Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom hoop je dat de lonen worden rechtgetrokken? Ik snap dat nederland ieder mens gelijke rechten en gelijke kansen wilt geven maar het probleem is dat niet iedereen die kans neemt. Er zijn genoeg losers die simpelweg niet willen werken voor hun geld en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en zichzelf altijd als slachtoffer zien. Als de sterke schouder dan de kansloze(re) moeten steunen, waar gaat het dan? waarom zou dan bijvoobeeld iemand de moiete doen, inversteren en risco te nemen om een eigen bedrijf op te zetten in nederland om je hoofd er af gehakt te krijgen zodra je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 14:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je bent idd een hollander of je bent het niet nee? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar om ontopic te reageren: je komt idd niet zomaar in de wao terecht .Mensen die gefrustreerd zijn over hoe het hier aan toe gaat qua uitkeringsbeleid en dergelijke lijken vaak gewoon de mening van hun pappie te vertolken terwijl ze zich er zelf niet zo goed in hebben verdiept.Ze horen wat, vinden dat het goed klinkt en nemen t aan als hun ''eigen mening''. dat vind ik stom en irritant. En uitspraken als holland-volland , dat getuigt echt van zo'n gebrek aan IQ ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is overigens onzin dat sommige mensen meer kans hebben gehad om te studeren want op het gebied van educatie heeft iedereen in nederland gelijke kansen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, van een uitkering fatsoenlijk leven is ontzettend moeilijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Leuk, kunstmatig klasseverschil behouden. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zal heus niet schoonmakers en psychiaters met elkaar vergelijken. Trouwens: die gelijke kansen op het gebied van educatie begin ik ook te betwijfelen, nu minister Nijs nieuwe plannen heeft...
||
Citaat:
daar heeft leeftijd nix mee te maken hoor, dat maak jij ervan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
schoonmaker en psychiaters niet met elkaar vergelijken, maar je wilt wel dat hun lonen gelijk worden getrokken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tja over de uitkeringen: je houdt toch altijd mensen die zogenaamd niet kunnen werken en makkelijk een uitkering genieten. Natuurlijk is dit niet goed en keur ik het niet goed, maar wanneer de uitkeringen verlaagd worden, worden daar de mensen die dat geld wel echt nodig hebben de dupe van. En misschien ben ik dan wel naief (ik ben een sp-er he ) maar ik hoop dat de lonen meer rechtgetrokken worden. In nederland is er helemaal niet zo een groot evrschil tussen arm en rijk, er zijn helemaal geen echte arme mensen in nederland. En mensen die dingen niet kunne betalen kunnen allerlei subsidies krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
En écht arme mensen zijn er ook wel. Probeer maar es rond te komen van een uitkering met een gezin... Ik zeg niet dat het slecht geregeld is in nederlad, maar er is zeker ruimte voor verbetering
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben het met je eens!
||
Citaat:
dat arme landen arm zijn zijn NIET enkel hun issues, daar hebben wij westerlingen grotendeels voor gezorgd: dat we op hun kap konden winst maken. En liefdadigheidsinstellingen...als er nu iets paternalistisch "hup beetje geld voor de brave negertjes" is, dan is het dàt wel. Er is wel degelijk een beleidsomkering nodig, ook van onze landen. Beetje naïef van je. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg ook niet dat je in het rond loopt te zwetsen hoor ![]() Ik vind het alleen erg naïef of kortzichtig om te ontkennen dat e rgeen echte armoede is in nederland. Er verhongeren geen mensen nee, maar er zijn wel zeker mensen behoorlijk ondervoed in nederland
||
Citaat:
Trouwens ik denk dat de meesten hier met 'lonen rechttrekken' niet bedoelen dat er geen verschil meer mag zijn in het loon van verschillende beroepen, maar dat het bv. gaat om de laagste werklonen te laten stijgen (niet de hogere) zodat het verschil tussen uitkering en loon groter wordt, zodat mensen meer gemotiveerd raken om te werken? Of bedoelen jullie dit helemaal niet?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
met het rechtrekken van lonen word bedoelt dat rijkere mensen minder belasting moeten betalen dan de armeren om via de belasting dus de lonen recht te trekken "transfer of wealth". Jouw defintie van het rechttrekken sta ik dan overigens wel achter. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en omdat hier nauwelijks mensen doodgaan van de honger betekent nog niet dat er hier geen armoede is, een heleboel mensen hebben gewoon niet het geld om iedere avond een volwaardige maaltijd op tafel te zetten wat uiteindelijk weer tot gevolg heeft dat mensen ziek worden en eerder sterven. arme mensen eten gewoon minder gezond dat welvarendere mensen. dus indirect kun je wel zeggen dat mensen fysiek (en geestelijk) lijden onder het feit dat ze gewoon weinig te besteden hebben, en wat mij betreft is dat gewoon armoede, alleen je vindt het hier in een andere vorm dan bijvoorbeeld in Afrika. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland en de Europese samenwerking Martiño | 110 | 10-08-2012 13:50 | |
De Kantine |
Misaaigyne Disneyprinsessen #1681 Turk February | 500 | 02-08-2012 17:17 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Seksualiteit |
Eerste keer wolve95 | 138 | 21-09-2009 20:53 |