Ajakkes die laatste post doet mij denken aan een streek van een klasgenoot tijdens natuurkunde. Ging hij zijn brood kauwen en maakte er een aangekauwde bal van. Daarna gooide hij dat smerige projectiel op de tafel waar mijn groepje zat. Wij vies ernaar kijken, maar opruimen: no way!.
Toen kwam die leraar (dezelfde natuurkunde leraar waar ik dat geintje met die walkman had uitgehaald) naar ons tafeltje pakt die bal en knijpt m haast compleet fijn in zijn hand (zodat de smeurie tussen zijn vingers heen begint te komen) en gooit het rustig in de prullenbak. Jasses zeg!
Verder was er een klasgenoot van ons groepje die een overschot aan condooms bij zich had dus deelde hij flink uit. Hij propte er een in mijn etui en begon hardop te klikken bij die natuurkundeleraar dat ik condooms bij mij had. Zegt die leraar over mij: 'Slim toch van hem?'
Ook was er eens een leerling die haar tampon natmaakte en begon te slingeren alsof ze een een of andere amazone was en toen gooide ze dat ding door de klas en bleef die tampon aan het plaffond hangen.
Nu schiet me ook nog een stunt uit dat we een SO(schriftelijke overhoring) hadden van Natuurkunde waarin de elementen werden behandeld. Nou stond er vooraan de klas een bord met al die elementen en hun betekenis en een maat en ik zaten vooraan. Dus wij heel subtiel steeds een stukje naar voren schuiven met dat tafeltje. Op het laatst was het overduidelijk dat we een heel stuk naar voren waren geschoven en zaten we praktisch met onze neuzen op dat bordje te kijken en TOEN PAS had die leraar het door dat we aan het spieken waren.
En we hebben geloof ik nog elastiekjes/propjes tegen die leraars hoofd aangegooid een keer. En zo zijn er nog zat keren dat we met schakelborden zijn wezen kloten om teringherrie te maken of lampjes achter elkaar te laten doorbranden.
Tsja natuurkunde was nou eenmaal het vak waar je eens flink streken kon uithalen..