Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 15:58
Sitia
Sitia is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-04-2004 @ 14:31 :
oh en ik erger me aan vriendinnen die geen geld hebben, bah!
Oud 12-04-2004, 16:08
simoontje88
simoontje88 is offline
Ik vind het irritant als een vriendin je meegevraagt naar de stad maar eigenlijk nergens naar binnen wil/passen/kopen etc.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:16
Verwijderd
Eh ik heb geen vrienden. En als ik ze zou hebben zouden ze niet gaan winkelen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 12-04-2004 @ 17:16 :
Eh ik heb geen vrienden. En als ik ze zou hebben zouden ze niet gaan winkelen.
jawel maar die zouden naar een ander soort shop gaan denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:28
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Freule schreef op 12-04-2004 @ 14:11 :
mensen die altijd in dezelfde suffe winkels gaan kijken.
bijv. in elke stad naar de Sting.
LOL inderdaad!
Oud 12-04-2004, 16:59
Verwijderd
-Mensen die niet meteen iets kopen als ze het leuk vinden (ben je 3 km van die winkel af... willen ze terug)
-Mensen die niet lekker willen eten tussendoor/ na afloop
-Mensen die gaan voor goedkoop en niet voor kwaliteit.

Ik winkel eigenlijk altijd met dezelfde vriend, niet precies dezelfde kledingsmaak maar wel hetzelfde winkelgedrag
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 17:57
Stevill
Stevill is offline
Van die mensen die aankopen doen om mensen te imponeren waarvan je het weet dat ze het toch nooit dragen en het beter aan jezelf besteed is.
Oud 12-04-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef op 11-04-2004 @ 14:50 :
waarschijnlijk is dat niet ierts waar ze wat aan kunnen doen.... ****
Dat soort mensen moet niet met mij gaan winkelen...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:08
Saimun
Saimun is offline
1 vriendin van mij doet er twee uur over om iets te passen en ze wil dan de kleinste maat hebben die er is, al haar vet gaat er dan overheen, maarja.. zij blij dat ze in een maatje 36 'past'..
Na nog een uur weet ze: ik koop hem, ik maar volhouden dat die 38 haar beter past, maar ze luistert heus niet naar mij! (ze verzint allerlei onredelijke argumenten waarom de 34 beter is)
Dan heeft ze hem gekocht, (en kunnen we weer naar huis, omdat het onderhand al erg laat is)
En de volgende dag mag Simone weer mee om dat onbenullige ding te ruilen, omdat ze hem toch niet geslaagd vond..

(zo ik heb mijn hart gelucht )
Oud 12-04-2004, 20:07
Verwijderd
soms ga ik wel eens met wat vriendinnen uit de klas ff arnhem in. altijd wel gezellig, maar niet strategisch als je echt iets moet hebben.
mijn vriend houd niet van winkelen, tenzij het winkelen zich bevind in de cd winkel.
soms shop ik met mijn broertje, of: ik ga met hem mee, aangezien hij vindt dat IK een goede kledingsmaak heb... tsja. altijd wel gezllig, maar ik kies zijn kleren, dat doet ie zelf niet, want hij ziet toch nooit iets hangen.

nee voor echt winkelen, ga ik over het algemeen altijd alleen. ik kan wel 3 keer terug komen in een winkel om iets te kopen.
ik loop snel, en haat slenterende en slomme mensen die mij in de weg staan. of vrouwen die hun zoutzakkerige vrienden meenemen de winkel in, die daar fungeren als in de weg staand bject, die niet aan de kant gaat als jij toevallig dat ene leuke truitje wilt zien, waar hij met zn luie aars voor staat.
maandag is daarom de perfecte shopdag, de middag vrij, weinig mensen in de winkel.
zaterdag dus niet, dan moet ik toch werken, om het uit te geven aan onder andere kleding en cd's en ander noodzakkelijk spul om te leven, zoasl eten.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:45
charly not
charly not is offline
Citaat:
black angel schreef op 11-04-2004 @ 14:50 :
waarschijnlijk is dat niet ierts waar ze wat aan kunnen doen.... ****
jawel, dan moet je niet meegaan
Oud 13-04-2004, 15:49
Verwijderd
Ik winkel altijd in mijn eentje
Dus ik erger mij eerder aan mijn eigen winkel gedrag
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:52
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 12-04-2004 @ 21:07 :
maar ik kies zijn kleren, dat doet ie zelf niet, want hij ziet toch nooit iets hangen.
No offence, maar dit vind ik altijd heel zielig. Van die mannen die niet zelf hun kleding kunnen uitzoeken...

anyway, ik ga meestal alleen winkelen, dat is en blijft het makkelijkst.
Oud 13-04-2004, 16:00
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Ridder schreef op 12-04-2004 @ 19:50 :
Dat soort mensen moet niet met mij gaan winkelen...
Nee inderdaad Dan ga ik me schuldig voelen, omdat ik meestal als ik ga winkelen best veel koop in 1 keer. Maar ik houd dan verder ook niet zo van winkelen

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 13-04-2004 @ 17:00 :
Maar ik houd dan verder ook niet zo van winkelen
({) Toe nou, dan hou ik je tassen vast :$
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:07
Hagel
Hagel is offline
Ik winkel eigenlijk altijd met mijn vriend of alleen. Ga ik met vriendinnen dan komt het probleem met verschillende kledingstijl, ga ik met mijn zus dan krijgen we steevast ruzie omdat ik mijn lompe opmerkingen niet binnen kan houden en dan gaat ze boos naar huis. Met mijn moeder ga ik helemaal niet winkelen dan moet ik die ene broek van der passen omdat hij me "zoo leuk zal staan" dan ben ik:"pas echt een leuke meid" blablabla, vreselijke kak kleding zie eruit alsof ik 10 jaar ouder ben, nee bedankt. En maar aanvoeren die kleding als ik in het pashokje sta.

Ergeren tijdens winkelen is voornamelijk aan mijn zus dus, en mensen die opeens besluiten een winkel in te gaan en je vreselijk afsnijden en dan boos naar jou kijken als je doorloopt. Ik kreeg laatst een kinderwagen tegen mijn knieen geduwt, dus ik flikker voorover bijna op dat ding, roept zo'n vreselijk asomens "je dee het expresss, ik sag he weul" argh... Oh en lange rijen bij de kassa zijn kut.

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 16:09.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:07
Otis
Otis is offline
Citaat:
Narod schreef op 13-04-2004 @ 17:07 :
Ik winkel eigenlijk altijd met mijn vriend of alleen. Ga ik met vriendinnen dan komt het probleem met verschillende kledingstijl, ga ik met mijn zus dan krijgen we steevast ruzie omdat ik mijn lompe opmerkingen niet binnen kan houden en dan gaat ze boos naar huis. Met mijn moeder ga ik helemaal niet winkelen dan moet ik die ene broek van der passen omdat hij me "zoo leuk zal staan" dan ben ik:"pas echt een leuke meid" blablabla, vreselijke kak kleding zie eruit alsof ik 10 jaar ouder ben, nee bedankt. En maar aanvoeren die kleding als ik in het pashokje sta.
maar jij winkelt ook in ede Narod
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:10
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-04-2004 @ 17:07 :
maar jij winkelt ook in ede Narod
Blijft die ene misstap me nu achtervolgen Ik moest alleen even een bikinitje ophalen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb eigenlijk maar 1 echt goede winkelvriendin (haha) die altijd tegelijk met mij wat wil eten/dezelfde winkels in wil/me niet continu achtervolgt/en helaas ook vaak dezelfde kleren uit het rek pakt.. verder winkel ik vaak met mn broer of mn nichtje
andere irritante dingen als ze idd geen geld hebben, of te langzaam lopen, of alleen maar kutwinkels in willen, enzo
Oud 13-04-2004, 16:44
Apomes
Apomes is offline
ik heb echt kut winkel vrienden(innen)!

-Alleen maar kijken naar kleren voor hun
-Passen alles honderd keer de afgrijselijkse kleren en kopen ze dan nog ni
-Winkel in winkel uit, zonder iets te kopen
-Na 5 winkels al heel lastig omda ze niks vinden
-Je mag alleen in de winkels waar zij in willen gaan
-Jou mening vragen ze, maar heeft toch van geen belang

Lang leve mama en mezelf
Oud 15-04-2004, 10:38
Hakkie
Hakkie is offline
Vriendinnen die echt uuuuren in dezelfde winkel rondhangen.
Vriendinnen die haast hebben.
Vriendinnen die moe zijn.
Vriendinnen met een geldgebrek, die toe staan te kijken hoe jij je kleding koopt.
Oud 15-04-2004, 19:50
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Apomes schreef op 13-04-2004 @ 17:44 :

is dat zo kut dan?

ook vervelend : mensen die geen tijd hebben.
Oud 15-04-2004, 20:15
Verwijderd
ik ga bijna nooit met mensen "shoppen" behalve als het jongens zijn.. die wete tenmiste wat ze wille hebbe en waar ze moete zijn en die hoeve niet eerst alle winkels af te gaan....ik winkel zelf ook niet zo vaak voor de lol, ik haal wat ik moet hebbe en dan ga ik weer.. ik word depri van shoppen..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 13-04-2004 @ 16:52 :
No offence, maar dit vind ik altijd heel zielig. Van die mannen die niet zelf hun kleding kunnen uitzoeken...

anyway, ik ga meestal alleen winkelen, dat is en blijft het makkelijkst.
daar zit iets in ja, maar bij jongens is het minder erg als mannen, hij is nu 18.
maar volwassen mannen die daar zo zoutzakkerig staan te zijn, zijn veel triester, die hebben namelijk als het goed is al geen last meer van puberteit en dat soortige onzekerheden.

ik begin nu wel te merken dat mijn invloed ook steeds minder wordt. gelukkig maar.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 07:40
nps
nps is offline
Citaat:
Otis schreef op 11-04-2004 @ 14:48 :
[* de verkeerde schoenen aan hebben dus blaren krijgen (ikzelf maak mij hier weleens schuldig aan )[/B]
hihi

ik erger me aan vriendinnen die shoppen, ik hou niet van winkelen. Ik winkel gewoon met m'n vriend, lekker makkelijk, en dan houden we tenminste tijd over voor een terrasje of shopje.
Oud 16-04-2004, 08:29
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Laïs schreef op 15-04-2004 @ 20:50 :
is dat zo kut dan?
jah niet dan? is toch nooit fijn als je van plan was te gaan winkelen maar dat je bijna niets hebt kunnen kopen omdat ze alleen maar naar winkels voor hun gingen

ergeren: mensen die niets mooi vinden wat jij laat zien;
mensen die zagen dat ze moe zijn.
Oud 16-04-2004, 08:51
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik erger me niet zo snel aan shopmaatjes
alleen als ik van die goedkope winkels in moet.. dan erger ik me wel aan ze, en mogen ze mooi zelf gaan

shoppen is leuk, als je maar naar de juiste winkels gaat
Oud 16-04-2004, 08:59
Verwijderd
Ik ga wel niet winkelen met de mensen waaraan ik me erger..

Maar het is iig zo dat bij 1tje het persee merk moet zijn, of het kwaliteit is maakt hem niet uit (hij denkt van wel overigens).
En dan als je vraagt "Wat heb je gekocht" dan komt hij alleen aan met merken, maar modellen, kleur etc kun je wel vergeten

Hij is te merk geil, en wil zich iets teveel bewijzen met merk.
En dat vind ik nou irritant..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 09:02
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik winkel altijd alleen dan kan ik lekker mijn gang gaan.

ik heb alleen maar vriendinnen met een andere kledingstijl dus moet ik al die onzin winkels in en ze hebben standaard onmogelijke schoenen aan dus moeten constant zitten enzo..

en ze moeten altijd alles passen terwijl ik binnen 5 minuten heb gezien of er iets voor mij hangt of nix. Bovendien gaan ze altijd goedbedoelde suggesties geven wat mij zou staan
Oud 16-04-2004, 10:15
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
********** schreef op 16-04-2004 @ 09:59 :
Ik ga wel niet winkelen met de mensen waaraan ik me erger..

Maar het is iig zo dat bij 1tje het persee merk moet zijn, of het kwaliteit is maakt hem niet uit (hij denkt van wel overigens).
En dan als je vraagt "Wat heb je gekocht" dan komt hij alleen aan met merken, maar modellen, kleur etc kun je wel vergeten

Hij is te merk geil, en wil zich iets teveel bewijzen met merk.
En dat vind ik nou irritant..
op wie doel je nouw? op mij niet neem ik aan? want met mij ga je niet winkelen

ik weet niet of het je is opgevallen, maar aan veel merken kun je wel ongeveer afleiden wat voor iets het is.. ik bedoel "lacoste polo" zegt imo genoeg.. maar goed.. altos hebben daar oko een handje van..
wat heb je gekocht "zwart truitje, zwart rokje" alsof dat veel zeggend is..

en jij bljift maar hameren over het feit dat als je merk kleding draagt je jezelf wil bewijzen.. ik ga toch oko niet roepen dat als je alto kleding draagt je dan gwoon ongelooflijk ontspoort bent.. (owja, dat roep ik wel )
je draagt kleding van de groep waartoe je wil horen.. altos dragen alto kleding, skaters skate kleding, gabbers trainingspakjes.. dus waarom zou iemand geen merkkleding mogen dragen..
Oud 16-04-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 16-04-2004 @ 11:15 :
op wie doel je nouw? op mij niet neem ik aan? want met mij ga je niet winkelen

ik weet niet of het je is opgevallen, maar aan veel merken kun je wel ongeveer afleiden wat voor iets het is.. ik bedoel "lacoste polo" zegt imo genoeg.. maar goed.. altos hebben daar oko een handje van..
wat heb je gekocht "zwart truitje, zwart rokje" alsof dat veel zeggend is..

en jij bljift maar hameren over het feit dat als je merk kleding draagt je jezelf wil bewijzen.. ik ga toch oko niet roepen dat als je alto kleding draagt je dan gwoon ongelooflijk ontspoort bent.. (owja, dat roep ik wel )
je draagt kleding van de groep waartoe je wil horen.. altos dragen alto kleding, skaters skate kleding, gabbers trainingspakjes.. dus waarom zou iemand geen merkkleding mogen dragen..
Ik doelde idd op jou, maar wilde geen namen noemen

Maar je lacoste en gsus is idd kwaliteit, temnste dat zei je..
Grappig dat beide binnen een week stuk waren

En lacoste, ja ach is wel aardig merk kwa kwaliteit..

Maar dat gsus en gapstar van je, dat is echt te kansloos (als merk, en als kwaliteit).

Ik draag geen kleding om tot een groep te horen, ik draag kleding die ik fijn vind zitten..
Ik geloof niet dat ik voldoe aan de standaard alto kleding..
Enigste wat ik aan alto kleding nog heb is mijn broeken, maargoed..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 10:27
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
********** schreef op 16-04-2004 @ 11:24 :
Ik doelde idd op jou, maar wilde geen namen noemen

Maar je lacoste en gsus is idd kwaliteit, temnste dat zei je..
Grappig dat beide binnen een week stuk waren

En lacoste, ja ach is wel aardig merk kwa kwaliteit..

Maar dat gsus en gapstar van je, dat is echt te kansloos (als merk, en als kwaliteit).

Ik draag geen kleding om tot een groep te horen, ik draag kleding die ik fijn vind zitten..
Ik geloof niet dat ik voldoe aan de standaard alto kleding..
Enigste wat ik aan alto kleding nog heb is mijn broeken, maargoed..
nou, ik zeg nogmaals.. je winkelt niet met mij.. en ik draag het merk niet om me te bewijzen.. maar blijkbaar zit er dat bij altos zoo diep in ... het kan er gwoon niet meer uit..

die lacoste is niet kapot hoor, is gwoon scheve naad.. dat overigens met alles kan gebeuren.. en die gsus broek, mjah ook productie fout.. maar dat kan met zoooveel gebeuren.. echt niet alleen met merk.. bovendien krijg ik het toch elke keer weer vergoed..

ik draag ook kleding die ik fijn vind zitten, dus.. dan gaan we niet meer zeiken over merk vanaf nu ok? en ik weet zeker dat je nog nooit een broek van mij hebt aangehad, dus je weet niet hoe dat zit..
jah tuurlijk zit dat strakker.. maar doe maar eens fatsoenlijke leren schoenen aan.. das zelfde effect
Oud 16-04-2004, 10:40
Suey
Suey is offline
Vriendinnen die zeggen nooit geld te hebben maar wel altijd de duurste kleding kopen.
Een vriendin van me is strontverwend en krijgt alles van haar moeder, dan loop je met haar een winkel in en dan zeg je: oh dit en dit is leuk. Dat heeft zij dan allemaal al . Of dan heeft ze de hele winkel 5 keer aangepast zegt ze, ik denk dat ik morge terug ga met m'n moeder
Als ze iets heeft gekocht waarvan ik zeg dat ik t niet mooi vind trekt ze t nooit aan. Echt triest.
Of van die mensen die alles kopen ook al staat het voor geen meter. Of die gewoon alles willen omdat er een groot merk op staat.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 10:43
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Apomes schreef op 16-04-2004 @ 09:29 :
jah niet dan? is toch nooit fijn als je van plan was te gaan winkelen maar dat je bijna niets hebt kunnen kopen omdat ze alleen maar naar winkels voor hun gingen
ah ja. zo.
ik had het verkeerd verstaan. [dat ze in een winkel,alleen maar keken voor kleren voor hen,en nooit zeiden tegen jou 'heej,is dat niet mooi']

is wel kut idd.
Oud 16-04-2004, 11:12
JCG
JCG is offline
Citaat:
Apomes schreef op 13-04-2004 @ 17:44 :
ik heb echt kut winkel vrienden(innen)!

-Passen alles honderd keer de afgrijselijkse kleren en kopen ze dan nog ni
-Winkel in winkel uit, zonder iets te kopen
-Na 5 winkels al heel lastig omda ze niks vinden
-Je mag alleen in de winkels waar zij in willen gaan
-Jou mening vragen ze, maar heeft toch van geen belang

Lang leve mama en mezelf
alleen eerste vind ik niet erg. Maar de rest klopt helemaal bij mij.
Oud 16-04-2004, 16:19
steefos
steefos is offline
vandaag nog >een vriendin die niet meer dan een winkel ingaat en daar alles inslaan. * zucht* heel a'dam ligt voor der open en wat doe zij.....
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 21:12
funkypunk
funkypunk is offline
ik erger me nooit, zij ergeren zich aan mij
Oud 17-04-2004, 22:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik ga altijd alleen. Maar winkelen voor mij blijft vaak beperkt tot 1 2e-handswinkel in Bergen op Zoom, maar iedereen kent me daar onderhand, dus ik heb toch wel gezelschap en mensen die me helpen dingen bij elkaar te zoeken.

Als ik naar een andere stad ga is er maar 1 vriendin die ik mee kan nemen zonder sjaggerijnig te worden. Najah. Eigenlijk heb ik in totaal ook maar 1 vriendin, maargoed. ^_^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten