![]() |
||
Citaat:
Bovendien ben ik het met haar eens, wanneer dit een diploma waard was geweest. Alle vakken die FA doet zijn, behalve biologie, vakken uit het algemene deel en iedereen moet die dus doen in de nieuwe stijl. Dan kan ik me voorstellen dat je het lullig vindt dat iemand het profieldeel schijnbaar maar overslaat en jij dus nog 4 extra vakken hebt gemaakt, terwijl die ander niks extra's doet! Het gaat hier ook niet om makkelijke vakken. Het gaat om deelvakken: fa1, du1, gs1 en ma1. Dat zijn dus geen hele vakken en dáárom stellen ze weinig voor. Niet omdat ze makkelijk zouden zijn, want frans en duits kunnen net zo moeilijk of makkelijk voor iemand zijn als natuurkunde en wiskunde b.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
oooh okee dat verklaart een hoop! zou anders ook wel heel vreemd geweest zijn als het zo in elkaar zat ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[HAVO] vavo met staatsexamen mogelijk? dolunay | 1 | 28-06-2014 11:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Vergoeding bij staatsexamen? Annefleur28 | 2 | 17-11-2012 16:10 | |
Studeren |
Profiel NG : Staatsexamen in wiskunde C ?? , terwijl je wiskunde A hebt! staatsexamen112 | 0 | 23-01-2011 10:20 | |
Studeren |
Staatsexamen Kaka8 | 6 | 20-10-2010 20:14 | |
Eindexamens 2005 |
Staatsexamen pinkkashmir | 24 | 30-06-2005 16:41 | |
Algemene schoolzaken |
staatsexamen.... verdrietje | 9 | 08-08-2002 16:35 |