hoi zei ipv sorry
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:54
Verwijderd
Ik ben een braaf meisje

Op onze school haalt niemand echt streken uit. Het gaat niet verder dan briefjes vervalsen, eten in de klas etc.

Maar bij mijn zusje op school heeft een klas een keer een leraar uit het raam gehangen (tweede verdieping).
Ik vind dat niet echt normaal, maar oké.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 12:06
the tourist
the tourist is offline
Ik maak altijd reageerbuisjes kapot en ik heb altijd heel veel boekenschade.
Oh, ik heb trouwens ook al een jaar een fototoestel van een lerares in mijn kluis liggen Die kreeg ik van haar te leen toen we naar Rome gingen, maar ik zag er het nut van in om er foto´s mee te maken omdat ik zelf al een fototoestel mee had. Ik neem me steeds voor hem terug te geven, maar ik zie haar nooit en ik denk dat ze al niet meer weet wie ik ben. En omdat ik hem nu al zolang in mijn kluis heb liggen, vind ik het nogal stom staan om hem nu pas terug te geven, dus blijft hij er liggen

Maar dit zijn geen streken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 12:07
Hoppla
Hoppla is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 10-04-2004 @ 12:54 :
Ik ben een braaf meisje

Op onze school haalt niemand echt streken uit. Het gaat niet verder dan briefjes vervalsen, eten in de klas etc.

Maar bij mijn zusje op school heeft een klas een keer een leraar uit het raam gehangen (tweede verdieping).
Ik vind dat niet echt normaal, maar oké.
das een goeie
Oud 10-04-2004, 12:10
Verwijderd
Ik ben veel te braaf> maar bij mijn zusje zit een jongen in de klas en die heeft ingebroken op de schoolcomputer en steeds de laatste paar uur van hun lessen uit laten vallen.
En toen op 1 april zei die; 1 aprrrrrrrrrillllll!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 12:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben altijd heel braaf geweest dus ja...

Maar in de tweede van de HAVO heeft mijn klas het wel echt bont gemaakt met een nieuwe lerares. Samen met twee klassen van de MAVO (die waren nog erger) hebben we haar weggepest. Kauwgum op haar stoel plakken, met eieren en tomaten naar haar gooien, bij de MAVO heeft iemand zelfs een stinkbom in de klas gegooid, met carnaval hadden we spuitbussen bij ons en hadden we elkaars haar rood geverfd (normaal mocht dat op de vrijdag voor carnaval bij ons op school, dat jaar ff niet dus overtreedden we de regels), met Sinterklaas met pepernoten door de klas heen gooien, ja en verder gewoon niet opletten en haar uitleggen en grapjes maken. In vergelijking met dingen die je tegenwoordig hoort viel dat nog wel mee, maar ze is wel van school gegaan door al dat getreiter.
Oud 10-04-2004, 15:24
KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Ik heb wel is het brandalarm ingeslage en wel vaker dan 1x Resultaat.. iedereen moest naar buite dusz geen les hihi

KiimmiieJ
Oud 10-04-2004, 16:32
Verwijderd
- in het begin van de middelbare school ( 1ste,2de) hadden we handenarbeid,en de juf vond ons de ergste klas vanallemaal,we duwden de gootstenen vo met papierzodatbinnen de kortste keren de bakken overstroomden,we gooiden op elkaar met klei en we vernielden elkaar bouwsels
- in groep acht hadden we een keer op 1 april het bord ingesmeerd met zeep (hadden we gelezen in de taptoe ) ,we hadden de verkeerde zeep gebruikt,met als gevolg dat er een nieuw schoolbord moest komen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
KiimmiieJ schreef op 10-04-2004 @ 16:24 :
Ik heb wel is het brandalarm ingeslage en wel vaker dan 1x Resultaat.. iedereen moest naar buite dusz geen les hihi

KiimmiieJ
Ik hoop dat het een keer duidelijk wordt dat jij dat steeds doet en jij duizenden euro's boete moet betalen.
Citaat:
japie krekel schreef op 10-04-2004 @ 17:32 :
(...)
- in groep acht hadden we een keer op 1 april het bord ingesmeerd met zeep (hadden we gelezen in de taptoe ) ,we hadden de verkeerde zeep gebruikt,met als gevolg dat er een nieuw schoolbord moest komen
De schuld lag bij Taptoe, het heeft naderhand ook excuses aangeboden aan alle basisscholen waar zoiets plaats had gehad. Heeft Taptoe de schade toen nou betaald of niet?

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:39
Verwijderd
op sloffen naar school komen, op twee verschillende schoenen door school rennen, niet echt erge dingen dus.

t komt alleen maar neer op opvallen door weddenschapjes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:40
I love stars
I love stars is offline
In groep 5 hadden een keer een andere leeraar en ik moest voor de derde keer een saaie werkwoord spellings opdrachtje maken die uit een boek van groep 7 kwam. Had ik geen zin dus heb mijn benen op tafel gelegd en tot 3 uur zo gezeten. Zielige mij.
Waarom moest ik die zelfde leraar nu krijgen toen ik na groep 7 ging . Wat ben ik toch zielig.

Ben een keer voor 3 weken geschorst op de peuter school. School , stomme kinderen , had drinken op grond ggooid jas aangedaan gezegt dat ik na huis wilde een paar keer. Toen werd ik geschorst was 2 jaar . Ben toen van school afgehaald doro mijn moeder en naar een andere peuter school gegaan.

en nog veel meer.......

Maar sinds ik op de middelbare zit heb ik niks meer uitgevreten , behalve nooit huiswerk maken enzo.....
Oud 10-04-2004, 16:47
Surjirro
Surjirro is offline
In de 1e en 2e met klei door de klas gegooid. Verder eigenlijk niets.
Oud 10-04-2004, 16:50
sorry
sorry is offline
vodka gedronken in de les verder niets eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:55
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
sorry schreef op 10-04-2004 @ 17:50 :
Haha
Oud 10-04-2004, 17:07
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
sorry schreef op 10-04-2004 @ 17:50 :
hoe oud was je toen
Oud 10-04-2004, 17:40
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Surprise schreef op 10-04-2004 @ 17:47 :
In de 1e en 2e met klei door de klas gegooid. Verder eigenlijk niets.
Hehe hadden wij ook bij handarbeid gedaan, zit nog steeds op t plafond
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:47
Verwijderd
ik tekende als bruggertje alle leraren in vrouwenkleren op tafeltjes enz. Nu niet meer
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:50
Guissie
Guissie is offline
Bij ons op school vinden ze het altijd heel grappig een lul op de stoel te tekenen....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:51
frozenfountain
frozenfountain is offline
Spijbelen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:18
Assasin
Assasin is offline
Het vermoorden van mijn leraar Frans, nadat ik een 6.4 terugkreeg...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 10-04-2004 @ 18:50 :
Bij ons op school vinden ze het altijd heel grappig een lul op de stoel te tekenen....
Wie dan?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:38
Anne
Anne is offline
We zijn weleens met de hele klas ongeveer de gang opgeschoven met onze tafels en stoelen. We hebben ook weleens gebarbecued in de klas met marshmallows en aanstekers. Iemand heeft een keer de gaskranen opengedraaid en toen moest de hele klas nablijven (en ik weet nog steeds niet wie het gedaan heeft). Verder? Ehm... leraren het lokaal uitschieten met elastiekjes, naaktfoto's op het bord zetten en dan komt de conrector binnen (dat heb ik overigens niet gedaan ), zoveel herrie maken dat er een docent van het lokaal beneden naar boven komt, boos wordt en dan de deur dichtgooit met haar eigen hoofd er nog tussen. En nog wel meer, maar dat kan ik me niet zo snel herinneren.
Oud 10-04-2004, 18:41
~T~
~T~ is offline
In België stinkbommetjes gehaalt, deze vervolgens in de lerarenkamer gedumpt.
Hoofd v.d. school uitgescholden.
Ruitjes ingooien, met stoelen gaten in muren slaan, gereedschap slopen, en nog wat van dat onzinnige vandalistische gedoe.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 06:07
Sjoerd
Sjoerd is offline
In groep 5 (3-4-5 bij elkaar, maar 't was groep 5.) hebben we de muziekjuffrouw weggepest.. Ze gaf altijd hele stomme liedjes..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:16
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Met een schoolreis naar engeland een paar flessen drank meegesmokkeld. Iedereen schepte op dat ze drank mee zouden nemen om te zuipen, maar ik bleek praktisch de enige te zijn die dat ook echt deed (een maat van mij deed wel mee maar liet het zien toen er een leraar in de buurt stond.. Dus die was alles kwijt behalve de cola ). Zelfs het zuipen deden ze niet aan mee, dus moest ik de flessen maar grotendeels in mijn eentje opmaken.

Een hele tijd lang t-shirts dragen die provocerend konden werken op leraren. Voorbeeldje: kom je in de les met een 'same shit different day' t-shirt, dan krijg je altijd wel een opmerking naar je kop geslingerd.

Een keer met de hele klas voor een strenge lerares opgestaan toen zij binnenkwam en toen met z'n allen geroepen: "Goede morgen mevrouw Egeeter"

Het gerucht geintroduceerd dat een bepaalde leraar van onze school sprekend op een laaf leek en het gerucht over een andere leraar geintroduceerd dat hij dezelfde stem heeft als van die oude amazing discoveries reclames.

Bijna vergeten: Ik had van die boxies meegenomen voor op mijn walkman een keer. Toen begon natuurkunde en zette ik steeds stiekem het volume van mijn muziek hoger en als die leraar keek weer snel het voulume zachter. Ik heb dat een les lang gedaan zonder dat die vent doorhad dat ik dat was.

Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 12:22.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 10-04-2004 @ 17:35 :

De schuld lag bij Taptoe, het heeft naderhand ook excuses aangeboden aan alle basisscholen waar zoiets plaats had gehad. Heeft Taptoe de schade toen nou betaald of niet?
niet datik weet...zal wel...niets meer van gehoord naderhand,omdat ze on moeilijk de schuld konden geven.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 13:18
Hippetitus
Hippetitus is offline
bij ons op school heb je van die schoonmakers met schoonmaak karren met al hun schoonmaak gerij.
nou zon karretje hebben we van de trap geduwd helemaal kapot
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 13:20
Qamra
Qamra is offline
Ow trouwens over streken gesproken (welliswaar door een docent), ik ben eens met drie vriendinnen opgesloten door een docent... Expres ja... Etter...
Oud 11-04-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
soul eater schreef op 11-04-2004 @ 14:18 :
bij ons op school heb je van die schoonmakers met schoonmaak karren met al hun schoonmaak gerij.
nou zon karretje hebben we van de trap geduwd helemaal kapot
dat is je reinste vandalisme !

wij gingn altijd in van die grote plastic bakken zitten en daarmee van de trap af te glijden,totdat de bak een keer halverwege bleef steken en de inzittende eruit gelanceerd werd....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 13:23
Hippetitus
Hippetitus is offline
we zijn ooit met de hele schoool naar de efteling geweest
wij denken oo leuk, allemaal wiet mee genomen en in de grappigste attracties liggen smoken
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 16:01
netram
netram is offline
het beste dat wij ooit hebben gedaan was battlefield 1942 installeren in de mediatheek, maar dan op alle 30 computers. zodat we met zn allen heel leuk online tegen elkaar konden spelen. het is maar goed dat dat pas aan het eind van het jaar was omdat er anders meerdere mensen geschorst waren.

edit: geschorst is niet met een D

Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 16:10.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 04:03
Wammus
Wammus is offline
- met boeken gooien
- proefwerken jatten
- spijbelen
- te laat komen
- vervolgens niet nablijven
- stoned in de les zitten
- geen huiswerk maken
- een leraar zo gek krijgen dat ie ons geen les meer wou geven
- mn mentrix gek maken door al het bovenstaande vervolgens blijven zitten en de trut het volgende jaar weer krijgen
- in de les in slaap vallen

dat was het wel zo ongeveer
Oud 12-04-2004, 04:19
phensicske
phensicske is offline
Leuk, niet erg.

Laat ik het mooi (poging toch ) vertellen:
Het was een mooie lentedag en de ramen stonden open, de vogeltjes fluitten en wij zaten in onze suffe boeken gedoken...en toen PIEWIEPIEWIE..!! ging er een alarm af!
Mijn superintelligente vriendin en ik die nog intelligenter was (ahum ) schreeuwden dat het een brandalarm was en we vlug het lokaal uitmoesten, terwijl we wel donders goed doorhadden dat het eigenlijk een autoalarm was op de parking...
Onze act was overtuigend, dus onze klas (en twee klassen die zichzelf onze buren noemden) stonden enkele minuten later op de speelplaats, alfabetisch gerangschikt en gelukkig nog levend en wel..maar toen vielen we door de mand, want de directrice zag dat er geen wolkje aan de lucht was en ook de leerkrachten bevestigden geen rookpluim te kunnen aanschouwen, dus toen moesten we terugkeren naar onze suffe saai boeken..

Het was wel een leuke, onverwachte pauze.

Verder heb ik eigenlijk nooit echt iets misdaan, behalve dan mijn lat terugpakken van de lerares haar bank, omdat ze die onterecht ('k was ermee aan het prutsen) had afgenomen.
Toen zeiden ze tegen me dat ik er als een engeltje uitzag, maar dat er binnenin eigenlijk een klein duiveltje verscholen zat.

Verder kan ik niet echt op iets komen, behalve het vele spieken (wat ik nu afgeleerd ben) en het vele strafwerk of strafstudies wegens babbelen (zo onschuldig ) en het te laat komen (ook nog onschuldig).
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 09:12
tuttebel
tuttebel is offline
hrm valt wel mee opzich..

-in tussenuren bier en wijntjes zuipen --> dronken in de klas zitten
-in de pauze en onder de les zuipen (wijn of whiskey in drinkflesjes, valt niet op)
-samen met 3 andere meiskes de gymleraar ondergespoten met 4 verschillende deo's(hij begon!)

ejhm..
-in de zomer hebben we altijd watergevechten in de pauze, totdat een concierge voor de 3e keer aankomt dat t niet meer mag, want daarna krijg ej corvee.
-sneeuwballen bij lokalen naar binnen gooien
- nepbriefjes schrijven dat je ziek bent
- bij een nieuwe lerares alle proefwerken verplaatsen of laten vallen of de norm laten veranderen. (ze was zó niet assertief)

hmm en dan het spijbelen enzo..
Oud 12-04-2004, 09:17
I love stars
I love stars is offline
In groep 5 hadden een keer een andere leeraar en ik moest voor de derde keer een saaie werkwoord spellings opdrachtje maken die uit een boek van groep 7 kwam. Had ik geen zin dus heb mijn benen op tafel gelegd en tot 3 uur zo gezeten. Zielige mij.
Waarom moest ik die zelfde leraar nu krijgen toen ik na groep 7 ging . Wat ben ik toch zielig.

Ben een keer voor 3 weken geschorst op de peuter school. School , stomme kinderen , had drinken op grond ggooid jas aangedaan gezegt dat ik na huis wilde een paar keer. Toen werd ik geschorst was 2 jaar . Ben toen van school afgehaald doro mijn moeder en naar een andere peuter school gegaan.

en nog veel meer.......

Maar sinds ik op de middelbare zit heb ik niks meer uitgevreten , behalve nooit huiswerk maken enzo.....
Oud 12-04-2004, 10:06
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
I love stars schreef op 12-04-2004 @ 10:17 :

en nog veel meer.......

Ten eerste is het geen leuk verhaal en hoef ik hem niet 2× te lezen en ik kan er ook nog maar een paar woorden uithalen, zeer onduidelijk :/
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:55
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
In groep 7/8 op de basisschool moest je bij ons altijd, elk kind om de beurt de vuile theedoeken enz meenemen om thuis te wassen.
Die vouwde ik en een vriendinnetje altijd weer netjes op, en legde ze weer gewoon op de stapel.
Verder, deden we altijd als we s'middags thee maakte, ontiegelijk veel suiker in ieders kopje.
En ( toen was dat nog leuk) de bordenwissers uitsmeren op de leraarastoel.
En in dat zelfde jaar als we corfee hadden, deden we altijd al de troep wat we opgebezemd hadden, in iedereen zijn laatjes. ( iedere leerling had een eigen laatje met schriftjes enz)

Nu, vervals ik alleen nog handtekeningen, eet nooit in de pauze, alleen in de les, hebben we met een klas een lerares weggepest (in de tweede) en nog wel wat dingen denk, maar kan er niet opkomen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:10
Verwijderd
ik heb nooit straf gekregen, maar ik deed ook niet zo vaak iets..
en als ik wat deed dan keek ik altijd heel lief met zo n schijnheilig gezicht naar die leraar en dan werden ze meestal niet boos

maar ik heb wel een keer iets heel stoms tegen mn mentrix gezegt:
ik moest meekomen voor een gesprekje met haar. het ging gewoon over school en thuis en mn familie. dus toen vertelde ik dat mn oma bijna jarig was en dat we het dan altijd bij een soort wijkgebouw vierde. maar ik zei ook dat ik die man die daar werkte echt een oude zeur vond, want we mochten nooit kaartje blazen van hem en hij mocht mij ook niet echt want ik heb daar een keer de wc deur gesloopt (ik ging verstoppen achter de kapstok en toen viel dat ding om en de kapstok was nogal zwaar dus hij ging zo door de wc deur heen)
en toen zat ik echt allemaal stomme dingen over die man te zeggen en toen zei ze ineens dat dat HAAR MAN was..
dus ik: ohhh, sorry zo bedoelde ik het niet..
maar toen vertelde ze dat ze soms ook vond dat hij zeurde en dat hij iid kinderen haatte..
maar toch niet een van de slimste acties..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:22
kneisje
kneisje is offline
Een raam ingeslagen (per ongeluk!) Oh man ik schaam me nog als ik er aan terug denk.
Een lerares voor k*twijf uitgemaakt, maar ze hoorde het. Dat was niet de bedoeling Genant gesprek volgde.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:39
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Een concurrerende basisschool naast die van ons ons met modder bekogeld totdat je door geen ruit meer naar buiten/binnen kon kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 22:21
Sketch
Sketch is offline
in de derde hadden we in de gootsteen in het lokaal een paar pakken pap 'klaargemaakt',

we hebben alle bordenwissers geprobeerd op de snelweg te gooien (niet gelukt)

we hebben een stuk of wat gaten in het bord gemaakt, waar we krijtjes in stopten, een gat had een doorsnede van ruim 10 cm, daar hebben we een papier met proefwerkstof voor geplakt,

we hebben die balletjes die onder je tafelpoten zitten van alle tafels gehaald, er mee gevoetbald en een deel uit raam gegooid, richting snelweg (weer niet gelukt)

we hebben zo'n 50 papiern vliegtuigjes uit raam gegooid, en gezegd dat de klas onder de onze het had gedaan, dus die moest alles opruimen

we hebben met een pakje sap een tl-buis naar beneden gegooid

en verder weet ik zo gauw niks meer
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 22:46
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Sketch schreef op 13-04-2004 @ 23:21 :
in de derde hadden we in de gootsteen in het lokaal een paar pakken pap 'klaargemaakt',

we hebben alle bordenwissers geprobeerd op de snelweg te gooien (niet gelukt)

we hebben een stuk of wat gaten in het bord gemaakt, waar we krijtjes in stopten, een gat had een doorsnede van ruim 10 cm, daar hebben we een papier met proefwerkstof voor geplakt,

we hebben die balletjes die onder je tafelpoten zitten van alle tafels gehaald, er mee gevoetbald en een deel uit raam gegooid, richting snelweg (weer niet gelukt)

we hebben zo'n 50 papiern vliegtuigjes uit raam gegooid, en gezegd dat de klas onder de onze het had gedaan, dus die moest alles opruimen

we hebben met een pakje sap een tl-buis naar beneden gegooid

en verder weet ik zo gauw niks meer
Stelletje aepen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 23:01
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Hmm, verder dan het 'gewone' werk zoals spijbelen, huiswerk niet maken en kloten onder de les ben ik niet gekomen. Alleen hebben we wel een keer een etensgevecht gehad waarmee we met pakjes drinken en zakjes brood gooiden. Er waren een paar pakjes drinken uit elkaar gespat op een witte muur zodat er zo'n mooie oranje vlek zat, en een paar broodjes smeerkaas en salade zaten er ook tussen. Het leek op het einde ook een kunstwerk. En nog dingen naar beneden gooien in het trappenhuis, waarbij een keer een broodje met stroop in iemands nek kwam. Maarja dat zijn wel bruggerdingen

Edit: Laatst heb ik nog de halve school volgeplakt met SP stikkers

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 23:06.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 23:52
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ajakkes die laatste post doet mij denken aan een streek van een klasgenoot tijdens natuurkunde. Ging hij zijn brood kauwen en maakte er een aangekauwde bal van. Daarna gooide hij dat smerige projectiel op de tafel waar mijn groepje zat. Wij vies ernaar kijken, maar opruimen: no way!.

Toen kwam die leraar (dezelfde natuurkunde leraar waar ik dat geintje met die walkman had uitgehaald) naar ons tafeltje pakt die bal en knijpt m haast compleet fijn in zijn hand (zodat de smeurie tussen zijn vingers heen begint te komen) en gooit het rustig in de prullenbak. Jasses zeg!

Verder was er een klasgenoot van ons groepje die een overschot aan condooms bij zich had dus deelde hij flink uit. Hij propte er een in mijn etui en begon hardop te klikken bij die natuurkundeleraar dat ik condooms bij mij had. Zegt die leraar over mij: 'Slim toch van hem?'

Ook was er eens een leerling die haar tampon natmaakte en begon te slingeren alsof ze een een of andere amazone was en toen gooide ze dat ding door de klas en bleef die tampon aan het plaffond hangen.

Nu schiet me ook nog een stunt uit dat we een SO(schriftelijke overhoring) hadden van Natuurkunde waarin de elementen werden behandeld. Nou stond er vooraan de klas een bord met al die elementen en hun betekenis en een maat en ik zaten vooraan. Dus wij heel subtiel steeds een stukje naar voren schuiven met dat tafeltje. Op het laatst was het overduidelijk dat we een heel stuk naar voren waren geschoven en zaten we praktisch met onze neuzen op dat bordje te kijken en TOEN PAS had die leraar het door dat we aan het spieken waren.

En we hebben geloof ik nog elastiekjes/propjes tegen die leraars hoofd aangegooid een keer. En zo zijn er nog zat keren dat we met schakelborden zijn wezen kloten om teringherrie te maken of lampjes achter elkaar te laten doorbranden.

Tsja natuurkunde was nou eenmaal het vak waar je eens flink streken kon uithalen..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 09:34
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Jeetje, ik heb een heleboel domme dingen gedaan toen ik nog op school zat.

Standaard dingen als spijbelen, vliegtuigjes gooien etc.
Maar ook een lerares geslagen waarna ik niet meer welkom was op school (best logisch).

Mijn broertje mijn examens wiskunde laten maken, zorgen dat de hele klas wegliep als ik de klas uit werd gestuurd en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Ik was een vervelend rotkind.
Reageren

Regels voor berichten