Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 01:11
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline
niet mee eens.


de (meeste) met een hoog inkomen hebben daar ook veel harder voor moeten werken (en leren vroeger) dan de mensen met een gewoon inkomen.

Moeten ze dan gaan boeten omdat ze harder werken ? vindt 'k onzin, iedereen is gelijk. dus ook de boetes.
__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 01:20
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Ik ben het hier wel mee eens, in amerika staat in de wet (als ik me niet vergis) dat je een geld boete kan krijgen die je kunt voelen, kortom naar vermogen.

Bouwfraude voor 70 miljoen, en dan een boete van 1 miljoen, da's toch best aantrekkelijk
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 03:45
maar
Avatar van maar
maar is offline
Daar ben ik het niet mee eens. Recidivisten moeten strenger gestraft worden, maar ik vind dat er geen onderscheid gemaakt moet worden tussen rijke hardrijders en arme hardrijders. Ze plegen hetzelfde delict en moeten er dan ook evenveel straf voor krijgen. Ik vind dat iedereen wel de mogelijkheid zou moeten krijgen om die straf de eerste keer om te zetten in een taakstraf.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 09:23
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
maar schreef:
Daar ben ik het niet mee eens. Recidivisten moeten strenger gestraft worden, maar ik vind dat er geen onderscheid gemaakt moet worden tussen rijke hardrijders en arme hardrijders. Ze plegen hetzelfde delict en moeten er dan ook evenveel straf voor krijgen. Ik vind dat iedereen wel de mogelijkheid zou moeten krijgen om die straf de eerste keer om te zetten in een taakstraf.
een boete van "3% van het belaste inkomen over het afgelopen jaar" is toch ook dezelfde straf?!
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Mijn lieve broertje, je hoeft nog niet op mij te gaan schelden als ik niet ben uitgelogt. heb het aangekondigt dat het zo was.
en je moet nog iets uitleggen.

Citaat:
Joostje schreef:


hm ok sorry dan. Maar licht nu even je standpunt toe ok?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.